Citat fra: politisk ukorrekt efter Februar 07, 2018, 02:07:15 amSkal jeg være virkeligt konspiratorisk nu, så leger jeg lidt med tanken, at Rudi´erne er false flag/falske flag. Profiler oprettet af venstrefløjen for netop at udstille højrefløjen som rabiate tosser og voldsfascister.Så er det nok hende Margrethe Monika. Hun er jo kendt for at lave vigtigt spionarbejde ved at oprette falske højrenationalistprofiler, og hun er da sikkert kommet med over på din-debat fra sol hvor hun var lady-in-red.
Skal jeg være virkeligt konspiratorisk nu, så leger jeg lidt med tanken, at Rudi´erne er false flag/falske flag. Profiler oprettet af venstrefløjen for netop at udstille højrefløjen som rabiate tosser og voldsfascister.
Citat fra: lyjse efter Februar 07, 2018, 06:44:03 amJeg gider ikke, beskæftige mig mere, med de tosser, dernede fra... jeg er sikker på, der er mindst 2 troll.Der fik du hånden stukket i en hvepserede, men det burde du have luret i forvejen.
Jeg gider ikke, beskæftige mig mere, med de tosser, dernede fra... jeg er sikker på, der er mindst 2 troll.
Jeg giver GuBBi en uge mere. Er han ikke tilbage og har fået ryddet op indenfor en uge, forlader jeg forum her.
politisk ukorrekt: CitérJeg giver GuBBi en uge mere. Er han ikke tilbage og har fået ryddet op indenfor en uge, forlader jeg forum her. Endelig noget til min aftenbøn! 'Hold ud, GuBBi, hold ud. Bare én lille uge til'....
Dommeren: CitérTænk, at en stor, voksen mand ikke har andet at give sig til - end at sidde bag skærmen og gætte på, hvem der er hvem! Tjah, men det er jo det, politisk ukorrekt gør. Næsten døgnet rundt.
Tænk, at en stor, voksen mand ikke har andet at give sig til - end at sidde bag skærmen og gætte på, hvem der er hvem!
Citat fra: Dommeren efter Februar 06, 2018, 06:20:39 pmSuk - politianmeldt....Jeg deltager ellers ikke meget i gæt hvem-der-er-hvem, men jeg tror, at du er den samme som Langgaard-Nielsen - eller at du en af sympatisørerne.
Suk - politianmeldt....
Han skabte sig på samme måde på sol om profillukning, drama Queen, ignorer ham selv om han er en pestilens, du spilder tiden på ham, og det er dumt at true, så vinder han.
Men hvad hjælper det at ham den irriterende øglemand er væk, hvis forum bliver lukket alligevel?
Citat fra: politisk ukorrekt efter Februar 07, 2018, 02:41:13 pmMen hvad hjælper det at ham den irriterende øglemand er væk, hvis forum bliver lukket alligevel? Du finder nok et andet forum du kan plage.
En ung velformuleret mand, som ham burde være på arbejde.
Ikke spamme med reptilfantasier.
Jeg forstår godt, at du er med Langgaard-Nielsen her. Da du også har en vis forkærlighed for trollerier.
Politisk ukorrektCitérJeg forstår godt, at du er med Langgaard-Nielsen her. Da du også har en vis forkærlighed for trollerier.Altså det spam - du "syntes godt om" i går, kalder jeg trollerier - der er forskel på, om en person skriver sin ærlige mening, og så de 2 fuldesnuder, med alle deres profiler og deres bræk
Viggo Kurt er morsom noget af tiden. Mens andre gange bliver han for plat.
Jeg har kun et problem med, når folk liker de ubehagelige stalkerindlæg.
Som f.eks. trusler, postning af ekskrementer og postning af privatbilleder.
Politisk ukorrektCitérViggo Kurt er morsom noget af tiden. Mens andre gange bliver han for plat. Han er KRIMINEL !
CitérJeg har kun et problem med, når folk liker de ubehagelige stalkerindlæg.Du mener... dem der ikke, er enige med dig...
CitérSom f.eks. trusler, postning af ekskrementer og postning af privatbilleder.Men du kan godt give like, til den person... en troll, er en troll og en kriminel, er en kriminel, og de skal ikke fodres med like !Det er min mening.
Kriminelle er også mennesker, der bare skal vises på rette vej.