Citat fra: politisk ukorrekt efter Februar 07, 2018, 10:22:29 pmCitat fra: hanne efter Februar 07, 2018, 08:10:04 pmsidste nye medlem Hr. Olsen lyder bekendt.Ja, og han siger det selv :https://sol.dk/debat/t%C3%B8rresnorenIndlæg på SOL for - i skrivende stund - 16 minutter siden:CitérMesterhakkeren 16 minutter 14 sekunder sidenMusen har lukket for nye medlemmer nu. Men så er det jo godt man nåede ind i varmen i tide. Stakkels Pøllemand. vh. Hr. OlsenOverlad du nu bare resten til Gubbi. Du har bidraget rigelig, med at forplumre debatten.
Citat fra: hanne efter Februar 07, 2018, 08:10:04 pmsidste nye medlem Hr. Olsen lyder bekendt.Ja, og han siger det selv :https://sol.dk/debat/t%C3%B8rresnorenIndlæg på SOL for - i skrivende stund - 16 minutter siden:CitérMesterhakkeren 16 minutter 14 sekunder sidenMusen har lukket for nye medlemmer nu. Men så er det jo godt man nåede ind i varmen i tide. Stakkels Pøllemand. vh. Hr. Olsen
sidste nye medlem Hr. Olsen lyder bekendt.
Mesterhakkeren 16 minutter 14 sekunder sidenMusen har lukket for nye medlemmer nu. Men så er det jo godt man nåede ind i varmen i tide. Stakkels Pøllemand. vh. Hr. Olsen
Indlæg på SOL for - i skrivende stund - 16 minutter siden:
Citat fra: Stina efter Februar 07, 2018, 10:30:20 pmCitat fra: politisk ukorrekt efter Februar 07, 2018, 10:22:29 pmCitat fra: hanne efter Februar 07, 2018, 08:10:04 pmsidste nye medlem Hr. Olsen lyder bekendt.Ja, og han siger det selv :https://sol.dk/debat/t%C3%B8rresnorenIndlæg på SOL for - i skrivende stund - 16 minutter siden:CitérMesterhakkeren 16 minutter 14 sekunder sidenMusen har lukket for nye medlemmer nu. Men så er det jo godt man nåede ind i varmen i tide. Stakkels Pøllemand. vh. Hr. OlsenOverlad du nu bare resten til Gubbi. Du har bidraget rigelig, med at forplumre debatten.Ja! Godt sagt. Han er en rigtig væmmelig type for os der gerne vil have en ordentlig og lødig tone!vh. Hr. Olsen
Citat fra: Hr. Olsen efter Februar 07, 2018, 10:32:34 pmCitat fra: Stina efter Februar 07, 2018, 10:30:20 pmCitat fra: politisk ukorrekt efter Februar 07, 2018, 10:22:29 pmCitat fra: hanne efter Februar 07, 2018, 08:10:04 pmsidste nye medlem Hr. Olsen lyder bekendt.Ja, og han siger det selv :https://sol.dk/debat/t%C3%B8rresnorenIndlæg på SOL for - i skrivende stund - 16 minutter siden:CitérMesterhakkeren 16 minutter 14 sekunder sidenMusen har lukket for nye medlemmer nu. Men så er det jo godt man nåede ind i varmen i tide. Stakkels Pøllemand. vh. Hr. OlsenOverlad du nu bare resten til Gubbi. Du har bidraget rigelig, med at forplumre debatten.Ja! Godt sagt. Han er en rigtig væmmelig type for os der gerne vil have en ordentlig og lødig tone!vh. Hr. OlsenSkru lige ned for charmen. Det profilbillede gør dig ikke noget godt, du bekræfter højst de to overstadige i pølle er er stakkels offer.
Det er super at se, at der endelig bliver ryddet op i dette nu. Jeg kan godt være behjælpelig med en liste over Rudi-profiler, der skal slettes, så personen bag ikke bare fortsætter sine trusler fra en ny profil, nu hvor J. Langgaard-Nielsen heldigvis er blevet bannet.
Inde i politisk ukorrekts, Tigermandens/Anklagerens/Dommerens konstante beskyldninger mod mig for at være snart sagt alle og enhver undtagen lige dem selv, har ligget dette afsindige vås om, at der eksisterer "Rudi'er" og "Rudi-profiler" (man fornemmer det spirende paranoide!), og til dem, der eventuelt har hang til løgnehistorier som "argumenter" mod debattører, man ikke kan lide, vil jeg råde til at kigge tilbage - nok nemmest ved at klikke på min profil og derefter på "vis indlæg". Der ser man, at jeg siden 30. december i det gamle år, har skrevet to - 2 - indlæg før dette, nemlig den 18/1 om kurderkonen Özlem Cekic og den 31/1, hvor jeg måtte more mig højlydt over, at den Tigermanden som har skrevet herover (citatet) som "Dommeren" havde "anmeldt mig til politiet." Det har han selvfølgelig ikke. Men han kagler og sukker med jævne mellemrum om den slags. Han, der flere gange har været bannet - faktisk af både Musenfryd og GuBBi, sidste gang var et halvt år!Til ham vil jeg blot replicere: Pas du lidt på! Du sidder vist ikke så sikkert i sadlen, og hjælpemoderator er du stadig ikke blevet.
Kan I ikke se, at han skriver næsten som Rudi der?
Jooo... Megaprofilos og DerRudi har lyttet efter i dansktimerne / grammatikken Jeg syntes nu altid DerRudi skriver sagligt...
Noget jeg synes er relevant at påpege, er at profilen politisk ukorrekt synes at have fået bildt nogle flere ind, at jeg har skrevet som andre end mig selv.
DerRudiJeg har heller ikke fattet, hvorfor Politisk ukorrekt mente, du var i flertal ??
Men dog lille Rudi, blev du nød til at skrive fra din egen profil (den rigtige) men det er jo lissom klart alle dine andre fake profiler er jo bannet nu,
Citat fra: genuine Troll efter Februar 08, 2018, 11:01:09 amMen dog lille Rudi, blev du nød til at skrive fra din egen profil (den rigtige) men det er jo lissom klart alle dine andre fake profiler er jo bannet nu, Nu deltager du jo selv i profilsnageriet. Er der nogen grund til at insinuere at DerRudi er bag flere profiler? Politisk Uķorrekt har smittet.