Forfatter Emne: Dræb en kommunist og tjen 340 £  (Læst 1434 gange)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Dræb en kommunist og tjen 340 £
« Dato: Februar 17, 2018, 08:48:03 am »

Dræb en kommunist og modtag 340 pund, siger Filippineres leder Duterte til nationen.
Præsidenten har tilbudt en £ 340 bounty for hver kommunistisk rebel dræbt af regeringsstyrkerne i et forsøg på at redde statens anti-oprørskostninger.

Rodrigo Duterte sagde også, at kommunisterne er nemmere at ramme end fugle, fordi de har større hoveder.

https://www.express.co.uk/news/world/919838/Rodrigo-Duterte-Philippines-soldiers-kill-communist-rebel-340-25-000-pesos-mayor-of-Davao

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    89.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Dræb en kommunist og tjen 340 £
« Svar #1 Dato: Februar 17, 2018, 09:28:31 am »
Jeg må til Filippinerne og myrde nogen. Så får jeg både tifrdesstillet min blodtørst og et supplement til folkepensionen. Jeg siger bare at dem jeg har myrdet var kommunister.

Og så er det godt til at holde dem nede der vover at kritisere udbytningen og uligheden. Uha, I Filipplinerne sidder der en lille overklasse og udplyndrer hele befolkningen.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 17, 2018, 09:41:32 am »
Jeg må til Filippinerne og myrde nogen. Så får jeg både tifredsstillet min blodtørst og et supplement til folkepensionen. Jeg siger bare at dem jeg har myrdet var kommunister.

Hvis du tror det er så enkelt er det nok klogest du bliver hvor du er, - vi vil trods alt nødig af med dig selv om du er lidt politisk forvirret.

Citér
Og så er det godt til at holde dem nede der vover at kritisere udbytningen og uligheden. Uha, I Filippinerne sidder der en lille overklasse og udplyndrer hele befolkningen.

Ja, den del er næsten lige som i kommunist landene og resten af verden, - forskellen ligger mere i at Philippinerne har ytringsfriheden, den frie presse, demokratiske valg o.s.v.

Klapjagten gælder kun dem der vil afskaffe disse ting, såsom kommunister, islamister o.s.v.

« Senest Redigeret: Februar 17, 2018, 09:43:30 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 17, 2018, 10:05:56 am »
Jeg må til Filippinerne og myrde nogen. Så får jeg både tifrdesstillet min blodtørst og et supplement til folkepensionen. Jeg siger bare at dem jeg har myrdet var kommunister.

Og så er det godt til at holde dem nede der vover at kritisere udbytningen og uligheden. Uha, I Filipplinerne sidder der en lille overklasse og udplyndrer hele befolkningen.

En kommunist der vil skyde kommunister, ???????????????????????????  :girl_sigh:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 17, 2018, 10:29:42 am »
Ja, den del er næsten lige som i kommunist landene og resten af verden, - forskellen ligger mere i at Philippinerne har ytringsfriheden, den frie presse, demokratiske valg o.s.v.

Man skyder bare dem, hvis ytringer man ikke kan lide, og så påstår man, at deres tanker var kommunistiske, og så får man en præmie.

Det lyder meget demokratisk

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 17, 2018, 10:37:00 am »

Man skyder bare dem, hvis ytringer man ikke kan lide, og så påstår man, at deres tanker var kommunistiske, og så får man en præmie.

Hvis du tror det er så enkelt, og med din måde at fortolke og forstå tingene på, er det nok også klogest du bare bliver hvor du er.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Februar 17, 2018, 10:49:55 am »

Hvis du tror det er så enkelt, og med din måde at fortolke og forstå tingene på, er det nok også klogest du bare bliver hvor du er.

Jeg er da godt klar over, at man skal lære sproget først, så kan man prikke mistænkte kommunister på skulderen og spørge: "Ikaw ba ay isang Komunista?"

- og så skyder man!

Eller måske virker hekseprøven? Man binder hænder og fødder, smider mistænkte kommunister i vandet - og hvis de synker og drukner, så er de ikke kommunister - men hvis de flyder ovenpå skyder man!

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Februar 17, 2018, 10:59:02 am »

Jeg er da godt klar over, at man skal lære sproget først, så kan man prikke mistænkte kommunister på skulderen og spørge: "Ikaw ba ay isang Komunista?"

- og så skyder man!

Eller måske virker hekseprøven? Man binder hænder og fødder, smider mistænkte kommunister i vandet - og hvis de synker og drukner, så er de ikke kommunister - men hvis de flyder ovenpå skyder man!

Du er ikke klar over en skid, - man behøver slet ikke tale tagallo her, - da stort set alle taler engelsk.
Desuden har Philippinerne et utal af forskellige sprog, visayan, cebuan, tagallo m.fl.

Nu er det så kun politi og militær der bliver frikendt for at skyde kommunister og islamister, - men hvis du kom med samme gang vrøvl og "fortolkning" som du disker op med her, ville dine chancer for at overleve i det lange løb nok heller ikke være særlig store.

« Senest Redigeret: Februar 17, 2018, 11:02:45 am af Phil »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Februar 17, 2018, 11:03:36 am »
Du er ikke klar over en skid, - man behøver slet ikke tale tagallo her, - da stort set alle taler engelsk.

Nu er det så kun politi og militær der bliver frikendt for at skyde kommunister og islamister, - men hvis du kom med samme gang vrøvl og "fortolkning" som du disker op med her, ville dine chancer for at overleve i det lange løb nok heller ikke være særlig store.

Nå så politiet og militæret skyder bare dem, hvis ytringer de ikke kan lide - og så påstår de, at deres tanker var kommunistiske, og så får de en præmie.

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Februar 17, 2018, 11:11:55 am »

Nå så politiet og militæret skyder bare dem, hvis ytringer de ikke kan lide - og så påstår de, at deres tanker var kommunistiske, og så får de en præmie.

Dig behøvede de nu ikke den kommunistiske undskyldning for at skyde, - med din nedgøring og hån af egne landsmænd her på dd, ville du helt naturligt høre under landsforræddere hvis du gjorde det samme blandt filippinerne, - men resultatet ville nok være det samme som med islamister og kommunister.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du skulle skrive tekster til Cikusrevuen
« Svar #10 Dato: Februar 17, 2018, 11:34:48 am »
Dig behøvede de nu ikke den kommunistiske undskyldning for at skyde, - med din nedgøring og hån af egne landsmænd her på dd, ville du helt naturligt høre under landsforræddere hvis du gjorde det samme blandt filippinerne, - men resultatet ville nok være det samme som med islamister og kommunister.

Det er komisk, at du roser demokratiet på Filippinerne - og i næste åndedrag påstår du, at jeg ville blive skudt, hvis jeg kom til filippinerne og kritiserede styret. Du er slet ikke klar over, at du selv på den måde bekræfter vores værste fordomme om Duterte.

Du og Duterte har da lært at sige ytringsfrihed, så nu mangler I bare at finde ud af, hvad det betyder  :tatice_03:

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
Dræb en kommunist og tjen 340 £
« Svar #11 Dato: Februar 17, 2018, 11:49:53 am »

Det er komisk, at du roser demokratiet på Filippinerne - og i næste åndedrag påstår du, at jeg ville blive skudt, hvis jeg kom til filippinerne og kritiserede styret. Du er slet ikke klar over, at du selv på den måde bekræfter vores værste fordomme om Duterte.

Man må skam gerne kritisere styret på Philippinerne, - men det er ikke det du gør, du nedgør og håner det der burde være dine egne landsmænd der er udsat for røverier og voldtægter af indtrængende kriminelle og voldelige muslimer.

Lands og folkeforrædderi kan ikke dækkes ind under "ytringsfrihed".

Desuden kan I da være islamister, kommunister, afascister og nazister så meget i vil, - på jeres egen parcel, - Duterte og jeg vil bare ikke have det her.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Følg med i næste episode af "skum"
« Svar #12 Dato: Februar 17, 2018, 12:01:56 pm »

Man må skam gerne kritisere styret på Philippinerne, - men det er ikke det du gør, du nedgør og håner det der burde være dine egne landsmænd der er udsat for røverier og voldtægter af indtrængende kriminelle og voldelige muslimer.

Desuden kan I da være islamister, kommunister, afascister og nazister så meget i vil, - på jeres egen parcel, - Duterte og jeg vil bare ikke have det her.

Demokrati, ytringsfrihed og frie valg  :tatice_03:

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
Demokrati, ytringsfrihed og frie valg - en parodi i EU
« Svar #13 Dato: Februar 17, 2018, 12:05:27 pm »

Demokrati, ytringsfrihed og frie valg  :tatice_03:

Ja det var så filippinernes eget frie valg, - at vælge jer fra, - det er jo også et valg.

I vest-europa er de tre ord jo blevet ren parodi.

« Senest Redigeret: Februar 17, 2018, 12:11:29 pm af Phil »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Citater fra det de demokratiske paradis
« Svar #14 Dato: Februar 17, 2018, 12:23:20 pm »
Phil om Demokrati, ytringsfrihed og frie valg: Ja i vest-europa er de tre ord jo blevet ren parodi.

Phil: - forskellen ligger mere i at Philippinerne har ytringsfriheden, den frie presse, demokratiske valg o.s.v.

Phil: Hvis du tror det er så enkelt er det nok klogest du bliver hvor du er, - vi vil trods alt nødig af med dig selv om du er lidt politisk forvirret.

Phil: Dig behøvede de nu ikke den kommunistiske undskyldning for at skyde

Phil: - men hvis du kom med samme gang vrøvl og "fortolkning" som du disker op med her, ville dine chancer for at overleve i det lange løb nok heller ikke være særlig store.

- logik for viderekommende  :smile1: