Forfatter Emne: Nu er der kommet mange gæster igen  (Læst 4820 gange)

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
Sv: Nu er der kommet mange gæster igen
« Svar #45 Dato: Februar 10, 2018, 04:43:37 pm »
Jørgen Rasmussen

Citér
Meget kan man sige om Langgaard-Nielsen, Politisk Ukorrekt, Poul Jørgensen, Viggo Kurt og de andre tosser. Men de satte da på sin vis lidt krydderi på forum.

Der er én tosse tilbage... desværre .... han kalder sig :

Hr. Olsen

Viggo Kurt Banned

Henrijette

Christian Madsen

Jørgen Rasmussen

• Gæst
« Svar #46 Dato: Februar 10, 2018, 05:34:12 pm »
Jørgen Rasmussen

Citér
Meget kan man sige om Langgaard-Nielsen, Politisk Ukorrekt, Poul Jørgensen, Viggo Kurt og de andre tosser. Men de satte da på sin vis lidt krydderi på forum.

Der er én tosse tilbage... desværre .... han kalder sig :

Hr. Olsen

Viggo Kurt Banned

Henrijette

Christian Madsen

Nå, er man blevet klogere?

Forleden skrev du da ellers, at du ikke mente, at Viggo var den samme som de andre.

Stina... det undrer mig, at du er her endnu... jeg tænker.. hvad skal du nu finde på, når du ikke kan køre hetz mod Poul J.

Hvis man går ind på din profil, og læser dine indlæg, så handler de ikke om andet !

Jeg er faktisk ligeglad med, hvordan andre skriver, og hvor mange fejl - også når dine bogstaver zik zakker  .. det er også de svampe.. eller de bajere..  :blum:

Men debatten med Politisk ukorrekt gik på, hvem der var troll, og i de tilfælde, ser jeg på skriften !

Viggo Kurt og dig, er ikke samme person, men I lider - af den samme besættelse  :bad:

Det du og din troll - makker, har gjort - her på Din Debat, er lige til en fængselsstraf !

Med venlig hilsen

Jørgen Rasmussen, overlærer (med IQ på 146)
« Senest Redigeret: Februar 10, 2018, 05:43:50 pm af Jørgen Rasmussen »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Februar 10, 2018, 08:00:02 pm »
Jørgen Rasmussen

Jeg skrev:

Citér
Viggo Kurt og dig, er ikke samme person, men I lider - af den samme besættelse  :bad:

Det mener jeg stadig - Stina og måneskin er den samme person, men nu er Poul J. her jo ikke, så derfor er det ikke sjovt længere, hvorimod den anden person:

Hr. Olsen

Henrijette

Christian Madsen

Spammer herinde, jeg tvivler på, at GuBBi kommer før, han lukker denne bule, som det efterhånden er blevet  :bad:

Jørgen Rasmussen

• Gæst
« Svar #48 Dato: Februar 10, 2018, 08:04:29 pm »
Jørgen Rasmussen

Jeg skrev:

Citér

Det mener jeg stadig - Stina og måneskin er den samme person, men nu er Poul J. her jo ikke, så derfor er det ikke sjovt længere, hvorimod den anden person:

Hr. Olsen

Henrijette

Christian Madsen

Spammer herinde, jeg tvivler på, at GuBBi kommer før, han lukker denne bule, som det efterhånden er blevet  :bad:

Kære unge dame,

du har vist ikke meget flair for at lege detektiv, så drop du hellere dét.

Du har jo fuldstændigt misopfattet det meste. Nå, men dig om det, hvis du gerne vil tages pis på.

Med venlig hilsen

Jørgen Rasmussen, overlærer

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: Februar 10, 2018, 10:01:35 pm »
Jørgen Rasmussen

Citér
du har vist ikke meget flair for at lege detektiv, så drop du hellere dét.

Det er muligt, personen har flere - end 3 profiler tilbage - jeg følger ikke, så meget med herinde.

Du er en munter fyr, men du skriver for godt, til at være en af dem  :big_grin:

Og jeg vil ikke overtage gætterierne - efter politisk ukorrekt - det var jo ham, jeg debatterede med.

P.S.

Langgaard-Nielsen var / er ikke en troll !

Jørgen Rasmussen

• Gæst
« Svar #50 Dato: Februar 10, 2018, 10:13:21 pm »
Det er muligt, personen har flere - end 3 profiler tilbage - jeg følger ikke, så meget med herinde.

Dét tør siges.

Ja og nej. Lad dig ikke narre af hvordan folk skriver/staver. En prof. troll ændrer bevidst sit sprog. Og narrer derved folk som dig.

Men nej, jeg er ikke trolden. Men du kan ikke vurdere det ud fra mine sproglige kompetencer - eller manglen på samme.

Og jeg vil ikke overtage gætterierne - efter politisk ukorrekt - det var jo ham, jeg debatterede med.

Du gør da nu ellers et stort arbejde for dét.

P.S.

Han sendte dødstrusler rettet mod en anden bruger. Så jeg vil næsten sige, at jeg håber, han er en troll. For hvis han mente det i alvor, må han være psykopat. Og hvis det var trolleri, er det dårlig "humor".

Enhver med lidt aktivitet i hjernecellerne, kan dog nemt regne sammenhængen ud og vil vide, at det VAR trolleri - omend en grænseoverskridende og ikke acceptabel form af slagsen. Men jeg gider næsten ikke stave det for dig, da du har fået nok at clou´s - uden at kunne gennemskue mere end en lille flig af det. Jeg forsøgte faktisk at hjælpe dig i starten. Men da du ikke har forstået små hints og små ledetråde, må jeg jo bare erkende, at du ikke egner dig som detektiv. Så jeg opgiver at vise dig vejen. Du må selv finde den, hvis du vil bore videre i mysteriet.

Men jeg gav dig f.eks. en ledetråd tidligere i dag, da jeg pointerede, hvordan Klondyke Carl kort efter, at Stina havde slettet sin profil i protest mod de mange "-" her på forum de sidste par dage, sjovt nok oprettede en tråd om de mange "-". Jeg gider ikke træde i det, men enhver med lidt fornemmelse for tingene, kan godt tage den ledetråd op og regne det hele ud. Kig på alle Stina´s indlæg. Og kig på alle Klondyke Carl´s indlæg. Og mysteriet ér løst. For den, der kan læse mellem linierne. Men mere vil jeg ikke sige, for I skal også lære at tænke selv, hvis I vil blive gode detektiver.

Ok, du får én lille ledetråd mere, men så er det slut. Kig på Ammefar´s indlæg´s historik. Læs alle hans indlæg. Og igen er sammenhængen lysende klar.

Det er primært DETTE indlæg af Ammefar, du bør hæfte dig ved:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6584.msg87352#msg87352

Citér
Deeeeejlig kulturberigelse i Italien: http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-08-28-uhyggelig-sag-ryster-italien-overfald-og-gruppevoldtaegt-paa-stranden-i-turistby

Muhamzzzz lever Anklagerens drøm ud i livet:
Et polsk kærestepar blev ifølge italiensk politi overfaldet på stranden af fire mænd, der først overfaldt og røvede den 26-årige polske mand og efterfølgende gruppevoldtog hans jævnaldrende kæreste.

Namme-namme, siger Carlo  :hyper:

Ka do føl maj?

Navnet er Ammefar

Prøv at sammenligne dette indlæg med, hvordan 12.30, Sharia, Molenbeek og Blue_Velvet skriver. Bemærk drilleriet af Carlo og bemærk udtrykket "muhammz". At drille Carlo og at kalde muslimer for muhammzer, har altid været 12.30/Sharia/Molenbeek/Blue_Velvet´s speciale og kendetegn.

(Udpenslet således for de fatsvage: 12.30, Sharia, Molenbeek, Blue_Velvet glemte, at han var logget ind på Ammefar´s profil og kom til at skrive som 12.30/Sharia/Molenbeek, Blue_Velvet. Ergo ER Ammefar den samme som disse).

Jeg ved selvfølgelig allerede, at ingen vil fatte, hvad jeg skriver. Det har brugerne herinde bare ikke overblikket og fingerspidsfornemmelen til. Så derfor vil jeg ikke afsløre mere efter dette indlæg. I må selv ligge og rode med det.

Med venlig hilsen

Jørgen Rasmussen, overlærer.

- Nej, jeg er selvfølgelig ikke overlærer. Det er bare gas. Jeg skabte denne anonyme profil med henblik på at give jer et par ledetråde, så I selv kunne opklare mysteriet. Da ingen forstod mine clou´s og hentydninger, begyndte jeg at trolle i stedet. Fordi når I ikke vil tage kampen op imod trolleriet eller ikke er i stand til at gennemskue sammenhængene, beder I selv om at få et trollerolle-forum. Derfor fik jeg lyst til at lave lidt lir i gaden.

Jeg undskylder trolleriet de sidste par dage. Men det var trods alt harmløst godmodigt trolleri. Den slags kan da have sin charme. :big_grin:

Med venlig hilsen

Ikke-overlærer drillepind

P.S.: Undskyld Anklageren, at jeg har taget lidt pis på dig de sidste par dage. Jeg kunne ikke lade være, da du blev ved med at modtrolle mig (du havde hurtigt gennemskuet at jeg trollede, og bravo for det. Helt dum er du ikke. DOG synes jeg, at du burde bruge dit detektiv-krudt på at gennemskue de ondsindede trolls i stedet for en harmløs én som jeg, der kun var her for at drille jer lidt :ohmy:). Så måtte vi have lidt lir i gaden. Mine intentioner var ellers ganske ridderlige og ærlige fra starten af. Jeg ville bare hjælpe Lyjse lidt i sit store detektivarbejde. Men jeg er ikke imponeret af hendes resultater, så derfor gav jeg op og begyndte at lave sjov i stedet.:ROFL:

P.S.2: NEJ, jeg er ikke Tigermanden. Men jeg snakkede ham et par gange efter munden for at narre jer, så I troede jeg var ham. I er for nemme at narre herinde. :big_grin:

(de fleste kan vel gennemskue hvem jeg er. Men igen gider jeg ikke afsløre det, fordi I skal stadig lære at tænke selv, hvis I vil blive gode detektiver. Olsen HAR dog gennemskuet det, kan jeg læse mellem linierne, på det han skriver. Men han er også nok, sammen med Torsten, den mest intelligente herinde. Der er jo derfor, Olsen kan drive sådan gæk med jer allesammen. Fordi han i virkeligheden er rygende intelligent og snu. :vinsent:).

Men jeg sletter profilen nu. Dens formål eksisterer ikke længere. Og jeg kan godt synes, at moderat trolleri er sjovt. Men det er ikke sødt at blive ved med at trolle folk, så derfor stopper jeg, mens legen er god. Jeg er nemlig ikke en ond troll, men bare en drillepind. :Laie_3:
« Senest Redigeret: Februar 10, 2018, 10:49:14 pm af Jørgen Rasmussen »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Klokken er nu 21:00 grønlandsk tid - og 01:00 dansk tid
« Svar #51 Dato: Februar 11, 2018, 01:04:17 am »
Der er 19 gæster.

Carlo må jo tro, at søgemaskinerne har opgivet ævred - og vi andre - at gæsterne keder sig og hurtigt forlader Din-Debat.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: Februar 11, 2018, 01:28:28 pm »

Dét tør siges.

Ja og nej. Lad dig ikke narre af hvordan folk skriver/staver. En prof. troll ændrer bevidst sit sprog. Og narrer derved folk som dig.

Men nej, jeg er ikke trolden. Men du kan ikke vurdere det ud fra mine sproglige kompetencer - eller manglen på samme.

Du gør da nu ellers et stort arbejde for dét.

P.S.

Han sendte dødstrusler rettet mod en anden bruger. Så jeg vil næsten sige, at jeg håber, han er en troll. For hvis han mente det i alvor, må han være psykopat. Og hvis det var trolleri, er det dårlig "humor".

Enhver med lidt aktivitet i hjernecellerne, kan dog nemt regne sammenhængen ud og vil vide, at det VAR trolleri - omend en grænseoverskridende og ikke acceptabel form af slagsen. Men jeg gider næsten ikke stave det for dig, da du har fået nok at clou´s - uden at kunne gennemskue mere end en lille flig af det. Jeg forsøgte faktisk at hjælpe dig i starten. Men da du ikke har forstået små hints og små ledetråde, må jeg jo bare erkende, at du ikke egner dig som detektiv. Så jeg opgiver at vise dig vejen. Du må selv finde den, hvis du vil bore videre i mysteriet.

Men jeg gav dig f.eks. en ledetråd tidligere i dag, da jeg pointerede, hvordan Klondyke Carl kort efter, at Stina havde slettet sin profil i protest mod de mange "-" her på forum de sidste par dage, sjovt nok oprettede en tråd om de mange "-". Jeg gider ikke træde i det, men enhver med lidt fornemmelse for tingene, kan godt tage den ledetråd op og regne det hele ud. Kig på alle Stina´s indlæg. Og kig på alle Klondyke Carl´s indlæg. Og mysteriet ér løst. For den, der kan læse mellem linierne. Men mere vil jeg ikke sige, for I skal også lære at tænke selv, hvis I vil blive gode detektiver.

Ok, du får én lille ledetråd mere, men så er det slut. Kig på Ammefar´s indlæg´s historik. Læs alle hans indlæg. Og igen er sammenhængen lysende klar.

Det er primært DETTE indlæg af Ammefar, du bør hæfte dig ved:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6584.msg87352#msg87352

Citér
Deeeeejlig kulturberigelse i Italien: http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-08-28-uhyggelig-sag-ryster-italien-overfald-og-gruppevoldtaegt-paa-stranden-i-turistby

Muhamzzzz lever Anklagerens drøm ud i livet:
Et polsk kærestepar blev ifølge italiensk politi overfaldet på stranden af fire mænd, der først overfaldt og røvede den 26-årige polske mand og efterfølgende gruppevoldtog hans jævnaldrende kæreste.

Namme-namme, siger Carlo  :hyper:

Ka do føl maj?

Navnet er Ammefar

Prøv at sammenligne dette indlæg med, hvordan 12.30, Sharia, Molenbeek og Blue_Velvet skriver. Bemærk drilleriet af Carlo og bemærk udtrykket "muhammz". At drille Carlo og at kalde muslimer for muhammzer, har altid været 12.30/Sharia/Molenbeek/Blue_Velvet´s speciale og kendetegn.

(Udpenslet således for de fatsvage: 12.30, Sharia, Molenbeek, Blue_Velvet glemte, at han var logget ind på Ammefar´s profil og kom til at skrive som 12.30/Sharia/Molenbeek, Blue_Velvet. Ergo ER Ammefar den samme som disse).

Jeg ved selvfølgelig allerede, at ingen vil fatte, hvad jeg skriver. Det har brugerne herinde bare ikke overblikket og fingerspidsfornemmelen til. Så derfor vil jeg ikke afsløre mere efter dette indlæg. I må selv ligge og rode med det.

Med venlig hilsen

Jørgen Rasmussen, overlærer.

- Nej, jeg er selvfølgelig ikke overlærer. Det er bare gas. Jeg skabte denne anonyme profil med henblik på at give jer et par ledetråde, så I selv kunne opklare mysteriet. Da ingen forstod mine clou´s og hentydninger, begyndte jeg at trolle i stedet. Fordi når I ikke vil tage kampen op imod trolleriet eller ikke er i stand til at gennemskue sammenhængene, beder I selv om at få et trollerolle-forum. Derfor fik jeg lyst til at lave lidt lir i gaden.

Jeg undskylder trolleriet de sidste par dage. Men det var trods alt harmløst godmodigt trolleri. Den slags kan da have sin charme. :big_grin:

Med venlig hilsen

Ikke-overlærer drillepind

P.S.: Undskyld Anklageren, at jeg har taget lidt pis på dig de sidste par dage. Jeg kunne ikke lade være, da du blev ved med at modtrolle mig (du havde hurtigt gennemskuet at jeg trollede, og bravo for det. Helt dum er du ikke. DOG synes jeg, at du burde bruge dit detektiv-krudt på at gennemskue de ondsindede trolls i stedet for en harmløs én som jeg, der kun var her for at drille jer lidt :ohmy:). Så måtte vi have lidt lir i gaden. Mine intentioner var ellers ganske ridderlige og ærlige fra starten af. Jeg ville bare hjælpe Lyjse lidt i sit store detektivarbejde. Men jeg er ikke imponeret af hendes resultater, så derfor gav jeg op og begyndte at lave sjov i stedet.:ROFL:

P.S.2: NEJ, jeg er ikke Tigermanden. Men jeg snakkede ham et par gange efter munden for at narre jer, så I troede jeg var ham. I er for nemme at narre herinde. :big_grin:

(de fleste kan vel gennemskue hvem jeg er. Men igen gider jeg ikke afsløre det, fordi I skal stadig lære at tænke selv, hvis I vil blive gode detektiver. Olsen HAR dog gennemskuet det, kan jeg læse mellem linierne, på det han skriver. Men han er også nok, sammen med Torsten, den mest intelligente herinde. Der er jo derfor, Olsen kan drive sådan gæk med jer allesammen. Fordi han i virkeligheden er rygende intelligent og snu. :vinsent:).

Men jeg sletter profilen nu. Dens formål eksisterer ikke længere. Og jeg kan godt synes, at moderat trolleri er sjovt. Men det er ikke sødt at blive ved med at trolle folk, så derfor stopper jeg, mens legen er god. Jeg er nemlig ikke en ond troll, men bare en drillepind. :Laie_3:

Tak øglebob.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
    • Vis profil
Klokken er nu 21:00 grønlandsk tid - og 01:00 dansk tid
« Svar #53 Dato: Februar 17, 2018, 01:03:09 am »
Lige nu er der 68 gæster, og det er bedre, end det har været længe  :smile1:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
    • Vis profil
Nu er antallet af gæster helt nede på 17
« Svar #54 Dato: Marts 26, 2018, 11:54:45 pm »
Debatten er blevet kedelig og forudsigelig.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
    • Vis profil
Klokken 21:00 grønlandsk tid - og 01:00 dansk tid
« Svar #55 Dato: Marts 27, 2018, 01:12:17 am »
Kun 15 gæster. Det er noget af et lavpunkt.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Nu er antallet af gæster helt nede på 17
« Svar #56 Dato: Marts 27, 2018, 04:30:01 am »
Debatten er blevet kedelig og forudsigelig.

Det er fordi en fladjordstosse sætter dagsordenen. At han/hun gør det er forholdsvis harmløst, men når så nogen forsøger at debunke ham, får han virkeligt kørt med klatten og nærmest overtaget forum.

Samme effekt som vi så med "Politisk ukorrekt". Totalt værdiløs, men når nogen så begynder at svare ham, overtager han forum.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
    • Vis profil
Klokken er nu 21:00 grønlandsk tid - og 01:05 dansk ti5
« Svar #57 Dato: April 27, 2018, 01:07:19 am »
Lige nu er der 8 gæster, og det er vist bundrekorden.

Det er nok Carlos søgemaskiner, der strejker  :big_grin:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
    • Vis profil
Klokken er nu 21:10 grønlandsk tid - og 01:10 dansk tid
« Svar #58 Dato: April 28, 2018, 01:13:56 am »
Nu er der 63 gæster, og det er mere normalt.

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: April 28, 2018, 12:54:25 pm »
I Goa var vi vist mindst 100 gæster?