Forfatter Emne: Duterte opfordrer soldaterne til at skyde kvindelige oprørere 'i vaginaen'  (Læst 928 gange)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Præsident Rodrigo Duterte er blevet kaldt en misogynist og "macho-facist", efter at han beordrede soldater til at skyde kvindelige kommunistiske oprørere i skeden.

I en tale til over 200 tidligere kommunistiske soldater i Malacañang i forrige uge gav Filippinernes præsident et direktiv om, hvad man skal gøre med kvindelige guerillafightere.

"Der er en ny ordre fra borgmesteren," Vi vil ikke slå dig ihjel. Vi vil bare skyde dig i vaginaen, "sagde Duterte. Han fortsatte med at sige, at kvinder uden deres vagina ville være "ubrugelige".

Så kommer der i hvert fald ikke flere nye små kommunister.

https://www.theguardian.com/world/2018/feb/13/philippines-rodrigo-duterte-orders-soldiers-to-shoot-female-rebels-in-the-vagina

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Så kommer der i hvert fald ikke flere nye små kommunister.

De får nok sat en grundig skræk i livet, så de ikke mere brokker sig over udbytningen og uligheden.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Liderlige Lone

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Altså, hvis de skød MIG i vaginaen, så tror jeg ski´da nok at jeg bare ville blive liderlig. :JC_hulahoop-girl:

Liderlig som i

Liderlige Lone! :almirena_04:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Duterte har store problemer med at opretholde orden i samfundet
« Svar #3 Dato: Februar 13, 2018, 11:50:06 am »
Banan republikken har et elendigt skod-styre.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
Sv: Duterte er umådelig populær blandt folket
« Svar #4 Dato: Februar 13, 2018, 01:07:51 pm »

Jamen er det så ikke dejligt vi lever i en fri verden hvor du helt frivilligt bare kan holde dig væk derfra ?

« Senest Redigeret: Februar 13, 2018, 01:10:54 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
Altså, hvis de skød MIG i vaginaen, så tror jeg ski´da nok at jeg bare ville blive liderlig. :JC_hulahoop-girl:

Liderlig som i

Hvilken kaliber foretrækker du ?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Februar 13, 2018, 01:13:35 pm »

Jamen er det så ikke dejligt vi lever i en fri verden hvor du helt frivilligt bare kan holde dig væk derfra ?

Det kan man sige - men Marcos har aldrig været mit ideal, og jeg havde haft bedre muligheder, hvis hans slags havde haft mindre vind i sejlene - så det er som minimum beklageligt.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil

Det kan man sige - men Marcos har aldrig været mit ideal, og jeg havde haft bedre muligheder, hvis hans slags havde haft mindre vind i sejlene - så det er som minimum beklageligt.

Det samme kan man ikke sige om Duterte som har gjort Filippinernes økonomi meget bedre imens at han er elsket af folket. Hvor stor en del af befolkningen støtter Thorning eller Løkke i Danmark?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Februar 13, 2018, 01:25:32 pm »

Hvis du sammenligner Duterte og Marcos er det tydeligt fordummelsen har bredt sig blandt visse danskere, - det er også tydeligt du heller aldrig har talt med den almindelige befolkning på Filippinerne, - hverken den gang under Markos eller nu under Duterte.

Marcos var blevet væltet ved et valg, han var meget upopulær, derfor afholdt han aldrig valg.
Duterte ville blive genvalgt hvis det kunne lade sig gøre, - folket elsker ham, han er utrolig populær både blandt Filippinerne og de udlændinge der bor der og som kan se og mærke forskellen i deres dagligdag.

« Senest Redigeret: Februar 13, 2018, 01:27:41 pm af Phil »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
"Bananrepublik" er ikke noget at stræbe efter
« Svar #9 Dato: Februar 13, 2018, 01:46:18 pm »
Filippinerne er at land i kaos.

Den 9. maj 2016 vandt Duterte det filippinske præsidentvalg med 39% af stemmerne - så hans popularitet svarer omtrent til Merkels.

Alligevel omtaler du deres popularitet meget forskelligt - så dig kan man ikke regne med.

Hvis du sammenligner Duterte og Marcos er det tydeligt fordummelsen har bredt sig blandt visse danskere, - det er også tydeligt du heller aldrig har talt med den almindelige befolkning på Filippinerne, - hverken den gang under Markos eller nu under Duterte.

Marcos var blevet væltet ved et valg, han var meget upopulær, derfor afholdt han aldrig valg.
Duterte ville blive genvalgt hvis det kunne lade sig gøre, - folket elsker ham, han er utrolig populær både blandt Filippinerne og de udlændinge der bor der og som kan se og mærke forskellen i deres dagligdag.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
    • Vis profil
Dutertes approval rating versus Merkels
« Svar #10 Dato: Februar 13, 2018, 02:26:44 pm »
Filippinerne er at land i kaos.

Den 9. maj 2016 vandt Duterte det filippinske præsidentvalg med 39% af stemmerne - så hans popularitet svarer omtrent til Merkels.

Alligevel omtaler du deres popularitet meget forskelligt - så dig kan man ikke regne med.

Duterteregeringen har en approval rating på 79%
http://www.malaya.com.ph/business-news/news/duterte-govt%E2%80%99s-approval-rating-highest-4-decades

Merkel har en approval rating på 40%
http://www.washingtonexaminer.com/europes-merkel-macron-may-less-popular-than-trump/article/2641178

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Dutertes approval rating versus Merkels
« Svar #11 Dato: Februar 13, 2018, 02:39:42 pm »
http://www.malaya.com.ph/business-news/news/duterte-govt%E2%80%99s-approval-rating-highest-4-decades

http://www.washingtonexaminer.com/europes-merkel-macron-may-less-popular-than-trump/article/2641178

Kan du blive enig med dig selv, om du anerkender NWO løgnepressen - eller ej?

Der er ikke meget idé i at debattere på denne måde, hvis du påstår, at det der står er løgn - når det passer bedst ind i dit kram - og at du modsat ser det som sandheden - når det passer dig bedst.

- så nu vil jeg vide - hvad du mener om det - før jeg svarer.

Offline Liderlige Lone

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Duterte opfordrer soldaterne til at skyde kvindelige oprørere 'i vaginaen'
« Svar #12 Dato: Februar 13, 2018, 03:30:17 pm »

Liderlig som i

Hvilken kaliber foretrækker du ?

XXL tak!
:almirena_04: :almirena_04: :almirena_04:

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
    • Vis profil
Når alle medierne siger det samme er det vel sandt
« Svar #13 Dato: Februar 13, 2018, 07:30:57 pm »

Kan du blive enig med dig selv, om du anerkender NWO løgnepressen - eller ej?

Der er ikke meget idé i at debattere på denne måde, hvis du påstår, at det der står er løgn - når det passer bedst ind i dit kram - og at du modsat ser det som sandheden - når det passer dig bedst.

- så nu vil jeg vide - hvad du mener om det - før jeg svarer.

Kan du komme med nogle medier der siger noget andet? Washington Examiner er heller ikke det medie jeg tænker på når jeg siger løgnepressen. Det er en ret lille avis i forhold til New York Slimes, Washington Compost og Clinton News Network.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Når alle medierne siger det samme er det vel sandt
« Svar #14 Dato: Februar 13, 2018, 07:43:55 pm »
Kan du komme med nogle medier der siger noget andet? Washington Examiner er heller ikke det medie jeg tænker på når jeg siger løgnepressen. Det er en ret lille avis i forhold til New York Slimes, Washington Compost og Clinton News Network.

Jeg er ikke nået så langt endnu. Jeg har kigget på det medie, du omtaler, for at se hvilket slags medie, det er.

Det som jeg tænker på er, at du f.eks. ikke vil acceptere, at Trumps approval rating er den mest negative, som nogen præsident har haft siden 2. verdenskrig.

For at forfægte det synspunkt, taler du om, at man ikke kan regne med NWO løgnemedierne - og forsøger at finde "alternative fakta".

Jeg er ikke vil med en debat, hvor du somme tider ikke vil acceptere medierne - mens du samtidig kræver, at jeg skal acceptere de samme medier, når de fortæller noget, som du godt kan lide.

Lige for lige - hvis venskab skal holdes - plejer man vist sige - så du kan passende acceptere Trumps upopularitet - så skal jeg nok se velvilligt på din påstand.