Forfatter Emne: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.  (Læst 3315 gange)

Offline Helpdeskpobg6

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Sv: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.
« Svar #30 Dato: Februar 04, 2018, 08:52:07 am »
Alt hvad jeg får af den slags bliver lige pakker og sendt til SSj@politi.dk, så må vi se hvornår de bliver trætte af dig.

Poul Jørgensen

Mon ikke David ugly bliver glad for dig nu.
Du er en god »god far«

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.2%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Februar 04, 2018, 11:21:13 am »
Politisk ukorrekt

Citér
Eneste ting, der muligvis kan frikende Megaprofilos fra at være PJ-stalkerne, er hvis der er tale om et falsk flag. Måske (og det kan der argumenteres for) udgiver stalkeren sig bare for at være Megaprofilos? Det kan selvfølgelig ikke 100% afvises, da han også har udgivet sig for at være en falsk PJ bl.a.

Det er muligt, at Megaprofilos også har lavet spam, men du må kunne sammenligne  - hans måde at skrive på, han er noget mere intelligent, eller ... han "har nogle flere brikker, at flytte med " :big_grin: end den troll der kører hetz mod Poul J.

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=159

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #32 Dato: Februar 04, 2018, 11:25:15 am »
Politisk ukorrekt

Citér
Eneste ting, der muligvis kan frikende Megaprofilos fra at være PJ-stalkerne, er hvis der er tale om et falsk flag. Måske (og det kan der argumenteres for) udgiver stalkeren sig bare for at være Megaprofilos? Det kan selvfølgelig ikke 100% afvises, da han også har udgivet sig for at være en falsk PJ bl.a.

Det er muligt, at Megaprofilos også har lavet spam, men du må kunne sammenligne  - hans måde at skrive på, han er noget mere intelligent, eller ... han "har nogle flere brikker, at flytte med " :big_grin: end den troll der kører hetz mod Poul J.

Selvfølgelig er troller intelligent. Ellers ville han ikke kunne køre rundt med både PJ og moderatorerne på den måde. GuBBI har aldrig kunnet gennemskue ham f.eks. Samt narre mange af brugerne herinde til at støtte ham. Carlo støtter ham f.eks. Tørresnoren ligeså. Så der er ingen tvivl om, at stalker er intelligent og supergod til at manipulation.

Det er jo bevidst, at han ændrer sin skrivestil. Prøv derimod at sammenligne Rudi-profilerne med Megaprofilos. De har stort set samme udtryksform.

https://sol.dk/debat/hvorfor-slettes-alle-indl%C3%A6g-der-modsiger-poul-j

(husk at Multiproifl999 er Megaprofilos)

Citér
Multiprofil999 5 år 9 måneder siden
Sikke en grim tankegang du har Fruppe. At jeg skriver at Poul Jørgensen drømmer om at lege "gammel gris" i Thailand, har da absolut INTET med pædofili at gøre. Hvis jeg havde ham mistænkt for sådan noget svineri, så har han jo opgivet sin adresse, og mon ikke jeg ville besøge ham!!! Den slags ser jeg meget HÅRDT på!!

Når jeg skriver "gammel gris" i Thailand, så menes der naturligvis en person, der udnytter fattige prostituerede, DER ALLE har en LOVLIG ALDER.

Sikke en gang plat og fis, at man antager at jeg mener pædofili, når jeg skriver "gammel gris". Det er tilmed sat i situationstegn!!

Kan I ikke se, at han skriver næsten som Rudi der?

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7031.msg94124#msg94124

Det kan du tro, han kan - og har gjort for længe siden. Og ja, vedligeholder. Hvordan og hvorfor våbnet er erhvervet, kunne jeg selvfølgelig aldrig drømme om at fortælle en skiden smatka'l som dig.
Men jeg er ikke så meget som anmeldt for noget, endsige dømt. Dengsebandens vandrende røverhistorie om truslen, (som højst eksisterede nogle timer på DD, inden jeg selv slettede den), ved faste brugere jo, hvad var for noget. 

Det er ikke sikkert Luder-carlo'en kender ret meget til det danske retssystem, men man har altså ikke fået en plet på sin straffeattest, fordi der er nogle tumper på en lille debatside, der anmelder én til en administrator af siden. Det får man først, hvis man bliver dømt for ét eller andet i en retssal ude i det virkelige samfund!   :bad:   :tease:

« Senest Redigeret: Februar 04, 2018, 11:34:28 am af politisk ukorrekt »

Offline 12:30

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
Er du fritaget for at søge et job?
« Svar #33 Dato: Februar 04, 2018, 12:49:39 pm »
Politisk ukorrekt

Citér

Selvfølgelig er troller intelligent. Ellers ville han ikke kunne køre rundt med både PJ og moderatorerne på den måde. GuBBI har aldrig kunnet gennemskue ham f.eks. Samt narre mange af brugerne herinde til at støtte ham. Carlo støtter ham f.eks. Tørresnoren ligeså. Så der er ingen tvivl om, at stalker er intelligent og supergod til at manipulation.

Det er jo bevidst, at han ændrer sin skrivestil. Prøv derimod at sammenligne Rudi-profilerne med Megaprofilos. De har stort set samme udtryksform.

https://sol.dk/debat/hvorfor-slettes-alle-indl%C3%A6g-der-modsiger-poul-j

(husk at Multiproifl999 er Megaprofilos)

Citér
Multiprofil999 5 år 9 måneder siden
Sikke en grim tankegang du har Fruppe. At jeg skriver at Poul Jørgensen drømmer om at lege "gammel gris" i Thailand, har da absolut INTET med pædofili at gøre. Hvis jeg havde ham mistænkt for sådan noget svineri, så har han jo opgivet sin adresse, og mon ikke jeg ville besøge ham!!! Den slags ser jeg meget HÅRDT på!!

Når jeg skriver "gammel gris" i Thailand, så menes der naturligvis en person, der udnytter fattige prostituerede, DER ALLE har en LOVLIG ALDER.

Sikke en gang plat og fis, at man antager at jeg mener pædofili, når jeg skriver "gammel gris". Det er tilmed sat i situationstegn!!

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7031.msg94124#msg94124

Det kan du tro, han kan - og har gjort for længe siden. Og ja, vedligeholder. Hvordan og hvorfor våbnet er erhvervet, kunne jeg selvfølgelig aldrig drømme om at fortælle en skiden smatka'l som dig.
Men jeg er ikke så meget som anmeldt for noget, endsige dømt. Dengsebandens vandrende røverhistorie om truslen, (som højst eksisterede nogle timer på DD, inden jeg selv slettede den), ved faste brugere jo, hvad var for noget. 

Det er ikke sikkert Luder-carlo'en kender ret meget til det danske retssystem, men man har altså ikke fået en plet på sin straffeattest, fordi der er nogle tumper på en lille debatside, der anmelder én til en administrator af siden. Det får man først, hvis man bliver dømt for ét eller andet i en retssal ude i det virkelige samfund!   :bad:   :tease:

Så kan du kun være en klam muslim!

:hyper:

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    19%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Februar 04, 2018, 01:38:54 pm »
http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=1247

Tænk sig at være så tæske dum, at true en offentlig ansat, det skal man være mere end tæske dum for at gøre.

Spørgsmålet er så !.

Skal trolden havde lov til at styrere debatten, trolden skider åbenbart på samtlige love og regler der er i hele Danmark, et klart emne til "koldbøtte-fabrikken" i Vordingborg/den lukket-afdeling.

Der må være en person som ved hvem tossen er, så han kan blive stoppet, så vi kan få din-debat tilbage, lige nu er det mig psykopaten jagter, næste gang er det måske dig, hjælp med at stoppe den syge person.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Februar 04, 2018, 01:56:13 pm »

Tænk sig at være så tæske dum, at true en offentlig ansat, det skal man være mere end tæske dum for at gøre.

Spørgsmålet er så !.

Skal trolden havde lov til at styrere debatten, trolden skider åbenbart på samtlige love og regler der er i hele Danmark, et klart emne til "koldbøtte-fabrikken" i Vordingborg/den lukket-afdeling.

Der må være en person som ved hvem tossen er, så han kan blive stoppet, så vi kan få din-debat tilbage, lige nu er det mig psykopaten jagter, næste gang er det måske dig, hjælp med at stoppe den syge person.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Hvorfor lukker du ikke bare din profil, Gubbi lukker den vel når han kommer tilbage, så banning ikke bare er tomme ord.
Anmelder det.
Vi er så fri for alt det ballade der følger med dig, måske brugerne kommer tilbage, alt dit vås vil ingen savne.
Farvel og hav det godt.

Ps: Må hellere tilføje jeg tager afstand fra chikanen, inden nogen går i selvsving, og putter mig i stalkerkassen også.
Det er heller ikke acceptabelt, man så åbenlyst overtræder en permanent banning.
« Senest Redigeret: Februar 04, 2018, 02:09:41 pm af Charlie »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Februar 04, 2018, 02:55:40 pm »

Spørgsmålet er så !.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen     Du skider jo også på samtlige love og regler som Gubbi har opstillet  :yes:   Få din debat tilbage , jamen du skal jo slet ikke være her , forstår du ikke det , trusler to gange og en gang evig banning , skider du jo højt og flot på.  :dash2:   Også er der ikke nogen der kan hjælpe dig herinde , det må være et job for 1448 , hvis de ellers gider og høre på flere anmeldser fra dig .  :yes:

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    19%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Februar 04, 2018, 04:09:00 pm »
Måneskid.
Et spørgsmål, som du godt må svare på.

Er det OK, at true med at ville skyde mig.
Er det OK, at true med at ville køre mig ned.
Er det Ok, at true med at ville brænde en lade ned hos mig.
Er det OK, at udgive sig for at være en anden for på ulovligs at få oplysninger om mig.
Er det OK, at lave personforfølgelse.
Er det OK, at udstille ens søn på nettet.
Er det OK, at havde truet med at kontakte ens søns arbejde og udstille ham på hans arbejde.

Måneskid!, der er kun 2 svarmuligheder på de spørgsmål, et ja, eller et nej, i teorien ret simpelt, selv du må kunne svare.
Poul.

Offline Liderlige Lone

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Februar 04, 2018, 05:34:06 pm »
Hov I liderlige mandspersoner, I får da vist for lidt sådan som I sidder og filer den af til jeres slibrige fantasier. Kom over til Liderlige Lone og jeg ská tilfredsstille jer!!

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.2%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Februar 04, 2018, 05:41:45 pm »
Politisk ukorrekt

Citér

Jooo... Megaprofilos  og DerRudi har lyttet efter i dansktimerne / grammatikken  :big_grin:

Jeg syntes nu altid DerRudi skriver sagligt...

Men prøv at se - endnu engang, du kan ikke sammenlige de 2 pers. -  med de fuldebøtter, der kører hetz mod Poul J.

P.S.

Det er så tydeligt, trollen Måneskin skriver F.eks.

Citér
Du skider jo også på samtlige love og regler som Gubbi har opstillet  :yes:   Få din debat tilbage , jamen du skal jo slet ikke være her , forstår du ikke det

Kan du ikke se, at kommaerne RÅBER -  til bogstaverne  :hyper:
« Senest Redigeret: Februar 05, 2018, 12:00:00 pm af lyjse »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #40 Dato: Februar 04, 2018, 08:05:35 pm »
Politisk ukorrekt

Jooo... Megaprofilos  og DerRudi har lyttet efter i danstimerne / grammatikken  :big_grin:

Jeg syntes nu altid DerRudi skriver sagligt...

De skriver begge udmærket dansk, ja.

Rudi er saglig, når han holder sig til sagen og ingen siger ham imod. Men han bliver også meget hurtigt personlig, hvis man siger ham imod. Så er man en kloakrotte eller ting i den dur. :ohmy:

Men nu siger du ham jo som regel ikke imod, så derfor har du nok til gode at opleve den side af ham. Mon ikke Anklageren og Trådløse vil kunne forstå hvad jeg mener. :yes:

Jeg kan ikke umiddelbart bevise, at Rudi og Mega er den samme person. Men min fornemmelse siger mig det. Især fordi jeg nu mener, at Mega er Ammefar/PJ-stalkerne. Og PJ-stalkeren og Rudi har talt hinanden efter munden på det sidste og liket hinanden flere gange. Og når Mega er sig selv (og ikke troller), synes jeg bare, at hans sprog minder meget om Rudi´s.

Lad mig slå fast, at jeg ikke regner Rudi som en seriøs debattør, men som en troll opfundet af Venstrefløjen for at tage pis på højrefløjen. Han er for ekstrem og karikeret til at være en ægte højreprofil. Jeg regner ham som en ren troll-profil, ligesom Tigermanden. Men du er sikkert uenig. Mega er dog venstreorienteret, finder man ud af, hvis man læser nogle få af hans gamle SOL-indlæg. Jeg gider dog ikke poste eksempler derpå lige nu, for det gjorde jeg vist allerede i går og I kan selv finde de eksempler ved at gå ind på min indlægshistorik og finde de pågældende indlæg frem. Men da Mega ER venstreorienteret, ville han have et motiv for at tage pis på højrefløjen.

Men prøv at se - endnu engang, du kan ikke sammenlige de 2 pers. -  med de fuldebøtter, der kører hetz mod Poul J.

Jeg mener stadig, at det er samme person. Jeg kunne godt prøve at underbygge det med en masse links og citater, men det gider jeg ikke lige nu. Det er heller ikke mit indtryk, at folk har læst de citater, jeg allerede har leveret for at dokumentere min påstand. Hvis folk ikke læser dem, gider jeg ikke blive ved med at poste dem.

Jeg skal dog gerne komme med ét lille link, som viser, at Mega´s humor minder en del om Ammefar´s/Viggo Kurt´s:

https://sol.dk/debat/tisser-i-bukserne

Citér
Megaprofilos 5 år 10 måneder siden
Det lugter af ...

Mega

Luk kommentar1
Tilføj kommentar

Ja

mega

Luk kommentar1
Tilføj kommentar

Nogen gange er det en hel omgang jeg lader i bukserne. Det er en dejlig følelse.

Mega

Luk kommentar1
Tilføj kommentar

Det varmer

Mega

Ikke at det i sig selv beviser noget. Men det viser DOG, at han har den platte under bæltestedet-humor i sig. :yes:

Du har selv, Lyjse, skrevet, at PJ-stalkeren lyder som en drukkenbolt. Men jeg kan så sige, at det passer udmærket med, hvad Mega skrev i den her tråd :yes::

https://sol.dk/debat/hvor-meget-drikker-de-faste-debatt%C3%B8rere

Citér
Megaprofilos   5 år 10 måneder siden   47
Hvor MEGET drikker de faste debattørere????
Som overskriften siger; Hvor meget drikker i af alkohol, før/efter i deltager på SOL-debat???

Personligt kan jeg godt lide at have en lille skid på, når jeg skriver på debatten.

Lad nu være med at LYVE. Der er ingen der siger, at det er en dårlig ting.

MVH
Megaprofilos

Måske er hans alkoholproblem bare blevet værre de senere år? Og det kan forklare, hvis han staver dårligere i dag end for 4-5 år siden inde på SOL´en....

P.S.

Det er så tydeligt, trollen Måneskin skriver F.eks.

Citér
Du skider jo også på samtlige love og regler som Gubbi har opstillet  :yes:   Få din debat tilbage , jamen du skal jo slet ikke være her , forstår du ikke det

Kan du ikke se, at kommaerne RÅBER -  til bogstaverne  :hyper:

Dog glæder det mig fortsat, at du har gennemskuet at Måneskin er samme person som alle de andre PJ-stalkers. Jeg har hævdet dette i månedsvis, men stort set INGEN har kunnet se det. Selv GuBBi har ikke kunnet se det. Måneskin har nemlig været den relativt pæne profil, mens f.eks. Viggo Kurt, Henrijette, MariS m.fl. har været de profiler, som har været brugt til den mere hardcore form for stalking.

Men prøv at sig til de andre, at Måneskin, MariS, Olsen, Flixtor, Terrence, Massey, Henrijette, Stina, Viggo Kurt o.s.v. er samme person. Ingen af de andre fatter det. Anklageren har så sent som i dag givet udtryk for, at han tror der er flere personer, selvom han dog i det mindste anerkender, at der finder stalking sted. Der er åbenlyst kun én og allerhøjest to. Og Carlo kan slet intet gennemskue. Jeg tror ikke han kan gennemskue én eneste af stalkerprofilerne. Han sidder i hvert fald ofte og liker dem gang på gang. Men måske nyder han deres stalking, siden han liker dem. :smile1:
« Senest Redigeret: Februar 04, 2018, 08:39:50 pm af politisk ukorrekt »

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.2%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Februar 04, 2018, 09:33:39 pm »
Politisk ukorrekt

DerRudi  debatterer muslimer / islam, jeg tror ikke, han interesserer sig for Poul J.

Mega ved jeg ikke.. men Megas indlæg, kan ikke sammenlignes, med de fuldebøtter fra Lolland, selvom han kan være lidt fræk.

Viggo Kurt / Henrijette / Christian Madsen o.s.v. - når du læser hans grimme gloser, når du ikke, at "trække vejret" -  der er ingen komma !

Citér
Jeg skal da ellers også lige love for at der er en vis “overlærer” der får alle detaljerne medom hvem som ved hvad - samt at denne overlærer leger projektionsleg her på DD ved at sidde og skylde os andre for den slags svinske fantasier med sin diminutive tissemand i den anden hånd.

Måneskin og Stina, hans / hendes kommaer - råber til bogstaverne !

Måneskin :  din leg med at luske dig herind igen , er gået lidt vel over gevind

Stina

Dit udomssnak ændre ikke på du fik betalt piller , tabt arbejdsfortjeneste osv osv.

Så jeg tror, der er 2 trolls herinde.

Stina

• Gæst
« Svar #42 Dato: Februar 05, 2018, 06:44:31 am »
Alt hvad jeg får af den slags bliver lige pakker og sDu endt til SSj@politi.dk, så må vi se hvornår de bliver trætte af dig.

Poul Jørgensen

Påfaldende at du altid får mail, når din sag igen faldet fra hinanden.  Jeg har dig mistænkt for at selv stå bag.

På den måde fjerner du fokus, og får et par stykker med dig.

Det er en syg måde og få opmærksomhed på, men nu har jeg ikke indtryk af du evner så meget, så det er vel den eneste måde for en som dig

Nu opstod din onde forfølger meget belejligt som din sag igen et pillet fra hinanden.
Og ejeren her der har skrevet, så det ikke kan misforstås at han ikke ønsker din tilstedeværelse her, men det blæser du på.

Du skal have opmærksomhed på en ikke eksisterende sag som en anden junkie.

Vi kan kun vente på Gubbi vender tilbage og rydder op.

Til da, er manegen jer 3.
Jeg forlader forestillingen,den er for kedelig og det er kun genudsender.

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    19%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Februar 05, 2018, 07:36:57 am »
"Stina".

Stina er jo igen en af dine falske profiler, " stinaarvoe@vistomail.com ", det er jo dig der ligger og truer mig, så drop dit ynk.

Du skriver jo kun fordi du kan gemme dig, du tår jo ikke stå frem med hvem du er, det er meget ynkeligt.

Poul.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Februar 05, 2018, 07:42:07 am »
Du aner ikke hvem der truer dig , så stop dit ynk. Hvad betyder en permanent banning Ole Poul.