Forfatter Emne: TABER-DANMARK VIL “INDVISE” FRIVILLIGT UDREJSTE TERRORISTER  (Læst 563 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
TABER-DANMARK VIL “INDVISE” FRIVILLIGT UDREJSTE TERRORISTER
« Dato: Februar 27, 2018, 05:21:40 pm »
ForræderDanmark har gjort det igen. Denne gang vil nogle partier i forrædertinget og nogle NGOer have IS-terroristerne tilbage til ForræderDanmark. Hvor dum har man lige lov til at være. Fra Syrienblog som med sin meget grove tone rammer plet i endnu en god artikel

Vasalstaten Danmark vil lydigt følge opfordringer fra USA om, at aflaste det såkaldte “SDF” med fanger. Det drejer sig mere konkret om en række personer med påstået tilknytning til Danmark, som angiveligt skal have kæmpet for Islamisk Stat.

Landsforræder Henrik Dam Kristensen fra terrororganisationen Socialdemokratiet anvender over for DR underlige vendinger om, at man nærmest ufrivilligt skulle kunne blive “nødt til”. Det er en underlig sætning at bruge, hvis man mener, at Danmark er en suveræn stat.

Det mod som hverken SDF eller den danske stat har til at eksekvere domme, og henrette fanger i fængsler, det findes i Damaskus. At kunne forsvare sine grænser og eksekvere afvigere er en forudsætning for, at opretholde en statsmagt. Og den eneste årsag til, at Syrien stadig eksisterer.

Hvis man kigger på Nørrebro, Aarhus og Odense, kan man omvendt begynde at stille sig selv det spørgsmål, hvor lang tid, Danmark har tilbage. Navnet Danmark er i øvrigt en sammentrækning af de to ord (Dan)ernes (Mark). En detalje der er flittigt udeladt fra folkeskolens pensum.

Lovovertrædere i Syrien tilhører Syrien. Ikke SDF, ikke Økologisk Landsforening, og ikke Danmark. Skulle de selv vende tilbage, og har man til stadighed ikke mod til at stille kriminelle for en eksekutionspeloton herhjemme, må man indgå en udleveringsaftale med Damaskus.

Den slags aftaler kan en suveræn stat sagtens indgå. Spørgsmålet er nok snarere, hvor suveræn en stat Danmark er? De kriminelle rejste, de myrdede, og nu bliver curlingterroristerne også hentet (ufrivilligt) tilbage af (meget ufrivillige) masochistiske danske skatteydere, der tydeligvis hader Danmark og enhver ret til at tage egne beslutninger.

Henrik Dam Kristensens “blive nødt til” kan sidestilles med danske forældre, der “bliver nødt til” at hente og bringe deres uopdragne afkom fra skole, fordi ellers vil de ikke kunne “sikre sig, at børnene kommer i skole”. Jo, ved konsekvent at give dem en røvfuld, hver eneste gang skolen på din opfordring meddelte dig, at de ikke var mødt til tiden.

Som i velfungerende Kina, hvor de nu er ved at være både billigere OG højere uddannet end danskere. De er dobbelt så gode til den halve pris om 10 år. Og så er de 1700 millioner. Har danske børn overhovedet nogen fremtid? Der henretter man i øvrigt også kriminelle.

Og så er det minoriteterne, der er bange for hankineserne i Kina, og ikke omvendt.

https://syrienblog.net/2018/02/16/danmark-indvise-frivilligt-udrejste-terrorister/
https://www.dr.dk/nyheder/politik/amnesty-om-danske-krigere-det-eneste-rigtige-er-hente-dem-hjem

Hvad mener du? Mener du at IS-terrorister skal tilbage til Danmark?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: TABER-DANMARK VIL “INDVISE” FRIVILLIGT UDREJSTE TERRORISTER
« Svar #1 Dato: Februar 27, 2018, 05:30:08 pm »
Det er uklart hvilken del af teksten du selv er forfatter til, og hvad der copy&paste.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Kan vi få en forklaring?
« Svar #2 Dato: Februar 27, 2018, 05:36:54 pm »
Navnet Danmark er i øvrigt en sammentrækning af de to ord (Dan)ernes (Mark). En detalje der er flittigt udeladt fra folkeskolens pensum.

Hvem er Dan?
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 27, 2018, 05:39:06 pm »
Det er en forkortelse at Daner.

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Er det?
« Svar #4 Dato: Februar 27, 2018, 05:43:30 pm »

Flere nyere tyske kilder angiver, at danerne var en folkegruppe, der boede i det nuværende Sydsverige.

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
    • Vis profil
Terroristorganisationen Amnesty som har Soros som topdonor har dette at sige
« Svar #5 Dato: Februar 27, 2018, 05:47:09 pm »
Det er uklart hvilken del af teksten du selv er forfatter til, og hvad der copy&paste.

De første 2 sætninger og den sidste sætning i bunden er fra mig, resten er copypaste fra Syrienblog. Her er noget fra DR

Sådan lyder det fra juridisk konsulent Claus Juul fra menneskeretsorganisationen Amnesty.

- Når folk er mistænkt for at have gjort noget på den anden side af jorden i en borgerkrig, hvor der ikke er orden eller folk, der noterer noget, så er det svært. Der er ikke nogen nem vej til at få gennemført en proces mod de her mennesker, siger Claus Juul.

- Men det er den eneste rigtige at gøre, siger han

Og hvis Danmark skal leve op til sine idealer om at være et retssamfund, så bør vi faktisk hente vores statsborgere hjem og forsøge at retsforfølge dem ved danske domstole, mener Claus Juul fra Amnesty.

- Syrien er et sted, som fattes demokratiske kræfter. Så hvis det skal ske på en ordentlig måde, hvor der ikke indgår tortur eller den slags ting, så bør man tage dem hjem, siger han.

Rent juridisk er der ifølge Amnestys juridiske konsulent heller ikke noget til hinder for at hente danske IS-krigere til Danmark.

- Når danske statsborgere i udlandet har begået krigsforbrydelser eller landsforræderi omfattet af straffeloven, så kan man hente dem hjem og retsforfølge dem i Danmark, siger Claus Juul.

Mener du at det er synd at IS-terrorister bliver dømt under tortur? Har du ondt af IS-terroristerne og mener at de skal dømmes ordentligt i en dansk domstol? Eller er du ligesom mig ligeglad med hvad der sker med IS-terroristerne i Syrien?

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
    • Vis profil
Det er ikke trådens emme
« Svar #6 Dato: Februar 27, 2018, 05:51:51 pm »

Flere nyere tyske kilder angiver, at danerne var en folkegruppe, der boede i det nuværende Sydsverige.

Trådens emme er at Danmark måske blindt underkaster sig USA og får IS-terroristerne tilbage til Danmark. Jeg vil dog henvise til Danmarkshistorien.dk

Den ældste omtale af Danmark (Denemearc) som betegnelse for et geografisk lokaliseret rige er fra ca. 890 og findes i to beretninger til Alfred den Store, konge af det sydengelske rige Wessex. Her beskrev den nordnorske høvding Ottar bl.a. sin sejlads fra Skiringssal (Kaupang) i Sydnorge til Hedeby ved den danske sydgrænse, mens købmanden Wulfstan berettede om sejlads fra Hedeby og østpå. Navnet Danmark betyder egentlig danernes ”mark”, dvs. danernes område eller land, eller danernes grænseområde.

http://danmarkshistorien.dk/perioder/vikingetiden-ca-800-1050/rigsdannelsen-danmark-og-danerne/

Om du har ret ved jeg ikke. Det er heller ikke trådens emme.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Februar 27, 2018, 06:02:41 pm »
Nu er det desværre sådan at man ikke bare kan aflive folk der allerede har overgivet sig. Det gjorde man heller ikke med selv SS soldater under 2. verdenskrig.
Danmark har skrevet under på Geneve-konventionen, og den gælder selv for folk der ikke følger den. Jeg er enig i at det er ærgeligt at de her folk ikke faldt i kamp.

En alternativ løsning kunne sådanset være at smide nogle penge efter SDF mod at de fælder dom over dem (ikke dødsstraf, det kan Danmark ikke være med til). Så kan de her folk afsone i syrisk-Kurdistan. På et tidspunkt slipper de jo fri, og så skal vi se om vi kan løfte bevisbyrden for at fratage statsborgerskabet for dem af der der skulle ligge inde med sådan et, men det ville i hvert fald købe os noget tid.

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Februar 27, 2018, 06:24:06 pm »
Dødsstraf mod IS-terrorister tvivler jeg på at ret mange kan se noget galt i. I Filipinerne der skyder de IS-terroristerne som Duterte er i krig imod. I ForræderDanmark giver Danmark dem nok 16 år i et dansk luksusfængsel (da det jo er så synd at skyde IS-terroristerne) og så er IS-terroristerne fri i Danmark igen. Jeg er spændt på at se hvordan denne sag ender men der er ingen tvivl om at Amnesty er nogle forrædere. Næste gang de indsamler penge så vil jeg gå med den idiot som samler penge ind og så sige til hver person at Amnesty går ind for at få IS-terroristerne tilbage til Danmark. Jeg er helt sikker på at jeg på den måde vil stoppe nogle folk med at give dem penge når jeg viser dem det. Jeg tvivler meget stærkt på at det at få IS-terroristerne tilbage til Danmark er en populær holdning hos danskerne (selv hos venstrefløjen)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Februar 27, 2018, 06:31:25 pm »
I Filipinerne der skyder de IS-terroristerne som Duterte er i krig imod. I ForræderDanmark giver Danmark dem nok 16 år i et dansk luksusfængsel (da det jo er så synd at skyde IS-terroristerne) og så er IS-terroristerne fri i Danmark igen.

Det er altså ikke det vi taler om.

På Mindao er der et væbnet oprør i gang, så området er erklæret i undtagelsestilstand - og man ville i alle lande i verden skyde oprørere i den situation. Jeg ved godt fra tidligere, at du ikke forstår hvad undtagelsestilstand er - men for andre er det noget væsentligt.

Derimod har Duterte indsat dødspatruljer til at skyde "nogen andre end muslimske oprørere" i resten af Filippinerne, som ikke er i undtagelsestilstand - og det er dette, som ellers har været omtalt på debatten.

Det er et diktatorisk træk, da dødspatruljer en en sammenblanding af den udøvende og af den dømmende magt.

« Senest Redigeret: Februar 27, 2018, 06:34:32 pm af Anklageren »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Februar 27, 2018, 06:57:35 pm »
Dødsstraf mod IS-terrorister tvivler jeg på at ret mange kan se noget galt i.

Det er bare lidt svært at se, hvem der har begået terror og hvem der ikke har. Det er heller ikke tilladt at rejse for at modkæmpe IS. Joanna Palani blev jo tilbageholdt. Og så tror jeg, at de fleste synes, at dødsstraf er noget skidt.
Vi skal endelig huske den gode debat.

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Februar 27, 2018, 07:13:35 pm »

Det er bare lidt svært at se, hvem der har begået terror og hvem der ikke har. Det er heller ikke tilladt at rejse for at modkæmpe IS. Joanna Palani blev jo tilbageholdt. Og så tror jeg, at de fleste synes, at dødsstraf er noget skidt.

Det er rigtigt nok at der ikke er flertal for dødstraf i Danmark i normale tilfælde. Men overfor IS-terrorister så er jeg overbevist om at der er flertal for dødsstraf

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.2%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Februar 27, 2018, 07:14:41 pm »

Det er rigtigt nok at der ikke er flertal for dødstraf i Danmark i normale tilfælde. Men overfor IS-terrorister så er jeg overbevist om at der er flertal for dødsstraf

Hvor mange har vi da haft i Danmark?
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Februar 27, 2018, 07:26:18 pm »

Det tror jeg faktisk de fleste i Danmark ville være imod. Et er at slå folk ihjel i krig men når folk har overgivet sig, selv de værste mennesker på planeten, er det forkert at dræbe dem. Det har intet at gøre med hvem det drejer sig om. Det har at gøre med princippet om ikke at henrette.

Jeg tror faktisk de fleste danskere ville være enig med mig i at Danmark ikke bør bryde det princip pga. de røvhuller. Vores princip er mere værd end dem.

Hvis de absolut skal tilbage til Danmark ville jeg foretrække forvaringsdomme, for der bliver de først lukket ud når de bliver vurderet til ikke at være til fare længere.

Og amnesti er ikke forrædere bare fordi du er uenig med dem. De forsvarer deres principper, og det er tydeligvis nogle andre principper end dem du har. At gå ind for dødsstraf uden rettergang kan nemt ses som være langt mere forræderisk overfor det danske samfund, end at være selv den største hallal-hippie.

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Februar 27, 2018, 10:14:04 pm »

Det tror jeg faktisk de fleste i Danmark ville være imod. Et er at slå folk ihjel i krig men når folk har overgivet sig, selv de værste mennesker på planeten, er det forkert at dræbe dem. Det har intet at gøre med hvem det drejer sig om. Det har at gøre med princippet om ikke at henrette.

Jeg tror faktisk de fleste danskere ville være enig med mig i at Danmark ikke bør bryde det princip pga. de røvhuller. Vores princip er mere værd end dem.

Hvis de absolut skal tilbage til Danmark ville jeg foretrække forvaringsdomme, for der bliver de først lukket ud når de bliver vurderet til ikke at være til fare længere.

Og amnesti er ikke forrædere bare fordi du er uenig med dem. De forsvarer deres principper, og det er tydeligvis nogle andre principper end dem du har. At gå ind for dødsstraf uden rettergang kan nemt ses som være langt mere forræderisk overfor det danske samfund, end at være selv den største hallal-hippie.
Det ser ud til at selv DF er enig med mig her. https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/dansk-folkeparti-draeb-danske-is-krigere/7051101 og Frankrig og England gør det samme

Gør som Frankrig England
Den udmelding kommer efter inspiration fra franskmændene og briterne, som allerede opererer således.

Ifølge The Wall Street Journal har Frankrig allerede oplyst navne og udgivet fotos til de irakiske specialstyrker, så de kan dræbe franske statsborgere, som kæmper for IS.

Det samme vil Peter Kofod Poulsen have, at Danmark gør.

Men det kan betyde, at Danmark vil medvirke til at dræbe egne statsborgere i en krigszone, uden der er sket en forudgående rettergang, skriver Jyllands Posten

Men Peter Peter Kofod Poulsen mener ikke længere, at krigerne har noget med Danmark gøre, når de slås for IS.

- Man er ikke uskyldig, hvis man er rejst ind i et konfliktområde. Det har vi i Danmark sat en straf mod, for det må man ikke, siger han til Ekstra Bladet.

I Enhedslisten er forslaget helt uhørt.