Forfatter Emne: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.  (Læst 16539 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Sv: Der er hul hele vejen igennem p.ukorrekts skal!
« Svar #135 Dato: Februar 06, 2018, 06:22:00 pm »
politisk ukorrekt:
Citér
Hvis du gerne vil  have, at jeg går til politiet, fortsætter du bare.

Men du kan stadig nå at stoppe. Så tilgiver jeg dig, fordi jeg tror, at du er psykisk uligevægtig og ikke selv kan styre hvad du skriver. Men uanset om du bare troller, er det her ikke ok.

Jeg har aldrig gidet at læse et suk af, hvad 'Poul J.-gruppen' skriver, så dem udelader jeg lige. Men blandt resten af Din-debat-medlemmerne regner jeg dig for at være den mest psykisk uligevægtige. Du er hinsides enhver form for menneskelig fornuft.

Du tror da vel ikke, at det rager mig, om du (og 'Dommeren'/Anklageren) går til politiet??   :JC-hysterical:   :dance3:
Din bemærkning er affødt af en snigende angst, lille firben. Intet kunne interessere mig mindre.

Som sagt har jeg dårligt tid til dit kvalmende, selvfikserede bavl i dag, men du skal nok blive trådt ned i asfalten, hvor du hører hjemme.
Det eneste du fortjener.
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.
« Svar #136 Dato: Februar 06, 2018, 06:23:46 pm »
Du ser da også konspirationer alle vegne.
¨

Hvorfor tror du, at Hjerter Es og Massey liker Langgaard-Nielsen´s trussel? Tænk selv og brug din efter eget udsagn tårnhøje IQ. :yes:

Der er INGEN undskyldning for at like en trussel. INGEN. Og heller ingen undskyldning for at bagatelisere det og snakke udenom.

Så uanset om det er samme person eller ej, stiller det disse likers i samme bås som ham, der truer. Det kan ikke være anderledes.

Hvis der var én der skrev, at du, TORSKen, skulle have en på kassen, ville du så ikke mene, at de personer, der likede denne trussel, var i samme bås som ham, der truer?

Om der så er 1, 2 eller 3 personer bag disse tre profiler, er efter min mening underordnet. Alle støtter truslen. Uanset om de er 1, 2 eller 3.

Som du kan se, likede jeg den trådløses kommentar om at sådan en trussel burde udløse banning. :negative:

Men du ser da vist efterhånden multiprofiler alle vegne. Albert og Tigermanden er den samme, det kom han selv til at afsløre på sol engang. Hændelsen inspirerede ham senere til at skrive et Anklager-lignende indlæg fra sin Tigermand-profil for at vi også skulle tro at han er Anklageren.
Langgaard, Rudi og de andre højrenationale er muligvis den samme. Han/de skriver kun om det samme emne (indvandringen) og bliver sure hvis andre skriver om andre emner. Massey er ikke denne person, for han/hun deltager da i andre debatter end dem om indvandring. Men derudover kan jeg ikke umiddelbart se nogen multiprofiler. Og jeg tror heller ikke folk sidder og skifter mellem forskellige profiler bare for at kunne like sigselv.
cuckelicuck

Stina

• Gæst
« Svar #137 Dato: Februar 06, 2018, 06:24:29 pm »
Torsten B.

Har du lagt mærke til den ting, at alle indlæg kommer til at handle om mig :) ,  og det giver "klik" til GuBBi, så GuBBi sidder nok et eller andet sted og skral-griner, han tjener jo gode penge på hvert eneste "klik" der kommer på Dd.

GuBBi er nok på ferie i Sverige for at se på en nu bil, betalt at alle "flixtor/Stina/ Osv." underlige ubegavet indlæg, jeg tror GuBBi er overe og kigge på denne bil, " https://www.youtube.com/watch?v=02K1CaUpAJA ", i mine øjne har han fortjent den.

Og på en måde griner jeg også, der kommer (hvad fanden hedder det?), ???? opmærksomhed?? på min sag imod tryg, måske negativt, men stadigt opmærksomhed, og som Simon Spis engang sagde, "Alt omtale er gratis reklame, uanset hvad.", så flixtor hjælper mig på en måde, der er sgu-da ingen der tror på så meget som et ord af hvad den idiot skriver, alle kan jo se personen er falsk og en tyv/løgner og alt muligt andet.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Det er nemmelig rigtigt Gubbi tjener fedt på alle reklamerne så nu køber han bil for vores klik du er så klog og mandig må jeg snart møde lille Poul så jeg siger bløb bløb gak gag mens taler mig lige til orgasme
« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 06:26:30 pm af Stina »

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #138 Dato: Februar 06, 2018, 06:28:44 pm »
Dommeren:

Citér
Suk - politianmeldt....

Ja SUK, Anklager-dommer-hævner!  :big_grin:  For nu at gå politisk ukorrekt i bedene: Sjovt, at du skulle være online lige nu. Det er du jo ikke så tit.  :big_grin: :JC_ghey:  - og sjovt nok, at din udtryksmåde er så identisk med 'Tigermanden's, når han rigtigt sukkede og anmeldte folk (dog næppe til politiet.) Ved du hvad, du kan blapre som du vil. Hva' raaaaager det mig?   :ROFL:
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #139 Dato: Februar 06, 2018, 06:34:44 pm »
Som du kan se, likede jeg den trådløses kommentar om at sådan en trussel burde udløse banning. :negative:

Det noterede jeg mig og undskyld, at jeg glemte at anerkende dig for det.

Men du ser da vist efterhånden multiprofiler alle vegne.

Fordi de ER allevegne. Tror du i alvor på, at der er mere end 1-2 personer, der forfølger PJ? De liker hinanden konstant og er online samtidig eller logger ind og ud lige efter hinanden hele tiden.

Jeg har dog også noteret mig, at du, Torsten, morer dig over PJ-trollerierne. Jeg har også nogle gange syntes, at de er sjove (ligesom dig). Men jeg savner nogle gange lidt, at du tager afstand fra den mere hardcore stalking. Det ville klæde dig at tage afstand, når der f.eks. bliver postet privatbilleder og lignende af PJ.

Albert og Tigermanden er den samme, det kom han selv til at afsløre på sol engang. Hændelsen inspirerede ham senere til at skrive et Anklager-lignende indlæg fra sin Tigermand-profil for at vi også skulle tro at han er Anklageren.

Enig i analysen. Jeg hoppede også på den galej og troede i et stykke tid, at Tigermanden var Anklageren. Jeg har dog nuanceret denne opfattelse siden. Så det viser, at jeg ikke er ufejlbarlig.

Derfor vil jeg også senere beklage, hvis det nu viser sig, at jeg tager fejl, når jeg hævder, at Rudi´erne og PJ-stalkerne er samme person. Men når Massey sidder og liker Langgaard´s trussel, synes jeg nu bare, at jeg bliver bekræftet i min teori.

Og hvis vi nu siger, at jeg TAGER fejl, forstår jeg godt, at Langgaard er sur over beskyldningen. Men så ville det bare gavne hans sag bedre, hvis han kom med et nuanceret og objektivt svar i stedet for at true. Så ville jeg have mere respekt for ham og måske trække beskyldningen tilbage. Ved at reagere så opfarende, som han gør, synes jeg egentlig bare at han forstærker min mistanke.

Skal jeg lege djævlens advokat, så kan jeg komme med en teori om, at nogen udgiver sig for at være Rudi´erne. Måske er selve Rudi ægte og så er de andre trollprofiler, der imiterer ham. Så jeg afviser ikke 100% af Rudi himself kan være ægte. Dog svækker det hans sag, synes jeg, at han selv har været opfarende og aggressiv et par gange, altså fra sin egen profil, DOG uden at true nogen direkte. Men igen ville han stå bedre, hvis han ikke var så opfarende men tog det mere roligt.

Langgaard, Rudi og de andre højrenationale er muligvis den samme. Han/de skriver kun om det samme emne (indvandringen) og bliver sure hvis andre skriver om andre emner.

He he, så giver du mig jo lidt ret alligevel. Eller rettere udelukker du ikke, at der KAN være lidt om snakken.

Massey er ikke denne person, for han/hun deltager da i andre debatter end dem om indvandring. Men derudover kan jeg ikke umiddelbart se nogen multiprofiler. Og jeg tror heller ikke folk sidder og skifter mellem forskellige profiler bare for at kunne like sigselv.

Grunden til, at jeg er mistroisk overfor Massey er, at han har liket trusler imod mig to gange nu. Det sætter ham bare i samme bås som Langgaard. Uanset om han er den samme eller ej.

Jeg anerkender dog, at de skriver ret forskelligt, så jeg forstår godt, at nogle ikke kan se, at de skulle være samme person. Jeg er dog heller ikke stensikker. Men det er de der likes af truslerne, der giver mig mistanken. Altså begge gange, jeg er blevet truet, er Massey jo logget ind fem minutter efter og har liket truslen. Det beviser intet, men er mistænkeligt.

« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 06:40:17 pm af politisk ukorrekt »

Offline Dommeren

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Country: no
    • Vis profil
« Svar #140 Dato: Februar 06, 2018, 06:34:57 pm »
Dommeren:

Citér
Suk - politianmeldt....

Ja SUK, Anklager-dommer-hævner!  :big_grin:  For nu at gå politisk ukorrekt i bedene: Sjovt, at du skulle være online lige nu. Det er du jo ikke så tit.  :big_grin: :JC_ghey:  - og sjovt nok, at din udtryksmåde er så identisk med 'Tigermanden's, når han rigtigt sukkede og anmeldte folk (dog næppe til politiet.) Ved du hvad, du kan blapre som du vil. Hva' raaaaager det mig?   :ROFL:

Tænk, at en stor, voksen mand ikke har andet at give sig til - end at sidde bag skærmen og gætte på, hvem der er hvem!  :big_grin:

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #141 Dato: Februar 06, 2018, 06:41:30 pm »
Dommeren:
Citér
Tænk, at en stor, voksen mand ikke har andet at give sig til - end at sidde bag skærmen og gætte på, hvem der er hvem!

Tjah, men det er jo det, politisk ukorrekt gør. Næsten døgnet rundt.
Jeg ved heller ikke, hvorfor han er så syg i potten!    :connie_nutzo:

Anklageren

• Gæst
« Svar #142 Dato: Februar 06, 2018, 06:47:47 pm »

Suk - politianmeldt....

Jeg deltager ellers ikke meget i gæt hvem-der-er-hvem, men jeg tror, at du er den samme som Langgaard-Nielsen - eller at du en af sympatisørerne.

Desuden vil jeg anbefale dem, der har lyst til at melde det - at tænke sig om - og gå til pressen i stedet for.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #143 Dato: Februar 06, 2018, 06:52:23 pm »
Dommeren:

Citér
Suk - politianmeldt....

Hvis du tager det så roligt, hvorfor farer du så sådan op over mig?

Hvis du mener, at du har ret og jeg tager fejl, kan du jo bare forklare sagen, som du ser den uden at blive grov i munden. Der ville også være større chancer for, at jeg troede på dig, hvis du ikke skrev de der grove ting. Var du nu mere venlig i tonen, havde jeg nok lyttet mere og måske troet på dig.

Men teoretisk set har du da ret i, at du ikke behøver være Rudi, hvis jeg skal lade tvivlen komme dig til gode et øjeblik. Du kan være en troll, der imiterer ham for at stille ham i et dårligt lys, så jeg eller andre skal tro, at du er Rudi. Lidt ligesom dengang, en eller anden skrev ligesom Anklageren fra Tigerens profil.

Teoretisk kan du også være den ægte vare og så er det de andre, der kopierer dig. Alt er sådan set muligt i teorien.

JEG har ikke politianmeldt dig indtil videre. Jeg kender dit temperament efterhånden og prøver at være overbærende. Men der er også grænser for, hvor længe jeg vil acceptere et så groft sprog. Det er kun fordi, det kommer fra dig og jeg kender dit temperament, at jeg har valgt at slå koldt vand i blodet. Der bliver jo sagt så meget på internettet. Det legitimerer ikke et sådant sprogbrug, men desværre ER tonen på nettet bare ekstremt hård generelt. Ikke bare her, men mange andre steder.

Altså folkevalgte politikere må stort set hver uge stå model til trusler, forsøg på intimidering, stalking, trollerier o.s.v. Det mener jeg udgør en trussel for demokratiet, da det efterhånden kun er de mest hårdføre og rå personer, der tør blive politikere. De fleste skal ikke nyde noget.

Dommeren:
Citér
Tænk, at en stor, voksen mand ikke har andet at give sig til - end at sidde bag skærmen og gætte på, hvem der er hvem!

Tjah, men det er jo det, politisk ukorrekt gør. Næsten døgnet rundt.
Jeg ved heller ikke, hvorfor han er så syg i potten!    :connie_nutzo:

Måske bruger jeg for meget energi på det, ja.

Men jeg er bare træt af, at forum sejler totalt, fordi GuBBi er fraværende for tiden. Derfor udstiller jeg gerne de værste trolls og stalkers.

Light trolls har jeg dog aldrig haft noget problem med. Det er derfor, jeg godt kan grine af de mere harmløse dele af PJ-trolleriet. Hvorimod jeg tager afstand fra, når der postes privatbilleder o.s.v.
« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 06:55:40 pm af politisk ukorrekt »

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #144 Dato: Februar 06, 2018, 06:59:02 pm »
Dommeren/falske profil igen.

Jeg har en profil, de syge individer der jagter mig har 100-falske profiler, de har brugt over 5.000-Kr på taletidskort for at genere mig, hvem betaler dem for det?, nogen gør det, det kan alle regne ud, hvem er det der vil lukke kæften på mig, hvem har noget ud af at svine mig til på denne måde??????????????????????????????????????????, vi lader lige spørgsmålet stå et øjeblik?,    ?, det var så det, kunne du selv regne ud hvem der har en økonomisk interesse i at genere/lukke kæften på mig, kom nu!.

Flixtor er den gamle profil "Gitte 1111", det ved alle vel, "Gitte 1111" havde en anden profil inden hun blev til "Gitte 1111", hendes gamle profil på SOLèn var som alle ved det "Gitte Petersen" og hun reklamerede med at hun kom fra Glostrup, det har hun selv lagt ud på SOLèn i gamle dage, og skrevet til mig på Mail:, hvad har "Vi" i Glostrup ?, som har med mig at gøre ??, ud over Byretten i Glostrup, så ligger tryg jo også i Glostrup`s kommune, sååååååååååååååååååååååååååååååååå?.

Det kan være forklaringen på Gitte`s/flixtor`s jagt på mig, der er ikke andre fornuftige forklaringer.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #145 Dato: Februar 06, 2018, 07:00:10 pm »
Jeg har dog også noteret mig, at du, Torsten, morer dig over PJ-trollerierne. Jeg har også nogle gange syntes, at de er sjove (ligesom dig). Men jeg savner nogle gange lidt, at du tager afstand fra den mere hardcore stalking. Det ville klæde dig at tage afstand, når der f.eks. bliver postet privatbilleder og lignende af PJ.

Jeg synes Pouls stridigheder med de andre krøngeboere og hans endeløse sag mod Tryg er rigtig god underholdning også fordi han selv bliver ved med at skrive om det. (Det kan jeg så ikke forstå at han gør.) Men jeg vil da på det kraftigste tage afstand fra at hans søn er blevet involveret i det. Jeg kunne forstå på et af Pouls indlæg at nogen havde kontaktet sønnens arbejdsplads.  :JC_doubledown: Men jeg tror nu ikke det er Olsen, flixtor, MariS, Terrence og John Deere. De er måske nok irriterende for Poul, men jeg tror at de når det kommer til stykket er ret harmløse.
cuckelicuck

Evalu

• Gæst
« Svar #146 Dato: Februar 06, 2018, 07:04:14 pm »
Højrefløjen har en bemærkelsesværdig forkærlighed for blød asfalt. :connie_tap:

Som sagt har jeg dårligt tid til dit kvalmende, selvfikserede bavl i dag, men du skal nok blive trådt ned i asfalten, hvor du hører hjemme.

(Dog overvejer jeg det, for lige at stampe dit løgn ned i asfalten én gang for alle.)

Og de skulle stampes ned i asfalten, ingen tvivl om den ting.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #147 Dato: Februar 06, 2018, 07:06:00 pm »

(Dog overvejer jeg det, for lige at stampe dit løgn ned i asfalten én gang for alle.)

Ha. Øglebob har måske lidt ret alligevel.
cuckelicuck

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #148 Dato: Februar 06, 2018, 07:06:45 pm »

Godt observeret.

Ha. Øglebob har måske lidt ret alligevel.

Jeg synes nu, det har været åbenlyst i månedsvis. Sådanne eksempler som Evalu kom med ét af der, synes jeg der har været mange af, hvor bestemte udtryk går igen og igen på lignende profiler. Og mange bække små, gør en stor å. Og det giver efterhånden et bestemt helhedsindtryk, for de der har øjne at se med.

Beviser det noget? Nej. Evt. beviser har kun GuBBi. Men om ikke andet, synes jeg det er legitimt at være skeptisk overfor visse profiler, der nærmest snakker hinanden efter munden hele tiden, liker hinanden i indlæg efter indlæg og oven i købet har samme jargon.

Jeg kunne egentlig være næsten ligeglad, hvis det bare var gemene trollerier. Men det er det jo ikke længere, når folk trues og stalkes. Det er derfor, jeg udstiller de profiler, der poster private billeder af andre brugere eller truer dem o.s.v. Almindelige godmodige trollerier er jeg ligeglad med. F.eks. Stinas spillen-fuld i aftes. Det har sin morsomhed.
« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 09:06:20 pm af politisk ukorrekt »

Stina

• Gæst
« Svar #149 Dato: Februar 06, 2018, 09:30:53 pm »
Dommeren/falske profil igen.

Jeg har en profil, de syge individer der jagter mig har 100-falske profiler, de har brugt over 5.000-Kr på taletidskort for at genere mig, hvem betaler dem for det?, nogen gør det, det kan alle regne ud, hvem er det der vil lukke kæften på mig, hvem har noget ud af at svine mig til på denne måde??????????????????????????????????????????, vi lader lige spørgsmålet stå et øjeblik?,    ?, det var så det, kunne du selv regne ud hvem der har en økonomisk interesse i at genere/lukke kæften på mig, kom nu!.

Flixtor er den gamle profil "Gitte 1111", det ved alle vel, "Gitte 1111" havde en anden profil inden hun blev til "Gitte 1111", hendes gamle profil på SOLèn var som alle ved det "Gitte Petersen" og hun reklamerede med at hun kom fra Glostrup, det har hun selv lagt ud på SOLèn i gamle dage, og skrevet til mig på Mail:, hvad har "Vi" i Glostrup ?, som har med mig at gøre ??, ud over Byretten i Glostrup, så ligger tryg jo også i Glostrup`s kommune, sååååååååååååååååååååååååååååååååå?.

Det kan være forklaringen på Gitte`s/flixtor`s jagt på mig, der er ikke andre fornuftige forklaringer.

Sikke en dum trunte hvis du har brug for at mødes og snakke så sir du bare til vi tror alle sammen du er på sporet af gitte1111 og tryg tænk de vil gå så lang bare for du skal tie