Forfatter Emne: Stram Kurs er "stormet frem" med 12 nye vælgererklæringer i januar  (Læst 313 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Stram Kurs havde indsamlet 81 vælgererklæringer pr. 4-1-18

Stram Kurs har indsamlet 93 vælgererklæringer pr. 5-2-18

https://valg.oim.dk/valg/digitale-vaelgererklaeringer

Hvis Stram Kurs kan holde den "stormende fremgang", vil partiet nå 1% af de nødvendige vælgererklæringer i sommeren 2019 - men så bliver det sværere at holde tempoet, fordi de første vælgererklæringer bliver forældede.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Stram Kurs er "stormet frem" med 12 nye vælgererklæringer i januar
« Svar #1 Dato: Februar 08, 2018, 09:45:24 am »
Andre kommentarer. Danskernes Parti er på en førsteplads hvilket siger noget om at der stadigvæk er opbakning til den slags partier i Danmark. Den sande storm er Jorden Frihed Kundskab som er på en rigtig førsteplads (jeg tæller ikke DP med) med hele 1413 stillere. Jeg er positiv overrasket over at de har fået så mange stillere, men de siger noget om at flere og flere danskere er træt af NWO-eliten. Men det ser bedre ud i Norge hvor partiet Alliansen fik en god start. Det parti har samme indvandringspolitik som hvad jeg går ind for.

https://twitter.com/LYSGLIMT/status/893722881112363008?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.nrk.no%2Fnorge%2Falliansen-hevdar-dei-hentar-medlemmer-fra-frp-1.13631463
Alliansen er DET ENESTE partiet som vil stenge grensene. Stoppe masseinnvandringen. Igangsette massiv repatriering.

Jeg har skrevet om det parti før. Glæder mig til at se at de forsætter med at storme frem. Især når partiet indrømmer at FRP (Fremskrittspartiet) er et parti der går ind for mere indvandring. Alliansen er et hjemsendelsesparti som kun går ind for hjemsendelser.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    54%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 08, 2018, 09:55:46 am »
Danskernes Parti er på en førsteplads hvilket siger noget om at der stadigvæk er opbakning til den slags partier i Danmark.

Danskernes Parti er nedlagt.

Citér
Den sande storm er Jorden Frihed Kundskab som er på en rigtig førsteplads (jeg tæller ikke DP med) med hele 1413 stillere.

Det parti er der ikke ret mange der nogensinde har hørt om. Jeg har f eks ikke. Men berig os.

Det er måske et parti du er på vej ind i? Et af dine bestandige håbløse projekter.
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 08, 2018, 09:57:08 am »
''Danskernes Parti er nedlagt.''
Deres stillere er ikke

Der har været flere tråde om det parti på Din-Debat. Det er det parti Politisk Ukorrekt er mest enig i og jeg kan også bakke op om det meste af deres partiprogram.

Her er første tråd på Din-Debat om partiet http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5274.0

« Senest Redigeret: Februar 08, 2018, 10:00:13 am af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
JFK er en konspirationsteori om Nationalbanken(erne)
« Svar #4 Dato: Februar 08, 2018, 10:57:48 am »
''Danskernes Parti er nedlagt.''
Deres stillere er ikke

Der har været flere tråde om det parti på Din-Debat. Det er det parti Politisk Ukorrekt er mest enig i og jeg kan også bakke op om det meste af deres partiprogram.

Her er første tråd på Din-Debat om partiet http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5274.0

Det er rigtigt.

Konspirationsteorien, JFK er let at debunke.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 08, 2018, 11:18:34 am »
Nogen gange rammer JFK plet

Hej Anders,
jeg læste du fik nok af den falske nødhjælp. Helt enig. Det er by design at den 3. verden er fattig.
Da landene fik deres "frihed" fra de tidligere kolonimagter, var betingelsen at de skulle acceptere at deres nationalbanker deponerede alle deres penge i henholdsvis Bank of England og Banque de France.
Således er kontrollen med pengeskabelsen i den 3. verden stadigt hos de gamle kolonimagter.
Afrika til eksempel betaler USD 60 mia netto hvert år til de rige lande. De har betalt 3 gange så meget i renter og afdrag, som de har fået i lån. De bliver udplyndret og i øvrigt også forsøgt slået ihjel som os andre med vacciner og giftstoffer i mad.
Gaddifi viste vejen frem. Han havde en rigtig Nationalbank, der udstedte en pengemængde der svarede til landets behov og evne til at producere, og løftede landet ud af fattigdom, og de havde en høj levestandard med gratis uddannelse og lægehjælp indtil vi kom med USA og bombede dem, inkl hans Man Made River han havde lavet for USD 60 mia, der førte gratis vand til Benghazi og Tripoli i nord, samt de fattige lande i syd Niger og Chad.
Formlen disse banksters kender og holder skjult for Afrika og i øvrigt også alle andre er: MV=GI M er pengemængden og V er omsætningen af denne = G er vækst og I er inflation. Det vil sige, hvis man vil sikre sig en nation eller i dette tilfælde et kontinent er fattigt, så er det blot at sørge for at M er så tæt på 0 som muligt. Det var det samme disse banksters gjorde i 1929 og 2008, ved begge lejligheder halverede de pengemængden på få måneder.
Afrika har masser af naturresourcer og kan høste 3 gange om året.
Med andre ord, man kunne spare kr 20 Mia om året i U-Landsbistand, hvis disse lande fik lov at have sin egen Nationalbank, ligesom Gaddafi havde.
Eller hvis vi valgte at fortsætte med at give U-landsbistand, så kunne det rent faktisk bidrage til andet end kortvarigt at afbøde den værste sult vores EGEN udenrigspolitik påfører de fattigste lande i verden!
At nogen sulter er BY DESIGN. Check det nye parti JFK, jeg har startet, ud på www.jfk21.dk

https://www.facebook.com/jfk21

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil

Da landene fik deres "frihed" fra de tidligere kolonimagter, var betingelsen at de skulle acceptere at deres nationalbanker deponerede alle deres penge i henholdsvis Bank of England og Banque de France.

Det er noget vrøvl - og der er hverken skyggen af en begrundelse eller nogen form for beviser.

Penge bestod af små stykker papir, som der var trykt noget på - da landene blev selvstændige (i dag er det meste elektronisk).

- og de små stykker papir med tryksværte på, var i omløb i de nye lande (og lå ikke i en bankboks i England/Frankrig).

Her er et eksempel på de nye penge, som IKKE lå i en bankboks i England (men blev brugt i Ghana):

Nu forventer jeg, at Licensnægteren forklarer - hvordan penge som blev brugt i Ghana, kunne befinde sig i Paris/London?

Han synes jo, at det bare er så logisk og sandt   :blum:

(computere fandtes heldigvis ikke dengang, for så var han da blevet helt forvirret)
« Senest Redigeret: Februar 08, 2018, 12:03:52 pm af Anklageren »

Offline Buff Dude

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Februar 08, 2018, 11:48:23 am »
Det lyder helt vildt, Bro.
Hvis en Bro kom hen til mig og sagde at jeg slet ikke behøvede at træne, jeg skulle bare spise 10 gange så mange C-vitaminer så ville jeg få muskler, og alle andre bare løj fordi de var onde og hadede Buff Dudes... så ville jeg ikke bare tro på ham uden nogle gode kilder.
Og jeg ville tro endnu mindre på ham hvis han selv solgte C-vitaminer.
Hvorfor tror du på denne C-vitamin sælger?

Og med hensyn til MV=GI var jeg ikke så sej i mattematik. Men hvis du forøger M og V (pengemængden og omsætningen), og G (væksten) er konstant, vil I (inflationen) bare blive røv stor.
Så hvis et land bare laver en masse extra penge, bliver de eksisterende bare mindre værd.

Nogen gange rammer JFK plet