Forfatter Emne: Kryptovalutaer har fredag blødt milliarder  (Læst 667 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Kryptovalutaer har fredag blødt milliarder
« Dato: Februar 03, 2018, 02:08:27 am »
Det har været en sort fredag for bitcoin og andre kryptovalutaer, som er raslet ned i værdi.

Nouriel Roubini, professer hos New York Universitetet, som var blandt dem, der forudså boligboblen, der ledte op til finanskrisen i 2008.

Han betegner kryptovalutaer som "moderen af alle bobler" og forventer, at den digitale valuta "skal falde hele vejen ned til nul", ifølge den britiske avis The Guardian.

Jeg tror faktisk også, at bitcoin vil blive nul kroner værd en dag, som ikke ligger langt ude i fremtiden.

Nu forbyder Sydkorea, Kina og Indien sandsynligvis kryptovalutaer - så det skal nok sætte skub i sagen. Der er også en mulig bedragerisag hos en af de største børser for kryptovaluta, Bitfinex -
 under optræk i USA.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.4%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Kryptovalutaer har fredag blødt milliarder
« Svar #1 Dato: Februar 03, 2018, 08:49:51 am »
Jeg forstår ikke hvordan sådan noget kan finde sted.  Spørgsmålet er så, hvordan det vil påvirke den almindelige økonomi, når Bitcoin falder og boblen brister. Vil det udløse en dominoeffekt og en ny finanskrise?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    65%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 03, 2018, 09:49:43 am »
Det har været en sort fredag for bitcoin og andre kryptovalutaer, som er raslet ned i værdi.

Nouriel Roubini, professer hos New York Universitetet, som var blandt dem, der forudså boligboblen, der ledte op til finanskrisen i 2008.

Han betegner kryptovalutaer som "moderen af alle bobler" og forventer, at den digitale valuta "skal falde hele vejen ned til nul", ifølge den britiske avis The Guardian.

Jeg tror faktisk også, at bitcoin vil blive nul kroner værd en dag, som ikke ligger langt ude i fremtiden.

Nu forbyder Sydkorea, Kina og Indien sandsynligvis kryptovalutaer - så det skal nok sætte skub i sagen. Der er også en mulig bedragerisag hos en af de største børser for kryptovaluta, Bitfinex -
 under optræk i USA.
Det glæder jeg mig til. Jeg er træt af at grafikkort og andet hardware er blevet dyrere kun fordi at folk miner bitcoins og andre kryptovalutaer med dem.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 03, 2018, 04:06:27 pm »
Jeg kender et par stykker, som går rigtig meget op i bitcoins, og min opfattelse er, at langt de fleste gør det, fordi de tror, det er en nem måde at score gevinst på. Det er ofte folk, som ellers ikke har nogen interesse i investering eller andre finansielle områder. Og så er der dem, der gør det, fordi det er en nem måde at tage betaling for ydelser, hvis man ikke ønsker, at offentlige myndigheder skal vide noget.
Det er muligt, at jeg tager fejl, men jeg tror ikke, det kommer til at påvirke økonomien ret meget. Digitale valuta er jo kun bundet til den værdi, som folk ønsker at betale for dem, fordi der ikke er aktiver ol forbundet. Folk risikerer i værste fald at ende med halvtomme tegnebøger og en lang næse.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 03, 2018, 04:20:50 pm »
Om bitcoins kan udløse en dominoeffekt og en ny finanskrise afhænger af hvor mange, der ejer bitcoins.

Det er ikke mit indtryk, at der er så mange, at det kan skabe en depression.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Kursen er steget med 7.539 kr. siden igår
« Svar #5 Dato: Februar 07, 2018, 11:54:07 am »
Indenfor de sidste 30 dage, er valutakursen for bitcoins faldet med 4.391.145 kr.

Kursen er med ekspresfart på vej imod nul - vil jeg tro - men det er svært at spå.