Forfatter Emne: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.  (Læst 16210 gange)

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.
« Svar #225 Dato: Oktober 27, 2018, 07:20:27 pm »
Var du overhovedet født der. Du skrev på Sol du var 25 eller var det 28 år.

Det kan jeg da skam ej huske, at jeg har skrevet. Nu burde jeg bede dig om et link. MEN da SOL jo er lukket ned, kan du jo ikke grave det link frem. Medmindre du da har gemt kommentaren i dit kartotek. Så kan du poste, hvad du mener, jeg da skam skulle have skrevet dengang. :yes:

Men alder er skam da noget relativt. Taler vi om kronologisk alder, biologisk alder, mental alder eller hvad?

Jeg kunne argumentere for, at jeg på én og samme tid er både 16 år, 25 år, 47 år, 56 år og 78 år gammel. :blum:

Hvis jeg havde er kartotek kan jeg ærlig talt ikke se nogen grund til du skulle ligge der,  så ville jeg lagre noget interessant.
Det ligger sikkert som catchlagret, men jeg kan ikke huske det skøre navn du havde der.
« Senest Redigeret: Oktober 28, 2018, 07:50:48 am af Henrijette »

Anklageren

• Gæst
Klag til Gubbi, så bliver han slettet
« Svar #226 Dato: Oktober 27, 2018, 08:27:37 pm »
Ok, han skrev han havde kontaktet Tørresnoren, men jeg ved jo ikke noget om det. Jeg håber da det ikke passer - såååå ufedt med al den overvågning.

Alt hvad han skriver er løgn.

Jeg hedder ikke Bjarne Halberg, og jeg bor ikke i Nyborg.

Det var navn og adresse på en pensioneret lærer, der boede i Grønland, men det er jo nok ikke dig så. Det håber jeg da ikke.

Jeg går ikke højt op i det, men det er vel bedst at få ham udelukket fra Din-debat, for meget få gider at blive overvåget.

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Klag til Gubbi, så bliver han slettet
« Svar #227 Dato: Oktober 28, 2018, 02:27:42 am »
Ok, han skrev han havde kontaktet Tørresnoren, men jeg ved jo ikke noget om det. Jeg håber da det ikke passer - såååå ufedt med al den overvågning.

Alt hvad han skriver er løgn.

Jeg hedder ikke Bjarne Halberg, og jeg bor ikke i Nyborg.

Det var navn og adresse på en pensioneret lærer, der boede i Grønland, men det er jo nok ikke dig så. Det håber jeg da ikke.

Jeg går ikke højt op i det, men det er vel bedst at få ham udelukket fra Din-debat, for meget få gider at blive overvåget.

PJ har intet med det her at gøre. Det er som tidligere nævnt et falsk flag, hvor nogen udgiver sig for at være PJ, som videregiver personfølsomme oplysninger om brugerne herinde.

Som Henrijette skrev, er det usandsynligt, at PJ er så kvik, at han ville kunne opsnuse så megen info om brugerne herinde. Så der er tale om en ret kvik stalker, der bare er uhyre god til at manipulere med jer alle og få jer til at tro, at han er PJ. :yes: