Forfatter Emne: Krigens gang?  (Læst 3119 gange)

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Krigens gang?
« Svar #15 Dato: Januar 10, 2015, 11:23:07 am »
Hvilke friheder ville du blive frataget, hvis der blev gjort en håndfast indsats mod islamiseringen af Danmark? Kan du beskrive, hvad det er du så synes, du ville miste?
Min frihed til at tro på hvad jeg ville, f.eks.

Jeg er ikke muslim, men jeg har retten til at konvertere til islam idag, hvis det var det jeg havde lyst til. Den ret skal du ikke pille ved. Ingen skal lege trospoliti i Danmark.

Jo, naturligvis har jeg noget imod det! Det skal bekæmpes! Jeg vil gerne kæmpe for folks personlige friheder, og det er uanset om de bliver truet af en højrefløj, eller af islamister. Ligesom jeg har retten til at konvertere til islam, hvis jeg skulle få lyst, skal muslimer også have ret til at gøre hvad det passer dem, inklusiv at konvertere væk fra islam. Jeg ville være en hykler hvis jeg mente andet, og jeg forsøger hårdt på aldrig at være en hykler.

Det er klogt af dig at lege med tanken om at blive muslim.
Til gengæld er det ikke sikkert du får lov at være andet end muslim, hvis den nuværende politik får lov at fortsætte.
Det var Kaldet til Islam, der i 2011 ville indføre sharia-zoner i Danmark, hvor gruppens medlemmer skulle patruljere døgnet rundt i første omgang i Tingbjerg-bydelen, der var plaget af uroligheder. I Sharia-zonerne skulle der tages fat i folk, der drikker, spiller, går på diskotek og andet, som ifølge salafisterne strider mod islam.
Men det har du vel ikke noget imod, det truer ikke din frihed til at tro hvad du vil ?