Forfatter Emne: Mandeguiden  (Læst 10429 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Jeg er bekymret for om du bliver smittet
« Svar #45 Dato: Oktober 22, 2016, 09:57:12 am »
Anklageren - din børste - må jeg da skam sige dig tak for din levende interesse for mit liv og levned.

Jeg vil da skam besvare dit spørgsmål ved at genposte et af mine mest læste og elskede indlæg fra den hedengangne SOL-debat, da der da skam deri findes svar på dit spørgsmål:

"Det er et spændende emne, vi nu skal til at tale om. Jeg har nemmerlig alle tider været vidne om, at det var dejligt at gøre ting med begge køn, så det modbeviser jo din "teori". Ja, jeg var kun en stor dreng, da jeg prøvede at sutte pikke på en flok slagterlærlinge i en gyde inde på Vesterbro. Senere fandt jeg ud af, jeg jeg havde det bedst med at være den aktive part, og det har jeg været siden jeg var i starten af tyverne. Den aktive part er den, der boller, og den passive er den der bliver bollet. Jeg elsker nu også damer og er da lykkeligt gift. Det er skønt at være sammen med de frække piger, men da lige så skønt at klemme sig op bagi en helt ny fyr. Min penis er over 20 centimeter lang og TYK og har et flot fletværk af blodårer løbenden op og ned af skaftet. Hovedet ligner en violet hjelm. Jeg har alle dage haft skiftende seksualpartnere, da det er ganske pikant for mig at have nogle nye til oplæring. Man kan møde folk i parker, på stationer eller torvepladser. Det er et skønt liv med plads til lyst og leg. Min kære hustru ved naturligvis intet, men jeg blander mig jo heller ej i hendes havearbejde og huslige pligter, vel?"

:drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Du har nu nok mødt nogen, som er mere dominerende end du er, når du har så mange partnere.

Risikoen for at du bliver smittet med AIDS ved ubeskyttet anal penetration er så høj som 1,4–1,7% per samleje, hvis din partner er HIV positiv.

Hvordan føles anal sex sammenlignet med vaginal sex?

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Mandeguiden
« Svar #46 Dato: Oktober 22, 2016, 11:59:50 am »
Det er skam da og da skam (for at bruge Alberts eget udtryk) spændende at høre om Alberts erotiske eventyrer på fælleden, hvilket minder mig om, at jeg engang boede nær fælleden og derfor cyklede gennem fælleden på vej til arbejde stort set hver dag (det var nemlig den korteste vej). Og jeg bemærkede nok, at der af og til gik nogle hel- og halvnøgne mandspersoner rundt og dinglede med klokkeværket. Mon hr. Albert har været én af dem? Jeg mener nemlig nu nok, at jeg engang spottede en ca. 2 meter og 10 høj mandsperson, hvis medisterpølse hang halvvejs ned til knæet! :hyper:

Og ja, det er korrekt, at det mest er i området omkring den store runde parkeringsplads, at man ser sådan suspekt aktivitet. Men cyklede man langs stierne nær parkeringspladsen, kunne man godt risikere at spotte nøgne mænd. Jeg har også et par gange set politi på hest derude, som sørgede for orden, når nu disse mandspersoner blev for frække.

Men ellers har jeg nu ikke problemer med den slags. Jeg synes det er fint, at vi lever i en del af verden, hvor der er frisind og plads til at være lidt frække. Da erotik nu engang er en vigtig del af livet. De burde også have sådanne steder i de arabiske lande. Og jeg forstår også godt, at mange gifte mænd hygger sig med andre mænd. For mange kvinder er jo meget sippede med hensyn til det erotiske, og derfor er det skam da og da skam naturligt, at mænd finder ud af at hygge med hinanden, når damen bliver for konform og kedelig.
« Senest Redigeret: Oktober 22, 2016, 12:16:13 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Oktober 22, 2016, 01:44:39 pm »
Naturen er ellers så viselig indrettet, at kvinder er lige så liderlige som mænd, og alt andet ville også være lidt mærkeligt.

Jeg har heller ikke noget imod det, hvis Albert kan lide at blive bukket forover, selv om der er ret mange bakterier i den del af anatomien  - men jeg synes ikke, han skulle sende private beskeder til alle og enhver om at mødes og slikke hinanden af.

« Senest Redigeret: Oktober 22, 2016, 01:49:45 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: Oktober 22, 2016, 11:19:15 pm »
Det er skam da og da skam (for at bruge Alberts eget udtryk) spændende at høre om Alberts erotiske eventyrer på fælleden, hvilket minder mig om, at jeg engang boede nær fælleden og derfor cyklede gennem fælleden på vej til arbejde stort set hver dag (det var nemlig den korteste vej). Og jeg bemærkede nok, at der af og til gik nogle hel- og halvnøgne mandspersoner rundt og dinglede med klokkeværket. Mon hr. Albert har været én af dem? Jeg mener nemlig nu nok, at jeg engang spottede en ca. 2 meter og 10 høj mandsperson, hvis medisterpølse hang halvvejs ned til knæet! :hyper:

Og ja, det er korrekt, at det mest er i området omkring den store runde parkeringsplads, at man ser sådan suspekt aktivitet. Men cyklede man langs stierne nær parkeringspladsen, kunne man godt risikere at spotte nøgne mænd. Jeg har også et par gange set politi på hest derude, som sørgede for orden, når nu disse mandspersoner blev for frække.

Men ellers har jeg nu ikke problemer med den slags. Jeg synes det er fint, at vi lever i en del af verden, hvor der er frisind og plads til at være lidt frække. Da erotik nu engang er en vigtig del af livet. De burde også have sådanne steder i de arabiske lande. Og jeg forstår også godt, at mange gifte mænd hygger sig med andre mænd. For mange kvinder er jo meget sippede med hensyn til det erotiske, og derfor er det skam da og da skam naturligt, at mænd finder ud af at hygge med hinanden, når damen bliver for konform og kedelig.

TLDR :mad: :mail1:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: Oktober 22, 2016, 11:49:15 pm »
Naturen er ellers så viselig indrettet, at kvinder er lige så liderlige som mænd, og alt andet ville også være lidt mærkeligt.

Til gengæld er kvinder også ekstremt kostbare og det er ti gange sværere for en gennemsnits mand at score en gennemsnits kvinde end det omvendte. DERFOR er der et stort marked for bisex og fyr-fyr-sex.

Jeg har heller ikke noget imod det, hvis Albert kan lide at blive bukket forover, selv om der er ret mange bakterier i den del af anatomien  - men jeg synes ikke, han skulle sende private beskeder til alle og enhver om at mødes og slikke hinanden af.

Deri er vi skam da enige.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: Oktober 23, 2016, 12:26:20 am »

Jeg forstår skam da ikke lige den dersens forkortelse. Nej, det gør jeg da skam ikke. :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
TLDR er en forkortelse af: to long didn't read
« Svar #51 Dato: Oktober 23, 2016, 12:37:07 am »
Jeg har f.eks. lige læst en fyr som skriver til en anden:

TLDR
Too Long. Didn't Read.

Frequently used acronym by lazy, ignorant people in Internet Forums, where their urge to type something exceeds their ability to read something or if they generally lack semantic ability to either comprehend or respond to a post due to underdeveloped brain.

Stating that they were to lazy reading someone else's post just confirms the ignorant attitude and also often destroys the discussion in the thread.

The average IQ of people typing TLDR in Internet forums is about 64.

Der bliver så svaret:

Since I am a lonely masturbating boy with no brain I have no capacity to read all you said, but due to my lonely social life I still feel like typing something in this thread, I will type TLDR.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: Oktober 23, 2016, 09:43:30 am »

Jeg forstår skam da ikke lige den dersens forkortelse. Nej, det gør jeg da skam ikke. :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48: :Laie_48:

Jow - se anklagerens besvarelse neden for - Jeg lærte denne (forkortelsen) at kende på you tube, hvor jeg er med på div. diskussioner, og fik den smidt i hovedet p.g.a. mit lange indlæg om en kommentator "Paul Joseph Watsons" holdning til Putin på en kanal ""Info War"" - Så sum sumarum - jeg er (heldigvis) ikke alene med den benævnelse  :twitch: :unknw:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Albert )ohansen

• Gæst
Sv: Jeg er bekymret for om du bliver smittet
« Svar #53 Dato: November 08, 2016, 08:38:19 pm »
Du har nu nok mødt nogen, som er mere dominerende end du er, når du har så mange partnere.

Nej, det har jeg da ej.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: November 08, 2016, 10:16:40 pm »
Lad denne tråd være stedet, hvor vi kan give anvisninger til hverandre om, hvor mænd kan mødes for at have sex med andre mænd. Til februar skal jeg eksempelvis selv en tur til Malmø, og hvis nogen kender steder at mødes med andre der, må de da skam meget gerne poste dette her.

Bliv muslim og køb dig en tid en tidsmaskine og rejs tilbage til det osmaniske sultanats hof i 1773. Der hyggede de sig.

Den aktivitet skulle muslimerne udøve noget mere, for det ville give færre nye små, plagsomme muslimer.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #55 Dato: November 08, 2016, 10:19:21 pm »
Saml da de aber sammen på en øde ø!  :drool: :drool: :drool:

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
Sv: Jeg er bekymret for om du bliver smittet
« Svar #56 Dato: November 09, 2016, 02:44:40 am »

Nej, det har jeg da ej.

Hvor mange partnere har du da skam haft, Herr Albert? 847? Eller er det skam da for lavt sat?

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #57 Dato: November 09, 2016, 06:02:09 am »
Micheluccio, din dejlige dreng, jeg mindes at vi har skrevet lidt sammen om dette før ovre på sol.
Det ligger skam da i omegnen af 6000 eller 7000 mænner og måske 2000-3000 damer.  :drool: :drool: :drool:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: November 09, 2016, 07:14:58 am »
Micheluccio, din dejlige dreng, jeg mindes at vi har skrevet lidt sammen om dette før ovre på sol.
Det ligger skam da i omegnen af 6000 eller 7000 mænner og måske 2000-3000 damer.  :drool: :drool: :drool:

Hvordan slap du levende gennem AIDS-bølgen i 80'erne?

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #59 Dato: November 09, 2016, 07:24:29 am »
Torsten, gamle swinger, heldigvis er der ej så stor risiko for at blive smittet, hvis man da holder sig til at være den aktive part. Den aktive er den, der boller, mens den passive er den, der bliver bollet!! :drool: :drool: :drool:

« Senest Redigeret: November 09, 2016, 08:42:51 pm af Albert )ohansen »