Forfatter Emne: Burka-farcen fortsætter  (Læst 508 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Burka-farcen fortsætter
« Dato: Februar 06, 2018, 11:46:12 pm »
"Er Dansk Folkeparti fuldstændig ligeglad med grundloven? Juristerne har talt, og de siger, at hvis man laver forbuddet, er det i strid med grundloven. Jeg fatter ikke, at Dansk Folkeparti gør sig klogere end de jurister, der er i Justitsministeriet«, sagde Khader, der pointerede, at han i øvrigt gerne stemte for forslaget, hvis det have overholdt grundloven.

Det lyder som om det var i går, men Khaders udtalelse er fra 2. FEB. 2010 - og omhandlede de Konservatives daværende forslag til at forbyde burkaer.

Farcen har altså nu varet i mere end 8 år  - og vi ved stadig ikke om maskeringsforbuddet bliver vedtaget.

Det styrker mig i opfattelsen af, at religion gør folk kulrede.

MELD DIG UD AF FOLKEKIRKEN GRATIS & ENKELT - på et minut - og spar op til 133.000 kroner i kirkeskat

https://udmeldelse.dk/

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    48.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Burka-farcen fortsætter
« Svar #1 Dato: Februar 07, 2018, 04:50:03 am »
Ja, i otte år har de trukket os rundt ved næsen. De har satme gjort deres hjemmearbejde godt, når de kan få lavet så meget splid og ballade i de befolkninger de indvandrer til.

Men du vil måske arbejde for burkaens bevarelse?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #2 Dato: Februar 07, 2018, 11:05:38 am »
Jeg har det også sådan, at jeg ikke bryder mig om burkaer. Men jeg synes også, at det er en for høj pris at betale, at man skal ramme julemænd o.s.v. for at kunne indføre burkaforbudet. Så meget er det altså ikke værd, at vi skal give så meget afkald på vore egne frihedsrettigheder for at frelse nogle få muslimske kvinder. Det er lidt som at skyde gråspurve med kanoner.

Det er bedre at forsøge at påvirke disse muslimer til at modernisere deres livssyn. Gennem information og kampagner f.eks.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 07, 2018, 11:11:05 am »
Ja, i otte år har de trukket os rundt ved næsen. De har satme gjort deres hjemmearbejde godt, når de kan få lavet så meget splid og ballade i de befolkninger de indvandrer til.

Men du vil måske arbejde for burkaens bevarelse?

Jeg kan ikke fordrage burkaer - men det er jo ikke verdenshistoriens største problem.

Det er sygt at gå så højt op i det lille problem, at man vil forbyde skæg på julemænd osv. for at ramme "dem".

Der kommer ikke noget godt ud af fanatisme - uanset om fanatikerne er arabere eller danske - og her er der nogen på begge sider.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 07, 2018, 03:32:25 pm »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    48.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 07, 2018, 03:44:00 pm »
Ja, muslimerne har godt fat om testiklerne på vores demokrati og frihed. Når de kommer iført nogle gevandter fra slavesamfundets tid.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Februar 07, 2018, 05:26:52 pm »
Ja, muslimerne har godt fat om testiklerne på vores demokrati og frihed. Når de kommer iført nogle gevandter fra slavesamfundets tid.

Det er så grusomt, at ingen danskere længere glæder sig til forår og sommer  :big_grin:

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Februar 07, 2018, 08:43:14 pm »

Det er så grusomt, at ingen danskere længere glæder sig til forår og sommer  :big_grin:

Du virker som et simpelt menneske. Bare fordi man interesserer sig for andre ting betyder det ikke at man ikke også kan glæde sig til forår og sommer. Det ene udelukker ikke det andet.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Februar 07, 2018, 10:09:30 pm »
De kunne forbyde tildækkede ansigter, på arbejdspladserne - så ville de ikke være til rådighed og skal derfor, ikke have kontanthjælp, det tror jeg ville få de fleste - til at smide den burka / niqab  :big_grin:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Februar 07, 2018, 11:44:35 pm »
Du virker som et simpelt menneske. Bare fordi man interesserer sig for andre ting betyder det ikke at man ikke også kan glæde sig til forår og sommer. Det ene udelukker ikke det andet.

Jeg er også et simpelt menneske, som ser lidt ned på den hyklede solidaritet.

Jeg kan hverken fordrage burkaer eller Indre Mission

Hvorfor nævner jeg så lige det?

Det er såmænd fordi, jeg møder så mange falske mennesker - som mener - at hvis man ikke går ind for et forbud imod burkaer - så forsvarer man burkaer.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvad vil det sige at være falsk
« Svar #10 Dato: Februar 07, 2018, 11:56:07 pm »
Jeg kom til at overveje, om man kan sige, at selvretfærdige mennesker er falske?