Afstemning

Har du scoret en kendis? Enten flirtet kraftigt med eller haft sex med eller været i forhold med?

Nej
1 (33.3%)
Ja, en semikendis
1 (33.3%)
Ja, en som var kendt af de fleste danskere
1 (33.3%)
Ja, en verdensstjerne
0 (0%)

Totale antal stemmeafgivende: 1

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Har du nogensinde scoret en kendis?  (Læst 562 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
AFSTEMNING: Har du nogensinde scoret en kendis?
« Dato: Januar 20, 2018, 12:53:16 am »
Afstemningen ligger i mandehørmen, men kvinder kan også deltage.

Har du scoret en kendis?

Du har fire valgmuligheder og du kan stemme tre gange. Fordi måske har du scoret både en semikendis, en Danmarkskendis og en verdenskendis. :yes:

Mulighederne er:

Nej?

Ja, semikendis. Her tænkes f.eks. på reality tv-stjerne, en sportperson der er kendt i en snæver kreds eller en lokalpolitiker f.eks.

Ja, en som var kendt af de fleste danskere. Det kan være en landskendt skuespiller, sanger eller sportsmand.

Ja, en verdenstjerne. Det ville være en type som Miley Cyrus, Angela Merkel, Katy Parry, Ronaldo, George Clooney, Justin Bieber f.eks.

« Senest Redigeret: Januar 20, 2018, 12:57:15 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    82.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING: Har du nogensinde scoret en kendis?
« Svar #1 Dato: Januar 20, 2018, 12:59:34 am »
Hvorfor tror du kun, vi har scoret en, og hvorfor skulle det være interessant for andre?

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #2 Dato: Januar 20, 2018, 01:04:53 am »
Hvorfor tror du kun, vi har scoret en, og hvorfor skulle det være interessant for andre?

Der er da netop mulighed for at stemme på, at man har scoret flere. :yes:

Har selv stemt på semikendis og landskendis. Har dog scoret to landskendisser og én semikendis. :blum:

Hvor mange er du selv oppe på, Anklageren?

Scoret nogle fra Grønlands elite? :smile1:

Interessant? Tja, vel hverken mere eller mindre interessant end, hvad man kan læse i Billed Bladet eller Se & Hør.  Og mange køber jo gerne de blade, så mange må da være interesseret i dette emne, ellers villle disse blade ikke blive solgt.

Jeg synes det er mere interessant at høre tingene fra jævne borgere end fra bladene. DERFOR.

Da jeg boede i Kbh. og frekventerede byens natteliv, hændte det at man så kendisser. Og et par gange kom man da skam også i lag med en mere eller mindre kendt person. De kendte går jo også i byen. Det blev bl.a. til et møde med en reality stjerne, en fra filmbranchen og én fra X-Factor.
« Senest Redigeret: Januar 20, 2018, 01:10:42 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    82.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 20, 2018, 01:23:53 am »
Hvis du du endelig vil vide det, så har jeg kun scoret nogen fra Danmarks såkaldte elite, af dem du nævner, og jeg kan ikke se, at det er interessant for andre, hvad jeg lavede i min ungdom.

Jeg har ikke været interesseret i at score, når jeg har en partner - jeg har ikke gjort det, siden jeg var purung, og det lærte jeg hurtigt noget af.

Jeg har selvfølgelig scoret for at få en partner.

Det virker lidt neurotisk på mig at bruge så mange kræfter på at score, men det må man da selv om. Der er bare det, at når man kommer op til Sankt Peter, og han så spørger: Hvad har du så udrettet - og man så giver sig til at remse scoringer op ... :yes:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 20, 2018, 01:31:41 am »
Hvis du du endelig vil vide det, så har jeg kun scoret nogen fra Danmarks såkaldte elite, af dem du nævner, og jeg kan ikke se, at det er interessant for andre, hvad jeg lavede i min ungdom.

Det er da skam spændende. Men det er ok, at du ikke vil afsløre detaljer. :yes:

Jeg har ikke været interesseret i at score, når jeg har en partner - jeg har ikke gjort det, siden jeg var purung, og det lærte jeg hurtigt noget af.

Jeg må indrømme, at jeg levede det vilde liv helt indtil jeg nåede op sidst i 30´erne. Først omkring de 40 faldt jeg til ro. Hvilket betød at min ungdom varede til næsten 40 års-alderen, hvor mange andre falder til ro når de er 25. Det betyder, at jeg strakte min ungdom over mange år. Jeg har dog haft forhold, men har aldrig fundet den eneste ene, og derfor har jeg været på markedet ad en del omgange. :yes:

Jeg har selvfølgelig scoret for at få en partner.

Jeg har også nogle gange scoret bare for at få god sex. Og fordi jeg kunne (da jeg var ung). Det med at få en fast partner, var noget der af og til skete. Men det var ikke noget jeg opsøgte bevidst. Jeg levede bare livet og nogle gange bragte det mig vidt omkring. Både blandt kendte og ukendte. Høje og lave o.s.v.

Det virker lidt neurotisk på mig at bruge så mange kræfter på at score, men det må man da selv om. Der er bare det, at når man kommer op til Sankt Peter, og han så spørger: Hvad har du så udrettet - og man så giver sig til at remse scoringer op ... :yes:

Det gør de da også hele tiden i fodbold. Bruger alt krudt på at score. Men ok, de får så også millioner for det. :hyper:

Vil indrømme, at jeg brugte meget energi på det, da jeg var yngre, måske ligefrem grænsende til det usunde. Men sådan lever mange unge danskere jo. Går i byen. Lever det vilde liv. Jeg gør det dog  ikke ret meget mere. Har fået mange andre interesser og er ikke helt ung længere. Dog stadig ikke for gammel til at more mig i ny og næ.

Hvis det virker som om, jeg er fikseret på det, er det fordi jeg bare synes det er sjovt at snakke med andre om deres erfaringer og høre andres anekdoter. Det er bl.a. derfor, det altid er sjovt at høre om f.eks. Alberts anekdoter. :yes:

Dog er de fleste mennesker meget blufærdige og generte, så der er ikke mange andre end Albert, der tør være åben om deres erotiske løbebane. Men jeg synes da, at du, Anklageren, også fik bidraget lidt til tråden.
« Senest Redigeret: Januar 20, 2018, 01:36:07 am af politisk ukorrekt »

Online Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 20, 2018, 08:19:24 am »
Jeg var vel 5-6 år gammel, da jeg midt i Daells Varehus' afdeling for herresko blev purret i mine lyse krøller og 'nevet' kærligt i kinden af selveste Karl Stegger....

- kan det snige sig ind under kategorien 'flirtet kraftigt'..?

'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 20, 2018, 03:53:50 pm »
Jeg var vel 5-6 år gammel, da jeg midt i Daells Varehus' afdeling for herresko blev purret i mine lyse krøller og 'nevet' kærligt i kinden af selveste Karl Stegger....

- kan det snige sig ind under kategorien 'flirtet kraftigt'..?

Børnelokkere tæller ikke med. :hyper:

Spøg til side....men du har også engang skrevet, at du var bydreng eller var det bud for Carl Aage Præst. :yes:

Men måske burde vi udvide emnet og spørge, om folk har kendt nogle kendisser...det er åbenbart for meget tabu at snakke om sex, selvom jeg ikke tvivler på at flere herinde har dusket kendisser. :blum:

Online Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 20, 2018, 05:12:38 pm »

Spøg til side....men du har også engang skrevet, at du var bydreng eller var det bud for Carl Aage Præst. :yes:

'Bud og bud'... - Engang i forrige årtusinde, samtidigt med at jeg læste til aut. vvs & kloakmester på aftenskole - der var jeg i et års tid pilot på en af hans tre ølvogne på depotet ovre i Vanløse (Kbh.)

Flink mand - HÅRDT arbejde..!! :hyper:

Og FINE nye biler havde han skam..! (altså dengang)....  De var magen til denne: :yes:

« Senest Redigeret: Januar 20, 2018, 05:26:27 pm af Tørresnoren »
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....