Forfatter Emne: Kulturberigelse: Kvindelig tricktyv slår til igen - nu i Ringkøbing  (Læst 341 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Så er der kulturberigelse igen. Rigtig mange tricktyverier i Danmark er udført af østeuropeere som politiet også har sagt før. Som altid går de efter de svageste i samfundet da de er et let offer for tricktyven. Send lortet ud af landet

Politiet beder om offentlighedens hjælp til at identificere en kvinde, der den 20. februar stjal en 66-årig mands pung i Aldi, Ringkøbing. Den samme kvinde optræder på en række andre overvågningsbilleder i forbindelse med tilsvarende tyverier og er også efterlyst i en sag fra Kjellerup.

Flere ældre borgere oplever desværre at blive bestjålet, når de er ude at handle. Således oplevede en 66-årig mand den 20. februar, at en kvinde stjal hans tegnebog, som han havde i sin baglomme, mens han handlede i Aldi, Skolevænget 30, 6950 Ringkøbing.

Tyveriet er optaget på butikkens overvågning, og kvinden vises tydeligt, da hun forlader forretningen. Hun beskrives nu som:

35-40 år, 170-175 cm høj, spinkel kropsbygning og østeuropæisk af udseende. Hun var iført jeans, et gråt halvlangt sjal, sorte støvler, og en grå strikhue med kvast. Kvinden medbragte desuden sort håndtaske.
Den samme kvinde optræder på en række andre overvågningsbilleder i forbindelse med tilsvarende tyverier og er også efterlyst i en aktuel sag fra Kjellerup.

Politiet offentliggør foto i håb om, at kvinden kan blive genkendt. Borgere med oplysninger i sagen kan ringe til politiet på tlf. 114. Oplys gerne journalnummer 4100-75607-00125-18 ved henvendelser.

Se fotoet her http://www.mynewsdesk.com/dk/midt-og-vestjyllands-politi/pressreleases/kvindelig-tricktyv-slaar-til-igen-nu-i-ringkoebing-2434745?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=Subscription&utm_content=current_news

Se også den her nyhed også udført af en østeuropeer http://www.mynewsdesk.com/dk/midt-og-vestjyllands-politi/pressreleases/politiet-efterlyser-kvinde-mistaenkt-for-tyveri-2426665
« Senest Redigeret: Marts 02, 2018, 11:28:29 am af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Licens snyderi er OGSÅ en slags trick,
« Svar #1 Dato: Marts 02, 2018, 07:00:07 pm »
Hvornår betaler du din licens?  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Licens snyderi er OGSÅ en slags trick,
« Svar #2 Dato: Marts 02, 2018, 07:11:25 pm »

Det gør han nok først den dag de står og banker på hans dør.  :smile1:

Det er jo også nemmere at lade andre betale for hans licens.  :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 02, 2018, 07:23:53 pm »

De har banket på en gang før. Jeg sagde at jeg havde licenspligtige ting og så fuckede licenssvinet af igen  :blum: Jeg ved nemlig godt at licenssvinet ikke har ret til at komme indenfor  :blum:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 02, 2018, 07:35:07 pm »

De har banket på en gang før. Jeg sagde at jeg havde licenspligtige ting og så fuckede licenssvinet af igen  :blum: Jeg ved nemlig godt at licenssvinet ikke har ret til at komme indenfor  :blum:

Det kan godt være, at svindlere kan score nogen nemme point - men det er sjældent, at de har ret meget susses i livet - for det går jo ud over den tillid, som danskerne måtte have haft til svindleren.

Hvis man snyder med et ene - så kan man også snyde med andet.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
    • Vis profil
Sv: Kulturberigelse: Kvindelig tricktyv slår til igen - nu i Ringkøbing
« Svar #5 Dato: Marts 02, 2018, 07:48:35 pm »
Jeg fik et papir fra DR i oktober 2017 der meget stærkt opfordede mig til at betale licens. Jeg har valgt at gemme brevet fra DR så jeg har et minde om det. Det var også det eneste brev jeg fik fra DR i 2017 og det er er stykke tid siden de sidst har banket på. Nu er der gået lidt sport i det fra min side med licensen så jeg er spændt på hvor lang tid jeg kan klare ikke at betale licens. Så er det spændende om forrædertinget indfører tvanglicens som i ForræderSverige som er betalt under skatten. Så kan man ikke slippe for at betale licens. Siden Sverigedemokraterne var tilhænger af den lov som gør at svenskerne ikke kan slippe for at betale licens så ville jeg stemme NMR i år af den grund alene. SD er et forræderparti.