Forfatter Emne: Ham der udførte skoleskyderiet i USA var demokrat  (Læst 2823 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.6%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil

Den artikel PU bringer kan koges ned til, at det er svært at afgøre, om ekstreme hvide nationalister løj, da de påstod at Nikolas Cruz var med i Republic of Florida  - eller om ekstreme hvide nationalister lyver nu, hvor de påstår at Nikolas Cruz ikke var med i Republic of Florida.

En af delene er selvfølgelig løgn.

Kun en tåbe påstår, at mainstream medierne har talt om 18 masseskyderier i USA i år - så det siger rigtig meget om dem, der tilbageviser den påstand, som aldrig har været fremsat.
Jeg gætter på det første. Men vi ved begge to at du håber stærkt på det sidste. Du har nemlig savnet en ny Breivik som vi kan GYSE over i lang tid.

Det kan da godt være, at Jordan Jereb løj om at skoleskyderen var med i hvid magt miljøet, fordi sheriffen ikke har fundet beviser for det - men det er vammelt at misbruge en national tragedie til reklameformål.

Du snakker om en kaliber .22 - men så lille en kaliber kan højst slå en hare ihjel  :smile1:

Det er i hvert fald forbudt at skyde dyr, som er større end en hare, med så lille en kaliber - fordi risikoen for at de løber sårede videre uden at dø er høj.

« Senest Redigeret: Februar 16, 2018, 06:00:53 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.6%
    • Vis profil
Rettelse
« Svar #91 Dato: Februar 16, 2018, 05:58:44 pm »
Jeg har et jagttegn, men har ikke været oppe til nogen jagtprøve.

Jeg har dog mange års erfaring, og har i hvert fald skudt over 50 større dyr, så jeg ville næppe have svært ved at bestå en jagt prøve.

- troede jeg, men jeg har lige prøvet at kigge på en jagtprøve. Det jeg ikke kan, har nu heller ingen relevans i Grønland  :smile1:

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil

Den artikel PU bringer kan koges ned til, at det er svært at afgøre, om ekstreme hvide nationalister løj, da de påstod at Nikolas Cruz var med i Republic of Florida  - eller om ekstreme hvide nationalister lyver nu, hvor de påstår at Nikolas Cruz ikke var med i Republic of Florida.

En af delene er selvfølgelig løgn.

Kun en tåbe påstår, at mainstream medierne har talt om 18 masseskyderier i USA i år - så det siger rigtig meget om dem, der tilbageviser den påstand, som aldrig har været fremsat.
Jeg gætter på det første. Men vi ved begge to at du håber stærkt på det sidste. Du har nemlig savnet en ny Breivik som vi kan GYSE over i lang tid.

Det kan da godt være, at Jordan Jereb løj om at skoleskyderen var med i hvid magt miljøet, fordi sherig´ffen ikke har fundet beviser for det - men det er vammelt at misbruge en national tragedie til reklameformål.

Du snakker om en kaliber .22 - men så lille en kaliber kan højst slå en hare ihjel  :smile1:

Det er i hvert fald forbudt at skyde dyr, som er større end en hare, med så lille en kaliber - fordi risikoen for at de løber sårede videre uden at dø er meget høj.

På den ene side side syntes jeg at det er dumt at ''misbruge en national tragedie til reklameformål'' af åbenlyse grunde plus det at det skader den nationalistiske bevægelse i USA. Men selvom jeg mener det var meget dumt så er der dog et god ting og det er at de igen viser at man ikke kan stole på løgnemedierne. Nationalististerne i USA har længe været sure på løgnemedierne og gør alt hvad de kan for at de mister troværdighed (se også pissgate som også var en sag hvor løgnemedierne stolede blindt på en person som så viste sig at det var en stor løgn) Det er nok det eneste positive med det

''Du snakker om en kaliber .22 - men så lille en kaliber kan højst slå en hare ihjel  :smile1:''
Man kan lave fin nok skade til at personen er slemt såret med en .22 (og rammer man rigtigt så kan man også dræbe med det) men når man skyder efter en skydeskive så er det ikke så vigtigt hvor meget skade man kan lave med det.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.6%
    • Vis profil

På den ene side side syntes jeg at det er dumt at ''misbruge en national tragedie til reklameformål'' af åbenlyse grunde plus det at det skader den nationalistiske bevægelse i USA. Men selvom jeg mener det var meget dumt så er der dog et god ting og det er at de igen viser at man ikke kan stole på løgnemedierne.

Det gør det altså ikke. Jeg ved ikke, om du regner FOX News med til løgnemedierne, men de skriver bare det samme som mainstream medierne, nemlig at Jordan Jereb, gruppens leder, har fortalt at Nikolas Cruz deltog i træningsøvelser med gruppen i de seneste år.

- og at Kriminalforsorgskilder ikke kunne finde oplysninger, der forbinder Cruz med gruppen.

Hvad skulle være løgn?

http://insider.foxnews.com/2018/02/15/school-shooter-has-ties-white-nationalist-group-participated-paramilitary-training

Citér

Nationalististerne i USA har længe været sure på løgnemedierne og gør alt hvad de kan for at de mister troværdighed (se også pissgate som også var en sag hvor løgnemedierne stolede blindt på en person som så viste sig at det var en stor løgn) Det er nok det eneste positive med det

''Du snakker om en kaliber .22 - men så lille en kaliber kan højst slå en hare ihjel  :smile1:''
Man kan lave fin nok skade til at personen er slemt såret med en .22 (og rammer man rigtigt så kan man også dræbe med det) men når man skyder efter en skydeskive så er det ikke så vigtigt hvor meget skade man kan lave med det.

Hvis man gider skyde for sjov, så er det måske udmærket.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.6%
    • Vis profil

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.4%
    • Vis profil
Sv: Ham der udførte skoleskyderiet i USA var demokrat
« Svar #95 Dato: Februar 16, 2018, 10:59:14 pm »
NRA har dummet sig et par gange med at gå på kompromis med våbenloven. Jeg fortrækker GOA (Gun Owners of America) som slet ikke går på kompromis med våbenloven.

Pro-gun rights critics include Gun Owners of America (GOA), founded in the 1970s because some gun rights advocates believed the NRA was too flexible on gun issues.[230]:110–111 Jews for the Preservation of Firearms Ownership (JPFO) has also disagreed with NRA for what it perceives as a willingness to compromise on gun control.[231] The National Association for Gun Rights criticizes the NRA as not being conservative enough or not sufficiently protective of gun rights.[232][233] In June 2014, an open carry group in Texas threatened to withdraw its support of the NRA if it did not retract its statements critical of the practice. The NRA-ILA's Chris Cox said the statements were a staffer's personal opinion and a mistake.[234]

https://en.wikipedia.org/wiki/National_Rifle_Association#Pro-gun_rights_criticism

Derfor fortrækker jeg GOA. Men så dårlig er NRA heller ikke.
« Senest Redigeret: Februar 16, 2018, 11:02:34 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.4%
    • Vis profil
« Svar #96 Dato: Februar 16, 2018, 11:05:04 pm »
Der kommer helt sikkert mere om det hver dag i lang tid. Ligesom med ubådssagen og Charlottesville så er denne nyhed en varm nyhed så medierne (både MSM og de alternative medier) vil skrive mere om det hver dag.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.4%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #97 Dato: Februar 17, 2018, 08:59:15 am »
Jeg går til skydning hver uge.

Nådadadada! Med de holdninger du ellers har, er der nok en lille Breivik gemt i dig. Jeg håber da myndighederne holder lidt øje med dig.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.4%
    • Vis profil
« Svar #98 Dato: Februar 17, 2018, 10:08:15 am »
Jeg går til skydning hver uge.

Nådadadada! Med de holdninger du ellers har, er der nok en lille Breivik gemt i dig. Jeg håber da myndighederne holder lidt øje med dig.
GYSER du da nu?

Offline Marius, the giraffe

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #99 Dato: Februar 17, 2018, 10:11:07 am »
@Anklageren

Da jeg ”tog jagttegn” på Grønland, bestod det i et giroindbetalingskort på kr. 50,00.

Absolut intet andet.

Ingen prøve, ingen fremvisninger af færdigheder, intet våben- eller sikkerhedskendskab, intet vildtkendskab.
Blot en girotalon…

Jagtloven på Grønland er vel nærmest ikke-eksisterende, og det er rystende let af erhverve sig et våben…
(dog ikke fuldautomatisk eller pistol/revolver)

Antallet af skudrelaterede drab pr. 100.000 indbyggere, tror jeg matcher USA.

Så måske vi burde rydde op i vores egen lille andedam, før vi begynder at belære USA hvorledes tingene gøres…
//MTG

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.6%
    • Vis profil
Ham der udførte skoleskyderiet i USA har en hat med "Make America great again"
« Svar #100 Dato: Februar 17, 2018, 11:01:39 am »
@Anklageren

Da jeg ”tog jagttegn” på Grønland, bestod det i et giroindbetalingskort på kr. 50,00.

Absolut intet andet.

Ingen prøve, ingen fremvisninger af færdigheder, intet våben- eller sikkerhedskendskab, intet vildtkendskab.
Blot en girotalon…

Jagtloven på Grønland er vel nærmest ikke-eksisterende, og det er rystende let af erhverve sig et våben…
(dog ikke fuldautomatisk eller pistol/revolver)

Antallet af skudrelaterede drab pr. 100.000 indbyggere, tror jeg matcher USA.

Så måske vi burde rydde op i vores egen lille andedam, før vi begynder at belære USA hvorledes tingene gøres…

Nu koster det 200 kroner, og man skal have licens for at skyde mange arter. Det er blevet forbudt at have en pistol og automatiske våben, men ellers er det helt frit at købe våben og ammunition.

Hvis man f.eks. vil skyde rensdyr, så skal man have boet i Grønland de sidste to år, og så kan man få licens (for tiden til 5 rensdyr, hvis man er fritidsjæger) - men ellers er det stadig sådan.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #101 Dato: Februar 17, 2018, 01:07:47 pm »
4chan har været på spil og snydt gammelmedierne. Men nu er der desværre normies, som tror at skoleskyderen var højreekstremist. En 'normie' er en hr eller fru Jensen, som følger dårligt med, udelukkende via. gammelmedierne.

https://www.youtube.com/watch?v=wl-jEvI6U0U&t=1s
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.6%
    • Vis profil
Opsummering af det "FAKE"
« Svar #102 Dato: Februar 17, 2018, 01:31:19 pm »
4chan har været på spil og snydt gammelmedierne. Men nu er der desværre normies, som tror at skoleskyderen var højreekstremist. En 'normie' er en hr eller fru Jensen, som følger dårligt med, udelukkende via. gammelmedierne.

https://www.youtube.com/watch?v=wl-jEvI6U0U&t=1s

Det er så modstykket til tråden her, som hedder: "Ham der udførte skoleskyderiet i USA var demokrat" - og som bevis har vi fået et billede af en vælgerregistrering af en vælger med et navn - som ligner Nikolas Cruz meget - men hvor fornavnet staves med "c" i stedet for "k" i Nikolas (sådan her: Nicolas Cruz).

Så har vi fået et foto fra en nu slettet Twitter konto af en med en meget overfladisk lighed med Nikolas Cruz - der var iført en AFA-trøje - og som også næsten hed det samme. På den måde har den samme bruger (Licensnægteren) både påstået at Nikolas Cruz er demokrat og at han er AFA tilhænger (selvom Nikolas Cruz har lagt et billede op på Instagram af sig selv iført en kasket med påskriften: Make America great again).

- også diverse højreekstreme links med nogenlunde lige så FAKE nyheder  :yes:

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #103 Dato: Februar 17, 2018, 01:53:11 pm »
Det er et problem. Langt de færreste har de analytiske evner det kræves at leve i informationsalderen. Jeg påtager mig gerne lidt af "skylden". 
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #104 Dato: Februar 17, 2018, 04:07:37 pm »
Det er et problem. Langt de færreste har de analytiske evner det kræves at leve i informationsalderen. Jeg påtager mig gerne lidt af "skylden".

Det er nok ikke, fordi folk ikke har evnerne, men fordi folk selektivt udvælger de informationer, der passer til dem. Folk glemmer også at være kritiske, når ser ser videoer om det ene og andet på nettet. To eksempler er den med trappen, hvor en person ser ud til at gå en etage op, men kommer fra en etage under - altså ener på samme etage. Den anden er den, der viste en mand i en gigantisk slangebøsse bliver sendt flere hundrede meter og ender med at misse nettet, som han skulle lande i.
Vi skal endelig huske den gode debat.