Forfatter Emne: til carlo ?  (Læst 455 gange)

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
til carlo ?
« Dato: Marts 05, 2018, 01:38:59 pm »
carlo kommunen vi likke hjælpe mig med at få en asdiat kone til Danmark? Jeg har brug for at blive glad igen jeg var så gald nogen dage sammen med Bitten nu er hun væk / sammen med anden mand der drikker så nu drikker hun også.
nme
jeg vil gerne have nærhed og tryg hed, de danske mænd lider i ensomhed, hvorfor må vi ikke være glade? Jeg spurgte på kommunen, hun lignede et spøgelse i hovedet? Jeg spurgte om ikke de kunne forklare mig reglerne? Det ville de iokke, jeg spurrgte om ikke det er i samfundet interesse at eg er glad og har det godt?

carlo vil du ikke skrivfe til mig vil du ikke vise mit billede til nogen flotte søde kvinder i thailand? Jeg vil gerne i kontakt med dem, skrive mned dem lære dem at kende og have besøg? Måske kan jeg ofså finde en kone? så ville det nok være lidt lettetre at være glad og at finde mening med livet igen hele min familie er jo væk? Mine forældre vil ikek tale med mig stadigvækl min søster vil ikke lade mig se hendes to døtre? 

carlo kan du ikke hjælpe jeg ved en asiatisk kone kan frelse mig

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: til carlo ?
« Svar #1 Dato: Marts 05, 2018, 02:51:52 pm »
carlo vil du ikke skrivfe til mig vil du ikke vise mit billede til nogen flotte søde kvinder i thailand?

Nej, jeg vil ikke vise dig billeder af flotte søde kvinder i Thailand. For allerede her har du et oplæg lige til katastrofen. Så mangler der lige at du vitterligt kommer til Thailand og Pattaya f eks og en 19-årig siger "Hello, charming and handsome man" til dig. Og du tror hun mener det.

Så er der lagt i kakkelovnen.
[/i][/b]

Citér

Vi tager den lige en gang til helt fra bunden af: du får styr på dit eget liv, i relation til alkoholforbrug. Dvs: nul alkohol resten af dine dage. Lad være med at bilde dig selv ind at du kan lære at drikke med måde. FOR DET KAN DU IKKE. Dernæst får du dig selv fysisk genoptrænet, bliver røgfri osv. Måske skal du også have hjælp af psykolog. Dernæst skal du have en bolig komme i job. Det vil dit lokale misbrugscenter muligvis hjælpe dig på vej med.

Invalideknallert? Du skal have en syggel og sygle lange ture.

Når du har fået de ting stabile omkring dig kan du måske tænke på at finde en kone i udlandet. Men ikke før. Bl a fordi det er dyrt. Bare en flybillet til Bangkok eller Manilla er ikke for nogen på kontanthjælp.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Online PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #2 Dato: Marts 05, 2018, 03:32:54 pm »
Skulle vi ikke starte en indsamling til Mak? Det er da synd at han ikke har en kone.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 05, 2018, 04:28:42 pm »
Skulle vi ikke starte en indsamling til Mak? Det er da synd at han ikke har en kone.

Hvad koster hun?
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 05, 2018, 06:16:49 pm »
det er slet ikke det jeg er ufde efter jeg ville ikkke styarte en indsamkling til mig selv? jeg ville bare vide om ikke carlo kente reglerne? jeg troede da han havde tjekket det inden jan tog til thailand hvis nu han skulle møde en sød dame?

det er bare det at jeg ikke ved hvor jeg skal finde reglerne henne og jeg kan jeller slet ikke konventrere mig om at læse dem jeg bliver simpelthen så træt i hovedet hvis jeg skal læse så meget det kan jkeg slet ikke længere

er der ikke noge af jer der kender en mand der har en asiatisk kone? kan i ikk sætte mig i forbindelse med ham så jan kan forklre mig hvordan? :smile:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 06, 2018, 11:31:54 am »
carlo vil du ikke skrivfe til mig vil du ikke vise mit billede til nogen flotte søde kvinder i thailand?

Nej, jeg vil ikke vise dig billeder af flotte søde kvinder i Thailand. For allerede her har du et oplæg lige til katastrofen. Så mangler der lige at du vitterligt kommer til Thailand og Pattaya f eks og en 19-årig siger "Hello, charming and handsome man" til dig. Og du tror hun mener det.

Så er der lagt i kakkelovnen.
[/i][/b]

Citér

Vi tager den lige en gang til helt fra bunden af: du får styr på dit eget liv, i relation til alkoholforbrug. Dvs: nul alkohol resten af dine dage. Lad være med at bilde dig selv ind at du kan lære at drikke med måde. FOR DET KAN DU IKKE. Dernæst får du dig selv fysisk genoptrænet, bliver røgfri osv. Måske skal du også have hjælp af psykolog. Dernæst skal du have en bolig komme i job. Det vil dit lokale misbrugscenter muligvis hjælpe dig på vej med.

Invalideknallert? Du skal have en syggel og sygle lange ture.

Når du har fået de ting stabile omkring dig kan du måske tænke på at finde en kone i udlandet. Men ikke før. Bl a fordi det er dyrt. Bare en flybillet til Bangkok eller Manilla er ikke for nogen på kontanthjælp.

Joeh - "han" mener det aå nogenlunde - men der er altså godt "Ladyboys" der - især Pattaya er invaderet af dem, og det kan være svært at se forskel - ikke fordi jeg har prøvet noget af dette; havde for travlt på radiostationen, til endda at gå i land i Paknam (Bangkok). Har aldrig været i Pattaya.:Viannen_moi-girl:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 06, 2018, 12:40:56 pm »
jeg ville bare vide om ikke carlo kente reglerne?

Jeg kender ikke alle regler, men for at få familiesammenføring med en kvinde fra udlandet, skal du først og fremmest have bolig, og du skal have en indtægt der kan forsørge hende og må ikke have været på kontanthjælp i tre år. Desuden skal du stille en bankgaranti på omkring 60 000 bops.

Så glem det foreløbigt.

Citér
jeg troede da han havde tjekket det inden jan tog til thailand hvis nu han skulle møde en sød dame?

Jeg har ingen planer om at tage en thalænderrinde med til Danmark.

Citér
det er bare det at jeg ikke ved hvor jeg skal finde reglerne henne

Udlændingestyrelsens side. Men lad være med at tænke på det nu. Få styr på dit ædruelige liv og dit helbred først, og søg den hjælp du kan få.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: April 04, 2018, 10:04:36 am »
carlo? hvordan kan jeg glemme det? jeg ved hvor glad det vil gøre mig det er nogne meget lange dage nu hvor jeg ikke drikker det er dslæet ikke lige så sjovt som tidligeere?

Men min nye læge siger jeg er blevet meget syg men hun vil ikke gå i detaljer med det? Hvor for må jeg ikke vide det er det ikke mærkeligt?

carlo jeg ved hvotr gald jeg ville blive for at få en kone og en lille familie jeg vil også gerne havbe et godt job måske bare et par timer om dagen, men jeg ved ikke hvafd jeg orker at lave? Jeg kan næsten ikke gå længere og jeg er så ked af det hele tioden

tiden føles meget lang nu.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: April 06, 2018, 08:24:40 am »
Men min nye læge siger jeg er blevet meget syg men hun vil ikke gå i detaljer med det? Hvor for må jeg ikke vide det er det ikke mærkeligt?

Og

Citér
Jeg kan næsten ikke gå længere

Prøv alligevel at tal med lægen om hvad du måtte have af mangelsygdomme. Lyjse nævner B-vitamin. Få dig et tilskud af det.

Citér
og jeg er så ked af det hele tioden

tiden føles meget lang nu.

Ja, men prøv alligevel at se dig i et spejl. Du ser garanteret bedre ud end for et par måneder siden.