Forfatter Emne: Først Myanmar. Så Sri Lanka.  (Læst 1135 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Bliver det til noget med at bevise dine løgne Torsken?
« Svar #30 Dato: Marts 13, 2018, 05:48:27 am »
Altså - jeg går ind for religions friheden ligesom alle ordentlige danskere gør, fordi religions friheden står sort på hvidt i den danske Grundklov (som indeholder de mest danske værdier af alle efter sproget).

For fanden da! Religionsfrihed betyder retten til at tro hvad man vil. Ikke retten til at gøre hvad man vil. Her gælder anden lovgivning, men den vil du åbenbart have muslimer hævet over.

Her er en muslim der har fået sin religionsfrihed krænket, så du må straks sætte dig hen og flæbe med ham.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/zeinab-blev-efterladt-i-irak-som-16-aarig-det-var-det-stoerste-svigt

Ak og ve! Hvilken krænkelse af hans islamiske ære og religionsfrihed, at de danske myndigheder har befriet hende.

Endnu værre. Hun har en dansk kæreste hvilket er en krænkelse af den ypperste islamiske grundværdi. Og der ikke er  300 fætre til at halalslagte gutten eller pigen.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72%
  • Country: gl
    • Vis profil
Det lyder meget underligt
« Svar #31 Dato: Marts 13, 2018, 11:00:37 am »
Altså - jeg går ind for religions friheden ligesom alle ordentlige danskere gør, fordi religions friheden står sort på hvidt i den danske Grundklov (som indeholder de mest danske værdier af alle efter sproget).

For fanden da! Religionsfrihed betyder retten til at tro hvad man vil. Ikke retten til at gøre hvad man vil. Her gælder anden lovgivning, men den vil du åbenbart have muslimer hævet over.

Muslimer bliver sigtet, anklaget, dømt og straffet ligesom alle andre - og det er sgu da ikke et udtryk for, at muslimer er hævet over noget.

Ca. dobbelt så mange muslimer bliver straffet for et eller andet sammenlignet med etniske danskere - men: Hvis du tror, at flertallet af muslimerne er kriminelle - så bør du tage det op til revision.

Vi andre ved præcis, hvor mange det er, selvom du måske ikke tror på Rigspolitiet.

Jeg ved ikke hvor mange danskere, du anser for at være kriminelle, men du kan gange andelen med to - så får du sådan cirka tallet for muslimerne.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Det lyder meget underligt
« Svar #32 Dato: Marts 13, 2018, 11:06:51 am »
Muslimer bliver sigtet, anklaget, dømt og straffet ligesom alle andre - og det er sgu da ikke et udtryk for, at muslimer er hævet over noget.

Hvor mange er så blevet straffet for at sende deres døtre på genopdragelse i deres hjemlande?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72%
    • Vis profil
Sv: Det lyder meget underligt
« Svar #33 Dato: Marts 13, 2018, 11:39:45 am »

Hvor mange er så blevet straffet for at sende deres døtre på genopdragelse i deres hjemlande?

Jeg gider ikke undersøge det, fordi jeg let bliver beskyldt for at forsvare islam - det gør man jo altid, hvis man bringer sandheden.

- og jeg har mere jordnære problemer.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72%
    • Vis profil
Islamkritikken
« Svar #34 Dato: Marts 13, 2018, 01:07:13 pm »
De fleste er af den opfattelse, at der er en hel industri, der forsøger at tale tallene om de ikke-vestlige indvandrer-problemer i vejret - og det mener jeg også.

Det er årsagen til, at man altid bliver beskyldt for at gå ind for islam, hvis man siger sandheden - men islamkritikerne skyder sig selv i foden.

Overdrivelserne virker selvfølgelig i retning af, at de der kan lide at læse den slags, får en opfattelse af, at det står værre til end det reelt gør (... og man skulle ellers tro, at sandheden er slem nok i sig selv).

Det er også meningen, at tale problemerne i vejret - men for det store flertal går det ind af det ene øre og ud af det andet - fordi det er så tydeligt, at sandheden ikke er i højsædet.

Det virker konserverende på problemerne, så de ikke bliver løst.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Islamkritikken
« Svar #35 Dato: Marts 13, 2018, 05:11:48 pm »
De fleste er af den opfattelse, at der er en hel industri, der forsøger at tale tallene om de ikke-vestlige indvandrer-problemer i vejret - og det mener jeg også.

Jeg mener så at der er en hel industri som forsøger at tale tallene ned.

Indvandrerproblemet er i virkeligheden ikke noget der bør kaldes et problem. Hvad er 2.700 mennesker i forhold til hele den danske befolkning? Ingenting! Men der er nogen som tænker: 'Det har vi ikke råd til.' Men det har vi.

Anker Jørgensen (Socialdemokratiet), Ekstra Bladet 15/3 1985.

Jeg ved godt, at mange danskere er ængstelige for at åbne grænser kunne føre til, at Danmark bogstaveligt talt blev oversvømmet af f.eks. en halv eller en hel million mennesker udefra. Det ville skræmme folk, men sådan går det jo ikke. I øjeblikket udgør flygtningene 0,3 procent af befolkningen.

Poul Schlüter, statsminister, Berlingske Tidende 4/8 1985

Der findes i Danmark én muslim pr. 99 ikke-muslimer. Hvad er det for nogle sløve padder de 99, hvis de er bange for den ene muslim.

Arne Melchior (CD), Berlingske Tidende 19/8 1990

En opinionsundersøgelse har afsløret, at befolkningens forestilling om, hvor mange flygtninge, der opholder sig her i landet, er vildt overdreven – tallet er blot 30.000.Poul Brandrup, Afdelingsleder i Dansk Flygtningehjælp, Jyllands-Posten 3/9 1990

Kan et par hundrede familiesammenførte indvandrere om året true det danske samfund? Nej, selvfølgelig ikke! Så sårbart er det danske velfærdssamfund ikke!Elisabeth Arnold (Radikale), Jyllands-Posten 10/10 1993

Udlændinge og indvandrere er ikke mere kriminelle end danskerne generelt.

Journalist Arne Notkin i Weekendavisen 17/11 1989

Det er overvurderet, hvor attraktivt Danmark er for flygtninge. Vores sprog og klima afholder mange fra at søge hertil.

Kirsten Lee (Radikale), Jyllands-Posten 13/6 1990

Reglerne i vor udlændingelov udelukker effektivt mennesker, der flygter f.eks. på grund af fattigdom, fra at få opholdstilladelse hos os.

Kirsten Lee (Radikale), Aalborg Stiftstidende 22/9 1990

Find selv flere citater her: http://www.dendanskeforening.dk/side233.html  (Jeg valgte bare nogle hvor tallene og problemerne blev talt ned.)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72%
    • Vis profil
Selvfølgelig er der det, men de fleste danskere er almindelige mennesker
« Svar #36 Dato: Marts 13, 2018, 07:18:53 pm »
 - som ønsker at høre fakta.

Kriminaliteten stiger og falder i en uendelighed som alt muligt andet, men hvis man er i en periode, hvor den falder - siger det - så bliver nogen MEGET sure, for det må den ikke.

Derfor har der ikke været nogen indvandrerdebat i Danmark, for danskerne gider ikke at blive svinet til.

Mange bliver helt blå i hovedet, hvis man ikke er enig med dem  :yes:

Jeg mener så at der er en hel industri som forsøger at tale tallene ned.

« Senest Redigeret: Marts 13, 2018, 08:26:44 pm af Anklageren »

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
At ånde og leve for opmærksomheden...
« Svar #37 Dato: Marts 16, 2018, 10:18:43 pm »

Jeg har ikke taget stilling til, om du og Carlo er venner på debatten eller ej, for jeg aner ikke noget om det, og det interesserer mig heller ikke.

Jeg synes bare, du virker useriøs, når du vælger at afspore en debat, bare fordi du ikke finder den interessant.

Hvis vi overfører det til sandkassen, så svarer det til, at Peter ødelægger det sandslot, som Mikael og Ole har brugt hele formiddagen på at bygge flot op - bare fordi han ikke selv har lyst til at bygge sandslot. Kan du virkelig ikke selv se det?

Det interesserer mig ikke ret meget, hvad du mener om mig. Jeg kender dig jo ikke.

Der spørges i overskriften, om jeg snart holder op med mit personfnidder.

Til det må jeg jo bare konstatere, at det ikke er mig, der ynder at få enhver tråd til at handle om mig selv.  :smile1:

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
Så så, Carlo...
« Svar #38 Dato: Marts 16, 2018, 10:21:12 pm »

Her er en muslim der har fået sin religionsfrihed krænket, så du må straks sætte dig hen og flæbe med ham.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/zeinab-blev-efterladt-i-irak-som-16-aarig-det-var-det-stoerste-svigt

Ak og ve! Hvilken krænkelse af hans islamiske ære og religionsfrihed, at de danske myndigheder har befriet hende.

Endnu værre. Hun har en dansk kæreste hvilket er en krænkelse af den ypperste islamiske grundværdi. Og der ikke er  300 fætre til at halalslagte gutten eller pigen.

Nu er jeg jo blevet belært i alvorlige vendinger - og med løftet pegefinger - om, at du og Anklageren er bonkammerater her på debatten, så du har altså bare at være enig med ham!  :big_grin:
« Senest Redigeret: Marts 16, 2018, 10:23:09 pm af Forn Siðr »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72%
    • Vis profil
Du har skrevet 8 kommentarer i tråden om mig, men ingen om emnet
« Svar #39 Dato: Marts 17, 2018, 01:49:23 am »
Nu er jeg jo blevet belært i alvorlige vendinger - og med løftet pegefinger - om, at du og Anklageren er bonkammerater her på debatten, så du har altså bare at være enig med ham!  :big_grin:

Dit ligegyldige ævl interesserer nok ikke ret mange

Du får en kasse bananer, hvis Carlo skriver, at vi ikke skal være venner  :smile1:

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    4.2%
    • Vis profil
Sv: Det minder mig om, det er en myte, at man kan glide i en bananskræl
« Svar #40 Dato: Marts 17, 2018, 12:12:54 pm »
Er det ikke også dejligt meningsløst?

Jo... i hvert fald i forhold til trådens emne...  :blink:

Hvor tit er du egentlig på Sri Lanka?

Jeg begyndte allerede at kede mig over den slags emner, som Carlo vistnok elsker, omkring 1999 - men der er vist nogen, som føler sig tryg ved at gentage det samme i en uendelighed.

Men du bruger alligevel din tid på at kommentere på emnerne.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Marts 17, 2018, 01:36:40 pm »

Jeg skal jo først lige finde ud af, hvad han er for en fætter - men du har nok ret.

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
At ånde og leve for opmærksomheden
« Svar #42 Dato: Marts 17, 2018, 09:39:36 pm »

Dit ligegyldige ævl interesserer nok ikke ret mange

Du får en kasse bananer, hvis Carlo skriver, at vi ikke skal være venner  :smile1:

Jeg har allerede gjort det klar, at jeg ikke er interesseret i, om du og Carlo er slyngveninder eller hvad.

Det er dig, der bliver ved med at vade rundt i det... Som om det skulle være særlig interessant for os andre.

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Marts 17, 2018, 09:41:21 pm »

Jeg skal jo først lige finde ud af, hvad han er for en fætter - men du har nok ret.

Du forstod så tydeligvis ikke, hvad det var, dna skrev  :blum:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72%
    • Vis profil
Hvad blev der af Hellefront?
« Svar #44 Dato: Marts 17, 2018, 11:38:31 pm »
Dukker hun snart op igen med en ny profil?