Forfatter Emne: Tyskland: 34 velfærdsjægere importerer 130 familiemedlemmere og andenkoner  (Læst 699 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Jeg er spændt på at høre hvad Anklageren har at sige til det. Carlo ved godt at det er et problem men det gør Anklageren ikke. Familien skal selv betale for at de kommer til Tyskland og får asyl, men når de er kommet til Tyskland så er det skatteyderne som skal betale for dem. Det er ikke første gang at det sker i Tyskland

A lot of migration data in Germany is kept silent, but sometimes stories do reach the surface.

Figures from northern Germany say 34 refugees brought 130 family members to Germany. That’s almost four times the number of people who applied.

According to German law, those affected have to bare the costs for the entry themselves. But as soon as they are in Germany, the state (the taxpayer) will pay the costs.

In another region something similar happened. In a case from the district of Pinneberg, a Syrian man moved to Germany with his four children and his first wife.

Later he brought four more children and he now received permission to bring his second wife as well. He received permission for the family reunification because “children can’t live without their mother in a foreign country”.

https://voiceofeurope.com/2018/02/germany-34-refugees-import-130-family-members-and-second-wives/

https://www.wochenblatt.de/politik/regensburg/artikel/225130/fast-viermal-so-viel-menschen-durch-familiennachzug-nachgeholt¨

Dette er også et problem i Danmark. Hvad mener du er løsningen? Jeg mener at den bedste løsning er at sende velfærdsjægeren tilbage til det lortehul hvor personen kom fra. Så kan velfærdsjægeren få familiesammenføring i personens lortehul.
« Senest Redigeret: Februar 14, 2018, 06:47:06 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Jeg er spændt på at høre hvad Anklageren har at sige til det. Carlo ved godt at det er et problem men det gør Anklageren ikke.

De løgne, som du skriver om mig her, må du gerne dokumentere.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Jeg er spændt på at høre hvad Anklageren har at sige til det. Carlo ved godt at det er et problem men det gør Anklageren ikke.

De løgne, som du skriver om mig her, må du gerne dokumentere.
Har du ikke sagt at det antal velfærdsjægere der kommer til Europa ikke er et problem, selvom det er før familiesammenførning? Så skal man huske på at de alle sammen får mange flere børn end orginalbefolkningen hvilket giver befolkningsudskiftning til sidst.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil

Har du ikke sagt at det antal velfærdsjægere der kommer til Europa ikke er et problem, selvom det er før familiesammenførning? Så skal man huske på at de alle sammen får mange flere børn end orginalbefolkningen hvilket giver befolkningsudskiftning til sidst.

Der er mange andre end mig - som har skrevet, at jeg går ind for indvandring - men jeg har aldrig selv skrevet noget, som bare ligner det lidt.

I DET HELE TAGET ER DER ANDRE, SOM HAR SKREVET FLERE INDLÆG OM, HVAD JEG MENER - END JEG SELV HAR GJORT - SÅ DU ER I BÅD MED MANGE HER.

Derimod har jeg skrevet om, at vi ikke har plads til hele verden, og at vi skal begrænse indvandringen mere.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
PS - jeg kan lige så godt gøre det ordentligt
« Svar #4 Dato: Februar 14, 2018, 09:39:49 pm »
Jeg synes ikke, det er debat at skrive det samme - og det samme - år efter år

Hvis du vil have en grønlænder til at sige noget flere gange, så er det ikke usandsynligt, at han siger: "Det har jeg jo sagt".

- og det har han jo ret i, og der er ingen ting, som blive mere sandt af at blive gentaget.

Nu skal jeg gøre en undtagelse og samle noget af det jeg mener og som jeg har skrevet før.

Vi har ikke plads til hele verden - selvom jeg ville ønske, at alle mennesker i hele verden får et godt liv - så jeg går ind for at begrænse indvandringen mere.

Der er forskellige måder at gøre det op på, men ikke vestlige indvandreres kriminalitetsrate er godt og vel dobbelt så høj som etniske danskeres kriminalitetsrate. Somaliernes, palæstinensernes og irakernes kriminalitetsrate er de højeste - i den nævnte rækkefølge.

Ikke vestlige indvandrere bliver dømt for op imod 30 voldtægter om året, og det er langt mere end nogen anden gruppe.

Jeg synes, at kriminelle indvandrere skal smides ud af landet omgående, når de bliver dømt for noget alvorligt, hvis det kan lade sig gøre. Blandt de muslimske indvandrere er der nogen, som går ind for at indføre kalifatet, og de hører ikke hjemme i et demokrati som det danske, fordi de er modstandere af forfatningen. Jeg synes derfor, at man bør forbyde Hizb-ut-Tahrir (det skal retten dog gøre).

Jeg ved ikke, om jeg har glemt noget, men ellers bør du huske det i årene fremover. Jeg har også skrevet det før, men jeg gider ikke gentage det hele tiden.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    89.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
In another region something similar happened. In a case from the district of Pinneberg, a Syrian man moved to Germany with his four children and his first wife.

Later he brought four more children and he now received permission to bring his second wife as well. He received permission for the family reunification because “children can’t live without their mother in a foreign country”.

Fake news. Man får ikke familiesammenføring med den anden kone i Tyskland.

Der har ganske vist været nogle hårrejsende sager om flygtninge der er i Tyskland eller Sverige med f eks fire koner og 35 børn. Og konerne skulle have en lejlighed hver. Men det er nogen de er kommet med og har søgt asyl.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."