Forfatter Emne: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.  (Læst 19165 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Der er hul hele vejen igennem p.ukorrekts skal!
« Svar #180 Dato: September 21, 2018, 12:20:46 pm »

Har set, at du fabulerer meget i disse dage om én, der har kaldt sig Megaprofilos. Og han skal selvfølgelig i dit tågede syrehoved rodes sammen med os gamle nationalsindede Din-debat-brugere.
Jeg kunne ikke huske ham men gjorde mig den anstrengelse at slå ham op i medlemsfortegnelsen. Han står der nemlig endnu.

Han meldte sig som bruger på Din-debat den 1. december 2014! Han skrev en halv snes indlæg uden at gøre større væsen af sig - og forsvandt så. I december 2014.... det er den profil politisk ukorrekt sidder på et skummelt værelse i Aalborg og vrøvler usammenhængende om. (For det er da vel ikke skrevet fra Psykiatrisk Afdeling, Mølleparkvej i samme stad - med tilladelse til at låne en pc?)

Denne Megaprofilos skrev ikke særlig mærkeligt - ikke så vidt jeg kan se ud fra de få indlæg, han har skrevet herinde - og han stalkede ingen, beskyldte ingen for at være en masse andre. Kan du sige det samme om dig selv, infame debatsmadrer?
- - - - -

Og så lige:

Jeg må simpelthen minde dig om, at du slet ikke synes at have nogen anelse om, hvordan det lyder, når sådan et næseben som dit brækker, fordi det  rammes præcist af en støvlebeklædt fod, der sparker for at destruere. Gentagne gange. Det skal også nævnes, at det har sin betydning, at der ved udførelsen af disse spark frigøres en del blod, blandt andet det, der formelig springer ud af sådan et firbenslignende, ækelt hoved idet sparkene rammer.
Hvis du vender forkert (ud fra din egen opfattelse, går jeg ud fra), kan du blive kvalt i det blod. Der er jo ingen, der lover dig, at du vil blive fundet lige efter 5 eller 10 minutter.
Så er der kæben. Hvis sådan et ben rammes rimeligt præcist - her kan også anvendes et boldtræ/baseball bat - går den ramte formentlig ud som et lys. Hvis ikke, prøver man bare igen...hær hær  :big_grin:  ...og så er det bare jeg siger: Det kan godt være, at lægerne kan meget i dag. Men jeg tror nu alligevel, du ville komme til at se speciel ud, når først sådan et kæbeparti er blevet trakteret med støvlespark eller gode hug fra et baseball bat.

Mon ikke alligevel, det er med at kigge sig over skulderen, lede skællede løgnekonge!    :JC_ghey:   :vinsent:

Tak for kaffe.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #181 Dato: September 21, 2018, 01:37:51 pm »

Har set, at du fabulerer meget i disse dage om én, der har kaldt sig Megaprofilos. Og han skal selvfølgelig i dit tågede syrehoved rodes sammen med os gamle nationalsindede Din-debat-brugere.
Jeg kunne ikke huske ham men gjorde mig den anstrengelse at slå ham op i medlemsfortegnelsen. Han står der nemlig endnu.

Han meldte sig som bruger på Din-debat den 1. december 2014! Han skrev en halv snes indlæg uden at gøre større væsen af sig - og forsvandt så. I december 2014.... det er den profil politisk ukorrekt sidder på et skummelt værelse i Aalborg og vrøvler usammenhængende om. (For det er da vel ikke skrevet fra Psykiatrisk Afdeling, Mølleparkvej i samme stad - med tilladelse til at låne en pc?)

Denne Megaprofilos skrev ikke særlig mærkeligt - ikke så vidt jeg kan se ud fra de få indlæg, han har skrevet herinde - og han stalkede ingen, beskyldte ingen for at være en masse andre. Kan du sige det samme om dig selv, infame debatsmadrer?
- - - - -

Og så lige:

Jeg må simpelthen minde dig om, at du slet ikke synes at have nogen anelse om, hvordan det lyder, når sådan et næseben som dit brækker, fordi det  rammes præcist af en støvlebeklædt fod, der sparker for at destruere. Gentagne gange. Det skal også nævnes, at det har sin betydning, at der ved udførelsen af disse spark frigøres en del blod, blandt andet det, der formelig springer ud af sådan et firbenslignende, ækelt hoved idet sparkene rammer.
Hvis du vender forkert (ud fra din egen opfattelse, går jeg ud fra), kan du blive kvalt i det blod. Der er jo ingen, der lover dig, at du vil blive fundet lige efter 5 eller 10 minutter.
Så er der kæben. Hvis sådan et ben rammes rimeligt præcist - her kan også anvendes et boldtræ/baseball bat - går den ramte formentlig ud som et lys. Hvis ikke, prøver man bare igen...hær hær  :big_grin:  ...og så er det bare jeg siger: Det kan godt være, at lægerne kan meget i dag. Men jeg tror nu alligevel, du ville komme til at se speciel ud, når først sådan et kæbeparti er blevet trakteret med støvlespark eller gode hug fra et baseball bat.

Mon ikke alligevel, det er med at kigge sig over skulderen, lede skællede løgnekonge!    :JC_ghey:   :vinsent:

Tak for kaffe.

Det står som om, at du har taget det fra Politisk Ukorrekt.

Den trussel, der fremføres, kom fra Langgaard-Nielsen. Men du har måske taget et indlæg, hvor Politisk Ukorrekt har citeret indlægget fra Langgard-Nielsen. Du har vel ikke kunnet citere Langgaard-Nielsens indlæg direkte, da GuBBi givetvist har slettet det.

Det er i øvrigt min overbevisning, at Tigermanden stod bag Langgaard-Nielsen-profilen, ligesom han stod bag Bannerføreren og også står bag Dommeren og Venstrefløjens Hævner.

Dette tror jeg, fordi det var påfaldende, at begge gange der fra disse (fake-)højrefløjsprofiler blev fremført trusler mod andre brugere, var Dommeren og Venstrefløjens Hævner pudsigt nok på pletten få minutter efter ved at fremhæve og kommentere truslen. Det virkede ekstremt søgt.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Du er altså ikke rigtig klog
« Svar #182 Dato: September 21, 2018, 01:39:24 pm »

- - - - -

Og så lige:

Tak for kaffe.

Den trussel, der fremføres, kom fra Langgaard-Nielsen. Men du har måske taget et indlæg, hvor Politisk Ukorrekt har citeret indlægget fra Langgard-Nielsen. Du har vel ikke kunnet citere Langgaard-Nielsens indlæg direkte, da GuBBi givetvist har slettet det.

Det er i øvrigt min overbevisning, at Tigermanden stod bag Langgaard-Nielsen-profilen, ligesom han stod bag Bannerføreren og også står bag Dommeren og Venstrefløjens Hævner.

Dette tror jeg, fordi det var påfaldende, at begge gange der fra disse (fake-)højrefløjsprofiler blev fremført trusler mod andre brugere, var Dommeren og Venstrefløjens Hævner pudsigt nok på pletten få minutter efter ved at fremhæve truslen. Det virkede ekstremt søgt.

Men du tror jo på den anden side også, at jeg er Anklageren! :big_grin:
Midlerne er underordnede.

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Du er altså ikke rigtig klog
« Svar #183 Dato: September 21, 2018, 01:40:53 pm »

Indrømmer du, at du stod bag profilen Langgard-Nielsen og at du også står bag profilen Dommeren?

Du bruger jo TOR, så kan du nemt skrive fra flere profiler uden at GuBBi kan kæde dig sammen med dem.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #184 Dato: September 21, 2018, 01:44:10 pm »

Indrømmer du, at du stod bag profilen Langgard-Nielsen og at du også står bag profilen Dommeren?

Du bruger jo TOR, så kan du nemt skrive fra flere profiler uden at GuBBi kan kæde dig sammen med dem.

Nej, dét gjorde jeg ikke!
« Senest Redigeret: September 21, 2018, 01:45:49 pm af Tigermanden »

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #185 Dato: September 21, 2018, 01:46:10 pm »

Men du bruger TOR.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #186 Dato: September 21, 2018, 01:47:21 pm »

Men du bruger TOR.

Absolut ikke. Hvis myndighederne ville, kunne de finde frem til mig i løbet af få minutter. Jeg har intet at skjule.  :aww: :Cherna_29:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #187 Dato: September 21, 2018, 01:48:42 pm »

Men du bruger TOR.

Absolut ikke. Hvis myndighederne ville, kunne de finde frem til mig i løbet af få minutter. Jeg har intet at skjule.  :aww: :Cherna_29:

Jeg ved at du lyver nu. Har selv fået bevis for at du bruger TOR.

Så lyver du nok også om det andet. Ergo ER du Langgard-Nielsen. :yes:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #188 Dato: September 21, 2018, 01:52:03 pm »

Men du bruger TOR.

Jeg ved at du lyver nu. Har selv fået bevis for at du bruger TOR.

Så lyver du nok også om det andet. Ergo ER du Langgard-Nielsen. :yes:

Det kan du ikke bevise noget om.  :smile1:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #189 Dato: September 21, 2018, 01:53:57 pm »

Jeg er ligeglad med hvad andre tror. Jeg VED, at du har flere fake højre- og venstreprofiler, som du bruger til at sidde og diskutere med dig selv. Det er ét stort komisk skuespil. Du må altså kede dig meget, siden du ikke har bedre at tage dig til.

Men indrømmet: Nogle gange ER det da skam lidt underholdende....

Hvor har du egentlig gjort af Albert? Længe siden du loggede ind som ham. :hyper:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #190 Dato: September 21, 2018, 01:55:29 pm »

Jeg er ligeglad med hvad andre tror. Jeg VED, at du har flere fake højre- og venstreprofiler, som du bruger til at sidde og diskutere med dig selv. Det er ét stort komisk skuespil. Du må altså kede dig meget, siden du ikke har bedre at tage dig til.

Men indrømmet: Nogle gange ER det da skam lidt underholdende....

Hvor har du egentlig gjort af Albert? Længe siden du loggede ind som ham. :hyper:

Du må tro, hvad du vil. For mig er det uden interesse.  :aww: :Cherna_29:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #191 Dato: September 21, 2018, 01:56:15 pm »

Okay, men du må hygge dig ude på fælleden, ALBERT! :hyper:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #192 Dato: September 21, 2018, 02:08:57 pm »

Okay, men du må hygge dig ude på fælleden, ALBERT! :hyper:

:aww: :Cherna_29:

Anklageren

• Gæst
« Svar #193 Dato: September 21, 2018, 11:04:02 pm »

Det har jeg også.

Prøv at klik på linket i min kommentar (det er et hyperlink), og det ser sådan ud:

Citat fra: politisk ukorrekt efter Februar 06, 2018, 05:36:43 pm

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.
« Svar #194 Dato: September 21, 2018, 11:05:04 pm »
I laver nær ikke andet end overvåge hinanden. Det er såååå nedtur.