Forfatter Emne: Nu vil Front National være politisk korrekte ligesom Sverigedemokraterne  (Læst 373 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Da Jean-Marie-Le-Pen var leder af partiet så var Front National et ægte nationalist parti. Han gjorde det rigtigt godt som politikker og han kæmpede hårdt i mange år. Senere var det datteren Marine Le Pen som tog over for faren og så begyndte partiet langsomt at blive mere politisk korrekt. Det har de gjort med at smide en del medlemmer ud ligesom Sverigedemokraterne og være mere blød i tonen og i holdningerne (modsat faren som ikke var blød på nogen måde) Nu vil Front National både skifte partinavn og nu også bryde helt med Jean-Marie. Synd at et rigtig fint parti i mange år ender med at blive ligesom DF og Sverigedemokraterne.

Front National bryder helt med stifteren Le Pen

Lille. Det franske højrefløjsparti Front National har ved en kongres i den nordfranske by Lille brudt alle bånd til partiets stifter, Jean-Marie Le Pen. Samtidig har partiet genvalgt Marine Le Pen som leder.

Partiet forsøger at finde en ny dynamik, ni måneder efter at Marine Le Pen led nederlag til Emmanuel Macron ved det franske præsidentvalg i et opgør mellem franske globalister og nationalister.

Marine Le Pen var den eneste opstillede kandidat ved formandsvalget. Hun blev svækket under valgopgøret med Macron, og der fremsættes mange spekulationer om, hvorvidt hun kommer til at overlade lederposten til en anden inden præsidentvalget i 2022.

- Hvis en anden kandidat er bedre i stand til at forene folk og få partiets ideer til at triumfere, så vil jeg gøre det, siger hun i en udtalelse. Den har fået mange til at tænke på den 28-årige parlamentariker Marion Maréchal-Le Pen, som er niece til Marine Le Pen.

Marechal-Le Pen, som er en stærkt konservativ katolik og tilhænger af Front Nationals gamle garde, trak sig ud af politik sidste år. Men der spekuleres i, at hun måske vender tilbage - ikke mindst efter at hun har fået stor opmærksomhed ved konservative samlinger i USA.

På den todages kongres ventes partiets navn også at blive ændret. Marine Le Pen insisterer trods en del modstand på, at et navneskift er nødvendigt i bestræbelserne på at få skabt en ny begyndelse, der skal ændre partiets image.

Læs resten her
https://www.bt.dk/udland/front-national-bryder-helt-med-stifteren-le-pen

Så håber jeg der kommer et nyt parti i Frankrig som er ligesom Front National for 20 år siden. Ligesom man ser med AfS i Sverige som er som SD for 20 år siden.

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Alt for mange farvede har stemmeret i Frankrig. Liberaldemokratiet er problemet.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Alt for mange farvede har stemmeret i Frankrig. Liberaldemokratiet er problemet.
Hvilken styreform er du tilhænger af?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Jeg synes visdom skal styre, så vil ikke lægge mig fast. Jeg skrev i en anden tråd om et indskrænket demokrati.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Efter veludført militærtjeneste opnås stemmeret til førstekammeret, Kvinder opnår stemmeret til førstekammeret efter den tredje fødsel, men kun hvis manden har stemmeret.. Stemmeret til andetkammeret har jeg ikke udvalgt en procedure, men det skal langt sværere. Monarken eller præsidentens magt er også et åbent spørgsmål. Men vigtigst af alt er medierne, og her er den største udfordring for at få et styre til at blive efter mine ønsker, det er helt uholdbart at 80% af journalisterne stemmer rødt.

Og kun stemmeret til folk af europæisk herkomst. Naturligvis.

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
PU, jeg går ud fra det var en joke.                 Eller det var det måske ikke?
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
PU, jeg går ud fra det var en joke.                 Eller det var det måske ikke?

Det var ikke en joke. Men min foretrukne styreform er dog ikke fastlagt helt, så gode argumenter kan sagtens rokke mig. De gamle romere havde nogle interessante betragtninger om styreform, men vi ved alle hvad som hændte med romeriget alligevel. Jeg betragter mig bestemt som en avantgarde, jeg var islamkritisk nogle få år efter Glistrup begyndte at være det. Liberaldemokratiet vil i princippet give ALLE stemmeret, hvilket er det rene selvmord.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil

Det var ikke en joke. Men min foretrukne styreform er dog ikke fastlagt helt, så gode argumenter kan sagtens rokke mig. De gamle romere havde nogle interessante betragtninger om styreform, men vi ved alle hvad som hændte med romeriget alligevel. Jeg betragter mig bestemt som en avantgarde, jeg var islamkritisk nogle få år efter Glistrup begyndte at være det. Liberaldemokratiet vil i princippet give ALLE stemmeret, hvilket er det rene selvmord.

Jeg har nu en mistanke om, at det er så tåget, fordi du helst vil gøre det indtryk, at du går ind for demokratiet - men du vil af "en eller anden grund" helst ikke præcisere det.

Det er også lettere at forsvare  :yes:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.4%
    • Vis profil
PU, hvorfor skal kvinder føde tre børn for at få stemmeret? Hvad hvis de ikke kan få børn, er det så bare surt?
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
PU, hvorfor skal kvinder føde tre børn for at få stemmeret? Hvad hvis de ikke kan få børn, er det så bare surt?
Det kan være de får lov til at adoptere dejlige ariske børn, når abort bliver forbudt. ;) Så måske vi skulle lave en regel om det.