Forfatter Emne: Der kommer over 10000 velfærdsjægere ind i Tyskland hver måned  (Læst 1452 gange)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Din løgn bliver ikke overbevisende af, at du kalder mig "tungnem"
« Svar #60 Dato: Marts 13, 2018, 02:07:54 am »
Nu er det temmelig ligegyldigt hvad du alene tror og tænker, jeg ved der findes mere intelligente debattører der udmærket kan skelne mellem ironi og alvor, og som udmærket kan bruge det jeg skriver til noget - det er fortrinsvis dem jeg skriver til.

Jeg får det samme ud af det du tidligere skrev, som Anklageren.

Citér
Men du leder da debatten tilbage til det væsentlige og som har gjort netop den kommentar til et stående svar og vittighed blandt de fastboende. Men hvor skulle du vide det fra.

Man behøver ikke at være fastboende for at vide det. Det kan enhver regne ud, og så er det forkyndt vidt og bredt. Anklageren kender garanteret nogen personligt, der har været i Fjernøsten og hørt hvad der foregår.

Citér
Nemlig at det da ikke er så underligt hvis nogen af de gamle mænd tror på thai pigerne, når de siger det er fordi de elsker ham og det ikke er for pengenes skyld, - når der er lige så naive mennesker i Danmark der tror på de muslimske asylansøgere når de siger at de er rejst hele den lange vej fordi de elsker Danmark og det slet ikke er for pengenes skyld. Hvad er forskellen ? -

Forskellen er 180 grader.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
    • Vis profil
Sv: Det ville du ikke skrive, hvis du havde været erfaren
« Svar #61 Dato: Marts 13, 2018, 06:17:55 am »
Nej det er de fattige lande faktisk ikke "fyldt med", - det er ret koncentreret på nogle kendte steder som Bangkok, Chiang Mai, Pattaya, Phuket, Manila, Angeles, Subic o.s.v.

Også mit indtryk. Der er intet i det område af Thailand hvor jeg bor. Men sådan er thaiernes indbyrdes relationer også.

Jeg taler noget med en nabos medhjælper på hans motorcykelrestaurant. Hun kan noget engelsk. Hun er 36 år. Hele hendes liv har hun ikke lavet andet end at være girl-friend for diverse gutter. Selvfølgeligt de højest bydende og fuldstændigt uden perspektiv og fremtid. Nu kommer hun sammen med en whiskydrikkende gut. (De er alle whiskydrikkende). Men nu er hun nogle nætter kommet anstigende til os over ballade med gutten og har spurgt om hun må sove hos os. Sidst havde han slået hende. Nu er hun tilbage hos ham, men ved at pakke for et rejse til hendes familie langt pokker i vold herfra.

Men hun er 36 år og har nået en alder, hvor hun ikke har nogen fremtid som nogens girl-friend. Hvad så, spørger man sig selv som vesterlænding. Men det spørgsmål stiller hun åbenbart ikke sig selv.

Citér
I Thailand passer de godt nok på den slags, der er jo penge i det -

Hæhæ, klassikeren er at den vestlige gut køber et hus til sin unge donna. Hvorefter hun sparker ham ud og tilegner sig huset. Jeg går jævnligt forbi huset, hvor hun bor, der lige har sparket englænderen ud, og når hun ser mig, kommer hun ud på gaden og er vældig flirty. Så hun er parat til en runde mere.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
Gammel gris - eller er det helt naturligt, at gamle mænd får ungt kød?
« Svar #62 Dato: Marts 13, 2018, 11:46:01 am »
Hej Phil

Jeg har ikke glemt, at du udnytter fattige, og forsøger at forsvare dig med, at du hjælper dem.

Jeg ved godt, at du siger det modsatte i dag, men den 25. februar troede du på, at purunge pigers fisser klør efter at være sammen med en gammel mand, som kunne være deres far

De ser da søde ud - men mon dog ikke purunge filippinske piger med "kløende fisser" føler sig mere tiltrukket af unge tiltrækkende mænd på deres egen alder - end af aldrende europæere?

- hvis det altså ikke er et spørgsmål om simpelt mammon?

Tror du ikke, du burde lytte til en mere erfaren mand? (eller erfarne kvinder på din egen alder).

Det bliver helt komisk der, hvor du skriver: "Personlig har jeg de sidste 40-50 år vist ikke haft en pige over 25, og jeg skifter rimeligt tit"

- mens du jo omvendt har denne naive tro på, at purunge piger sukker efter gamle mænd  :tatice_03:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7679.msg105133#msg105133

Jeg gentager det lige, inden du helt glemmer, hvad du troede på den 25. februar:

Phil: Selvfølgelig. Vores motto er :

Den der ikke hjælper en fisse når den klør,
kommer ikke i himlen når han dør.

Carlo: Årh, hold da lige op. Hold HELT op. Det eneste der klør dem, er din pengepung.

Phil:  - også på det område er der forskel på Thailand og Philippinerne, - den er lille, men den er der.

Carlo: Grunden til at de har så nemt ved at smide trussen, er ikke at fissen klør, men fordi de håber på et forhold til en vestlig gut, der kan give dem en sikker tilværelse. Intet galt i det. Det gør danske kvinder også.

Forskellen mellem thaierne og filippinere er nok at filippinere tænker mere i perspektiv. Thaierne tænker mere på hvad der er at ribbe her og nu, uden tanke på at der også er noget der hedder i morgen.

M h t om det skulle være fordi det skulle klø i en bestemt legemsdel, har du prøvet lige at kigge på din fødselsattest? Og derefter kigge på dig selv i et spejl? Og overvejet hvad mon en ung filippinsk kvinde skulle finde interessant hos dig?

Phil: Jeg har gjort noget endnu bedre, jeg har spurgt pigerne selv, og de siger alle sammen det er på grund af at jeg er så "charming and handsome" og at det intet har med mine penge at gøre.

- og de må vel være de nærmeste til at vide det - de plejer ikke at skjule noget.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Hej Phil

Jeg har ikke glemt, at du udnytter fattige, og forsøger at forsvare dig med, at du hjælper dem.

De ser da søde ud - men mon dog ikke purunge filippinske piger med "kløende fisser" føler sig mere tiltrukket af unge tiltrækkende mænd på deres egen alder - end af aldrende europæere?

- hvis det altså ikke er et spørgsmål om simpelt mammon?

Jamen det er det da, - for 90% vedkommende. En god måde at fange dem på er at lægge dem hen over knæet og give dem nogle små kærlige dask i røven med din tegnebog.

Både jeg og resten af verden er fuldstændig lige glade med hvad en som dig mener om min eller andre personer, - det er spild af tid og kan kun være for din egen skyld du skriver det, - for det rager resten af verden en høstblomst, - de fleste mener alligevel helt det samme om dig som du mener om dem, - det kan du roligt regne med.

Tja, - de piger er jo noget kønnere en en gammel afdanket grønlænder, - stranden, klimaet og priserne er heller ikke så tosset - er du misundelig ?

Havde du nogen kommentarer til emnet ?, - eller har du kun det sædvanlige ligegyldige personangreb og spam og ikke andet ?

Her er en anden god lokal vittighed, - men den forstår du vel lige så lidt af.

« Senest Redigeret: Marts 13, 2018, 12:21:41 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.6%
    • Vis profil
Kald du det bare personangreb
« Svar #64 Dato: Marts 13, 2018, 12:24:34 pm »
Det betyder noget for den gode debat, at du skifter mening, som vi andre skifter skjorte for at sætte dig selv i et positivt lys.

Andre kan selv afgøre, om de synes, du er en gammel gris, der udnytter unge fattige piger - og samtidig praler med, at du hjælper de fattige.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Kald du det bare personangreb
« Svar #65 Dato: Marts 13, 2018, 12:33:09 pm »

Andre kan selv afgøre, om de synes, du er en gammel gris, der udnytter unge fattige piger - og samtidig praler med, at du hjælper de fattige.

Det ene udelukker ikke det andet, - jeg kender mange der gør begge dele.

Carlo ser ud til at have fået erfaring og have set hvem der udnytter hvem, efter hvad han skriver, - for sådan er det.

« Senest Redigeret: Marts 13, 2018, 12:36:37 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.6%
    • Vis profil
Vær nu ærlig
« Svar #66 Dato: Marts 13, 2018, 12:49:06 pm »
Det ene udelukker ikke det andet, - jeg kender mange der gør begge dele.

Carlo ser ud til at have fået erfaring og have set hvem der udnytter hvem, efter hvad han skriver, - for sådan er det.

Den 25. februar var der følgende meningsudveksling mellem dig og Carlo:

Phil: Selvfølgelig. Vores motto er :

Den der ikke hjælper en fisse når den klør,
kommer ikke i himlen når han dør.

Carlo: Årh, hold da lige op. Hold HELT op. Det eneste der klør dem, er din pengepung.

Phil:  - også på det område er der forskel på Thailand og Philippinerne, - den er lille, men den er der.

Carlo: Grunden til at de har så nemt ved at smide trussen, er ikke at fissen klør, men fordi de håber på et forhold til en vestlig gut, der kan give dem en sikker tilværelse. Intet galt i det. Det gør danske kvinder også.

Forskellen mellem thaierne og filippinere er nok at filippinere tænker mere i perspektiv. Thaierne tænker mere på hvad der er at ribbe her og nu, uden tanke på at der også er noget der hedder i morgen.

M h t om det skulle være fordi det skulle klø i en bestemt legemsdel, har du prøvet lige at kigge på din fødselsattest? Og derefter kigge på dig selv i et spejl? Og overvejet hvad mon en ung filippinsk kvinde skulle finde interessant hos dig?

Phil: Jeg har gjort noget endnu bedre, jeg har spurgt pigerne selv, og de siger alle sammen det er på grund af at jeg er så "charming and handsome" og at det intet har med mine penge at gøre.

- og de må vel være de nærmeste til at vide det - de plejer ikke at skjule noget.

###

Nu kalder du det ironi og at det er en stående vittighed, men du sluttede af med at skrive: "de må vel være de nærmeste til at vide det - de plejer ikke at skjule noget".

Det kan ikke tolkes som ironi, at "de ikke plejer at skjule noget" - det er din egen personlige mening.

Det er derfor tydeligt, at du mente det du skrev den 25. februar (det skal også ses i lyset af, at du har før skrevet om, at de er ærlige af natur).

Carlo opfattede det selvfølgelig også på den samme måde, så alt tyder på, at du lyver nu.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Der kommer over 10000 velfærdsjægere ind i Tyskland hver måned
« Svar #67 Dato: Marts 13, 2018, 12:58:45 pm »
Underlig måde at dømme på og nu skal Phil dømmes som løgner, lige som alle de andre debatører
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.6%
    • Vis profil
Han kan bare lade være med at lyve - så var der ingen problemer
« Svar #68 Dato: Marts 13, 2018, 01:13:16 pm »
Underlig måde at dømme på og nu skal Phil dømmes som løgner, lige som alle de andre debatører

Jeg har linket til det, så alle kan se det.

Hvad mener du om gamle mænd, der "køber" purung fisse af fattige piger?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #69 Dato: Marts 13, 2018, 01:16:54 pm »
"Jeg får det samme ud af det du tidligere skrev, som Anklageren." skriver du.

Hvordan kan du dog få det ? Især med det svar du kommer med på min kommentar her:

Jeg skrev:
"Men du leder da debatten tilbage til det væsentlige og som har gjort netop den kommentar til et stående svar og vittighed blandt de fastboende. Men hvor skulle du vide det fra."

og du svarede:
"Man behøver ikke at være fastboende for at vide det. Det kan enhver regne ud, og så er det forkyndt vidt og bredt. Anklageren kender garanteret nogen personligt, der har været i Fjernøsten og hørt hvad der foregår."

Man behøver altså ikke være fastboende for at vide kommentaren om "pigerne der æææælsker dig og det slet ikke er for pengenes skyld" er en stående vittighed i Asien, - så der er åbenbart ikke mange grønlændere der har været i fjernøsten og fortalt ham det.

Men han er jo også naiv nok til at tro på de muslimske asylansøgere, når de siger at de er rejst hele den lange vej fordi de ææææælsker Danmark - og det slet ikke er for pengenes skyld, - så jeg tror faktisk han er een af de få der vitterligt ville tro det hvis pigerne sagde sådan til ham.

Ville du selv tro på det hvis de sagde sådan til dig, - at de æææælskede dig og det slet ikke var for pengenes skyld ?

Du har kun været derude et par år og har allerede erfaret hvordan det hænger sammen, og kan se at enten er manden der tror på det kærlighedsævl ualmindelig naiv, - eller også må det være en vittighed.

Jeg har sammenlagt været der i over 30 år og kender udmærket rummelen, og forstår udmærket deres humor.

- også når Duterte opfordrer sine folk til at smide FN´s menneskerettighedsobservatører ud til krokodillerne.

Nu er det temmelig ligegyldigt hvad du alene tror og tænker, jeg ved der findes mere intelligente debattører der udmærket kan skelne mellem ironi og alvor, og som udmærket kan bruge det jeg skriver til noget - det er fortrinsvis dem jeg skriver til.

Jeg får det samme ud af det du tidligere skrev, som Anklageren.

Citér
Men du leder da debatten tilbage til det væsentlige og som har gjort netop den kommentar til et stående svar og vittighed blandt de fastboende. Men hvor skulle du vide det fra.

Man behøver ikke at være fastboende for at vide det. Det kan enhver regne ud, og så er det forkyndt vidt og bredt. Anklageren kender garanteret nogen personligt, der har været i Fjernøsten og hørt hvad der foregår.

Citér
Nemlig at det da ikke er så underligt hvis nogen af de gamle mænd tror på thai pigerne, når de siger det er fordi de elsker ham og det ikke er for pengenes skyld, - når der er lige så naive mennesker i Danmark der tror på de muslimske asylansøgere når de siger at de er rejst hele den lange vej fordi de elsker Danmark og det slet ikke er for pengenes skyld. Hvad er forskellen ? -

Forskellen er 180 grader.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
Sv: Han kan bare lade være med at lyve - så var der ingen problemer
« Svar #70 Dato: Marts 13, 2018, 06:11:49 pm »

Jeg har linket til det, så alle kan se det.

Hvad mener du om gamle mænd, der "køber" purung fisse af fattige piger?

Hvis der ikke fandtes fattige mennesker var der jo heller ikke nogen rige.
Jørgen Leth har jo en purung kæreste på Haiti og hun vil ikke undvære Jørgen, udtaler hun.
At blive gift, handler i bund og grund om en handel på mandes præmisser. Helt fra gammel tid til nu, har gamle mænd legaliseret deres forhold, igennem giftemål og det er det samme som den der "køber" purung fisse af fattige pige.
Husk nu jeg ikke skrev ca. alders ligestillede giftemål

Ps. har forøvrigt selv en kæreste på samme alder som mig selv og det kniber da med hendes  forbrugervenlighed efterhånden, så er måske lidt misundelig på Phil  :big_grin:  :big_grin:  :big_grin:
« Senest Redigeret: Marts 13, 2018, 06:19:56 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.6%
    • Vis profil
Tak
« Svar #71 Dato: Marts 13, 2018, 07:06:24 pm »
Hvis der ikke fandtes fattige mennesker var der jo heller ikke nogen rige.
Jørgen Leth har jo en purung kæreste på Haiti og hun vil ikke undvære Jørgen, udtaler hun.
At blive gift, handler i bund og grund om en handel på mandes præmisser. Helt fra gammel tid til nu, har gamle mænd legaliseret deres forhold, igennem giftemål og det er det samme som den der "køber" purung fisse af fattige pige.
Husk nu jeg ikke skrev ca. alders ligestillede giftemål

Ps. har forøvrigt selv en kæreste på samme alder som mig selv og det kniber da med hendes  forbrugervenlighed efterhånden, så er måske lidt misundelig på Phil  :big_grin:  :big_grin:  :big_grin:

Jeg synes ikke, det er et helt let emne

Jeg har set tilfælde, hvor jeg synes mændene burde sættes i fængsel, selv om det ikke har været ulovligt - men også tilfælde, hvor det ikke har oprørt mig.

Imens jeg har arbejdet i Grønland, er der to af mine lærerkolleger, der er blevet fyret for at være sammen med elever.

Det er ikke noget, der er blevet bevist, men hvis der er en mistanke om, at læreren dyrker sex med elever, så bliver læreren fyret.

Det vil sige, at hvis en elev påstår det, så er det ud af vagten. Ingen skoler vil leve med sladderen - og endnu være er det da, hvis pressen skriver om det.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
Sv: Der kommer over 10000 velfærdsjægere ind i Tyskland hver måned
« Svar #72 Dato: Marts 13, 2018, 07:40:09 pm »
Har selv været ude for kvinders ondskabsfuldheder, hvis man siger nej til dem. Vil ikke selv stole helt på en ung forelsket i forelskelsen pige

Havde en kammerat der var skolelærer, han blev bombarderet af en af hans kvindelige elever. Tilsidst blev de gift og han havde ikke arbejde som skolelærer mere. Så fik de børn sammen og efter nogle år, ønskede hun skilsmisse. Nogle år efter skilsmissen, hængte han sig i garagen.

Har selv været gift og skilt 4 gange, så jeg ønsker i mit næste liv, at blive født som homo, det giver ikke så meget bøvl, tror jeg.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
    • Vis profil
« Svar #73 Dato: Marts 14, 2018, 04:12:35 am »
Man behøver altså ikke være fastboende for at vide kommentaren om "pigerne der æææælsker dig og det slet ikke er for pengenes skyld" er en stående vittighed i Asien, - så der er åbenbart ikke mange grønlændere der har været i fjernøsten og fortalt ham det.

Anklageren har givetvis også danske venner og bekendte eller har mødt nogen der har været i Fjernøsten og fortalt hvad der foregår der.

Citér
Men han er jo også naiv nok til at tro på de muslimske asylansøgere, når de siger at de er rejst hele den lange vej fordi de ææææælsker Danmark - og det slet ikke er for pengenes skyld, - så jeg tror faktisk han er een af de få der vitterligt ville tro det hvis pigerne sagde sådan til ham.

Her tør jeg godt udtale mig på Anklagerens vegne og sige: nej, det ville han ikke tro på.

Men nu du roder flygtninge ind i emnet, vil jeg svare. Der er ingen der flygter for sjov. Alle ville helst have en tryg tilværelse hjemme.

Nogle af os andre flygter jo også, f eks til Fjernøsten, men det kan kun lade sig gøre i kraft af vore velspækkede tegnebøger.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
    • Vis profil
Tja, - de piger er jo noget kønnere en en gammel afdanket grønlænder, - stranden, klimaet og priserne er heller ikke så tosset - er du misundelig ?

Ja, men det er det fordi vi kommer med vore velspækkede tegnebøger. Priserne er meget høje for de indfødte, som intet har. Stranden er de ligeglade med og for dem, er klimaet ikke specielt godt. Klimaet er meget ustabilt og den mindste uregelmæssighed, f eks en orkan eller tørke, kan rive eksistensgrundlaget væk under dem.