Forfatter Emne: AFA angreb liberalt møde, men tabte. Se video  (Læst 414 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
AFA angreb liberalt møde, men tabte. Se video
« Dato: Marts 07, 2018, 02:43:48 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=HPj3CyBJrIE

Youtuberen Sargon of Akkad deltog med en jøde, da AFA indvaderede mødet for at chikanere, men de måtte forlade det igen uden deres grimme flag.

:yes:

Jeg har kun set starten af videoen, så hvis hele videoen skal diskuteres, så vil jeg ikke love at deltage.

« Senest Redigeret: Marts 07, 2018, 02:45:22 pm af PU »
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: AFA angreb liberalt møde, men tabte. Se video
« Svar #1 Dato: Marts 07, 2018, 02:55:50 pm »
Har set den. Lytter indimellem til Sargons videoer. Selvom jeg er uenig med ham på en lang række punkter er det stadig interessant at høre hans meninger, og uanset hvad man mener om ham så er han IKKE hverken alt-right eller fascist. Hans holdninger svarer i dansk sammenhæng måske bedst til liberal alliance eller noget i den stil (tilskriver ham dog større rygrad end det parti har vist).

Men Antifa er nogle røvhuller og de skulle alle sammen anholdes og smiddes ud af deres uddannelsesinstitutioner. Der er ingen grund til til at sponsorere en gruppe der aktivt forsøger at underminere andres frihed. Synes faktik at de tilstedeværende viser dem en tålmodighed og overbærenhed jeg ikke er sikker på at jeg selv ville kunne matche.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 07, 2018, 04:01:17 pm »
Har set den. Lytter indimellem til Sargons videoer. Selvom jeg er uenig med ham på en lang række punkter er det stadig interessant at høre hans meninger, og uanset hvad man mener om ham så er han IKKE hverken alt-right eller fascist. Hans holdninger svarer i dansk sammenhæng måske bedst til liberal alliance eller noget i den stil (tilskriver ham dog større rygrad end det parti har vist).

Men Antifa er nogle røvhuller og de skulle alle sammen anholdes og smiddes ud af deres uddannelsesinstitutioner. Der er ingen grund til til at sponsorere en gruppe der aktivt forsøger at underminere andres frihed. Synes faktik at de tilstedeværende viser dem en tålmodighed og overbærenhed jeg ikke er sikker på at jeg selv ville kunne matche.

Problemet med Sargon er at er dårlig til debattere disse alt-right personer. Jeg ved ikke om du har hørt debatten med Sargon og Richard Spencer eller den debat med Andrew Anglin og Sargon. Begge debatter var shitshows.

Antifa er ikke er hak bedre i Danmark. Hvert år laver de vold mod politiet og andet lort https://www.dr.dk/nyheder/indland/mellem-30-og-40-besaettere-anholdt-under-demonstration-ungdomshuset
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #3 Dato: Marts 07, 2018, 04:14:09 pm »
Jeg synes GuBBI skulle tage kontakt med Spencer, Anglin, Millennial Woes eller en anden alt right og tage kampen op, hvor Sargon tabte.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 07, 2018, 04:15:11 pm »
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 07, 2018, 04:16:53 pm »
Jeg synes GuBBI skulle tage kontakt med Spencer, Anglin, Millennial Woes eller en anden alt right og tage kampen op, hvor Sargon tabte.

Sargon var selv skyld i at debatten var et shitshow med personangrebene. Men måske kan GuBBI gøre det bedre? Sargon skal vel have ros for at tage debatten, selv det at tage debatten gør AFAcisterne sure.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 07, 2018, 04:19:06 pm »
Synes faktik at de tilstedeværende viser dem en tålmodighed og overbærenhed jeg ikke er sikker på at jeg selv ville kunne matche.

Så er det vi løfter et øjenbryn - eller to. Hvordan ville denne manglende matche og ikke vise dem overbærenhed og tålmodighed gå ud på?

Nu vi er ved det, hvad er der blevet af DerRudi og J Langgård-Nielsen?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 07, 2018, 05:35:12 pm »

Sargon var selv skyld i at debatten var et shitshow med personangrebene. Men måske kan GuBBI gøre det bedre? Sargon skal vel have ros for at tage debatten, selv det at tage debatten gør AFAcisterne sure.

Jeg synes faktisk tit jeg har debatteret med folk helt ud på en af ekstremerne i politik. På det her forum er det mest højrefløjen.
Nu er Richard Spencer kendt og har intet at vinde ved at debattere en eller anden tilfældig dansker. Hvis jeg opbygger en mediepersonlighed på et tidspunkt i mit liv skal jeg da gerne debattere med folk jeg er meget uenig med. Folk jeg er uenig med er faktisk som regel identitets-krigere. Så for mig er det de samme argumenter jeg bruger mod fascister som jeg bruger mod feminister. Gør naturligvis mit liv lidt lettere.

Synes faktik at de tilstedeværende viser dem en tålmodighed og overbærenhed jeg ikke er sikker på at jeg selv ville kunne matche.

Så er det vi løfter et øjenbryn - eller to. Hvordan ville denne manglende matche og ikke vise dem overbærenhed og tålmodighed gå ud på?

Hvis en eller anden klovn stod brød ind og stod med en megafon i mit hoved havde jeg som minimum ødelagt den megafon. Hvis de havde skubbet mig havde jeg skubbet dem hårdere. Hvis de havde slået ud efter mig, havde jeg set rødt. Det tror jeg i hvert fald.
Og nu er jeg langt fra Batman, men i forhold til de der spinkle antifa typer er vi alle sammen superhelte.

Jeg ville heller ikke kunne håndtere at være politibetjent i blå kæde under en demonstration. Jeg kender mine begrænsninger.
« Senest Redigeret: Marts 07, 2018, 05:40:46 pm af GuBBi »