Forfatter Emne: I er sq stride.... men hjælp mig lige.  (Læst 5489 gange)

Offline Hr. Olsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: I er sq stride.... men hjælp mig lige.
« Svar #30 Dato: Februar 07, 2018, 10:32:34 pm »
sidste nye medlem Hr. Olsen lyder bekendt.

Ja, og han siger det selv :yes::

https://sol.dk/debat/t%C3%B8rresnoren

Indlæg på SOL for - i skrivende stund - 16 minutter siden:

Citér
Mesterhakkeren 16 minutter 14 sekunder siden
Musen har lukket for nye medlemmer nu. Men så er det jo godt man nåede ind i varmen i tide. Stakkels Pøllemand.

vh. Hr. Olsen

Overlad du nu bare resten til Gubbi.
Du har bidraget rigelig, med at forplumre debatten.

Ja! Godt sagt. Han er en rigtig væmmelig type for os der gerne vil have en ordentlig og lødig tone!

vh. Hr. Olsen

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Februar 07, 2018, 10:34:53 pm »
Politisk ukorrekt

Citér

Den hetz de kører mod Poul Jørgensen, er en besættelse for dem, hvad skulle de gøre uden ham, det må være som, at skulle stoppe med at ryge ... eller drikke... det kan de heller ikke undvære.

Stina

• Gæst
« Svar #32 Dato: Februar 07, 2018, 10:42:09 pm »

Citér
Musen har lukket for nye medlemmer nu. Men så er det jo godt man nåede ind i varmen i tide. Stakkels Pøllemand.

vh. Hr. Olsen

Ja! Godt sagt. Han er en rigtig væmmelig type for os der gerne vil have en ordentlig og lødig tone!

vh. Hr. Olsen

Skru lige ned for charmen. Det profilbillede gør dig ikke noget godt, du bekræfter højst de to overstadige i pølle er er stakkels offer.

Offline Hr. Olsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Februar 07, 2018, 10:46:42 pm »

Citér

vh. Hr. Olsen

vh. Hr. Olsen

Skru lige ned for charmen. Det profilbillede gør dig ikke noget godt, du bekræfter højst de to overstadige i pølle er er stakkels offer.

Det er naturligvis ikke et bål jeg vil bære ved til så jeg har skiftet bedled nu. Jeg har en del selfis godt nok men jeg har også noget med armen så jeg ikke kan løfte fotografiapparatet så højt op. Håber det går.

vh. Hr. Olsen

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Pas hellere på, lille mjav
« Svar #34 Dato: Februar 08, 2018, 10:05:11 am »
Tigermanden:
Citér
Det er super at se, at der endelig bliver ryddet op i dette nu. Jeg kan godt være behjælpelig med en liste over Rudi-profiler, der skal slettes, så personen bag ikke bare fortsætter sine trusler fra en ny profil, nu hvor J. Langgaard-Nielsen heldigvis er blevet bannet.

Her kommer et par kommentarer fra mig - forummets eneste og til gengæld ægte DerRudi.

Jeg har kun overfladisk, ofte med mange dage imellem, fulgt hurlumhejet her på Din-debat den seneste måned. Det er dog ikke svært at se, at det er blevet værre og værre i retning af en form for ragnarok.

Noget jeg synes er relevant at påpege, er at profilen politisk ukorrekt synes at have fået bildt nogle flere ind, at jeg har skrevet som andre end mig selv. Blandt andet har han kæftet i det uendelige om, at jeg også skrev den nu bannede J. Langgaard-Nielsens indlæg samt en række andre profilers - bare de havde udtrykt lidt enighed med mig eller 'liket' mine indlæg. Det er et gammelt troll-trick, og det genkendes selvfølgelig af rimeligt rutinerede brugere.

Inde i politisk ukorrekts, Tigermandens/Anklagerens/Dommerens konstante beskyldninger mod mig for at være snart sagt alle og enhver undtagen lige dem selv, har ligget dette afsindige vås om, at der eksisterer "Rudi'er" og "Rudi-profiler" (man fornemmer det spirende paranoide!), og til dem, der eventuelt har hang til løgnehistorier som "argumenter" mod debattører, man ikke kan lide, vil jeg råde til at kigge tilbage - nok nemmest ved at klikke på min profil og derefter på "vis indlæg". Der ser man, at jeg siden 30. december i det gamle år, har skrevet to - 2 - indlæg før dette, nemlig den 18/1 om kurderkonen Özlem Cekic og den 31/1, hvor jeg måtte more mig højlydt over, at den Tigermanden som har skrevet herover (citatet) som "Dommeren" havde "anmeldt mig til politiet."
Det har han selvfølgelig ikke. Men han kagler og sukker med jævne mellemrum om den slags. Han, der flere gange har været bannet - faktisk af både Musenfryd og GuBBi, sidste gang var et halvt år!

Til ham vil jeg blot replicere: Pas du lidt på! Du sidder vist ikke så sikkert i sadlen, og hjælpemoderator er du stadig ikke blevet.   :big_grin:  :sarcastic:
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Februar 08, 2018, 10:51:51 am »

Inde i politisk ukorrekts, Tigermandens/Anklagerens/Dommerens konstante beskyldninger mod mig for at være snart sagt alle og enhver undtagen lige dem selv, har ligget dette afsindige vås om, at der eksisterer "Rudi'er" og "Rudi-profiler" (man fornemmer det spirende paranoide!), og til dem, der eventuelt har hang til løgnehistorier som "argumenter" mod debattører, man ikke kan lide, vil jeg råde til at kigge tilbage - nok nemmest ved at klikke på min profil og derefter på "vis indlæg". Der ser man, at jeg siden 30. december i det gamle år, har skrevet to - 2 - indlæg før dette, nemlig den 18/1 om kurderkonen Özlem Cekic og den 31/1, hvor jeg måtte more mig højlydt over, at den Tigermanden som har skrevet herover (citatet) som "Dommeren" havde "anmeldt mig til politiet."
Det har han selvfølgelig ikke. Men han kagler og sukker med jævne mellemrum om den slags. Han, der flere gange har været bannet - faktisk af både Musenfryd og GuBBi, sidste gang var et halvt år!

Til ham vil jeg blot replicere: Pas du lidt på! Du sidder vist ikke så sikkert i sadlen, og hjælpemoderator er du stadig ikke blevet.   :big_grin:  :sarcastic:

Der er ikke meget forskel på din egen - og på politisk ukorrekts profil gætterier - mens jeg har ikke deltaget meget lidt i det (du har været en af bannerførerne for den slags "debat")  :yes:

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Februar 08, 2018, 11:01:09 am »
Men dog lille Rudi, blev du nød til at skrive fra din egen profil (den rigtige) men det er jo lissom klart alle dine andre fake profiler er jo bannet nu,  :girl_smile:

:girl_wink:
« Senest Redigeret: Februar 08, 2018, 11:12:41 am af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Februar 08, 2018, 11:04:53 am »
DerRudi

Jeg har heller ikke fattet, hvorfor Politisk ukorrekt mente, du var i flertal  :ohmy: ??

Sv: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.
« Svar #43 Dato: Februar 04, 2018, 05:41:45 pm »

Politisk ukorrekt

Citér
Kan I ikke se, at han skriver næsten som Rudi der?

Lyjse

Citér
Jooo... Megaprofilos  og DerRudi har lyttet efter i dansktimerne / grammatikken  :big_grin:

Jeg syntes nu altid DerRudi skriver sagligt...

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Februar 08, 2018, 11:08:29 am »
Noget jeg synes er relevant at påpege, er at profilen politisk ukorrekt synes at have fået bildt nogle flere ind, at jeg har skrevet som andre end mig selv.

Ja, Politisk Ukorrekt har gjort sit hjemmearbejde godt. Det er lykkedes ham at smitte mange af forums deltagere med hans paranoia.

Jeg fatter det ikke hvordan det kan være muligt. I hver evig eneste forpulede tråd leverer han alenlange profilgætterier. Vi må få en snak med Gubbi om at få det stoppet.

Hmmmmmm... jeg har været på Din Debat siden den blev oprettet i foråret 2004.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Februar 08, 2018, 11:11:05 am »
Jo lyjse han skriver da sagligt men her er han jo kommet med den samme slags trusler som Langgård det var næsten ordret de samme,  :girl_sigh:
« Senest Redigeret: Februar 08, 2018, 01:40:46 pm af genuine Troll »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.8%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Februar 08, 2018, 11:11:50 am »
DerRudi

Jeg har heller ikke fattet, hvorfor Politisk ukorrekt mente, du var i flertal  :ohmy: ??

Du er selv en af dem, der har deltaget ivrigt i profilgætterier.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Februar 08, 2018, 11:12:29 am »
Men dog lille Rudi, blev du nød til at skrive fra din egen profil (den rigtige) men det er jo lissom klart alle dine andre fake profiler er jo bannet nu,  :girl_smile:

Nu deltager du jo selv i profilsnageriet. Er der nogen grund til at insinuere at DerRudi er bag flere profiler? Politisk Uķorrekt har smittet.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.8%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Februar 08, 2018, 11:14:25 am »

Nu deltager du jo selv i profilsnageriet. Er der nogen grund til at insinuere at DerRudi er bag flere profiler? Politisk Uķorrekt har smittet.

Jeg opfatter det som drilleri (men jeg synes ellers heller ikke, at det er "debat").

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Februar 08, 2018, 11:16:03 am »

Rudi holdt sig væk under hele `troll krigen´ og kommer først frem nu efter trollene er bannet, ? ? ?

Får det ikke en til at tænke,?  :girl_sigh:

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Februar 08, 2018, 11:21:57 am »
Beviser det noget? jeg holdt mig også væk. Jeg havde ikke lyst til at kigge på fyldte kummer og andet skrald her. ;))
Intet er sikkert her i livet udover døden,