Forfatter Emne: Tråden om Tigermanden  (Læst 910 gange)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Tråden om Tigermanden
« Svar #30 Dato: Marts 04, 2018, 11:23:49 am »
Anklageren har overbevist mig at ham og Tigermanden ikke er venner eller politisk enige.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    73.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: - af to onder, så vælger man det mindste.
« Svar #31 Dato: Marts 04, 2018, 12:53:53 pm »

Det nytter bare ikke noget at blive ved med at svare ham, selv om jeg godt forstår, hvorfor du gør det. Det er jo netop det, der er meningen med profilen og holder ham igang.

Jeg synes ikke, det har fungeret helt sådan - for vi har ikke set meget til ham, og han er ikke gået i clinch med mig, på den samme måde, som han har gjort med DerRudi.

Jeg er opmærksom på, hvordan det virker, og vil ændre det, hvis det bliver et større problem.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Tråden om Tigermanden
« Svar #32 Dato: Marts 04, 2018, 01:14:29 pm »
En af stederne Anklageren har overbevist mig på at han ikke er enig eller ven med Tigermanden er der Tigermanden og hans to andre profiler Dommeren og Venstrefløjens Hævner (det er for åbenlyst at de er samme person der står bag alle tre profiler, jeg tror at Anklageren er enig) kom med tre dumsmarte indlæg og Anklageren angreb dem alle sammen hårdt. Det er dog et stykke tid siden og man ser ikke ret meget til Dommeren/Venstrefløjens Hævner mere.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)