Afstemning

Hvordan mener du at adgangen til forum her bør være?

Helt fri. Man skal slet ikke behøve profil for at skrive her. Man bør kunne kalde sig hvad som helst.
4 (66.7%)
Som nu. Man skal oprette profil for at skrive. Men man kan så oprette alle dem, man lyster.
0 (0%)
Man skal helst kun kunne oprette én profil. Det er i praksis svært at styre, men i hvert fald kun én profil pr. ip-adresse og/eller mail.
0 (0%)
Man skal kun kunne skrive med én profil. Og man kan indføre det, at man modtager en bekræftelseskode pr. telefon, som man så skal indtaste. Det gør det besværligt at oprette mere end én profil.
2 (33.3%)
Man skal kun kunne skrive med én profil. Og man må kun skrive med ens fulde navn, ligesom i visse aviser.
0 (0%)
ANDET: Hvis ovenstående ikke afdækker din mening, kan du selv formulere den.
0 (0%)

Totale antal stemmeafgivende: 5

Afstemingen er lukket: Maj 14, 2018, 09:53:19 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Tvungen login eller ej?  (Læst 1596 gange)

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING: Tvungen login eller ej?
« Svar #15 Dato: Februar 05, 2018, 10:11:09 am »
Måneskid.
Et spørgsmål, som du godt må svare på.

Er det OK, at true med at ville skyde mig.
Er det OK, at true med at ville køre mig ned.
Er det Ok, at true med at ville brænde en lade ned hos mig.
Er det OK, at udgive sig for at være en anden for på ulovligs at få oplysninger om mig.
Er det OK, at lave personforfølgelse.
Er det OK, at udstille ens søn på nettet.
Er det OK, at havde truet med at kontakte ens søns arbejde og udstille ham på hans arbejde.

Måneskid!, der er kun 2 svarmuligheder på de spørgsmål, et ja, eller et nej, i teorien ret simpelt, selv du må kunne svare.
Poul.

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Februar 05, 2018, 10:25:23 am »
Charlie.

Charlee ringede til mig mange gange fra hans Ipad eller hvad det hedder, hver gang han ringede var det fra et nyt nummer, enten bar 1 taller, eller 2 taller Osv., resten kan du vel for pokker selv regne ud, han kunne tale/være på i op til 1-time, så skulle han afbryde samtalen, ellers blev samtalen sporeret, så Charlee afbrød tit vores samtaler og ringede så op igen..

Charlee havde så nogle profiler på SOLèn, han skulle så hver eneste gang logge-på med sin kode til den profil han valgte at logge-på under.

Det indlæg jeg blev bannet for, det var ikke helt det indlæg jeg havde skrevet, fra jeg trykkede "Gem" og til indlæget poppede på Dd, gik der næsten 15-minutter, og da jeg så det indlæg der poppede op, så begyndte jeg at skrive en besked til GuBBi, det nåede jeg bare ikke at sende før jeg var bannet, men der var fjernet nogle "Hvis" og "måske" i det oprindelige indlæg som jeg skrev, den opmærksomme bruger her på Dd. opdagede vel også at jeg næsten lå på knæ og undskyldte overfor Tørresnoren, med at det aldrig skulle have haft været en trussel.

Jeg laver INGEN heksejagt imod Tørresnoren, det kunne jeg aldrig drømme om, men jeg svare som jeg bliver tiltalt, og det samme gør Tørresnoren, jeg ved ikke hvor du har alt det andet fra, du har slet ikke været her så længe at du ved noget, altså med mindre du også er en falsk profil, en som bare skal give dine andre profiler ret i alt muligt, men det er du jo nok.

Poul Jørgensen

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Februar 05, 2018, 10:31:46 am »
Charlie.

Charlee ringede til mig mange gange fra hans Ipad eller hvad det hedder, hver gang han ringede var det fra et nyt nummer, enten bar 1 taller, eller 2 taller Osv., resten kan du vel for pokker selv regne ud, han kunne tale/være på i op til 1-time, så skulle han afbryde samtalen, ellers blev samtalen sporeret, så Charlee afbrød tit vores samtaler og ringede så op igen..

Charlee havde så nogle profiler på SOLèn, han skulle så hver eneste gang logge-på med sin kode til den profil han valgte at logge-på under.

Det indlæg jeg blev bannet for, det var ikke helt det indlæg jeg havde skrevet, fra jeg trykkede "Gem" og til indlæget poppede på Dd, gik der næsten 15-minutter, og da jeg så det indlæg der poppede op, så begyndte jeg at skrive en besked til GuBBi, det nåede jeg bare ikke at sende før jeg var bannet, men der var fjernet nogle "Hvis" og "måske" i det oprindelige indlæg som jeg skrev, den opmærksomme bruger her på Dd. opdagede vel også at jeg næsten lå på knæ og undskyldte overfor Tørresnoren, med at det aldrig skulle have haft været en trussel.

Jeg laver INGEN heksejagt imod Tørresnoren, det kunne jeg aldrig drømme om, men jeg svare som jeg bliver tiltalt, og det samme gør Tørresnoren, jeg ved ikke hvor du har alt det andet fra, du har slet ikke været her så længe at du ved noget, altså med mindre du også er en falsk profil, en som bare skal give dine andre profiler ret i alt muligt, men det er du jo nok.

Poul Jørgensen

Og så skrev han

Sv: Poul Jørgensen
« Svar #2 Dato: Januar 01, 2018, 07:21:17 pm »
Poul Jørgensen er bannet. PM mig med hvor du ser en email der ikke skal være der, og uddyb gerne problematikken. Jeg låser denne tråd før den bliver et shitshow.
Rapportér til moderator     Logget
Unlike (You & 6 other people liked this)

Selv om dig kalder dig Ole nu. :JC_doubledown:

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Februar 05, 2018, 10:35:22 am »
Charlie.

Og jeg takkede GuBBi for det, alle kunne se den tråd ville udarte sig til en helt sindssyg heksejagt på mig.

Poul Jørgensen

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Februar 05, 2018, 10:37:33 am »
Charlie.

Og jeg takkede GuBBi for det, alle kunne se den tråd ville udarte sig til en helt sindssyg heksejagt på mig.

Poul Jørgensen

Og så skrev han

Sv: Poul Jørgensen
« Svar #2 Dato: Januar 01, 2018, 07:21:17 pm »
Poul Jørgensen er bannet. PM mig med hvor du ser en email der ikke skal være der, og uddyb gerne problematikken. Jeg låser denne tråd før den bliver et shitshow.
Rapportér til moderator     Logget
Unlike (You & 6 other people liked this)

Selv om dig kalder dig Ole nu. :JC_doubledown:

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Februar 05, 2018, 03:12:24 pm »
Charlie.

Tror du jeg er sindssyg ?, (øhe dumt spørgsmål, selvfølgeligt gør du det, men.), brug nu din hjerne, hvis GuBBi ikke måtte vide jeg var her på debatten, tror du jeg så var så dum at underskrive mig med "Poul Jørgensen", jeg ventede i over 14-dage med at oprette profilen "Olejensen" efter min banning var slut, jeg ville sikre mig jeg ikke overtrådte GuBBi`s regler, så jeg har intet gjort forkert her.

Hvad pokker for du/I ud af den jagt på mig, flere har skrevet beskeder til mig og stillet spørgsmål om, om I er betalt af tryg forsikring, tryg har købt sig ind på SOLèn, så intet er umuligt, men OK!, måske er du bare en medløber der ikke selv har noget liv, jeg er forbavset over al den tid og energi i bruger, nogen er nød til at betale jeg for den tid og alle de penge I bruger på jeres jagt på mig, det siger sig selv, du er vel ikke så dum at du gør det gratis?, eller hvad ?.

Poul Jørgensen

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Februar 05, 2018, 03:18:09 pm »
Charlie.

Tror du jeg er sindssyg ?, (øhe dumt spørgsmål, selvfølgeligt gør du det, men.), brug nu din hjerne, hvis GuBBi ikke måtte vide jeg var her på debatten, tror du jeg så var så dum at underskrive mig med "Poul Jørgensen", jeg ventede i over 14-dage med at oprette profilen "Olejensen" efter min banning var slut, jeg ville sikre mig jeg ikke overtrådte GuBBi`s regler, så jeg har intet gjort forkert her.

Hvad pokker for du/I ud af den jagt på mig, flere har skrevet beskeder til mig og stillet spørgsmål om, om I er betalt af tryg forsikring, tryg har købt sig ind på SOLèn, så intet er umuligt, men OK!, måske er du bare en medløber der ikke selv har noget liv, jeg er forbavset over al den tid og energi i bruger, nogen er nød til at betale jeg for den tid og alle de penge I bruger på jeres jagt på mig, det siger sig selv, du er vel ikke så dum at du gør det gratis?, eller hvad ?.

Poul Jørgensen

Manden har kun lige været her kortvarig den 20, ellers ikke online siden før jul.

Ja, jeg er overbevist om du er sindsyg, intet normalt menneske vil lægge din opførsel for dagen.

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Februar 05, 2018, 04:18:22 pm »
Charlie.

Jeg loggede på D:18/12-2017 under navnet Olejensen.

Profilen "Charlie" er oprettet D:30/1-2018, og alligevel ved du mere end alle andre, altså er "Charlie" igen en falsk profil, ynkelige lille fjols.

Poul Jørgensen 

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Februar 05, 2018, 06:00:17 pm »
Han kan vel have kigget med på sidelinjen   , og dermed læst indlæggene  , ynkelige lille fjols. 

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Februar 05, 2018, 06:04:44 pm »
Der findes ikke falske profiler, de er ægte profiler allesammen.   :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Februar 05, 2018, 06:10:32 pm »
Charlie.

Jeg loggede på D:18/12-2017 under navnet Olejensen.

Profilen "Charlie" er oprettet D:30/1-2018, og alligevel ved du mere end alle andre, altså er "Charlie" igen en falsk profil, ynkelige lille fjols.

Poul Jørgensen

Hvis ikke det var fordi du er så dum, ville du også vide meget.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #26 Dato: Februar 05, 2018, 06:23:10 pm »

Definitionsspørgsmål.

Min definition af en falsk profil, er at vedkommende udgiver sig for noget, personen ikke er. F.eks. hvis en mand udgiver sig for kvinde, er det en falsk profil. :yes:

Hvis en person har to-tre profiler, men hvor vedkommende stadig er sig selv fra, synes jeg ikke det er en falsk profil. Kun hvis vedkommende ytrer holdninger eller ting, som han eller hun ikke reelt står for. F.eks. hvis en person er venstreorienteret på én profil, men højreorienteret på den anden profil, vil jeg sige, at mindst én af dem må være falsk.

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Februar 05, 2018, 06:29:20 pm »

Definitionsspørgsmål.

Min definition af en falsk profil, er at vedkommende udgiver sig for noget, personen ikke er. F.eks. hvis en mand udgiver sig for kvinde, er det en falsk profil. :yes:

Hvis en person har to-tre profiler, men hvor vedkommende stadig er sig selv fra, synes jeg ikke det er en falsk profil. Kun hvis vedkommende ytrer holdninger eller ting, som han eller hun ikke reelt står for. F.eks. hvis en person er venstreorienteret på én profil, men højreorienteret på den anden profil, vil jeg sige, at mindst én af dem må være falsk.

Men nu er det ikke et kontaktbureau, men en debatside, så folks rigtige identitet er uendelige ligegyldig.
Det er en åndsvag, misbrugt formulering.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #28 Dato: Februar 05, 2018, 06:33:48 pm »
Men nu er det ikke et kontaktbureau, men en debatside, så folks rigtige identitet er uendelige ligegyldig.

Det er en fair nok holdning at have, at du mener det er ligegyldigt.

Det ændrer dog ikke ved, at hvis vi leger med tanken om, at Erna er 88 og så opretter en profil, hvor hun skriver at hun er en hot 26 årig pige, så vil jeg stadig mene at hendes profil er falsk.

Uanset at det ikke er et datingsite. Du kan så stadig mene, at det er ligegyldigt, men det gør vel ikke profilen mere ægte.

Men på sin vis er vi alle falske profiler. Jeg er f.eks. ikke øglen på min avatar og måske hedder du heller ikke Charlie i virkeligheden, men bruger det nick fordi du synes det lidt pænt eller hvad ved jeg. Så ja, alt er relativt og du kan argumentere for, at der er ligegyldigt.
« Senest Redigeret: Februar 05, 2018, 06:35:26 pm af politisk ukorrekt »

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Februar 05, 2018, 06:48:51 pm »

Det er en fair nok holdning at have, at du mener det er ligegyldigt.

Det ændrer dog ikke ved, at hvis vi leger med tanken om, at Erna er 88 og så opretter en profil, hvor hun skriver at hun er en hot 26 årig pige, så vil jeg stadig mene at hendes profil er falsk.

Uanset at det ikke er et datingsite. Du kan så stadig mene, at det er ligegyldigt, men det gør vel ikke profilen mere ægte.

Men på sin vis er vi alle falske profiler. Jeg er f.eks. ikke øglen på min avatar og måske hedder du heller ikke Charlie i virkeligheden, men bruger det nick fordi du synes det lidt pænt eller hvad ved jeg. Så ja, alt er relativt og du kan argumentere for, at der er ligegyldigt.
Selvfølgelig gør jeg ikke det, det ville da være åndsvagt med alle jer nævnenyttige typer, kan du lige se balladen, hvis nu jeg skrev.
Jeg bor på Lolland, så vil der ikke gå 2 sekunder så er jeg både kattedræber , stalker og skyld i alt dårligt tilbage til 70'erne.