Forfatter Emne: Storbritannien er ikke liberalt det er desværre totalitært.  (Læst 1096 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Det har alle lande da
« Svar #15 Dato: Marts 11, 2018, 06:09:10 pm »
USA havde Jim Crow og England havde censur under krigen ligesom USA.

Selvfølgelig erklæres lande i undtagelsestilstand under en omfattende krig.

Vi er også i krig idag, men det mener establishmentet ikke vi er. Og jeg var selv liberal (Fremskridtspartiet), som mener vi står i en undtagelsessituation idag.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
Sv: Storbritannien er ikke liberalt det er desværre totalitært.
« Svar #16 Dato: Marts 11, 2018, 06:13:18 pm »
Jeg afskriver mig ikke muligheden for at kritisere det her totalitære demokratur vi lever under.  :yes:

Jeg er naturligvis ikke totalitær, blot fordi jeg synes at demokratiet blomstrer bedst i en monokultur.

Hvordan kan du være sikker på, at den monokultur, som du taler om, også er højrenationalistisk eller automatisk vil acceptere din ideologi? Der kan jo sagtens opstå en modpol, der også går ind for monokultur, som du gerne vil, men som på andre punkter er i opposition til dig. Det er jo en fejl at tro, at multikultur og monokultur skulle være bundet til bestemte områder på den politiske akse. Et af tydeligeste eksempler, jeg kan komme på, var under revolutionen i Iran, hvor der var tre parter, der indbyrdes var modstandere, men fælles for de alle tre var, at identitet og kultur spillede en væsentlig rolle, selv om de politisk var uenige.
Selv højrefløjen i Danmark er jo dybt splittet, så fordi en person erklærer sig enig i monokultur, kan han sagtens være din politiske modstander.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Marts 11, 2018, 08:00:49 pm »
USA havde Jim Crow og England havde censur under krigen ligesom USA.

"During World War II, President Roosevelt had the power to control information given to the media. Legislation had been passed in 1938 that forbade unauthorized photographs, sketches, or maps of military bases, and gave the President the authority to define which types of military information needed security protection. Roosevelt cited this law when he issued Executive Order 8381 in May 1940, imposing presidential control over classification systems. " Kilde CIA

GB:

Liberalisme? Nej, vel?

At have krigshemmeligheder er ikke uliberalt! Jeg ved ikke hvor du har fået den idé! Der findes ikke et land i verden der ikke ville hemmeligholde deres militære bevægelser og strategier hvis de gik i krig. Selv i fredstid er der masser af militære hemmeligheder der af sikkerhedsgrunde ikke kan spredes til den brede befolkning. I et liberalt demokrati bliver der bare holdt et politisk tjek med disse hemmeligheder.

Hvis du absolut ville have skovlen under mig mht. politik ført under 2. verdenskrig der var uliberalt, så skulle du have brugt eksemplet med at USA internerede alle af japansk herkomst i lejre i USA.

Men selv hvis du kan påpege punkter hvor de vestlige lande ikke levede op til idealet om et liberalistisk system, så ændrer det ikke på at det liberale demokrati var grundfilosofien bag deres politiske systemer, og at denne filosofi ikke var en hindring, men derimod en styrke, når landene kom i krig. At de liberale demokratier vandt i vest ses nemt ved at hele Vesteuropa derefter fik forfatninger i det liberale demokratis tegn. Ligesom Østeuropa blev kommunistisk.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #18 Dato: Marts 12, 2018, 11:40:18 am »
@GuBBi Det er jo fint nok at du støtter friheden, men det halter blot med at dokumentere overgrebene på friheden.

Men så er det jo godt vi har "fascisten" PU til at rapportere. Denne her nyhed har Amnesty heller ikke.

https://twitter.com/BrittPettibone/status/973041134581796864 (Den konservative Lauren Southern kan heller ikke indrejse til UK)

https://twitter.com/KTHopkins/status/973125618412998656
« Senest Redigeret: Marts 12, 2018, 11:49:14 am af PU »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Marts 12, 2018, 07:14:54 pm »
PU, hvad er din holdning til den omtalte imamlov så?
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #20 Dato: Marts 12, 2018, 09:02:01 pm »
PU, hvad er din holdning til den omtalte imamlov så?

Klart imod! Det er et skråplan imod et totalitært samfund. Det er mere muhammedanerne som ønsker en iman til landet, som er et problem.  Havde de ikke været her ville et idiotisk Venstreforslag, om at gøre straffen på en forbrydelse være afhængig af gerningsstedet, slet ikke have været relevant.

Jeg var for en måneds tid på krystalgade, og hvad så jeg der foran synagogen? Soldater med skarpladte geværer! Det er jo forrykt at vi er kommet dertil. Det bør slet ikke være deres fagområde, det er en politiopgave.

Og så har jeg heller ikke nævnt big brother overvågning med kameraer over alt, for ikke at snakke om efterretningstjenesternes kommende IT beføjelser til at krænke privatlivets fred.

Jeg er måske tenderende til fascisme, men tro ikke at den almindelige dansker er bedre end jeg, tvært om!
« Senest Redigeret: Marts 12, 2018, 09:06:12 pm af PU »

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    82.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Britain First er voldelige, så det er han nok selv ude om
« Svar #22 Dato: Marts 16, 2018, 04:29:22 pm »
Dissident mishandlet i fængsel.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5508693/Britain-leader-Paul-Golding-nose-broken-prison.html

Et medlem af Britain First myrdede også Jo Cox, så det er ikke engle, vi har med at gøre.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Britain First er voldelige, så det er han nok selv ude om
« Svar #23 Dato: Marts 16, 2018, 04:34:14 pm »
Dissident mishandlet i fængsel.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5508693/Britain-leader-Paul-Golding-nose-broken-prison.html

Et medlem af Britain First myrdede også Jo Cox, så det er ikke engle, vi har med at gøre.

Videoen hvor Paul Golding forklarer om Jo Cox er fjernet af Facebook. Jeg prøver at finde en anden kilde.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #25 Dato: Marts 16, 2018, 04:38:53 pm »
Så hvis en tosse slår Zenia stampe ihjel og råber: "Stop Islamiseringen af Danmark!" Så er gerningsmanden et medlem af SIAD??  :negative: Du er vist lidt langt ude med dine beskyldninger.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    82.4%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Marts 16, 2018, 04:42:34 pm »
http://www.huffingtonpost.co.uk/entry/britain-first-jo-cox_uk_5762f6a6e4b0681487dcdcc1

På den ene side har vi en morder, der råbte "Britain First" under mordet - på den anden side har vi en undskyldnings-video.

Så må det være op til enhver, hvad de vil tro på.

Jeg synes ikke, man kan sige, at Britain First er en god og ren bevægelse - når den tiltrækker voldelige personer - selvom nogen af lederne snakker pænere.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #27 Dato: Marts 16, 2018, 04:47:47 pm »
Hmmm så når liberal alliance tiltrækker dømte skattesnydere, så er det ok at Anders Samuelsen fik bank i fængslet?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    82.4%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Marts 16, 2018, 05:07:20 pm »
Hmmm så når liberal alliance tiltrækker dømte skattesnydere, så er det ok at Anders Samuelsen fik bank i fængslet?

Nej - det vil sige - at du ikke ved om Paul Golding fik sin næse brækket, fordi han var voldelig i fængslet.

Det er op til dig at bevise, at Paul Golding er blevet dårligt behandlet i fængslet - fordi det er din påstand - og det har du ikke gjort.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #29 Dato: Marts 17, 2018, 11:39:24 am »
Hold nu op kære Anklager - Du skal da konstant være Rasmus Modsat.