Forfatter Emne: KÆMPE-røvfuld til licensnægterne.  (Læst 490 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
KÆMPE-røvfuld til licensnægterne.
« Dato: Marts 04, 2018, 02:37:03 pm »
Så er resultatet af søndagens afstemning i Schweitz. Det blev et nederlag for licensnægterbevægelsen, da 70 % ønskede at beholde licensfinancierede medier.

http://www.tagesschau.de/ausland/nobillag-107.html

Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    71.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
Schweitz er et land, som vi plejer at sammenligne os med
« Svar #1 Dato: Marts 04, 2018, 02:41:11 pm »
Det vil glæde de fleste  :smile1:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: KÆMPE-røvfuld til licensnægterne.
« Svar #2 Dato: Marts 04, 2018, 03:01:22 pm »
Trods resultatet vil jeg fortsætte med ikke at betale min licens.  :blum:

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.4%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #3 Dato: Marts 04, 2018, 03:23:41 pm »
Det kan jo være at de schweiziske medier, ikke er så ræve røde som DR.

Jeg skal også selv bestemme hvornår jeg vil betale, og det er når jeg vil købe produktet.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    71.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
Vi gør verden til et bedre sted
« Svar #4 Dato: Marts 04, 2018, 03:26:58 pm »
Det kan jo være at de schweiziske medier, ikke er så ræve røde som DR.

Jeg skal også selv bestemme hvornår jeg vil betale, og det er når jeg vil købe produktet.

DR er blevet så bange for at være rød og anstændig, fordi de altid bliver hængt ud for at være røde.

Jeg synes efterhånden, at TV2 er mere rød, så jeg besøger gerne deres hjemmeside  :smile1:

« Senest Redigeret: Marts 04, 2018, 07:02:36 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 04, 2018, 03:43:05 pm »
Trods resultatet vil jeg fortsætte med ikke at betale min licens.  :blum:
Så længe man har muligheden for at være licensnægter så vil jeg være det. Det er ved at udnytte det inden forrædertinget indfører tvanglicens via skatten.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Schweitz er et land, som vi plejer at sammenligne os med - Er det?
« Svar #6 Dato: Marts 04, 2018, 06:12:20 pm »

Naeh ANKLAGEREN, jeg ser schweitzerne som et arrogant pengepuger egoistisk folkefærd - har personligt et særdeles negativt syn på dem - stammer fra en flyvning med  ankomst til Vancouver, B.C. i april 1970, og den var særdeles negativ. :dirol: :connie_skilletgirl: :bomb:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 05, 2018, 03:50:29 am »
Når man i Danmark vil lade medielicensen overgå til betaling over skatten, så er det fordi der er for mange nassere. Det er for let at unddrage sig medielicensen.

På mig virker det også mere retfærdigt at lade de offentlige medier financiere over skatten. Som det er nu, er medielicensen en kopskat. En skat der ikke tager hensyn til betalerens indtægt og formue.

Forsøget på at indføre kopskat kostede Knud den Hellige livet og bragte Margaret Thatcher til fald.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Marts 05, 2018, 04:35:22 am »

Naeh ANKLAGEREN, jeg ser schweitzerne som et arrogant pengepuger egoistisk folkefærd - har personligt et særdeles negativt syn på dem - stammer fra en flyvning med  ankomst til Vancouver, B.C. i april 1970, og den var særdeles negativ. :dirol: :connie_skilletgirl: :bomb:

Bare lige til oplysning. Vancouver ligger i Canada  :big_grin:

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Marts 05, 2018, 04:43:38 am »
Så er resultatet af søndagens afstemning i Schweitz. Det blev et nederlag for licensnægterbevægelsen, da 70 % ønskede at beholde licensfinancierede medier.

http://www.tagesschau.de/ausland/nobillag-107.html

Nu har jeg aldrig været modstander af hverken licens eller licenstv. Jeg ønsker bare vi skal tilbage til brugerbetalt licens som førhen så folk har et frit valg mht om de ønsker at se og betale DR.

Indtil da vil jeg fortsætte med IKKE at betale licens.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Marts 05, 2018, 05:33:45 am »
Jeg ønsker bare vi skal tilbage til brugerbetalt licens som førhen ..................

Vi har aldrig haft brugerbetalt licens i DK.

Tilbage i 60'erne og tidligere, var radio-tv-forhandlerne endda forpligtede til at indberette salg af apparater til myndighederne.

Citér

Her har myndighederne fået fat i nogle licensnægtende forbrydere.

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Marts 05, 2018, 09:47:39 am »
Jeg ønsker bare vi skal tilbage til brugerbetalt licens som førhen ..................

Vi har aldrig haft brugerbetalt licens i DK.

Tilbage i 60'erne og tidligere, var radio-tv-forhandlerne endda forpligtede til at indberette salg af apparater til myndighederne.

Citér

Her har myndighederne fået fat i nogle licensnægtende forbrydere.

TV og radio var noget man brugte til at se DR. Der var ikke andet. Rent faktisk var det ulovligt for alle andre i Danmark at sende radio og tv da DR havde monopol. Så eftersom man kun skulle betale hvis man ejede disse produkter så var det NETOP tiltænkt at være brugerbetaling.

Med hensyn til billedet så ligner det med mere blid behandling af frie tænkere under et kommunistisk system :hyper:

I Danmark kan man heldigvis stadig være i relativ fred hvis man nægter at betale licens. Man modtager bare et brev til skraldespanden og et telefonopkald i ny og næ. Risiciene er nærmest ikke-eksisterende så jeg kan anbefale alle der er trætte af licenssystemet at droppe licensbetalingen.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Marts 05, 2018, 11:20:51 am »

Jepper - og det var der ved check hos Immigration, at denne arrogante skide schweizer stod bag mig i køen. Da han så mit pas, spurgte han om det var Danmark jeg kom fra. Som jeg beskæftigede; hvorpå han gik totalt amok; skældte mig ud fra at komme fra et pengeforbrugende og pengelånende land, uden opsparing etc. etc. Har sq aldrig glemt denne alpe-ged og selvglade stodder. Schweizere, føj for dem og han sq nok alene om være sådan - i 1970 så Danmarks økonomi jo også helt anderledes ud end i dag, men alligevel - klaphat. :kattemad_03: :JC_rant:

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Marts 06, 2018, 09:26:58 am »

Jepper - og det var der ved check hos Immigration, at denne arrogante skide schweizer stod bag mig i køen. Da han så mit pas, spurgte han om det var Danmark jeg kom fra. Som jeg beskæftigede; hvorpå han gik totalt amok; skældte mig ud fra at komme fra et pengeforbrugende og pengelånende land, uden opsparing etc. etc. Har sq aldrig glemt denne alpe-ged og selvglade stodder. Schweizere, føj for dem og han sq nok alene om være sådan - i 1970 så Danmarks økonomi jo også helt anderledes ud end i dag, men alligevel - klaphat. :kattemad_03: :JC_rant:

Så du lægger et helt folk for had fordi du får 48 år siden mødte en enkelt schweizer, der opførte sig dårligt i et minut. Der kan man da snakke om at bære nag  :big_grin:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Marts 07, 2018, 10:50:16 am »

Så du lægger et helt folk for had fordi du får 48 år siden mødte en enkelt schweizer, der opførte sig dårligt i et minut. Der kan man da snakke om at bære nag  :big_grin:

Tja - det er vist den rigtige ord - men det varede nok mere end et minut, der i Vancouvers lufthavn - Han blev med skælde mig ud for at komme fra et gældsplaget land, og det varede helt til, jeg kom igennem immigration og ud i ankomsthallen - jo, den godt kaldes et langt varigt nag, men det nok min natur; en gang trådt på - og det uforskyldt - af sådan en Alpeged :punish: