Forfatter Emne: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.  (Læst 6149 gange)

Offline Skarpretteren

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.
« Svar #120 Dato: Februar 06, 2018, 02:24:18 pm »
Nej det er forskellige tal.

Det, som står ved det røde 1-tal, som jeg har sat ind, er den ip-adresse, som du er på nettet med.  :smile1:

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
J. Langgaard-Nielsen/med trusler,
« Svar #121 Dato: Februar 06, 2018, 05:07:49 pm »
Der blev Rudi vist gal,  :girl_sad:

Og de sædvanlige trusler om bøllebank svirrede i luften,

DET burde udløse en livsvarig banning,
« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 05:10:08 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Hjerter ES

• Gæst
« Svar #122 Dato: Februar 06, 2018, 05:14:42 pm »
Jeg tvivler stærkt på, at den gode Rudi gider at læse jeres sandkasseævl.
Og han har vist kun skrevet noget her på Din-debat 1 gang i år.

Langgaard-N. er heftig. Men da ikke for heftig, når det drejer sig om p.u., som er den enkeltperson, der mere end nogen anden har ødelagt dette forum definitivt.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #123 Dato: Februar 06, 2018, 05:18:14 pm »
Jeg tvivler stærkt på, at den gode Rudi gider at læse jeres sandkasseævl.
Og han har vist kun skrevet noget her på Din-debat 1 gang i år.

Langgaard-N. er heftig. Men da ikke for heftig, når det drejer sig om p.u., som er den enkeltperson, der mere end nogen anden har ødelagt dette forum definitivt.

P ukorrekt han skriver els at han prøver at redde det,  :girl_smile:
« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 05:20:46 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: J. Langgaard-Nielsen/med trusler,
« Svar #124 Dato: Februar 06, 2018, 05:21:09 pm »

DET burde udløse en livsvarig banning,

GuBBi er da ligeglad. Han har vist forladt forum for evigt. Eller også er han indlagt med dobbelt benbrud efter en skiferie og kan ikke komme i kontakt med omverdenen. Hvem ved?

Er dog ikke en skid bange for ham "Rudi". Alle med øjne i hovedet kan se, at han er en fake profil fra ende til anden. Alle de der højrefløjsprofiler skriver præcist på samme måde og det er én og samme person, der sidder og puster sig op fra de profiler. Og jeg tror stadig ikke på, at manden er fra højrefløjen. Jeg tror han er fra venstrefløjen og sidder og truer fordi vi skal få et dårligt indtryk af højrefløjen. Ingen ved sine fulde fem ville sidde og true andre debattører på den måde og risikere fængselsstraf, hvis de var seriøse profiler. Så derfor kan der kun være tale om en gennemført trollprofil.

Det er dog pudsigt, at Rudi sidder og truer direkte, når nu han engang hylede over, at Tigermanden havde drillet ham med et indlæg, hvor han skrev, at han skulle holde ferie i Rudi´s (påståede) hjemby. Der var Rudi ikke så hård og hyldede op om, hvor ond Tigermanden var og hvor slemt det var, at Tigermanden stalkede ham. Men Rudi er jo ti gange værre end Tigermanden, så det kan man ikke tage seriøst....

I øvrigt eksisterer der kun én Rudi i den by, han angiver at komme fra. Og hans signalement stemmer overhovedet ikke overens med ham Rudi herinde. Så deraf kan vi konkludere, at Rudi ér en fake identitet.

P.S.: Åh, hvor forudsigeligt. Så loggede han lige ind fra Hjerter Es bagefter. Man skal være idiot for ikke at kunne gennemskue, at det er samme person. :big_grin:

Lagde I i øvrigt mærke til, hvem der lige likede Hjerter Es? PJ-stalkeren. Så det er derfor, jeg har ideen om, at PJ-stalkeren og Rudi´erne er samme person. Sidst Rudi truede mig, var Massey (PJ-stalkeren) også den eneste, som likede ham? I skal være idioter, hvis I ikke kan se, at det MÅ være samme person. Helt ærligt.
« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 05:26:23 pm af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #125 Dato: Februar 06, 2018, 05:22:56 pm »
P ukorrekt han skriver els at han prøver at redde det,  :girl_smile:

Ja, ved at udstille trolls som Langgaard-Nielsen, Hjerter Es o.s.v. Det er DEM, der ødelægger forum herinde med deres trollerier og konstante trusler og forsøg på at intimidere deres modstandere.

Langgaard´s seneste trussel har bare bekræftet mig i, at jeg gør helt rigtigt ved at udstille disse profiler, da den slags INTET har at gøre på et debatforum. Så det vil jeg blive ved med, indtil de lærer at opføre sig anstændigt. Og jeg vil endda gå så langt som at sige, at de, der ikke støtter mig i denne kamp, støtter indirekte trusler ved ikke at turde tage afstand fra den slags. :smile1:

HA HA HA, så loggede Klondyke Carl også på. Pudsigt sammentræf, at Langgaard-Nielsen, Hjerter Es og Klondyke Carl alle er online indenfor ti minutter. :hyper:

ENHVER, DER IKKE KAN SE, AT DET ER SAMME PERSON, ER TOTALT NAIV OG FATTER INTET AF, HVAD DER FOREGÅR. UNDSKYLD JEG SIGER DET. :yes:

Jeg kan dog se, at Trådløse HAR gennemskuet det. Thumbs up for det. Selvom hun da af og til virker lidt pigenaiv, så er hun altså ikke dum, når det kommer til stykket.... :big_grin:

« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 05:29:51 pm af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: J. Langgaard-Nielsen/med trusler,
« Svar #126 Dato: Februar 06, 2018, 05:33:18 pm »

Jeg kan også få Fader til at ånde på Rudi ... hva sir do t d?

vh David J.

Ja, så falder han helt sikkert om. :hyper:

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Der er hul hele vejen igennem p.ukorrekts skal!
« Svar #127 Dato: Februar 06, 2018, 05:36:43 pm »
politisk ukorrekt:
Citér
Kan I ikke se, at han skriver næsten som Rudi der?

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7031.msg94124#msg94124
Nej, det er kun dig, der I din 'syrede' tilstand kan se alt det der. Fordi du, når du er i din bevidsthedsforvrængende rus, selv komponerer, hvad du mener skal ligne hinanden. Det har snart stået på længe, hva'? En konsultation hos en læge var måske ikke den dårligste idé.

Der Rudi, som du har været så aktiv i bortjagningen af, er den bedste skribent, der har været på Din-debat. Det ærgrer dig selvfølgelig, og du satte sig derfor som opgave engang i 2017 at stalke alt, hvad manden skrev. Men det var ikke nok. Næsten alle, der gav Rudi ret i bare en smule eller fremførte meninger til den nationale side, blev omgående beskyldt for at være ham, helt uden hensyn til skrivemåde, køn eller andre forskelle. Dit uhyggelige had har udviklet sig værre og værre siden sidste sommer. Hvor du af og til debatterede almindelige ting førhen, så er du nu så besat i dit Rudi-had, at alt hvad du skriver ligner én lang sygejournal!

Har set, at du fabulerer meget i disse dage om én, der har kaldt sig Megaprofilos. Og han skal selvfølgelig i dit tågede syrehoved rodes sammen med os gamle nationalsindede Din-debat-brugere.
Jeg kunne ikke huske ham men gjorde mig den anstrengelse at slå ham op i medlemsfortegnelsen. Han står der nemlig endnu.

Han meldte sig som bruger på Din-debat den 1. december 2014! Han skrev en halv snes indlæg uden at gøre større væsen af sig - og forsvandt så. I december 2014.... det er den profil politisk ukorrekt sidder på et skummelt værelse i Aalborg og vrøvler usammenhængende om. (For det er da vel ikke skrevet fra Psykiatrisk Afdeling, Mølleparkvej i samme stad - med tilladelse til at låne en pc?)

Denne Megaprofilos skrev ikke særlig mærkeligt - ikke så vidt jeg kan se ud fra de få indlæg, han har skrevet herinde - og han stalkede ingen, beskyldte ingen for at være en masse andre. Kan du sige det samme om dig selv, infame debatsmadrer?
- - - - -

Og så lige:

Jeg må simpelthen minde dig om, at du slet ikke synes at have nogen anelse om, hvordan det lyder, når sådan et næseben som dit brækker, fordi det  rammes præcist af en støvlebeklædt fod, der sparker for at destruere. Gentagne gange. Det skal også nævnes, at det har sin betydning, at der ved udførelsen af disse spark frigøres en del blod, blandt andet det, der formelig springer ud af sådan et firbenslignende, ækelt hoved idet sparkene rammer.
Hvis du vender forkert (ud fra din egen opfattelse, går jeg ud fra), kan du blive kvalt i det blod. Der er jo ingen, der lover dig, at du vil blive fundet lige efter 5 eller 10 minutter.
Så er der kæben. Hvis sådan et ben rammes rimeligt præcist - her kan også anvendes et boldtræ/baseball bat - går den ramte formentlig ud som et lys. Hvis ikke, prøver man bare igen...hær hær  :big_grin:  ...og så er det bare jeg siger: Det kan godt være, at lægerne kan meget i dag. Men jeg tror nu alligevel, du ville komme til at se speciel ud, når først sådan et kæbeparti er blevet trakteret med støvlespark eller gode hug fra et baseball bat.

Mon ikke alligevel, det er med at kigge sig over skulderen, lede skællede løgnekonge!    :JC_ghey:   :vinsent:

Jeg citerer lige indlægget, HVIS han skulle finde på at slette det igen. Så har vi beviset, når GuBBi dukker op. :yes:

Bemærk at Hjerter Es og Massey liker denne trussel. Det alene gør, at de to også bør bandlyses - når de støtter trusler.

Massey er PJ-stalkeren. Så mener I stadig, at min teori om, at PJ-stalkeren og Rudi´erne er samme person, er helt ved siden af? Er det ikke mistænkeligt, at Massey / PJ-stalkeren liker Rudi´s trussel??

Jeg mener, at I er naive og blinde, hvis I ikke kan se, at min teori er åbenlyst sandsynlig. Der er overhovedet ingen undskyldning for at Massey og Hjerter Es liker denne trussel. Og når de GØR det, så stiller det dem i PRÆCIST samme bås som Langgaard-Nielsen/Rudi. Hverken mere eller mindre. Og enhver, der ikke kan gennemskue, at det er samme person, er meget naiv. :smile1:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #128 Dato: Februar 06, 2018, 05:43:42 pm »
Du ser da også konspirationer alle vegne.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #129 Dato: Februar 06, 2018, 05:47:00 pm »
Du ser da også konspirationer alle vegne.
¨

Hvorfor tror du, at Hjerter Es og Massey liker Langgaard-Nielsen´s trussel? Tænk selv og brug din efter eget udsagn tårnhøje IQ. :yes:

Der er INGEN undskyldning for at like en trussel. INGEN. Og heller ingen undskyldning for at bagatelisere det og snakke udenom.

Så uanset om det er samme person eller ej, stiller det disse likers i samme bås som ham, der truer. Det kan ikke være anderledes.

Hvis der var én der skrev, at du, TORSKen, skulle have en på kassen, ville du så ikke mene, at de personer, der likede denne trussel, var i samme bås som ham, der truer?

Om der så er 1, 2 eller 3 personer bag disse tre profiler, er efter min mening underordnet. Alle støtter truslen. Uanset om de er 1, 2 eller 3.
« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 05:51:15 pm af politisk ukorrekt »

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #130 Dato: Februar 06, 2018, 05:57:30 pm »
Torsten B.

Har du lagt mærke til den ting, at alle indlæg kommer til at handle om mig :) ,  og det giver "klik" til GuBBi, så GuBBi sidder nok et eller andet sted og skral-griner, han tjener jo gode penge på hvert eneste "klik" der kommer på Dd.

GuBBi er nok på ferie i Sverige for at se på en nu bil, betalt at alle "flixtor/Stina/ Osv." underlige ubegavet indlæg, jeg tror GuBBi er overe og kigge på denne bil, " https://www.youtube.com/watch?v=02K1CaUpAJA ", i mine øjne har han fortjent den.

Og på en måde griner jeg også, der kommer (hvad fanden hedder det?), ???? opmærksomhed?? på min sag imod tryg, måske negativt, men stadigt opmærksomhed, og som Simon Spis engang sagde, "Alt omtale er gratis reklame, uanset hvad.", så flixtor hjælper mig på en måde, der er sgu-da ingen der tror på så meget som et ord af hvad den idiot skriver, alle kan jo se personen er falsk og en tyv/løgner og alt muligt andet.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #131 Dato: Februar 06, 2018, 06:03:55 pm »
Hvad ævler du nu om , Flixtor er på solen og ikke herinde , jeg troede du skulle i gang med din MEGA STORE TRYG PARODI AF EN TABT SAG , kom nu bare i gang venter spændt hvad du nu har af løgne , ja alle kan se du er falsk , tyv , løgner , og alt muligt andet .

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #132 Dato: Februar 06, 2018, 06:09:32 pm »
politisk ukorrekt:
Citér
Jeg citerer lige indlægget, HVIS han skulle finde på at slette det igen. Så har vi beviset, når GuBBi dukker op. :yes:
Bemærk at Hjerter Es og Massey liker denne trussel. Det alene gør, at de to også bør bandlyses - når de støtter trusler.

"Jeg er ikke bange....", jo du er ekstremt ude i angstens område, sindssyge krybdyr. Jeg tror virkelig, du sveder af angst.
Du er jo godt klar over, at der bliver holdt øje med dig....

Har begribeligvis ikke tid til at sidde og læse, hvad du i din psykopatiske verden kan sidde og finde på, men kan dog fortælle at jeg vil fortsætte med at forfølge dig og angribe dig herfra, så længe det er muligt.
I mit næste indlæg vil jeg komme lidt ind på - i forbindelse med dig, dit lysegrønne, ækle, forstørrede firben - sådan noget som knivens anvendelse i forbindelse af halsregionen.   :big_grin:

Og næste gang bliver det nok indvirkningen på lever, milt m.m., når maveregionen angribes med jernhårde slag og spark.
Joh, du kan godt gå hen og få, hvad du fortjener endnu, skællede krybdyr.

:Gigakach_02:   :Gigakach_02:   :JC-hysterical:

Hvis du gerne vil  have, at jeg går til politiet, fortsætter du bare.

Men du kan stadig nå at stoppe. Så tilgiver jeg dig, fordi jeg tror, at du er psykisk uligevægtig og ikke selv kan styre hvad du skriver. Men uanset om du bare troller, er det her ikke ok.

Stina

• Gæst
« Svar #133 Dato: Februar 06, 2018, 06:13:49 pm »
Hvad ævler du nu om , Flixtor er på solen og ikke herinde , jeg troede du skulle i gang med din MEGA STORE TRYG PARODI AF EN TABT SAG , kom nu bare i gang venter spændt hvad du nu har af løgne , ja alle kan se du er falsk , tyv , løgner , og alt muligt andet .

ka hun kom væk du ved vistv ikke hvor slemt et trykket rigben er man ligger bare der i 3 måneder og så snød tryg skat der for 7 millioner at du ved det men den sag er heldigvis ikke slut før han siger det

Offline Dommeren

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Country: no
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #134 Dato: Februar 06, 2018, 06:20:39 pm »
Og så lige:

Jeg må simpelthen minde dig om, at du slet ikke synes at have nogen anelse om, hvordan det lyder, når sådan et næseben som dit brækker, fordi det  rammes præcist af en støvlebeklædt fod, der sparker for at destruere. Gentagne gange. Det skal også nævnes, at det har sin betydning, at der ved udførelsen af disse spark frigøres en del blod, blandt andet det, der formelig springer ud af sådan et firbenslignende, ækelt hoved idet sparkene rammer.
Hvis du vender forkert (ud fra din egen opfattelse, går jeg ud fra), kan du blive kvalt i det blod. Der er jo ingen, der lover dig, at du vil blive fundet lige efter 5 eller 10 minutter.
Så er der kæben. Hvis sådan et ben rammes rimeligt præcist - her kan også anvendes et boldtræ/baseball bat - går den ramte formentlig ud som et lys. Hvis ikke, prøver man bare igen...hær hær  :big_grin:  ...og så er det bare jeg siger: Det kan godt være, at lægerne kan meget i dag. Men jeg tror nu alligevel, du ville komme til at se speciel ud, når først sådan et kæbeparti er blevet trakteret med støvlespark eller gode hug fra et baseball bat.

Mon ikke alligevel, det er med at kigge sig over skulderen, lede skællede løgnekonge!    :JC_ghey:   :vinsent:

Suk - politianmeldt....