Forfatter Emne: Ingeniør fortæller i 1980'erne at WTC sagtens kan klare fly sammenstød  (Læst 428 gange)

Online PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Video - Lyd nødvendig for den er ikke tekstet.

https://www.facebook.com/derek8082108/posts/10204038691803712

Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline genuine Troll

• Senior medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
De havde nok ikke regnet med at der kom 2 fly?
Fake profil, :girl_blum2:

Online PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Et fly per tårn, og ingen fly i WTC7

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
Han blev nok klogere.

Og nu er der også forskel på størrelser af fly, ligesom der er forskel på hastighed og mængden af brandstof.

Jeg tror det er fair at sige at så godt som ingen bygninger kan holde til at et større, optanket, passagerfly torpederer det med høj hastighed.

Og nu tager jeg iøvrigt ikke stilling til sandhedsværdien i optagelsen.

Online PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Han blev nok klogere.

Jeg er ihvertfald ikke blevet klogere  :smile1: Snarere mere forvirret.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    54.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Jeg forventede at det var en tråd lavet af den anden PU. Men du kan også være med. Jeg må indrømme at jeg ikke ved ret meget om 9/11 andet end at det nok ikke var AQ der stod bag angrebet og at det nok var et false flag. Men selvet 9/11 angrebet er jeg blank selvom jeg har hørt lidt om bygning 7.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Jeg forventede at det var en tråd lavet af den anden PU. Men du kan også være med. Jeg må indrømme at jeg ikke ved ret meget om 9/11 andet end at det nok ikke var AQ der stod bag angrebet og at det nok var et false flag. Men selvet 9/11 angrebet er jeg blank selvom jeg har hørt lidt om bygning 7.

Ja, hvor er øgle politisk ukorrekt?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
  • Country: gl
    • Vis profil

Ja, hvor er øgle politisk ukorrekt?

Han var udsat for dødstrusler nogen gange fra en af de nationale - og kort tid efter forlod han os.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    54.2%
    • Vis profil
Det var det han kalder for Rudi-banden der efter nogen beskyldninger om multiprofiler og det at der var lidt drama til sidst gjorde at han tog en pause. Det syntes jeg var synd da selvom han sagde nogle ting om øgler som var lidt langt ude, så kom han ellers med en del gode indlæg om flere emmer. I forhold til en del andre så syntes jeg han kom med en del blandende emmer og ikke kun havde fokus på et emme. Han var også sober i sin debat.
« Senest Redigeret: Marts 09, 2018, 09:40:47 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
    • Vis profil
Det var det han kalder for Rudi-banden der efter nogen beskyldninger om multiprofiler og det at der var lidt drama til sidst gjorde at han tog en pause.

Lidt drama?

Jeg overdriver da ikke, når jeg kalder det dødstrusler. Det blev også pindet tydeligt ud, hvilke legemsdele der skulle flækkes osv. - og lyden når næsebenet brækker ...

Det er meget mærkeligt, at han ikke blev slettet.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    54.2%
    • Vis profil
Det var nok meget mildt sagt. Det var i den alt for grove ende til sidst med hvad Langgaard og Rudi sagde med trusler. Jeg tager afstand til den slags og prøver at komme med den gode debat. Jeg er ikke perfekt men jeg syntes da jeg gør det fint nok nu i tonen og i selve debatten uden at komme med trusler eller personangreb. Mit håb er at folk så lytter mere til mig hvis jeg gør det og kommer med bedre debat tilbage. Det er dog lidt svært for mig nogen gange men jeg syntes nu jeg gør det ok nu.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
Der var vist også engang nogle ingeniører der sagde at Titanic ikke kunne synke.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
    • Vis profil
Det var nok meget mildt sagt. Det var i den alt for grove ende til sidst med hvad Langgaard og Rudi sagde med trusler. Jeg tager afstand til den slags og prøver at komme med den gode debat. Jeg er ikke perfekt men jeg syntes da jeg gør det fint nok nu i tonen og i selve debatten uden at komme med trusler eller personangreb. Mit håb er at folk så lytter mere til mig hvis jeg gør det og kommer med bedre debat tilbage. Det er dog lidt svært for mig nogen gange men jeg syntes nu jeg gør det ok nu.

Nu går det meget godt  :smile1:

Jeg ved heller ikke, om truslerne var årsagen, men det har nok haft en betydning.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
    • Vis profil
Ja - man skal være forsigtig med hybris
« Svar #13 Dato: Marts 09, 2018, 10:40:12 pm »
Der var vist også engang nogle ingeniører der sagde at Titanic ikke kunne synke.

Vi har også vores egen Titannic, som sank på sin jomfrurejse.

Da M/S Hans Hedtoft var udråbt til at være synkefri, blev der ikke taget specielt hensyn til advarsler om isbjerge.

Online PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
https://www.youtube.com/watch?v=2XHm56O2NTI&feature=share

Jublende israelere set mens tårnene styrter sammen. Cohensidence?