Forfatter Emne: DD er fantastisk  (Læst 1271 gange)

Mera

• Gæst
DD er fantastisk
« Dato: Januar 04, 2015, 09:12:23 pm »
Jeg har nydet DD, men kan ikke længere følge med, Senest er Carlo kommet med kommentar at det jeg skriver er noget sludder, alt imens jeg gør en indsats for at lyde eller skrive noget fornuftigt
Jeg er godt klar over at JOakim og HK mennesker ikker er lige med min side af sagen men når personer som Carlo også melder afbud så kan jeg godt se at tiden er inde at melde afbud
Jeg har ikke brud mig af den der lige kan ikke lige funksion, men det er sådan verden er skruet sammen, i generelt kan jeg se at personer ikke kan lide det jeg skriver, altså må¨jeg tage konsekvenser og melder mig ude af debatten
Intet personligt, jeg kunne nu godt lide alle dem, selvom de havde en personligt mening, men at det skulle synlig gjordes af knappen kom for tæt på mit liv og her siger jeg fra
Mera

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
Sv: DD er fantastisk
« Svar #1 Dato: Januar 04, 2015, 09:47:57 pm »
Hej Mera

Vi har jo set den samme besked - nogen gange efterhånden.. "du vil stoppe" på debatten - også på SOL...

Hvis vi var enige, blev der ingen debat.

Det ville dog være rart, hvis du kunne holde dig til sandheden, og ikke kalde mig for "citatfusker"... jeg fik vist ingen undskyldning.

Så gider du ikke svare på mit spørgsmål.. jeg kan da bare google.."du havde jo lagt link".. næ.. det havde du ikke.. :bb:

Hvis man vil debattere, så må man kunne tåle - at blive sagt imod, løgn kan jeg ikke fordrage, så "står jeg også af" - men vi har ret til, at holde fast i vores standpunkter !

Vi ses Mera

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 04, 2015, 11:19:27 pm »
Jeg har nydet DD, men kan ikke længere følge med, Senest er Carlo kommet med kommentar at det jeg skriver er noget sludder, alt imens jeg gør en indsats for at lyde eller skrive noget fornuftigt

Ups! Jeg var lidt for hurtig og min karma-kommentar røg et forkert sted hen - og den kunne ikke slettes igen.

Faktisk er du min var debattør,  eller  deromkring  ............. .
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du skal ikke lade dig kue
« Svar #3 Dato: Januar 05, 2015, 12:56:09 am »

I en debat er sproget hårdere end i det virkelige liv, og der kan være nogen dage, som er slemme.

Sov på det :fiona_dog2:

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Du skal ikke lade dig kue
« Svar #4 Dato: Januar 05, 2015, 04:51:50 am »

I en debat er sproget hårdere end i det virkelige liv, og der kan være nogen dage, som er slemme.

Sov på det :fiona_dog2:

Ja, desværre ... Sproget er hårdere når man sidder og gemmer sig bag en skærm fordi man tror at det man skriver ingen konsekvenser har ... og så får det konsekvenser på en måde alligevel, man mister  sine "debatvenners" respekt eller venskab hvis man træder for meget udenfor ... Akkurat ligesom i det virkelige liv ...
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 05, 2015, 06:57:15 pm »
Hej Mera - hvad sagde jeg ?  :blum: :curtsey:

Online Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 06, 2015, 01:40:12 pm »
Nej vil jeg gi dem som glæder sig den fornøjelse, jeg forstætter lidt endnu, stadigvæk som et dårligt debattør, men jeg gør et indsats som jeg mener er nødvendigt imod alle had som mange har ind sig, og jeg skammer mig om tonen imod indvandre og flugtninger, lidt på samme måde som Lisbeth Zorning
Mera

At kalde berettigede protester mod en bestemt gruppes overvægt i kriminalstatistikkerne, i voldtægtssager, endda voldtægt af 8-10 årige piger, vold og røverier for had, er en direkte hån mod ofrene og de stakkels voldtagne småpiger.
Jeg skammer mig mere over nogle folks manglende medfølelse med ofrene og uvilje mod at gøre noget for at stoppe volden af ren og skær lefleri for voldsmændenes ideologi.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.