-
Tak for dit indsigtsfulde indlæg.Eller noget.Med venlig hilsenJørgen Rasmussen, overlærer.
Citat fra: Anklageren efter Februar 09, 2018, 12:33:20 pm-Tak for dit indsigtsfulde indlæg.Eller noget.Med venlig hilsenJørgen Rasmussen, overlærer.
Til ham vil jeg blot replicere: Pas du lidt på! Du sidder vist ikke så sikkert i sadlen, og hjælpemoderator er du stadig ikke blevet.
Jeg lukker min profil nu.
Det er super at se, at der endelig bliver ryddet op i dette nu. Jeg kan godt være behjælpelig med en liste over Rudi-profiler, der skal slettes, så personen bag ikke bare fortsætter sine trusler fra en ny profil, nu hvor J. Langgaard-Nielsen heldigvis er blevet bannet.
Hvad med at der bliver ryddet op i alle Tigermandens profiler??
Citat fra: Tigermanden efter Februar 07, 2018, 06:24:34 pmDet er super at se, at der endelig bliver ryddet op i dette nu. Jeg kan godt være behjælpelig med en liste over Rudi-profiler, der skal slettes, så personen bag ikke bare fortsætter sine trusler fra en ny profil, nu hvor J. Langgaard-Nielsen heldigvis er blevet bannet.Hvad med at der bliver ryddet op i alle Tigermandens profiler??