Forfatter Emne: Stram Kurs klarer sig rigtig godt.  (Læst 676 gange)

Offline Lunavecchia (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Stram Kurs klarer sig rigtig godt.
« Dato: Marts 05, 2018, 06:39:41 pm »
Sidste nye tal for indkomne og godkendte vælgererklæringer pr. 5. marts 2018.

https://valg.oim.dk/valg/digitale-vaelgererklaeringer/

Hele 93 vælgererklæringer indtil nu.
Hvor mange var det nu, der var indsamlet sidste måned? Var det ikke også 93?

Sur røv for Licensnægteren  :blum:

I øvrigt bemærker jeg, at Danskernes parti endnu ikke her over 8 måneder efter nedlæggelsen af partiet har fået nosset sig sammen til at få afmeldt partiet til Indenrigsministeriet.
I'm a Troll

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Stram Kurs klarer sig rigtig godt.
« Svar #1 Dato: Marts 05, 2018, 06:50:36 pm »
Det er nok mere sur røv til danskerne, som må leve med de fremmede fjender, som Paludan så fornuftigt kalder perkerne.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 05, 2018, 07:00:03 pm »
Også sur røv til danskerne fordi at de så kommer til at se mere NMR aktivisme. Men det er også danskernes egen skyld når NMR vokser i Danmark som de gør i Sverige. Synd at Danmark ikke kan få en fredlig demokratisk løsning på problemet (Stram Kurs er nok det mest tamme og fredlige hjemsendelses parti jeg kender til) Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover. Jeg støtter Stram Kurs fordi de er 100% fredligt parti som går ind for hjemsendelser og ellers ikke ønsker en revolution som NMR går ind for. Desværre ser det mere og mere sandsynligt ud at det bliver NMR og ikke Stram Kurs man skal sætte sin ild til hvis man vil have massehjemsendelser i Danmark. Hvis alle danskerne stemte på den mest fredlige demokratiske løsning så ville problemerne været løst inden Danmark går helt på derute som i Sverige.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 05, 2018, 07:01:22 pm »
Det er ikke Stram Kurs, der kommer til at tegne den forhåbentlige fornyelse af indvandrerdebatten i dansk politik, dertil er partiet for obskurt.

Der har været meget mere opmærksomhed om Nye Borgerlige, som virker både mere seriøse og mere rutinerede, så det skal blive spændende at se, om ikke der kan være en åbning for dem ved næste folketingsvalg, selvom de har ligget på vippen i meningsmålingerne.

Det ville da være en fest, hvis de fik de afgørende mandater til en borgerlig regering - som de dog ville vride sig - alle de etablerede.  :smile1:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 05, 2018, 07:36:13 pm »
Noget lidt sjovt er også, at Dansk Samling gik fra 630 til 592. Man fristes næsten til at sige, at de stormer tilbage.  :big_grin:
Dansk Samling havde i januar 2017 1105 vælgererklæringer (jf. wikipedia), så noget tyder på, at mange af dem nu hurtigt bliver forældet efter de 18 måneder, som de er gyldige.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 05, 2018, 07:50:55 pm »
Men JFK er nummer 1 på listen. Så nationalbanken som er styret af NWO-eliten kan godt begynde at ryste i bukserne. De fik en lille storm fremad i denne måned og er derfor nummer et på listen i stillere. Jeg er selv overrasket.
« Senest Redigeret: Marts 05, 2018, 07:53:06 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 05, 2018, 07:52:15 pm »
Det er ikke Stram Kurs, der kommer til at tegne den forhåbentlige fornyelse af indvandrerdebatten i dansk politik, dertil er partiet for obskurt.

Der har været meget mere opmærksomhed om Nye Borgerlige, som virker både mere seriøse og mere rutinerede, så det skal blive spændende at se, om ikke der kan være en åbning for dem ved næste folketingsvalg, selvom de har ligget på vippen i meningsmålingerne.

Det ville da være en fest, hvis de fik de afgørende mandater til en borgerlig regering - som de dog ville vride sig - alle de etablerede.  :smile1:

Der var meget opmærksomhed på NB, men det var for over et år tilbage. I dag ligger de stabilt under spærregrænsen, og der er slet ikke de store udsving, som der var. Og taget i betragtning af, hvor hurtige de var til at få samlet vælgererklæringer (og blive udråbt til en trussel), vil jeg sige, partiet er en fiasko. De har været oppe på 5%-8% i meningsmålingerne, men det er de ikke mere.
Og det tog hårdt på partiet, at Pernille roste den kvindelige imam, Sherin Khankan.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 05, 2018, 07:55:38 pm »
Men JFK er nummer 1 på listen. Så nationalbanken som er styret af NWO-eliten kan godt begynde at ryste i bukserne. De fik en lille storm fremad i denne måned og er derfor nummer et på listen i stillere. Jeg er selv overrasket.

Jeg vil ikke sige, de har grund til at ryste i bukserne, når partiet mangler 19500 vælgererklæringer. Man kan sige, at de er i strid modvind.  :smile1:
Jeg ved ikke, hvor mange erklæringer, de havde sidste måned, men hvis de begynder at gå tilbage, er det et skidt tegn.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Stram Kurs klarer sig ikke rigtig godt
« Svar #8 Dato: Marts 05, 2018, 08:32:46 pm »
Jeg lavede et screendump af sidste måneds opgørelse, fordi jeg gerne vil kunne følge udviklingen.

Stram kurs har ganske rigtigt det samme som for en måned siden  :smile1:

Jeg kan se, at Jorden Frihed Kundskab er "stormet tilbage" fra 1413 til 1372 stillere  :big_grin:

Det må være de minus 41 stillere, som får Licensnægteren til at skrive: "nationalbanken som er styret af NWO-eliten kan godt begynde at ryste i bukserne". 

Nu er Licensnægteren for første gang tilfreds med, at partiet ligefrem går tilbage. Jeg havde ellers ikke troet, at det kunne blive værre :big_grin:

Så undrede det mig svagt, at Jorden Frihed Kundskab kunne miste stillere, fordi de ikke har indsamlet vælgererklæringer længe nok til, at de kan have nået at blive forældede.

Så fandt jeg, at man som noget nyt kan trække sin vælgererklæring tilbage, efter man gik over til elektronisk tilmelding via NemId.

https://oim.dk/nyheder/nyhedsarkiv/2016/jan/nu-bliver-vaelgererklaeringer-digitale/

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Marts 05, 2018, 08:45:06 pm »
Av, det var lige en mavepuster til Licensnægteren.

Offline Lunavecchia (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Marts 05, 2018, 11:05:46 pm »
Tak for det screendump!
Det irriterer mig voldsomt, at når der opdateres hver måned, forsvinder de tidligere oversigter over indsamlede vælgererklæringer.

Men eftersom både JFL og Dansk Samling stormer tilbage, er det nærmest en lille sejr, at det er status quo for Stram Kurs.
I'm a Troll

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Marts 06, 2018, 04:16:47 am »
Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover.

Vi løfter lige et øjenbryn - eller to.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Marts 06, 2018, 12:20:24 pm »
Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover.

Vi løfter lige et øjenbryn - eller to.
GYSER du da nu?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Stram Kurs har på tredje måned indsamlet 93 vælgererklæringer
« Svar #13 Dato: April 12, 2018, 04:42:40 pm »
Jeg ved så ikke om de nul nye vælgererklæringer betyder, at Stram Kurs stadig stormer frem  :smile1:

- men det kører ikke rigtig helt ude på højrefløjen.

Stram kurs har 93 vælgererklæringer på 3. måned i træk

Dansk samling har 551 imod 630 i februar fordi vælgererklæringer bliver forældede efter 18 måneder.

https://valg.oim.dk/valg/digitale-vaelgererklaeringer/

Her er februars tal til sammenlignnh

« Senest Redigeret: April 12, 2018, 04:44:17 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: April 12, 2018, 04:52:44 pm »
Vor ven, som du uden tvivl tænker på, har shoppet videre og er nu tilhænger af NMR, som ikke har noget parti, men har sat et par klistermærker op.

Men jeg håber på et lille højrefløjsparti i Folketinget. Ikke fordi jeg er tilhænger af dem. Men det kunne være sjovt, at enten har Løkke bare at danse efter deres pibe, eller han vil slet ikke kunne samle flertal til en regering.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."