Forfatter Emne: Læserbrev fra Identitær  (Læst 373 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Læserbrev fra Identitær
« Dato: Marts 07, 2018, 12:25:58 pm »
Et rigtigt godt indlæg af tre fornuftige identitære.
https://www.information.dk/debat/2018/03/foraeldede-venstrefloej-sidder-fast-kassetaenkning-bare-opdaget#comment-1284898

Jeg tror ikke på ideen om reimmigration, men ellers føler jeg virkelig at Identitær har fat i det rigtige.

Her er deres hjemmeside: https://identitaer.dk/

Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Læserbrev fra Identitær
« Svar #1 Dato: Marts 07, 2018, 01:10:28 pm »
Ja, Petra, du er en kvinde som kan tillade sig at være kræsen, hvis man går ud fra dit profilbillede.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 07, 2018, 09:26:25 pm »
Det er slet ikke til at følge med i alle disse (ny)højrenationale bevægelser, der opstår, når de foregående viser sig at være fiaskoer.  :smile1:
 Jeg tager i øvrigt hatten af for de mange buzzwords i artiklen. Jeg tror dog ikke på, at de har noget at byde på.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #3 Dato: Marts 07, 2018, 09:45:37 pm »
Vesten er på vej mod den totale fiasko, hvis nogen kan vende det, så er det et mirakel.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 07, 2018, 09:54:22 pm »
Vesten er på vej mod den totale fiasko

Det mener jeg ikke, at den er, og jeg synes heller ikke, der er noget, der bekræfter den påstand. Det er jo også blevet slået fast, at folk overestimerer antallet af muslimer i Danmark. Det er det samme med begrebet masseindvandring, som heller ikke helt stemmer overens med virkeligheden. Den er faldet meget det seneste halvandet år.
Men jeg tænker, at det er det, der er problemet med den manglende tilslutning til højrenationalismen. Det er ikke overensstemmelse mellem det skræmmebillede, som der bliver tegnt af de højrenationale og så den virkelighed, som de fleste andre oplever.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 07, 2018, 10:03:09 pm »
Vesten er på vej mod den totale fiasko, hvis nogen kan vende det, så er det et mirakel.

Identitetspolitikken er det der truer vesten. Ikke dens redning. Både venstre og højrefløjen har mistet forstanden.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #6 Dato: Marts 07, 2018, 10:03:46 pm »
Vi har slet ikke set begyndelsen på flodbølgen af afrikanere. Men der er lidt håb, når f.eks supereuropæeren Uffe Østergård, nu helhjertet går ind for Fort Europa. Men når jeg ser på valget i Italien, så tænker jeg at det slet ikke bliver en løsningsorienteret regering, som bliver dannet. Og Tyskerne fortsætter med at stemme CDU og SPD.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 07, 2018, 10:12:54 pm »

Identitetspolitikken er det der truer vesten. Ikke dens redning. Både venstre og højrefløjen har mistet forstanden.

Ingen multikultur=ingen identitetspolitik.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Marts 07, 2018, 10:21:31 pm »

Afvisning af folk på baggrund af deres identitet er ... *drum roll* ... IDENTITETSPOLITIK

Håndhævelse af monokultur vil per definition være identitets-politik.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Marts 07, 2018, 10:28:40 pm »

Nej, så enkelt er det ikke. For meget tyder på, at folk overestimerer for eksempel antallet af muslimer og der er ingen grund til at tro, at de ikke også rammer skævt på andre punkter og dermed er deres politik et fejlskud.
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-12-15-der-er-langt-fra-saa-mange-muslimer-i-danmark-som-vi-tror