Han blev nok klogere.
Jeg forventede at det var en tråd lavet af den anden PU. Men du kan også være med. Jeg må indrømme at jeg ikke ved ret meget om 9/11 andet end at det nok ikke var AQ der stod bag angrebet og at det nok var et false flag. Men selvet 9/11 angrebet er jeg blank selvom jeg har hørt lidt om bygning 7.
Citat fra: Licensnægteren efter Marts 09, 2018, 09:15:47 pmJeg forventede at det var en tråd lavet af den anden PU. Men du kan også være med. Jeg må indrømme at jeg ikke ved ret meget om 9/11 andet end at det nok ikke var AQ der stod bag angrebet og at det nok var et false flag. Men selvet 9/11 angrebet er jeg blank selvom jeg har hørt lidt om bygning 7.Ja, hvor er øgle politisk ukorrekt?
Det var det han kalder for Rudi-banden der efter nogen beskyldninger om multiprofiler og det at der var lidt drama til sidst gjorde at han tog en pause.
Det var nok meget mildt sagt. Det var i den alt for grove ende til sidst med hvad Langgaard og Rudi sagde med trusler. Jeg tager afstand til den slags og prøver at komme med den gode debat. Jeg er ikke perfekt men jeg syntes da jeg gør det fint nok nu i tonen og i selve debatten uden at komme med trusler eller personangreb. Mit håb er at folk så lytter mere til mig hvis jeg gør det og kommer med bedre debat tilbage. Det er dog lidt svært for mig nogen gange men jeg syntes nu jeg gør det ok nu.
Der var vist også engang nogle ingeniører der sagde at Titanic ikke kunne synke.