Forfatter Emne: I er sq stride.... men hjælp mig lige.  (Læst 4477 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: I er sq stride.... men hjælp mig lige.
« Svar #90 Dato: Februar 09, 2018, 03:42:43 am »
Lyjse, for gammelt venskabs skyld! Hold dig LANGT VÆK fra al Poul Jørgensen debat. Du ser selv hvordan det går når du forsøger at dæmpe gemytterne. Så kommer de styrtende med ved til bålet fra alle sider.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
    • Vis profil
« Svar #91 Dato: Februar 09, 2018, 06:36:22 am »
Stina
Citér
Wikipedia er forresten skrevet af tilfældige, ikke verficetet.

https://danskelove.dk/straffeloven/264d

Straffeloven § 264 d

§ 264 d Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, der uberettiget videregiver meddelelser eller billeder vedrørende en andens private forhold eller i øvrigt billeder af den pågældende under omstændigheder, der åbenbart kan forlanges unddraget offentligheden. Bestemmelsen finder også anvendelse, hvor meddelelsen eller billedet vedrører en afdød person.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
    • Vis profil
« Svar #92 Dato: Februar 09, 2018, 07:18:14 am »
Carlo, det skader ikke, at oplyse, om Straffeloven § 264 d så vi kan få ryddet op, og smidt de kriminelle ud - når GuBBi kommer igen.

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=1219;area=showposts;start=75

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
« Svar #93 Dato: Februar 09, 2018, 07:27:40 am »
Carlo, det skader ikke, at oplyse, om Straffeloven § 264 d så vi kan få ryddet op, og smidt de kriminelle ud - når GuBBi kommer igen.

Ikke fordi jeg er uenig med dig. De pågældende kender udmærket loven. Men hvis du gør det, bliver effekten som at stikke hånen i en hvepserede. Og nu har den værste endda slettet sin profil.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
    • Vis profil
« Svar #94 Dato: Februar 09, 2018, 08:30:23 am »

Ikke fordi jeg er uenig med dig. De pågældende kender udmærket loven. Men hvis du gør det, bliver effekten som at stikke hånen i en hvepserede. Og nu har den værste endda slettet sin profil.

Her bliver ro på, når GuBBI rydder op, og de  2 troll -  der er tilbage -  gider ikke være her, når de ikke kan køre hetz mod Poul J.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
    • Vis profil
« Svar #95 Dato: Februar 09, 2018, 08:34:55 am »
Stina

Citér
Der er fandens til forskel på, et billede af en blotter, og så Poul Jørgensens søsters Facebook billeder.

Du tager meget fejl !

Nu indrømmer du jo, at de billeder -  der ligger herinde, er tyvstjålet  fra et familiemedlem til Poul J. - det bliver værre og værre, lige til et ophold bag tremmer !!

Straffeloven § 264 d

§ 264 d Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, der uberettiget videregiver meddelelser eller billeder vedrørende en andens private forhold eller i øvrigt billeder af den pågældende under omstændigheder, der åbenbart kan forlanges unddraget offentligheden. Bestemmelsen finder også anvendelse, hvor meddelelsen eller billedet vedrører en afdød person.

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #96 Dato: Februar 09, 2018, 09:02:05 am »
Charlie - hvad kalder man et Forum... er det ikke en slags virksomhed ?

Nej, det er en hjemmeside hos One.com.

Hvorfor bliver du ved, når der er skrevet at den slags er tråden uvelkommen?

Stina

• Gæst
« Svar #97 Dato: Februar 09, 2018, 09:42:27 am »
Stina

Citér
Der er fandens til forskel på, et billede af en blotter, og så Poul Jørgensens søsters Facebook billeder.

Du tager meget fejl !

Nu indrømmer du jo, at de billeder -  der ligger herinde, er tyvstjålet  fra et familiemedlem til Poul J. - det bliver værre og værre, lige til et ophold bag tremmer !!

Straffeloven § 264 d

Nå, nu er det strafbart at vide hvem folk er  i famile med, og glo på der Facebook.
Du kan hyle om paragraffer fra nu af til du vinder noget strafbart i det jeg har skrevet.

Jeg har ikke tænkt mig, at spilde mere tid på din underlige fantasier., så du få ikke flere svar.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
« Svar #98 Dato: Februar 09, 2018, 10:01:17 am »
Lyjse, Musenfryd bad om at stoppe. Det gælder også dig.

Jørgen Rasmussen

• Gæst
« Svar #99 Dato: Februar 09, 2018, 10:13:30 am »
Lyjse, Musenfryd bad om at stoppe. Det gælder også dig.

Nu er det jo trolden, der dukkede op og ødelagde tråden. Ikke Lyjse. Hun bekæmper bare trolden. Hvilket må anses som et prisværdigt ærinde. Derudover har musenfryd tilkendegivet, at hun IKKE er moderator herinde, så når hun beder folk stoppe, har det hverken mere eller mindre værdi, end når du beder Lyjse stoppe eller når Lyjse beder Stina stoppe. Da hun frasagde sig sin moderatorrolle, frasagde hun sig også sin autoritet. Så musenfryd må tage moderatorrollen igen, hvis hun vil stoppe udskejelserne i tråden. Hun kan jo intet diktere som almindelig bruger. Ligesom du og Lyjse intet kan diktere som almindelige brugere.

Så hvorfor beder du Lyjse stoppe, men ikke Stina og Charlie? Er du i en eller anden form for alliance med disse personager, om jeg må spørge? At kæmpe imod Lyjse, der udstiller trolden, svarer til at kæmpe imod politiet, når de udstiller forbrydere. Thi derved tager man ganske simpelt forbrydernes parti!

Du sidder godt gemt af vejen i Thailand. Teoretisk ville netop DU kunne trolle og stalke fra et hav af profiler uden at myndighederne kan gribe ind. Er du trolden? Du virker påfaldende forhippet på at stoppe alle, der siger trolden imod. Mens du aldrig siger trolden imod. Mistænkeligt!

Med venlig hilsen

Jørgen Rasmussen, overlærer
« Senest Redigeret: Februar 09, 2018, 10:17:12 am af Jørgen Rasmussen »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #100 Dato: Februar 09, 2018, 11:46:49 am »
-
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
    • Vis profil
« Svar #101 Dato: Februar 09, 2018, 11:47:03 am »
-

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
    • Vis profil
« Svar #102 Dato: Februar 09, 2018, 11:47:16 am »
-

Offline Hr. Olsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #103 Dato: Februar 09, 2018, 11:54:46 am »
Nååå I blir’ nok hurtig sure hva’?

vh. Hr. Olsen

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
    • Vis profil
« Svar #104 Dato: Februar 09, 2018, 12:32:54 pm »
-