Forfatter Emne: Regeringen: Kriminalitet i ghettoer skal straffes dobbelt så hårdt  (Læst 722 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Kan du huske, hvordan VK(o) regeringen hævede straffene uden at bygge nye fængsler, og så lukkede man bare fangerne hurtigere ud - fordi der ikke var plads. Så er vi jo lige vidt.

Det kan man undgå ved at bruge regeringens logik og halvere straffen for forbrydelser, hvor de rigeste bor (der er  færre forbrydelser og derfor ikke så stort et behov for at straffe).

:smile1:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.4%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Regeringen: Kriminalitet i ghettoer skal straffes dobbelt så hårdt
« Svar #1 Dato: Februar 26, 2018, 05:13:05 am »
Straffe, straffe, straffe. Hvornår indser de at når en muslim er undfanget i moders liv, så har vi balladen forude.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 26, 2018, 08:28:33 am »
De er nogle gange lidt komiske i de kredse. Man kan vel ikke få mere indrejseforbud end indrejseforbud?

https://jyllands-posten.dk/indland/ECE10346086/over-1500-udviste-kriminelle-er-kommet-retur-til-danmark-de-seneste-fem-aar/

Og så i camouflageuniform for ikke at blive set, og så med neonvest for at blive set. Hmmmmmm...........???

Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 26, 2018, 08:47:07 am »
For det første, skal politiet jo fange dem først, og sætte dem bag tremmer... det kniber det jo med.. hellere give sygeplejersker og hjemmehjælpere  politi-eskorte - end fange forbryderne  :angry:

Hårdere straffe.. ja, de kan blive sendt ned, hvor de hører hjemme..

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
    • Vis profil
Grænsekontrollen er en tegneserielov
« Svar #4 Dato: Februar 26, 2018, 08:50:04 am »
De er nogle gange lidt komiske i de kredse. Man kan vel ikke få mere indrejseforbud end indrejseforbud?

Det var nok ikke meningen med grænsekontrollen, at kriminelle udlændinge, som er blevet udvist af Danmark, i stigende grad vælger at rejse tilbage over den danske grænse.

Her kan jeg forstå meningen med at indføre strengere straffe, for en måneds fængsel skræmmer nok ikke mange kriminelle.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 26, 2018, 09:33:00 am »
.. ja, de kan blive sendt ned, hvor de hører hjemme..

Ja, men de BLIVER sendt ned hvor de hører hjemme. Der findes ikke flere grader "at blive sendt ned hvor de hører hjemme". Man kan ikke sende dem endnu mere ned hvor de hører hjemme end man allerede gør.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
    • Vis profil
Vi er til grin
« Svar #6 Dato: Februar 26, 2018, 01:44:58 pm »

Ja, men de BLIVER sendt ned hvor de hører hjemme. Der findes ikke flere grader "at blive sendt ned hvor de hører hjemme". Man kan ikke sende dem endnu mere ned hvor de hører hjemme end man allerede gør.

Der står ellers i dit link: "»Jeg kommer tilbage. Så bliver jeg fanget og sat på et fly, og så tager jeg tilbage igen, og sådan gør jeg indtil indtil den dag, jeg kradser af,« sagde Jura Levakovic til Ekstra Bladet tilbage i 2016, mens han sad fængslet i Enner Mark Fængsel."

Der kunne det være godt at have en flygtningelejr i Nordafrika, som det ville være svært at rejse til Danmark fra.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.4%
    • Vis profil
Sv: Vi er til grin
« Svar #7 Dato: Februar 26, 2018, 02:58:31 pm »
Der står ellers i dit link: "»Jeg kommer tilbage. Så bliver jeg fanget og sat på et fly, og så tager jeg tilbage igen, og sådan gør jeg indtil indtil den dag, jeg kradser af,« sagde Jura Levakovic til Ekstra Bladet tilbage i 2016, mens han sad fængslet i Enner Mark Fængsel."

Der kunne det være godt at have en flygtningelejr i Nordafrika, som det ville være svært at rejse til Danmark fra.

Levakovic'erne er fra Kroation og ikke flygtninge. De kan bare rejse over grænsen til Slovenien, Rumænien eller Ungarn. Så har de fri bevægelighed i EU.

Sende dem til en flygtningelejr i Afrika? Det var ikke det der var ideen med en sådan lejr.

Og så er der 15 millioner romanier i Europa. Af disse er hovedparten uheldige elementer eller kriminelle som egentlig skulle sendes til en lejr, med gode forhold, i Nordafrika

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    52%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Det er den kun fordi den danske ''grænsekontrol'' er røvdårlig
« Svar #8 Dato: Februar 26, 2018, 07:23:46 pm »

Det var nok ikke meningen med grænsekontrollen, at kriminelle udlændinge, som er blevet udvist af Danmark, i stigende grad vælger at rejse tilbage over den danske grænse.

Her kan jeg forstå meningen med at indføre strengere straffe, for en måneds fængsel skræmmer nok ikke mange kriminelle.

Hvis der var et hegn som ved Ungarn så ville der ikke være noget problem. Det er derfor Trump vil have en mur.

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
    • Vis profil
Sv: Det er den kun fordi den danske ''grænsekontrol'' er røvdårlig
« Svar #9 Dato: Februar 26, 2018, 07:48:14 pm »

Hvis der var et hegn som ved Ungarn så ville der ikke være noget problem. Det er derfor Trump vil have en mur.

Trump vil ha' en mur mellem USA og Mexico, fordi der ikke er hegn ved Ungarn?
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    52%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Det er den kun fordi den danske ''grænsekontrol'' er røvdårlig
« Svar #10 Dato: Februar 26, 2018, 08:57:29 pm »

Trump vil ha' en mur mellem USA og Mexico, fordi der ikke er hegn ved Ungarn?
Jeg tager den en gang til. Ungarn har bygget et hegn for at holde ulovlige indvandere og velfærdsjægere ude af landet. Ulovlig indvandring er også grunden til at Trump vil have en mur.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Februar 26, 2018, 09:15:32 pm »

Nej, men man kunne gøre det i mange flere tilfælde, og det ville give god mening.  :ahappy:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
    • Vis profil
Beton-nationalister må holde sig til det, de kan overskue
« Svar #12 Dato: Februar 26, 2018, 10:20:24 pm »

Jeg tager den en gang til. Ungarn har bygget et hegn for at holde ulovlige indvandere og velfærdsjægere ude af landet. Ulovlig indvandring er også grunden til at Trump vil have en mur.

Beton passer bedre til Trumps hjerne end den højere raketvidenskab.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
    • Vis profil
Det er ikke at forskelsbehandle dem, der begår kriminalitet, siger Lars Løkke
« Svar #13 Dato: Februar 27, 2018, 05:29:46 pm »
Det ved vi godt Lille Lars - så du behøver ikke at føle dig misforstået.

https://www.dr.dk/nyheder/politik/loekke-foeler-ghettoforslag-er-blevet-misforstaaet-alle-er-fortsat-lige-loven

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Vi er til grin
« Svar #14 Dato: Februar 28, 2018, 10:52:31 am »

Levakovic'erne er fra Kroation og ikke flygtninge. De kan bare rejse over grænsen til Slovenien, Rumænien eller Ungarn. Så har de fri bevægelighed i EU.

Sende dem til en flygtningelejr i Afrika? Det var ikke det der var ideen med en sådan lejr.

Og så er der 15 millioner romanier i Europa. Af disse er hovedparten uheldige elementer eller kriminelle som egentlig skulle sendes til en lejr, med gode forhold, i Nordafrika

Jo, Carlo, det vidste jeg, men kunne man så ikke få Zagreb til at holde hele familien der, bar hegn og mur. At give Gimmi L., fritagelse for udvisning pga. en mindreårige datter, som åbenbart er født her, er set fra min side helt hen i skoven. Ved godt man ikke selv vælger sine forældre, men så bortadoptere hende til en dansk familie, og smid så resten af dette øgleyngel Yt-Av-Hier Meddetvuns.. :aikido: :question:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!