Forfatter Emne: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.  (Læst 3476 gange)

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.8%
    • Vis profil
Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.
« Dato: Februar 02, 2018, 11:45:53 am »
Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J. han burde spærres inde på den lukkede afd.

Det er simpelthen blevet en besættelse for ham, at citere flere år, gamle indlæg - igen igen igen igen - lægge  andres private billeder ud  - og så et  - af sig selv i underbuser .. hvide og nyvaskede gammelmands bukser - han er virkelig syg i bøtten  :connie_22: :connie_nutzo: :crazy: :ermm:

At han opretter profiler på stribe, er ligeså sygt  men ingen tvivl - han er jo sindsyg.

At GuBBi har forladt sit forum, og ladet det køre ned i SPAM, det forstår vi jo ikke, men han burde melde sig herinde, og give en fornuftig forklaring - bare at lukke og slukke er en falliterklæring, han burde sælge til en, der er sit ansvar bevidst, og det tror jeg faktisk Anti-rød er.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    54.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J.
« Svar #1 Dato: Februar 02, 2018, 11:58:00 am »
Den skizofrene, der kører en hetz mod Poul J. han burde spærres inde på den lukkede afd.

Rigtigt, men problemet rr at PJ bestandigt svarer på det. Hvis PJ selv holdt lav profil, ville det hurtigt holde op.
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    24.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 02, 2018, 12:02:36 pm »

Det er simpelthen blevet en besættelse for ham, at citere flere år, gamle indlæg - igen igen igen igen - lægge  andres private billeder ud  - og så et  - af sig selv i underbuser .. hvide og nyvaskede gammelmands bukser - han er virkelig syg i bøtten  :connie_22: :connie_nutzo: :crazy: :ermm:

At han opretter profiler på stribe, er ligeså sygt  men ingen tvivl - han er jo sindsyg.

At GuBBi har forladt sit forum, og ladet det køre ned i SPAM, det forstår vi jo ikke, men han burde melde sig herinde, og give en fornuftig forklaring - bare at lukke og slukke er en falliterklæring, han burde sælge til en, der er sit ansvar bevidst, og det tror jeg faktisk Anti-rød er.

Ufattelig som I skal snage i mandens privatliv, og årsag til han ikke holder styr på debatten.
Der kan være sket mange ting, som ikke rager os der gør at han er fraværende.
Man kan ikke bebrejde manden, hvis han er blevet træt af at holde styr på den børnehave, med den permanent bannede og hvad deraf følger, profilgætteri som altid har været en del af sitet, og så alle jer der har travlt med at snage.
At han har, ville betale en plovmand årligt for I kan diskutere toiletruller eller skrive om aftensmad, muslimer og sindssyge konspirationsteorier er en gåde, så hvad med bare at være glade over han gad det
Med meget få klik på one.com kan man på få minutter købe domain, sætte en side op som denne, så er man fri for at sidder her med utidig indblanding i driften og harske bemærkninger der er mindst lige så træls som alle de åndssvagheder der følger i kølvandet på den landsbytosse er tilbage.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: Februar 02, 2018, 01:29:49 pm »
Det er interessant at se, at Carlo liker Massey. Jamen Massey ER jo PJ-stalkeren. Enten er Carlo for fatsvag til at opdage dette. Eller også ved han det godt og har en eller anden obskur interesse i at støtte PJ-stalkeren.

Jeg synes i hvert fald, at det er meget sigende, at Carlo kører hetz imod mig og min person fremfor at sige fra overfor stalker. Er han fatsvag eller har han en interesse i at støtte stalker?

I går dokumenterede jeg, at PJ-stalkeren er den tidligere navnkundige bruger fra SOL, Megaprofilos. Det var ham, der havde en avatar med Keanu Reeves fra filme "The Matrix". Han var venstreorienteret og støttede altid de røde på debatten inde på SOL. På et tidspunkt talte moderator Flanhard over sig og afslørede, at Megaprofilos stod bag PJ-stalkerprofilerne multiprofil999 og Ammefar. Hvilket jeg dokumenterede i går. Men det bevises i denne gamle SOL-tråd:

https://sol.dk/debat/hvorfor-slettes-alle-indl%C3%A6g-der-modsiger-poul-j

I og med, at denne mand er venstreorienteret, er det ikke så overraskende, at det netop er venstrefløjen herinde der holder hånden over ham. Carlo især. Hvorimod Lyjse, som set ovenover og Anti-Rød har udtalt sig mere bastant overfor PJ-stalkeren. Så det er venstrefløjen, der holder hånden over stalker og højrefløjen, der godt tør sige fra overfor ham. Det giver mening, nu da vi ved, at stalker udgiver sig som højreorienteret herinde (PJ-stalker skriver ofte racistiske indlæg), men i virkeligheden er den venstreorienterede Megaprofilos fra SOL.

Jeg er også overbevist om, at denne mand står bag Rudi-profilerne. Når han skriver som sig selv (Megaprofilos) inde på SOL, så lyder han langt mere som Rudi end som krøngerne. Og de seneste dage har PJ-stalkeren gang på gang liket Rudi´erne. Da én af Rudi-profilerne truede mig indirekte i forgårs, hvem var da den eneste, der likede Langgaard-Nielsen (Rudi)? Korrekt: Det var en af PJ-stalkerne!! Dette indikerer meget kraftigt, at PJ-stalkeren og Rudi´erne er én og samme mand.

Og dersom denne mand er venstreorienteret i virkeligheden, er Rudi´erne oplagt false flags og falske profiler, der er sat i verden for at udstille højrefløjen, som rabiate truende og aggressive freaks. Jeg ved ikke, om venstrefløjen herinde er klar over, at det er en venstreorienteret, der står bag Rudi´erne og PJ´erene? Men jeg aner i hvert fald, at de har en interesse i at holde liv i Rudi´erne, fordi Rudi´erne jo reelt set tjener venstrefløjens sag med deres rabiate og vanvittige racisme og truende, aggressive adfærd. Ligesom Tigermanden, som Anklageren korrekt har fremført mange gange, jo i virkeligheden er en gave til højrefløjen. Fordi Tigermanden latterliggører og udstiller venstrefløjen.

@Anklageren: Med den logik du anvender overfor Tigermanden, nemlig at han tjener højrefløjens interesse ved at latterliggøre venstrefløjen, burde du så ikke anvende samme logik med hensyn til Rudi? Rudi latterliggører jo ligeså højrefløjen og tjener dermed venstrefløjens interesse. Så hvis Tigermanden, som du jo mener, er opført af højrefløjen for at gøre grin med venstrefløjen, så burde samme argument da også gælde for Rudi. Han er selvfølgelig opført af venstrefløjen for at tage pis på dem!
« Senest Redigeret: Februar 02, 2018, 02:02:06 pm af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: Februar 02, 2018, 01:35:36 pm »

Rigtigt, men problemet rr at PJ bestandigt svarer på det. Hvis PJ selv holdt lav profil, ville det hurtigt holde op.

Det der RIGTIGT glæder mig, for det er første gang, jeg ser en antydning af, at du siger stalker imod.

Jeg har før skrevet mine argumenter for at skrive i PJ-trådene. Men jeg gentager dem gerne endnu engang:

1. Det gør jo ingen forskel, om jeg svarer eller ej. Fordi stalker har 10-12 forskellige profiler, så hvis jeg ikke svarer, så svarer han bare sig selv fra disse profiler. Prøv og gå ind på SOL. Der er jeg ikke længere aktiv. Og alligevel fylder PJ-stalkeren og PJ-trolleriet lige så meget derinde som her.

2. Jeg svarer ham for at give ham modspil. Jeg er jo en af de få herinde, der siger fra overfor ham. Mens I andre - efter min mening - indirekte støtter ham gennem jeres tavshed. Hvis I ikke er imod ham, er I  med ham, kunne jeg omskrive Bush´slogan. :smile1:

Du har aldrig - som jeg husker det, men jeg kan huske galt - sagt fra overfor PJ-stalker. Har du en interesse i at holde ham i live? Eller tror du, at jeg er PJ-stalkeren, siden du konstant angriber mig og ikke stalker?

3. GuBBi er fraværende. Og dersom indlæggene ikke bliver slettet, så kommer de jo allligevel til at fylde det hele, hvad enten jeg svarer eller ej. Stalker laver selv sine egne profiler, hvorfra han svarer sig selv. Hvis GuBBi gør sit arbejde, så er der intet problem. Så er trådene jo væk, inden jeg eller andre når at svare.

4. Du og Anklageren svarer jo også Rudi. Og Rudi svarer Tigermanden. Så I andre svarer jo også trolls. Så hermed er det lidt hyklerisk, når I brokker jer over, at jeg svarer PJ-stalker. Anklageren har jo også svaret Rudi-trollene hundredevis af gange. Så hvad er forskellen? :smile1:

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    15.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 02, 2018, 03:05:15 pm »
Uanset hvad/hvilket emne jeg svare på, uanset hvilket svar jeg giver, så bliver emnet vendt så det pludseligt kun drejer sig om mig og min sag imod tryg.

jeg syntes det er røv-tarveligt overfor alle de rigtige debattører, som godt vil havde en debat om X-ting og hverdagens problemer, alle ved jeg har min sag imod tryg, og at jeg vil forsætte min kamp imod tryg til jeg dør, nu er der så ikke "læse-tvang" på mine indlæg, så dem som ikke gider høre/læse om min sag, de må gerne holde sig fra de indlæg, trolden udstiller jo kun sig selv som en tumpe, en som ingen rigtige venner har i den virkelige verden, og på en måde må man jo havde medlidenhed med det ynkelige menneske.

Jeg tror at flere af de billeder personen lægger ud er billeder af sig selv, (dem med hans lille tissemand og andre billeder i samme karakter.), det er tydeligt at personen er blevet mishandlet som barn, en som aldrig har haft en kæreste.

Hvis I lagde mærke til det, så lavede personen et langt indlæg, det har sikkert taget ham en hel time at skrive indlæget, ingen kommenterede det, ingen, så personen var pisket nød til at bruge hans anden profil "viggo" for at få opmærksomhed, nu havde personen brugt så laaang tid på et indlæg, også gad ingen svare på det, personen vil "høres/ses/læses" bliver personen ikke det, så "uddøre" personen og derved trolden, så valget er dit, skal trolden "leve" eller hvad, fodre du trolden!, så er du ikke bedre end trolden selv.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen 

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Februar 02, 2018, 03:31:57 pm »
Jamen så kan du komme til at snakke med dig selv ang den for længst tabte Tryg parodi , for jeg tror også folk er trætte af at høre om den . Det er jo det samme og samme ævl du har kørt med i snart 30 år , du laver lovene så de passer ind til dig , men gud ske tak og lov er der bare nogen der har fundet ud af at du ikke har ret til mere .         Jeg får ikke svar på hvad en permanent banning  betyder  det må du da vide , eftersom jeg læste at du ene mand kan få lovene lavet om .

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: Februar 02, 2018, 04:19:16 pm »
Uanset hvad/hvilket emne jeg svare på, uanset hvilket svar jeg giver, så bliver emnet vendt så det pludseligt kun drejer sig om mig og min sag imod tryg.

Enig. Og det er derfor, at det argument med bare at ignorere trollen, ikke holder helt. Fordi selv hvis man ignorerer ham, så fordrejer han alligevel emnet til at handle om PJ eller så poster han en tissemand, nogle familiebilleder eller en fyldt kumme o.s.v.

jeg syntes det er røv-tarveligt overfor alle de rigtige debattører, som godt vil havde en debat om X-ting og hverdagens problemer, alle ved jeg har min sag imod tryg, og at jeg vil forsætte min kamp imod tryg til jeg dør, nu er der så ikke "læse-tvang" på mine indlæg, så dem som ikke gider høre/læse om min sag, de må gerne holde sig fra de indlæg, trolden udstiller jo kun sig selv som en tumpe, en som ingen rigtige venner har i den virkelige verden, og på en måde må man jo havde medlidenhed med det ynkelige menneske.

Det har jeg da også. Selvom personen bag muligvis hader mig som pesten, så hader jeg ikke ham. Fordi jeg ved, at han er syg. Enten er han skizofren eller også er han bare alkoholiker og kan ikke styre sig, når han sidder midt i sin brandert. Uanset hvad, er jeg overbevist om, at han ikke selv kan gøre for det. Men det ændrer bare ikke ved, at det er ret irriterende i længden med hans stalken.

Jeg tror at flere af de billeder personen lægger ud er billeder af sig selv, (dem med hans lille tissemand og andre billeder i samme karakter.), det er tydeligt at personen er blevet mishandlet som barn, en som aldrig har haft en kæreste.

Ja. Han tager de få billeder af PJ (dig?), som han kan finde. Og så kombinerer han dem med billeder, der intet har med PJ at gøre. Den lille diller og gylpen, som han poster, tror jeg er hans egen diller og gylp. Men det kan også være billeder, han har fundet på nettet. Grunden til, at jeg dog tror, at det er hans egen diller og gylp, er, at det er samme underkrop han har postet et hav af gange. Det tyder på, at det er hans eget underliv, han blotter. :yes:

Hvis det er ham selv, så er underlivet tydeligvis en ældre mands underliv. Jeg vil skyde på ca. en 70 årig mand. Måske sidst i 60´erne.

Hvis I lagde mærke til det, så lavede personen et langt indlæg, det har sikkert taget ham en hel time at skrive indlæget, ingen kommenterede det, ingen, så personen var pisket nød til at bruge hans anden profil "viggo" for at få opmærksomhed, nu havde personen brugt så laaang tid på et indlæg, også gad ingen svare på det, personen vil "høres/ses/læses" bliver personen ikke det, så "uddøre" personen og derved trolden, så valget er dit, skal trolden "leve" eller hvad, fodre du trolden!, så er du ikke bedre end trolden selv.

Både og. Han svarede jo netop sig selv. Så hvis vi andre ikke svarer ham, så svarer han bare sig selv. Jeg ved ikke, hvor meget forskel det gør i praksis.

Torsten Bonfils har også lige svaret ham to gange. Så jeg er ikke den eneste, der svarer ham. Men ingen brokker sig, når Torsten svarer ham. Kun når jeg gør det. :yes:
« Senest Redigeret: Februar 02, 2018, 04:21:53 pm af politisk ukorrekt »

Offline Christian Madsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Februar 02, 2018, 04:57:19 pm »

Bare rolig pæfo Poul ingen tror du h a r så hvid undertøj

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Februar 02, 2018, 05:48:55 pm »
Poul J.

Citér

Helt enig !

Psykopaten sidder kun og venter på, du dukker op, så han kan komme af med sin galde  :bad:

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Februar 02, 2018, 05:53:28 pm »
Måneskin

Citér
Jamen så kan du komme til at snakke med dig selv ang den for længst tabte Tryg parodi , for jeg tror også folk er trætte af at høre om den .

Det er jo dig, der elsker at køre i det samme spor samme spor samme spor, du kan jo slet ikke undvære din hetz mod Poul J.  :bad:

Hvad skulle du ellers få tiden til at gå med .. pille bussemænd ...  :bee: eller vaske dine underbuskser .. :bad:

Offline Christian Madsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Februar 02, 2018, 06:12:19 pm »

Du skulle overhoved ikke kunne svare her, så længe du er her blivet der lgt afsløringer her.
Så bestemmer du selv h or meget det er.

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Februar 02, 2018, 10:01:53 pm »
Christian Madsen og alle dine andre profiler - du er syg i hovedet, og det ser ud til, du har svært ved, at ramme tastaturet  :JC_finger:

Det er ikke Poul J. der er noget galt med, det er dig !

Hvor må du have et trist liv, du venter jo kun på, at du kan komme af med din galde, selvom Poul J. ikke har nævnt Tryg, så skal du nok med djævelens vold og magt, komme ind på det emne  :bad:

Sv: Debattens tilstand....
« Svar #4 Dato: Januar 15, 2018, 08:19:28 am »
"Carlo".

Kom nu!, du ved godt at der er en lille klikke der bevist jagter X-antal personer, det værste med de personer er at de bruger et netværk som "GuBBi" ikke har en chance for at banne, uden at det går ud over en masse andre.

Poul Jørgensen

OG SÅ KOMMER DU, MED DIT BRÆK

Sv: Debattens tilstand....
« Svar #5 Dato: Januar 15, 2018, 09:17:04 am »
Du er da ikke så lidt fræk Poul Jørgensen , er det dig der er blevet jaget væk   Nej du blev bannet , og nu bruger du et nyt netværk ,som du skulle bannes fra igen .Tørresnoren må føle sig til grin , efter du bare dukker op igen  , og efter dine trusler i mod ham .

citat slut

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #13 Dato: Februar 02, 2018, 10:07:24 pm »
Han er sikkert ikke ædru, siden han rammer skævt på tastaturet hele tiden. Faktisk begynder jeg at tænke, at vi nok i virkeligheden har at gøre med noget så simpelt som en alkoholiker og at, når han laver de mest rabiate indlæg, så skyldes det bare, at han sidder midt i en brandert.

Jeg husker ham fra hans gamle profil på SOL. Der var han faktisk undertiden fornuftig nok. Så jeg tror at han på en eller anden måde må være påvirket af et eller andet, for han har ændret sig til det værre. Tidligere trollede han af og til, men havde også øjeblikke med fornuftige og velargumenterede indlæg. Efterhånden er det intet andet end voldtrollerier, der kommer fra hans kant. Og jeg ved, at han dengang for 5-6 år siden skrev et indlæg, hvor han indrømmede, at han ofte sad med en brandert på, når han var på SOL. Så det forklarer i så fald meget godt hans ustabile og utilregnelige adfærd.

https://sol.dk/debat/hvor-meget-drikker-de-faste-debatt%C3%B8rere

(Megaprofilos er ham, der i dag er PJ-stalkeren. Dengang han var Megaprofilos på SOL, var han faktisk af og til fornuftig nok, selvom han allerede dengang havde sine pudsige indslag. Men der var længere imellem dem og han var dengang ikke helt udenfor pædagogisk rækkevidde)

Citér
Megaprofilos   5 år 10 måneder siden   47
Hvor MEGET drikker de faste debattørere????
Som overskriften siger; Hvor meget drikker i af alkohol, før/efter i deltager på SOL-debat???

Personligt kan jeg godt lide at have en lille skid på, når jeg skriver på debatten.

Lad nu være med at LYVE. Der er ingen der siger, at det er en dårlig ting.

MVH
Megaprofilos

Koblingen mellem Megaprofilos og Ammefar (PJ-stalkerne) bevises HER:

(Øverst i tråden optræder han som multiprofil999. Længere nede afsløres det, at han også er både Megaprofilos og Ammefar)

https://sol.dk/debat/hvorfor-slettes-alle-indl%C3%A6g-der-modsiger-poul-j
« Senest Redigeret: Februar 02, 2018, 10:17:16 pm af politisk ukorrekt »

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.8%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Februar 03, 2018, 07:48:16 am »
Politisk ukorrekt

Citér
Han er sikkert ikke ædru, siden han rammer skævt på tastaturet hele tiden. Faktisk begynder jeg at tænke, at vi nok i virkeligheden har at gøre med noget så simpelt som en alkoholiker og at, når han laver de mest rabiate indlæg, så skyldes det bare, at han sidder midt i en brandert.

Personen er en af typen "På røven i Nakskov" en fulderik -  som sikkert er nabo til Poul J.  - en der kender ham personligt, ligger inde med familiebilleder - om Megaprofilos  bor dernede, ved jeg ikke, jeg husker ham også fra Sol, hvor han svarede mig pænt et par gange, jeg fik ikke det indtryk af ham...