Forfatter Emne: Om at skrive sharia ind i grundloven  (Læst 421 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    86.6%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Om at skrive sharia ind i grundloven
« Dato: Marts 01, 2018, 01:36:32 pm »
Jeg har nogen gange skrevet, at indvandrere der går ind for kalifatet bør udvises

- men jeg har svært ved at forestille mig, hvordan man kan gøre det i praksis, da det er svært at straffe "tanker", fordi de er usynlige.

Man kan dog gøre noget for at gøre livet surt for dem, der går ind for kalifatet, hvis de åbner munden - og sende tydelige signaler, som ikke er til at misforstå.

Her tænker jeg på, at for at det kan fungere i praksis, så kræver det næsten, at danskerne fremstår enige og danner fælles front imod det.

Jeg ved selvfølgelig godt, at nogen vil sige, at alle indvandrere skal smides ud, og så slipper vi også af med dem, der går ind for sharia.

Det er bare ikke realistisk, fordi så mange allerede er blevet danske statsborgere, og deres børn er født i Danmark af danske statsborgere. Det er usandsynligt, at de nogen sinde bliver smidt ud.

Eftersom de er kommet for at blive, så får man ikke andet end problemer ud af at mobbe dem - men det betyder ikke, at man skal acceptere ulovlig adfærd.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Om at skrive sharia ind i grundloven
« Svar #1 Dato: Marts 02, 2018, 09:03:25 am »
Jeg har nogen gange skrevet, at indvandrere der går ind for kalifatet bør udvises

- men jeg har svært ved at forestille mig, hvordan man kan gøre det i praksis, da det er svært at straffe "tanker", fordi de er usynlige.

Man kan dog gøre noget for at gøre livet surt for dem, der går ind for kalifatet, hvis de åbner munden - og sende tydelige signaler, som ikke er til at misforstå.

Her tænker jeg på, at for at det kan fungere i praksis, så kræver det næsten, at danskerne fremstår enige og danner fælles front imod det.

Jeg ved selvfølgelig godt, at nogen vil sige, at alle indvandrere skal smides ud, og så slipper vi også af med dem, der går ind for sharia.

Det er bare ikke realistisk, fordi så mange allerede er blevet danske statsborgere, og deres børn er født i Danmark af danske statsborgere. Det er usandsynligt, at de nogen sinde bliver smidt ud.

Eftersom de er kommet for at blive, så får man ikke andet end problemer ud af at mobbe dem - men det betyder ikke, at man skal acceptere ulovlig adfærd.

Den ide kan jeg gå ind for - så snart en og anden tilsløret sæk eller skægget skrigeabe = immaz o.a., begynder at bræge om sharia, så Yt-Av-Klappen med dem. :tatice_06: :paladin:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 02, 2018, 11:04:46 am »
Problemet er bare, at det også er danskere, der går ind for kalifatet. Hvad vil du gøre ved personer som Musa Kronholdt og Junes Kock og mange flere. Eller pigen for Kundby. En af de ting, som Hizb har været rigtig gode til, har været at tale til de unge rodløse og identitetløse uanset hvilken etnicitet de har, så går der et par år, så bliver de mere modne og voksne, får familie og lægger det på hylden. Andre hænger det ved. Hizb vil bruge det at tale om udvisning til at skabe mere sympati og tale for kalifatet til at hverve nye medlemmer.
Unge bliver ikke ekstremister ved tilfælde. Der er en grund til det. Mange af dem, der kommer fra det højreekstremistiske miljø, kommer i forvejen fra udsatte miljøer med sociale problemer.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 02, 2018, 11:36:08 am »
Eftersom de er kommet for at blive, så får man ikke andet end problemer ud af at mobbe dem

Det er dem derikke alene mobber os, men fører apartheid mod os.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    45%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Massehjemsendelser løser mange problemer
« Svar #4 Dato: Marts 02, 2018, 12:58:30 pm »

''Jeg ved selvfølgelig godt, at nogen vil sige, at alle indvandrere skal smides ud, og så slipper vi også af med dem, der går ind for sharia.

Det er bare ikke realistisk, fordi så mange allerede er blevet danske statsborgere, og deres børn er født i Danmark af danske statsborgere. Det er usandsynligt, at de nogen sinde bliver smidt ud.''

Så smid hele familien ud (også børnene) Problem løst.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 02, 2018, 01:21:20 pm »
Problemet er bare, at det også er danskere, der går ind for kalifatet. Hvad vil du gøre ved personer som Musa Kronholdt og Junes Kock og mange flere. Eller pigen for Kundby. En af de ting, som Hizb har været rigtig gode til, har været at tale til de unge rodløse og identitetløse uanset hvilken etnicitet de har, så går der et par år, så bliver de mere modne og voksne, får familie og lægger det på hylden. Andre hænger det ved. Hizb vil bruge det at tale om udvisning til at skabe mere sympati og tale for kalifatet til at hverve nye medlemmer.
Unge bliver ikke ekstremister ved tilfælde. Der er en grund til det. Mange af dem, der kommer fra det højreekstremistiske miljø, kommer i forvejen fra udsatte miljøer med sociale problemer.

Tjaaaa - bliver nok lidt svært, men hvad med en generel hetz mod disse personager??? Fra det offentlige, så vel som privat sider? :Mauridia_22:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    86.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 02, 2018, 03:10:08 pm »
Hizb vil bruge det at tale om udvisning til at skabe mere sympati og tale for kalifatet til at hverve nye medlemmer.

Det vil de evt. komme til at gøre i fremmede lande, når de er blevet udvist

Der er også noget andet. Hvis man vil være dansk statsborger, så må det være rimeligt, at ansøgerne er loyale over for Danmark, så godt som man nu kan sikre det.

Det er man ikke, hvis man går ind for at omstyrte demokratiet og gøre Danmark til en islamisk stat.

Vi skal huske på, at når man bliver dansk statsborger, så får man også valgret til folketinget - både så man får stemmeret - og man kan også stille op.

Det vil bare være så surt, hvis en islamist bliver valgt ind i folketinget.

« Senest Redigeret: Marts 02, 2018, 03:41:58 pm af Anklageren »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    86.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 02, 2018, 03:11:40 pm »
Eftersom de er kommet for at blive, så får man ikke andet end problemer ud af at mobbe dem

Det er dem derikke alene mobber os, men fører apartheid mod os.

Vil det sige, at du som mobber anser dig for at være en af "dem"?

Det er rimeligt at forfølge nogen, der har gjort noget, som gør dem fortjent til det - men ellers ...

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
Sv: Om at skrive sharia ind i grundloven - nix men at forbyde sharia
« Svar #8 Dato: Marts 03, 2018, 08:54:13 am »
 :crigon_02:
Hizb vil bruge det at tale om udvisning til at skabe mere sympati og tale for kalifatet til at hverve nye medlemmer.

Det vil de evt. komme til at gøre i fremmede lande, når de er blevet udvist

Der er også noget andet. Hvis man vil være dansk statsborger, så må det være rimeligt, at ansøgerne er loyale over for Danmark, så godt som man nu kan sikre det.

Det er man ikke, hvis man går ind for at omstyrte demokratiet og gøre Danmark til en islamisk stat.

Vi skal huske på, at når man bliver dansk statsborger, så får man også valgret til folketinget - både så man får stemmeret - og man kan også stille op.

Helt enig - det vil ikke alene surt, men en decideret katastrofe, men kunne forhindres, hvis der i grundloven stod at MF'ere SKAL være medlem af den danske folkekirke alene. :bomb: :boast: :connie_skilletgirl: