Forfatter Emne: Er regeringen gået fra forstanden? Afskaffelse af retsstaten.  (Læst 581 gange)

Offline GuBBi (OP)

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Er regeringen gået fra forstanden? Afskaffelse af retsstaten.
« Svar #15 Dato: Februar 27, 2018, 06:12:23 pm »
Nu har jeg skrevet til alle i Liberal alliances folketingsgruppe samt Lars Løkke og Søren Pape. Ikke at jeg tror at min indvending skulle hjælpe noget, men man rammer ikke hvis man ikke spænder buen.

Hvis andre skulle have lyst til at gøre noget lignende, kan man finde kontaktoplysninger på samtlige folketingspolitikere her:
http://www.ft.dk/da/medlemmer/6medlemmernesadresser

Hvis I gør anbefaler jeg at skrive Høfligt og og sagligt til dem. Jeg forsøger på ingen måde at starte en spam-kampagne.

Ja, min øjne var også ved at trille ud af hovedet, da jeg læste om det kommende lovforslag, som vi ganske vist endnu ikke kender i detaljer.

Det er ikke fordi, det gør den store forskel, men som jeg forstår det, er det ikke ens bopæl, som skal udløse dobbelt straf, men gerningsstedet, altså hvor forbrydelsen bliver begået.

Tilligemed er det tilsyneladende også tanken, at det skal være den enkelte politimester, som kan beslutte hvor og hvornår disse "skærpede strafzoner" skal oprettes.

Tror du har ret i at det bliver området forbrydelsen bliver begået i der bliver afgørende, men det rykker ikke ved princippet. Unge mennesker der begår kriminalitet gør det oftest i deres nærområde, så der bliver stadig tale om 2. klasses-statsborgere.

Hi Gubbi - Long Time, no see :JC_hurrah:
:JC_ThankYou: