Forfatter Emne: Trump vil nu føre den politik som jeg ønsker på et område (for det meste)  (Læst 2034 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Jeg skrev for et par dage siden dette ''Men jeg mener at problemet er at skolelæren og de lovlydige elever ikke have et skydevåben til at forsvare sig selv med. Han ville nok ikke udføre et skoleskyderi hvis alle eleverne og lærerne havde et våben til at forsvare sig med. Naturligvis skal eleverne have noget træning og lære at bruge skydevåben først men det tager ikke så lang tid''

Jeg var også stor modstander af de våbenfrie zoner som jeg også skrev i tråden. Nu vil Trump føre den politik som jeg går ind for og det gør mig rigtig glad når nogen vil føre noget af min politik. Især når det er en politiker der er så sej som Trump

Nyheden er på alle medierne. Jeg har taget den fra DR siden brovtebanden elsker DR

Trump vil fjerne våbenfri zoner og gøre lærere bevæbnede

USA's præsident, Donald Trump, ønsker blandt andet at bevæbne lærere i kølvandet på et skoleskyderi i Florida.

USA's præsident, Donald Trump, ser ikke umiddelbart ud til at have planer om at stramme våbenreglerne i USA.

For efter massivt pres fra pårørende og overlevende fra et voldsomt skoleskyderi i Florida, har præsidenten onsdag præsenteret nogle af sine tanker om fremtidens våbenlov i USA.

På et møde i Det Hvide Hus siger Trump blandt andet, at han ønsker at fjerne våbenfri zoner ved landets skoler. Han siger samtidig, at han støtter en idé om, at lærere med særlig træning kan være bevæbnede.

Udtalelserne falder under et møde på præsidentkontoret med elever, lærere og familier fra Marjory Stoneman Douglas High School. De var inviteret til en snak om at styrke sikkerheden på amerikanske skoler.

Det var netop den high school, der ligger i Parkland, Florida, hvor 17 mennesker onsdag i sidste uge mistede livet i et skoleskyderi.

Siden har blandt andre ofrenes venner både på sociale medier og ved demonstrationer opfordret til at stramme USA's liberale våbenlov.

Læs resten her https://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-vil-fjerne-vabenfri-zoner-og-gore-laerere-bevaebnede og på alle andre medier

Nu er jeg bare rigtig glad  :big_grin:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Licensnægteren, betaler du licens til DR?
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Hvad tror du selv?  :hyper:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Er du en af dem der betaler 2600 kroner mindre i afgift om året?   :hyper:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Trumps forhold til skolen
« Svar #4 Dato: Februar 23, 2018, 02:08:35 pm »

Det er Trump, som står i forgrunden.

Det ligner ikke en skole, men det er det.

Trump havde som 13-årig problemer i skolen, og hans far - Fred Trump - der var en fremtrædende New York bolighaj, sendte ham til en såkaldt "military school" for at blive rettet ind.

Det er ret almindeligt i USA, at sende børn med problemer på "almindelige skoler" - men med militær disciplin.

Trump har aldrig deltaget i ægte militærtjeneste

Det var ellers almindeligt at blive indkaldt til militærtjeneste i Vietnam dengang, men Trump forstod at smyge sig udenom.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.8%
    • Vis profil
En flok elever sidder samlet i en kantine og er ved at spise deres mad. En elev bevæbnet med en automatriffel begynder at skyde på mængden. Hvor mange kan kan nå at dræbe inden han selv bliver skudt?
En elev ligger på lur på et tag og begynder at skyde på eleverne på fodboldbaner og græsareal.
En bevæbnet Trump-sympatisør-elev bliver under undervisningen sur på læreren og tager sin pistol og skyder ham/hende. Hvor mange andre elever kan han nå at skyder før eleverne finder deres pistoler frem.
En gruppe elever kommer op og slås, hvad er odds på, at en af dem tager sin pistol frem.
Der opstår panik på en skole og alle hiver deres våben frem og skyder på alt.

Find selv på flere eksempler, hvor det at bevæbne folk ikke løser noget problem.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    75%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil

Hahaha, der blev han taget

med bukserne nede!
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Jeg skrev for et par dage siden dette ''Men jeg mener at problemet er at skolelæren og de lovlydige elever ikke have et skydevåben til at forsvare sig selv med. Han ville nok ikke udføre et skoleskyderi hvis alle eleverne og lærerne havde et våben til at forsvare sig med. Naturligvis skal eleverne have noget træning og lære at bruge skydevåben først men det tager ikke så lang tid''

Jeg var også stor modstander af de våbenfrie zoner som jeg også skrev i tråden. Nu vil Trump føre den politik som jeg går ind for og det gør mig rigtig glad når nogen vil føre noget af min politik. Især når det er en politiker der er så sej som Trump

Nyheden er på alle medierne. Jeg har taget den fra DR siden brovtebanden elsker DR

Trump vil fjerne våbenfri zoner og gøre lærere bevæbnede

USA's præsident, Donald Trump, ønsker blandt andet at bevæbne lærere i kølvandet på et skoleskyderi i Florida.

USA's præsident, Donald Trump, ser ikke umiddelbart ud til at have planer om at stramme våbenreglerne i USA.

For efter massivt pres fra pårørende og overlevende fra et voldsomt skoleskyderi i Florida, har præsidenten onsdag præsenteret nogle af sine tanker om fremtidens våbenlov i USA.

På et møde i Det Hvide Hus siger Trump blandt andet, at han ønsker at fjerne våbenfri zoner ved landets skoler. Han siger samtidig, at han støtter en idé om, at lærere med særlig træning kan være bevæbnede.

Udtalelserne falder under et møde på præsidentkontoret med elever, lærere og familier fra Marjory Stoneman Douglas High School. De var inviteret til en snak om at styrke sikkerheden på amerikanske skoler.

Det var netop den high school, der ligger i Parkland, Florida, hvor 17 mennesker onsdag i sidste uge mistede livet i et skoleskyderi.

Siden har blandt andre ofrenes venner både på sociale medier og ved demonstrationer opfordret til at stramme USA's liberale våbenlov.

Læs resten her https://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-vil-fjerne-vabenfri-zoner-og-gore-laerere-bevaebnede og på alle andre medier

Nu er jeg bare rigtig glad  :big_grin:

Det er da en stramning at forbyde bump-stop og ligeledes bør automatvåben forbydes, da det ikke er forsvars men angrebsvåben.

Det er også fint de vil kigge lidt mere på psyken, og baggrundstjekke lidt mere på personen bag, inden de udsteder våbentilladelser/registreringer.

Det burde derfor også være nogle af eleverne der var bevæbnet og i stand til at forsvare sig selv og andre mod en galning, og ikke kun lærerne - sådan en galning kan dukke op hvor som helst og når som helst, med et våben, en lastbil eller noget andet, - det kan ingen forhindre,  - men man kan forhindre sådan en bare får frit spil til at myrde løs blandt en ubevæbnet befolkning i længere tid.

I øvrigt kan jeg se mange mennesker regner med at der vil komme "nogen andre" og forsvare og beskytte dem i en volds/krigslignende situation, - det vil en hel del af dem til deres store overraskelse nok opdage der IKKE gør og at det til den tid vil blive helt deres eget problem at sørge for det.

Havde alle de mange millioner flygtninge af unge mænd vi ser myldre ind i Europa, været bevæbnet og indstillet på at forsvare sig selv og deres land, - hvem kunne så have tvunget dem på flugt ?

Der er gudskelov også utallige historier om liv der bliver reddet og indbrudstyve og hjemmerøvere der bliver stoppet inden de får slået nogen eller kun et par stykker ihjel, fordi naboen eller andre gode borgere var bevæbnet.

Samtidig er ønsket om en bevæbnet befolkning lige så meget for at kunne hindre en diktatorisk regering i at tage magten og friheden fra dem.

« Senest Redigeret: Februar 23, 2018, 03:17:55 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
    • Vis profil

Hahaha, der blev han taget

med bukserne nede!

Moonede han dig ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
Phil er satme en hård hund
« Svar #9 Dato: Februar 23, 2018, 03:47:53 pm »
I USA er der rundt regnet 11.000 mord med skydevåben om året.

Der bor jo 323 millioner i USA - så det svarer til, at der var 200 mord med skydevåben om året i Danmark.

I dag er der 40-50 mord med alle metoder i Danmark - heraf bliver nogen få skudt - men Phil har ikke andet end hån til overs for det danske system. Det er for blødsødent.

Fordi Phil ikke har andet end hån til overs for det danske system - og fremhæver langt mere voldelige samfund på Danmarks bekostning - så må han gå ind for, at det danske samfund skal ændres, så danskerne skyder nogen flere - mange flere - som indbyggerne ellers gør i Phils "mønstersamfund".

- ellers er der ingen logik i det, som Phil skriver!

Jeg gætter på det sidste - parret med en god portion had til det danske samfund.

Jeg synes næsten det er værre at møde hadet til det danske samfund blandt etniske danskere.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
    • Vis profil
Sv: Phil er ganske logisk
« Svar #10 Dato: Februar 23, 2018, 05:32:12 pm »
I USA er der rundt regnet 11.000 mord med skydevåben om året.

Der bor jo 323 millioner i USA - så det svarer til, at der var 200 mord med skydevåben om året i Danmark.

I dag er der 40-50 mord med alle metoder i Danmark - heraf bliver nogen få skudt - men Phil har ikke andet end hån til overs for det danske system. Det er for blødsødent.

Fordi Phil ikke har andet end hån til overs for det danske system - og fremhæver langt mere voldelige samfund på Danmarks bekostning - så må han gå ind for, at det danske samfund skal ændres, så danskerne skyder nogen flere - mange flere - som indbyggerne ellers gør i Phils "mønstersamfund".

- ellers er der ingen logik i det, som Phil skriver!

Jeg gætter på det sidste - parret med en god portion had til det danske samfund.

Jeg synes næsten det er værre at møde hadet til det danske samfund blandt etniske danskere.

Dine absurde fortolkninger er endnu længere ude end Erasmus Montanus`s.

"så må han gå ind for det danske samfund skal ændres", - dine "fortolkninger" er latterlige, - det er kun dig der spilder tid på lege politiker og vil ændre samfund.

Hvis den ene købmand ikke helt har de varer man ønsker eller de er af dårlig kalitet, skifter man formodentlig købmand, - lige så let og logisk er det med land og samfund. Det kan vi jo bl.a. også se mad Mai Lings far, der har været udstationeret og selv regner med det at det hele nok ender med de forlader Danmark igen.
Det er straks værre for dem der ikke kan, og alligevel magtesløst må se deres land blive fuldstændig forandret på ganske kort tid.

Hvis flertallet i DK ønskede en bestemt samfundsform jeg ikke brød mig om, ville jeg da ikke begynde at gå mod flertallet og spilde år i forsøg på at ændre eller ødelægge det samfund flertallet ønskede, - det ville da være spild af både tid og kræfter - jeg ville naturligvis slå mig ned i et andet samfund hvor mine ideer passede bedre med flertallet og fællesskabet i stedet.

Om Danmark vil slippe Levakovic`erne løs på befolkningen eller de vil skyde dem må de da helt selv om. Jeg glæder mig bare over at bo i et samfund hvor sådanne vaneforbrydere bliver fjernet en gang for alle i stedet, -ligeså om Danmark vil deportere velintegrerede skolepiger, ingeniører og lignende. Vi går da ud fra Danmark er et demokrati og at det er flertallet der ønsker det skal være sådan - men der bliver grint en del af Danmark når man fortæller historierne videre i andre lande.

Jeg anerkender helt at dit og mit samfund er så forskellige at de aldrig vil kunne forenes, - mit paradis ville blive dit helvede og dit helvede mit paradis, - det er kun dig der tror de på nogen måde kan forenes bare fordi der er nogle fællestræk.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
Du laver ellers oplæg om at skyde uønskede borgere
« Svar #11 Dato: Februar 23, 2018, 05:50:58 pm »

"så må han gå ind for det danske samfund skal ændres", - dine "fortolkninger" er latterlige, - det er kun dig der spilder tid på lege politiker og vil ændre samfund.

Alle der bare har fulgt lidt med, er klar over - at du går ind for dødspatruljer - som om det skulle være en forbedring af samfundet.

Jeg linker gerne til det - hvis nogen skulle være interesseret.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    75%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Februar 24, 2018, 05:43:17 am »
Det er straks værre for dem der ikke kan, og alligevel magtesløst må se deres land blive fuldstændig forandret på ganske kort tid.

Forandret hvordan? Ja, der skyder en masse moskeer op og nu får vi også statsbetalte imamer. Men det ville nu være peace-of-cake at brænde dem ned.

Ellers er alt ved det gamle.

Citér
Hvis flertallet i DK ønskede en bestemt samfundsform jeg ikke brød mig om, ville jeg da ikke begynde at gå mod flertallet og spilde år i forsøg på at ændre eller ødelægge det samfund flertallet ønskede, - det ville da være spild af både tid og kræfter - jeg ville naturligvis slå mig ned i et andet samfund hvor mine ideer passede bedre med flertallet og fællesskabet i stedet.

Hvad er du egentligt utilfreds med i Danmark? Har vi får få dødspatruljer? Du skal rejse langt for at få dem, for ikke engang Latinamerika har så mange dødspatruljer mere. Her er en dødspatrulje dog i sving i Colombia, financieret af Coca-cola.

Men eller skal du til Syrien eller Iran, hvor der er dødspatruljer efter din smag.

Men vil man flytte væk fra lortet, må man først og fremmest have tegnedrengen i orden, og passe på den. Desuden skal man være uafhængig af arbejdsmarkedet og familie.

Citér
Jeg anerkender helt at dit og mit samfund er så forskellige at de aldrig vil kunne forenes, - mit paradis ville blive dit helvede og dit helvede mit paradis, - det er kun dig der tror de på nogen måde kan forenes bare fordi der er nogle fællestræk.

Ja, drøm du bare videre.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    75%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Februar 24, 2018, 07:21:43 am »
En borger i Phil-land

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    75%
    • Vis profil
Det er også fint de vil kigge lidt mere på psyken, og baggrundstjekke lidt mere på personen bag, inden de udsteder våbentilladelser/registreringer.

Ja, men det gør man allerede. Uden at det har betydet nedgang i skyderierne.

Citér
Havde alle de mange millioner flygtninge af unge mænd vi ser myldre ind i Europa, været bevæbnet og indstillet på at forsvare sig selv og deres land, - hvem kunne så have tvunget dem på flugt ?

Nu er det ikke "mange millioner" der myldrer ind i Europa. Der er kommet en million.

De ER bevæbnede og instillede på at forsvare og befri deres land. Men Assad-styret og russerne er massivt overlegne. Hjalp man oprørerne med nogle flere Tomahawk-missiler ned i Assads kaserner og flybaser, ville det hjælpe noget

Citér
Der er gudskelov også utallige historier om liv der bliver reddet og indbrudstyve og hjemmerøvere der bliver stoppet inden de får slået nogen eller kun et par stykker ihjel, fordi naboen eller andre gode borgere var bevæbnet.

Der er mange gange flere historier om hvordan de våben, nogen har haft til selvforsvar, har været anvendt imod dem selv. Der findes statistik på det.

Citér
Samtidig er ønsket om en bevæbnet befolkning lige så meget for at kunne hindre en diktatorisk regering i at tage magten og friheden fra dem.

Det mangler vi endnu at se historiske eksempler på. Men der er masser af eksempler på hvordan bevæbnede civile og paramilitære korps har øvet terror imod civilbefolkninger.