Forfatter Emne: I er sq stride.... men hjælp mig lige.  (Læst 5030 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: I er sq stride.... men hjælp mig lige.
« Svar #75 Dato: Februar 08, 2018, 07:47:32 pm »
Som vi ser ovenover, er det hele tiden trollene, der mener, at jeg ikke bør blande ytre mig. Hvorfor er det mon altid dem, der siger, at jeg skal holde kaje? :blum:

(nok fordi de føler sig truffet....) 
« Senest Redigeret: Februar 08, 2018, 07:52:52 pm af politisk ukorrekt »

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #76 Dato: Februar 08, 2018, 07:55:21 pm »
Som vi ser ovenover, er det hele tiden trollene, der mener, at jeg ikke bør blande mig og ytre mig. Sjovt nok....for det forstærker bare min opfattelse af, at det er vigtigt at udpege trolls og stalkers.

Enhver med en IQ over 75 kan se, at Charlie og Olsen er samme person...

Og enhver, der giver udtryk for det modsatte, har enten selv en lav IQ eller er med trollene.

Få lige styr på trådene, Pinocchio.
Jeg skriver intet om du ikke må ytre dig, jeg skriv at det er uendelig ligegyldig hvad du ville gøre på din side.

Din ide om sms validering er meget sjov, når man tænker på et taletidskort koster 49 kr.

Brug dit krudt på at lave din egen side, i stedet for at blande dig i driften af Gubbis.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #77 Dato: Februar 08, 2018, 07:59:58 pm »
Jeg skriver intet om du ikke må ytre dig, jeg skriv at det er uendelig ligegyldig hvad du ville gøre på din side.

Din ide om sms validering er meget sjov, når man tænker på et taletidskort koster 49 kr.

Brug dit krudt på at lave din egen side, i stedet for at blande dig i driften af Gubbis.

Du bør skelne mellem at blande sig og så sige sin mening.

Det er vel tilladt at have sin mening om, hvordan et forum bør styres. Og udtrykke denne. Men jeg anerkender, at GuBBi har det sidste ord.

Jeg siger min mening, fordi jeg mener, at det er et problem, at han giver stalkertrolls for lang snor. Derfor forsøger jeg at påvirke ham til at moderere hårdere. Men ja, selvfølgelig har han den endelige beslutning.

Og som jeg har skrevet for et par dage siden, så forlader jeg da også dette forum, hvis der ikke kommer styr på tingene. Jeg skrev indenfor en uge for et par dage siden. Så det betyder ca. 5 dage fra nu af. Og jeg agter at holde ord, så om fem dage slipper I måske for mig. Det vil nok glæde dig, hr. Olsen....øhm, Charlie. :blum:

Men jeg giver lige hr. GuBBi en chance. Jeg er spændt på, om han virkeligt kommer tilbage inden for få dage. Og når og hvis han kommer tilbage, er jeg spændt på hans reaktion. Jeg forventer han skrider hårdt ind. Hvis ikke, så er jeg den der vil søge andre græsgange, da jeg er træt af at trolls og stalkers har overtaget forum her helt.

Og om lidt logger du vel ind fra en anden profil og skriver, at "reptiltossen er drama queen og bla bla bla". Forudsigeligt. :yes:

Men næh, jeg siger bare tingene stille og roligt, som jeg opfatter dem. Det er da skam ej for at skabe drama af nogen art.
« Senest Redigeret: Februar 08, 2018, 08:02:51 pm af politisk ukorrekt »

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #78 Dato: Februar 08, 2018, 08:01:39 pm »

Du bør skelne mellem at blande sig og så sige sin mening.

Det er vel tilladt at have sin mening om, hvordan et forum bør styres. Og udtrykke denne. Men jeg anerkender, at GuBBi har det sidste ord.

Jeg siger min mening, fordi jeg mener, at det er et problem, at han giver stalkertrolls for lang snor. Derfor forsøger jeg at påvirke ham til at moderere hårdere. Men ja, selvfølgelig har han den endelige beslutning.

Og som jeg har skrevet for et par dage siden, så forlader jeg da også dette forum, hvis der ikke kommer styr på tingene. Jeg skrev indenfor en uge for et par dage siden. Så det betyder ca. 5 dage fra nu af. Og jeg agter at holde ord, så om fem dage slipper I måske for mig. Det vil nok glæde dig, hr. Olsen....øhm, Charlie. :blum:

Hvorfor vente?

Kan du have det godt.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #79 Dato: Februar 08, 2018, 08:04:04 pm »
Hvorfor vente?

Kan du have det godt.

Jeg skal også lige finde et andet forum. Skriv hvis du har et godt forslag. Og det skal ikke være DavidIcke.com, for der er jeg skam allerede. :yes:

Jeg åbnede en tråd forleden, hvor jeg netop fiskede efter forslag. Jeg har da kigget på et par sider, men ved ikke helt, hvor vilde jeg er med dem...det er lige før, SOL stadig er det bedste site af dem, der er tilbage. Og der er du jo også inde og driller ha ha

Vil du da gerne have, jeg kommer tilbage dertil? Det vil du vel helst være fri for, ikke? :hyper:

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #80 Dato: Februar 08, 2018, 08:11:59 pm »
Hvorfor vente?

Kan du have det godt.

Jeg skal også lige finde et andet forum. Skriv hvis du har et godt forslag. Og det skal ikke være DavidIcke.com, for der er jeg skam allerede. :yes:

Jeg åbnede en tråd forleden, hvor jeg netop fiskede efter forslag. Jeg har da kigget på et par sider, men ved ikke helt, hvor vilde jeg er med dem...det er lige før, SOL stadig er det bedste site af dem, der er tilbage. Og der er du jo også inde og driller ha ha

Vil du da gerne have, jeg kommer tilbage dertil? Det vil du vel helst være fri for, ikke? :hyper:

Har du overvejet der ikke kom ret mange forslag, måske fordi folk ikke er interesseret i at få dig med?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #81 Dato: Februar 08, 2018, 08:32:59 pm »
Har du overvejet der ikke kom ret mange forslag, måske fordi folk ikke er interesseret i at få dig med?

Dig derimod elsker alle. Dine dejlige PJ-trollerier. :blum:

Du er da skam også min favoritbruger. Hvis du ikke havde været her, hvem skulle jeg så drille OG drilles af? Vi har jo kæmpet vore kampe i årevis efterhånden. På godt og ondt. Det ene øjeblik har vi egentlig haft det sjovt og hyggeligt nok. Og det næste har vi nærmest ligget i krig. :ohmy:

Nå, men jeg tror faktisk, at jeg vil gøre din dag god nu. Så jeg siger farvel og tak for denne gang til alle debattørere herinde, især dig, din slemme bandit. :blum:

Men også hilsen til de andre. Anklageren, der ER en seriøs debattør, men nogle gange DOG tager debatten lidt for alvorligt. Husk at en debat er ikke en fodboldlandskamp. - Torsten, der har en god humor, selvom jeg nogle gange har savnet lidt mere seriøsitet fra en så intelligent mand (IQ på +140). - Trådløse, der virker til at have hjertet på rette sted, selvom hun bruger for mange fjollede smileys. - Tørresnoren, som jeg tit har moret mig over med hans absurde humor, selvom jeg synes, at han burde tilgive Poul Jørgensen. - GuBBi, som jeg synes virker som en flink fyr, men som jeg også synes har givet stalkers for lang snor. Men han er sikkert et velmenende menneske. Carlo? Ham er jeg ikke så godt på talefod med, men jeg ønsker ham da skam alligevel god vind fremover i det thailandske, for der er da skam ej nogen grund til at bære nag, når jeg alligevel forlader den synkende skude (som måske kan rejses op igen?). Nu skal han nok fejre hele aftenen, at jeg sletter min profil ha ha. Så har jeg da ikke andet gjort ham glad for en enkelt aften, for ofte virker han lidt mavesur. :yes:

En særlig hilsen også til Albert, der har en god humor, selvom han nogle gange ER for grov. Og hermed også til Tigermanden, der vist nok er den samme. Han er også meget sjov, når han tager pis på højrefløjen. Men ligesom Albert har han det med at blive lidt grov til tider. Jeg kan dog sagtens se humoren i de to profiler dér. Dog ville en lidt mindre grov udgave af dem begge være at foretrække.

Jeg hilser også Rudi og evt. tvillinger (hvis de da findes?). Vi er gået en del galt af hinanden på det sidste, men jeg respekterer hans kamp for at bedre Danmark. Dog Rudi, vil jeg gerne opfordre dig til at blive lidt mere rund og blid i tonen. Man vinder mere gehør, hvis man er venlig end gennem støvletramp og asfaltstamp. Massey har faktisk en pointe, når han skriver, som han skrev i går, at man bedre vinder gehør hos sine fjender gennem smil - fremfor gennem asfaltstamp (det med asfaltstamp skrev Massey så ikke, det er min tilføjelse). :yes:

Beklager hvis jeg har glemt nogen. Men derfor hilsen til alle fra reptiltossen her. :hyper:

For NEJ, jeg tror ikke helt på, at forum bliver seriøst igen, så derfor smutter jeg nu - for Charlie, du HAR ret i, at det er lidt formålsløst at vente, da jeg godt ved inderst inde, at GuBBi bare vil fortsætte som hidtil: lave enkelte stik indimellem, hvor han banner en profil hist og her, men den store kamp mod stalkertrolls tager han jo ikke...da han ikke vil banne multistalkers, men kun enkeltprofiler..og på den måde vil det altid blive ved med at være det samme herinde....stalker får banned én profil, men har stadig 5-10 andre. Og sådan kan det blive ved i én uendelighed. GuBBi er sikkert en flinker fyr, men hvis han vil have sit trollerolle-forum, så for min skyld ingen alarm. Så må han få det...

Jeg forlader derfor forum nu. Dog med det forbehold, at jeg måske kigger ind af og til (man kan jo godt læse med som gæst). Og hvis jeg kan se, at GuBBi faktisk TAGER kampen op imod stalkertrolls og folk, der truer o.s.v., så afviser jeg ikke, at jeg en dag kommer tilbage. Men chancen er nok begrænset.

Hilsen REPTILtossen. :lex_14:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #82 Dato: Februar 08, 2018, 08:34:37 pm »
Så STOP dog dig selv og hvis bare en lille smule respekt overfor trådstarter Musenfryd!

I'm a Troll

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #83 Dato: Februar 08, 2018, 08:44:23 pm »

Dig derimod elsker alle. Dine dejlige PJ-trollerier. :blum:

Du er da skam også min favoritbruger. Hvis du ikke havde været her, hvem skulle jeg så drille OG drilles af? Vi har jo kæmpet vore kampe i årevis efterhånden. På godt og ondt. Det ene øjeblik har vi egentlig haft det sjovt og hyggeligt nok. Og det næste har vi nærmest ligget i krig. :ohmy:

Nå, men jeg tror faktisk, at jeg vil gøre din dag god nu. Så jeg siger farvel og tak for denne gang til alle debattørere herinde, især dig, din slemme bandit. :blum:

Men også hilsen til de andre. Anklageren, der ER en seriøs debattør, men nogle gange DOG tager debatten lidt for alvorligt. Husk at en debat er ikke en fodboldlandskamp. - Torsten, der har en god humor, selvom jeg nogle gange har savnet lidt mere seriøsitet fra en så intelligent mand (IQ på +140). - Trådløse, der virker til at have hjertet på rette sted, selvom hun bruger for mange fjollede smileys. - Tørresnoren, som jeg tit har moret mig over med hans absurde humor, selvom jeg synes, at han burde tilgive Poul Jørgensen. - GuBBi, som jeg synes virker som en flink fyr, men som jeg også synes har givet stalkers for lang snor. Men han er sikkert et velmenende menneske. Carlo? Ham er jeg ikke så godt på talefod med, men jeg ønsker ham da skam alligevel god vind fremover i det thailandske, for der er da skam ej nogen grund til at bære nag, når jeg alligevel forlader den synkende skude (som måske kan rejses op igen?). Nu skal han nok fejre hele aftenen, at jeg sletter min profil ha ha. Så har jeg da ikke andet gjort ham glad for en enkelt aften, for ofte virker han lidt mavesur. :yes:

En særlig hilsen også til Albert, der har en god humor, selvom han nogle gange ER for grov. Og hermed også til Tigermanden, der vist nok er den samme. Han er også meget sjov, når han tager pis på højrefløjen. Men ligesom Albert har han det med at blive lidt grov til tider. Jeg kan dog sagtens se humoren i de to profiler dér. Dog ville en lidt mindre grov udgave af dem begge være at foretrække.

Jeg hilser også Rudi og evt. tvillinger (hvis de da findes?). Vi er gået en del galt af hinanden på det sidste, men jeg respekterer hans kamp for at bedre Danmark. Dog Rudi, vil jeg gerne opfordre dig til at blive lidt mere rund og blid i tonen. Man vinder mere gehør, hvis man er venlig end gennem støvletramp og asfaltstamp. Massey har faktisk en pointe, når han skriver, som han skrev i går, at man bedre vinder gehør hos sine fjender gennem smil - fremfor gennem asfaltstamp (det med asfaltstamp skrev Massey så ikke, det er min tilføjelse). :yes:

Beklager hvis jeg har glemt nogen. Men derfor hilsen til alle fra reptiltossen her. :hyper:

For NEJ, jeg tror ikke helt på, at forum bliver seriøst igen, så derfor smutter jeg nu - for Charlie, du HAR ret i, at det er lidt formålsløst at vente, da jeg godt ved inderst inde, at GuBBi bare vil fortsætte som hidtil: lave enkelte stik indimellem, hvor han banner en profil hist og her, men den store kamp mod stalkertrolls tager han jo ikke...da han ikke vil banne multistalkers, men kun enkeltprofiler..og på den måde vil det altid blive ved med at være det samme herinde....stalker får banned én profil, men har stadig 5-10 andre. Og sådan kan det blive ved i én uendelighed. GuBBi er sikkert en flinker fyr, men hvis han vil have sit trollerolle-forum, så for min skyld ingen alarm. Så må han få det...

Jeg forlader derfor forum nu. Dog med det forbehold, at jeg måske kigger ind af og til (man kan jo godt læse med som gæst). Og hvis jeg kan se, at GuBBi faktisk TAGER kampen op imod stalkertrolls og folk, der truer o.s.v., så afviser jeg ikke, at jeg en dag kommer tilbage. Men chancen er nok begrænset.

Nu havde jeg ellers tænkt mig, at chokere dig med at det er mig der tog kontakt til Musenfryd, for at få ryddet op her.

Men så bliver er ro her.

Stina

• Gæst
« Svar #84 Dato: Februar 08, 2018, 09:20:53 pm »
Stina... det undrer mig, at du er her endnu... jeg tænker.. hvad skal du nu finde på, når du ikke kan køre hetz mod Poul J.

Hvis man går ind på din profil, og læser dine indlæg, så handler de ikke om andet !

Jeg er faktisk ligeglad med, hvordan andre skriver, og hvor mange fejl - også når dine bogstaver zik zakker  .. det er også de svampe.. eller de bajere..  :blum:

Men debatten med Politisk ukorrekt gik på, hvem der var troll, og i de tilfælde, ser jeg på skriften !

Viggo Kurt og dig, er ikke samme person, men I lider - af den samme besættelse  :bad:

https://www.datatilsynet.dk/borger/sociale-netvaerk/det-maa-du-ikke-offentliggoere/

Private oplysninger må kun offentliggøres, hvis personen giver lov
Vi har alle oplysninger, som ikke kommer andre ved. Det er oplysninger om vores private forhold.
F.eks. hvor meget gæld du har, at du har en bestemt sygdom, eller at du har fået en bøde.

Den slags oplysninger har man lov til at holde for sig selv.
Persondataloven beskytter den slags oplysninger. Det betyder, at du ikke bare må offentliggøre private og følsomme oplysninger om andre personer, uden at sørge for at spillereglerne i loven er opfyldt.
Du må normalt kun offentliggøre den slags oplysninger, hvis du har et klart samtykke fra den person, oplysningerne handler om.
Et samtykke er, når personen selv har sagt ja til offentliggørelsen. Det skal være klart og tydeligt, hvad der er sagt ja til. Og det skal være frivilligt. Du må altså ikke bruge tvang til at få samtykket.

Portrætbilleder

Du må ikke offentliggøre et portrætbillede af en anden person, uden først at indhente samtykke fra personen. Det samme gælder, hvis det er et portrætbillede af to personer.

I værste fald kan man komme i fængsel

Hvis det du skriver er meget krænkende kan det være, du overtræder straffeloven. Det samme gælder, hvis du offentliggør nøgenbilleder af en anden. Der risikerer du også straf efter straffeloven.

CITAT slut

Det du og din troll - makker, har gjort - her på Din Debat, er lige til en fængselsstraf !

Du skal ikke bryde hjernen om hvorfor jeg skriver her.
Jeg har samme ret til dette som dig.

Det jeg har skrevet om har altsammen været lagt ud af manden selv, at du ikke blev interesseret før i år, så du er uvidende om det kan man ikke gøre noget ved.

Du linker til portrætter taget hos en fotograf.
Her er hvad der gælder for

https://www.dr.dk/nyheder/indland/politi -tyveri-og-misbrug-af-facebook-billeder-er-lovligt

Hvis man vil sikre sig dette ikke sker, så sørger man for billederne ikke ligger offentlig. 66

Min IP er på ingen måde skjult, og det jeg har skrevet på ingen måde ulovligt.

Men du tror du ved bedre.
Og fred være med det.

Jeg holder fast i du burde holde dig til religionsdiskussioner, og jagte skrivefejl.

Vil du have hjælp til dit link?
https://www.dr.dk/nyheder/indland/politi-tyveri-og-misbrug-af-facebook-billeder-er-lovligt

Tak skal du have.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #85 Dato: Februar 08, 2018, 09:45:20 pm »

Good speed - så blir debatten liidt mere kedelig men du kunne da ha beholdt din profil, men det er dit valg,

Held og lykke,  :girl_bye2:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
    • Vis profil
« Svar #86 Dato: Februar 08, 2018, 09:46:45 pm »
Charlie - hvad kalder man et Forum... er det ikke en slags virksomhed ?
« Senest Redigeret: Februar 08, 2018, 10:17:42 pm af lyjse »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
    • Vis profil
« Svar #87 Dato: Februar 08, 2018, 10:16:18 pm »
Stina

Citér
Jeg har ikke lagt billeder, så fat det dog.
Det jeg konfronterede Poul Jørgensen med er fra hans tidligere skriverier om sagen.

Du kommer med oplysninger om Poul J. som hører til privatlivets fred !

Straffelovens § 264 d
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi

Overtrædelser af straffeloven

Straffelovens § 264 d er en væsentlig del af straffelovens værn mod krænkelser af privatlivets fred. Bestemmelsen forbyder uberettiget videregivelse af private meddelelser og billeder.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7491.msg101015#msg101015

Stina Dato: Januar 29, 2018

Citér
Du skylder læserne, at få af vide hvad 2 biler, dit pilleforbrug,hegn og nogle småting alt i alt kostede Tryg.
Dit ævl med de falsk breve, dem har vi ser og der er kun i dit hoved de er beviser.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7491.msg100999#msg100999

Stina Dato: Januar 31, 2018,

Citér
Dit trafik uheld er behandlet efter erstatningsansvarsloven.
Du fik bil, briller for svie og smerte og tabt arbejdsfortjeneste.

Jeg kan godt forstå du ikke lægger den opgørelse frem, da den modsiger sig.
Du vil bare spy had. Har ingen sag men lyver om alt i forløbet.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7491.msg101270#msg101270

Stina
Dato: Januar 29, 2018,
Citér
Tryg betalte biler, hegn, brille . Du fik for tabt arbejdsfortjeneste. Og svie og smerte i form af dem midlertidige erstatning Tryg betalte til 26/11 1991

Du har i forskellig helbredsundersøgelse ikke haft skade der kan relateres til dit færdselsuheld. Ellers kunne du have fået lidt flere penge

« Senest Redigeret: Februar 08, 2018, 10:18:11 pm af lyjse »

Stina

• Gæst
« Svar #88 Dato: Februar 08, 2018, 10:36:26 pm »
Stina

Citér
Jeg har ikke lagt billeder, så fat det dog.
Det jeg konfronterede Poul Jørgensen med er fra hans tidligere skriverier om sagen.

Du kommer med oplysninger om Poul J. som hører til privatlivets fred !

Straffelovens § 264 d
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi

Overtrædelser af straffeloven

Straffelovens § 264 d er en væsentlig del af straffelovens værn mod krænkelser af privatlivets fred. Bestemmelsen forbyder uberettiget videregivelse af private meddelelser og billeder.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7491.msg101015#msg101015

Stina Dato: Januar 29, 2018

Citér
Du skylder læserne, at få af vide hvad 2 biler, dit pilleforbrug,hegn og nogle småting alt i alt kostede Tryg.
Dit ævl med de falsk breve, dem har vi ser og der er kun i dit hoved de er beviser.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7491.msg100999#msg100999

Stina Dato: Januar 31, 2018,

Citér
Dit trafik uheld er behandlet efter erstatningsansvarsloven.
Du fik bil, briller for svie og smerte og tabt arbejdsfortjeneste.

Jeg kan godt forstå du ikke lægger den opgørelse frem, da den modsiger sig.
Du vil bare spy had. Har ingen sag men lyver om alt i forløbet.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7491.msg101270#msg101270

Stina
Dato: Januar 29, 2018,
Citér
Tryg betalte biler, hegn, brille . Du fik for tabt arbejdsfortjeneste. Og svie og smerte i form af dem midlertidige erstatning Tryg betalte til 26/11 1991

Du har i forskellig helbredsundersøgelse ikke haft skade der kan relateres til dit færdselsuheld. Ellers kunne du have fået lidt flere penge

Jeg gengivet hvad han selv har offentliggjort.
Wikipedia er forresten skrevet af tilfældige, ikke verficetet.
.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    50.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #89 Dato: Februar 09, 2018, 02:20:53 am »
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."