Forfatter Emne: Gubbi kan jo være død  (Læst 1355 gange)

Offline 12:30 (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Gubbi kan jo være død
« Dato: Februar 01, 2018, 12:33:01 pm »
Alt det kævl og ævl....

Muslimerne genere også 5. kolonne - kulturberigerne freder ingen!

:JC_doubledown:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Gubbi kan jo være død
« Svar #1 Dato: Februar 01, 2018, 12:46:22 pm »
RIP Gubbi

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #2 Dato: Februar 01, 2018, 12:48:06 pm »
Jeg begynder også at tro, at han er død. Det er første gang, han har været væk så længe. Og er han på ferie, har han vel stadig sin telefon med, som han kan gå på nettet med.

Men mest af alt tror jeg dog stadig, at han bare har lukket ned, fordi han ikke gider mere. Og inden for få dage er dette site borte.

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 01, 2018, 12:56:33 pm »
Jeg prøver her!.
Hvad gør du om morgenen?, du starter din PCèr, sætter kaffe over og går ind til din PCèr og svare på alt muligt.

Trolden gør det samme, sætter kaffe over også ind til hans PCèr, det gør vi alle jo, ikke ?.

I nat slog det mig så pludseligt, det var/er lidt underligt at næsten alle angreb imod mig kommer imellem Kl: 01:00 og frem til Kl:05:00 dansk tid, der sover alle dansker i Danmark jo, men Pga. tidszonerne så er det "morgen" i Thailand, præcist på det tidspunkt kommer alle angrebene imod mig.

I morges trådte "overtrolden" frem, med en dum kommentar Ca. Kl:01:30, alle dansker i Danmark lå og sov, men en debattør var vågen, han brugte så nogle af hans falske profiler midt om natten til at give ham ret, hvorfor var alle de falske profiler "vågen" midt om natten.

Overtrolden er/har været ansat i et forsikringsselskab, det har han skrevet på SOLèn og til mig på Mail:, han har motivet, han kan tjene på det, og det gør han, ellers havde han vel for pokker ikke råd til som pensionist til at opholde sig i Thailand i dag.

Kom NU, kig på de tidspunkter X- har skrevet på, og hvad X- har skrevet, sidst X- ringede til mig, der var hele skærmen på min Tlf: fyldt med 1-taller, næste gang med kun 2-taller, sidste gang Charlles ringede til mig, der var hele min Tlf: fyldt med 9-taller, han sagde til mig at han kunne ringe til hele verden for 90-Kr om måneden, og at ingen kunne sporer ham .

Så hvem er den trold der ligger om natten (dansk tid) og jagter mig og andre,  fra et utal af falske profiler???????????????????.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen 

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 01, 2018, 12:56:57 pm »
Så kan Anti-rød overtage og slette alt ævl fra Grønland!

:hyper:

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 01, 2018, 12:59:00 pm »
Politisk U.

Stop nu for helvedet, GuBBi er sikkert bare på en vinterferie sammen med sin familie, hvilket er han velundt syntes jeg.

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Tag nu din cykel og kør en tur på motorvejen!
« Svar #6 Dato: Februar 01, 2018, 12:59:26 pm »
Jeg prøver her!.
Hvad gør du om morgenen?, du starter din PCèr, sætter kaffe over og går ind til din PCèr og svare på alt muligt.

Trolden gør det samme, sætter kaffe over også ind til hans PCèr, det gør vi alle jo, ikke ?.

I nat slog det mig så pludseligt, det var/er lidt underligt at næsten alle angreb imod mig kommer imellem Kl: 01:00 og frem til Kl:05:00 dansk tid, der sover alle dansker i Danmark jo, men Pga. tidszonerne så er det "morgen" i Thailand, præcist på det tidspunkt kommer alle angrebene imod mig.

I morges trådte "overtrolden" frem, med en dum kommentar Ca. Kl:01:30, alle dansker i Danmark lå og sov, men en debattør var vågen, han brugte så nogle af hans falske profiler midt om natten til at give ham ret, hvorfor var alle de falske profiler "vågen" midt om natten.

Overtrolden er/har været ansat i et forsikringsselskab, det har han skrevet på SOLèn og til mig på Mail:, han har motivet, han kan tjene på det, og det gør han, ellers havde han vel for pokker ikke råd til som pensionist til at opholde sig i Thailand i dag.

Kom NU, kig på de tidspunkter X- har skrevet på, og hvad X- har skrevet, sidst X- ringede til mig, der var hele skærmen på min Tlf: fyldt med 1-taller, næste gang med kun 2-taller, sidste gang Charlles ringede til mig, der var hele min Tlf: fyldt med 9-taller, han sagde til mig at han kunne ringe til hele verden for 90-Kr om måneden, og at ingen kunne sporer ham .

Så hvem er den trold der ligger om natten (dansk tid) og jagter mig og andre,  fra et utal af falske profiler???????????????????.

Alt dit ævl og kævl kvæler muslim debatten!

:big_grin:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: Februar 01, 2018, 12:59:33 pm »
Så kan Anti-rød overtage og slette alt ævl fra Grønland!

:hyper:

Jeg er faktisk tilbøjelig til at være enig i, at Anti-Rød bør overtage. Jeg er ikke altid enig med ham, men i det mindste tror jeg, at han ville være kontant som moderator.

GuBBi har været en fin admin i lang tid. Men på det sidste har han vist opgivet, så nu sejler det. Jeg synes han bør tage konsekvensen og sælge siden. Han gider jo ikke mere.

Politisk U.

Stop nu for helvedet, GuBBi er sikkert bare på en vinterferie sammen med sin familie, hvilket er han velundt syntes jeg.

Jamen lad os håbe du har ret. :yes:

Blot synes jeg stadig godt, at han kunne give lyd fra sig. Han har immervæk været online et par gange for 10-12 dage siden. Han kunne jo bare have skrevet, at han var på ferie.
« Senest Redigeret: Februar 01, 2018, 01:01:10 pm af politisk ukorrekt »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Februar 01, 2018, 01:01:23 pm »
Jeg tror han kommer hjem fra skiferie i weekenden og banner Olejensen/PJ som det første. Med Poul væk forsvinder resten af krøngerne af sigselv, og så er der ro på debatten igen.
Så er der selvfølgelig lige Viggo Kurt som er som en superflyder der bare er umulig at skylle ud.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #9 Dato: Februar 01, 2018, 01:02:12 pm »
Jeg prøver her!.

Det kan ikke være Charlee, der er stalkeren. Du skrev jo for et par år siden, at du mente, at Charlee var dødssyg. :yes:

I øvrigt er din stalker også tit online både midt på dagen og om aftenen dansk tid. Han er her f.eks. også lige nu. Så din teori om, at han er i Thailand, anser jeg som tvivlsom. Jeg er da også nogle gange online kl. lort om natten. Det betyder ikke, at jeg ikke er i Danmark. Men blot at jeg ikke kan sove eller at jeg lige er oppe en halv time og så går jeg lige online, hvis jeg keder mig.

Dog er der én ting, der taler for, at han er i udlandet. Nemlig at myndighederne ikke kan stoppe ham. Havde han været i Danmark, havde det formentligt været pærenemt. Så ja, måske er han i udlandet et eller andet sted.

GuBBi ved det formentlig (det må han kunne se på ip-adresserne), men han vil jo ikke udtale sig.
« Senest Redigeret: Februar 01, 2018, 01:15:18 pm af politisk ukorrekt »

Offline Klondyke Carl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Februar 01, 2018, 01:17:40 pm »
Jeg tror han kommer hjem fra skiferie i weekenden og banner Olejensen/PJ som det første. Med Poul væk forsvinder resten af krøngerne af sig selv, og så er der ro på debatten igen.
Så er der selvfølgelig lige Viggo Kurt som er som en superflyder der bare er umulig at skylle ud.

Sikke noget vrøvl. Hvordan kan du forestille dig ro (til at debattere virkelige emner) et sted, hvor "det skællede krybdyr" udbasunerer sine afsindige teorier om hvem, der er hvem på Din-debat, nærmest døgnet rundt ??
Jeg har aldrig læst alt dette Krønge-saga-sludder, men selvfølgelig skulle dem, der laver det nok hægtes af. De skulle have et forum for dem selv.
Alligevel synes jeg, at Politisk Ukorrekt er værre med sine mere og mere sindsvage beskyldninger mod alt og alle. Han er tydeligt psykisk syg og burde efter min mening have været smidt ud herfra for lang tid siden.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: Februar 01, 2018, 01:21:52 pm »
Sikke noget vrøvl. Hvordan kan du forestille dig ro (til at debattere virkelige emner) et sted, hvor "det skællede krybdyr" udbasunerer sine afsindige teorier om hvem, der er hvem på Din-debat, nærmest døgnet rundt ??
Jeg har aldrig læst alt dette Krønge-saga-sludder, men selvfølgelig skulle dem, der laver det nok hægtes af. De skulle have et forum for dem selv.
Alligevel synes jeg, at Politisk Ukorrekt er værre med sine mere og mere sindsvage beskyldninger mod alt og alle. Han er tydeligt psykisk syg og burde efter min mening have været smidt ud herfra for lang tid siden.

Nu projicerer du din egen skizofreni over på mig, Megaprofilos. Helt ærligt synes jeg også det er synd, at du er skizofren og jeg sympatiserer med dig. Men jeg har fundet ud af, at du er Megaprofilos. Så kan du ellers skrive lige så tosset du vil. For mig er det et faktum. Så om de andre evner at se det, er op til dem. Jeg har gennemskuet det. Beviset fandtes i det link, jeg gav på forrige side.

https://sol.dk/debat/hvorfor-slettes-alle-indl%C3%A6g-der-modsiger-poul-j

Citér
Megaprofilos 5 år 9 måneder siden
Du har ret. Nej jeg TØR ikke modsige Poul Jørgensen. Hvis man gør det, så bliver ens indlæg fjernet af moderator.

Polle har taget stygt grin på sol-debat, med alle hans VILDE FANTASIER om alt muligt der vedrører Tryg.

Moderatorene der alle er relativt nye, mener derfor at Poul Jørgensen skal FREDES i kategori 1. [:X] [:X] [:X] [:X] [:X] [:X] [:X]

MVH
Megaprofilos

og

og

Citér
Hr. Ammefar Ammersen 5 år 9 måneder siden
Jeg måtte fx heller ikke have lov til at skrive:

''Kommer vi så også i seng uden mad i aften? Jeg syntes iøvrigt det er sjovt at man drager mig ind i noget jeg slet ikke har med at gøre. Jeg taler da altid pænt?!?

Fortsat god søndag. Må gud være med dig Fladhat.

vh. Ammefaderen
''

Så der er INGEN humor på redaktionen fra Fladhattens side i hvert fald. Men måske har han fået en dårlig af Charlee ... ka I føl maj?

vh. Ammefaderen

samt (multiproifl999 er Megaprofilos, der også er Ammefar - som er PJ-stalkeren):

Citér
Multiprofil999 5 år 9 måneder siden
Jej ka føl dej!

Nix Fladhat har ingen humor! Der var humor i 99% af de indlæg jeg skrev til Pølle, men de blev ALLE slettet. Fladhat kan ikke lide når man spørger Pølle om svære ting. Det er fakta!

På en eller anden måde har fladhat en slags forelskelse i Pølle. Det betyder at vi andre ikke må sige noget "slemt" om Pølle.

Poul Jørgensen og Charlee(med alle hans profiler) styrer debatten 100%!

Vent blot og se hvilke af Charlees profiler der sviner mig til nu.. vent blot [:DD]

@Poul Jørgensen: som det ses ovenover, var Megaprofilos og Charlee uvenner på SOL. Så derfor kan Charlee ikke være din stalker, da jeg har bevist, at det er Megaprofilos, der er din stalker....

@Klondyke_Carl: Enhver med lidt intuition og sprogligt flair kan jo se, at du skriver præcist ligesom Langgaard-Nielsen og Rudi. Du kalder mig f.eks. krybdyr. Sjovt nok den samme betegnelse, som Langgaard brugte i går, da han truede mig. :yes:

« Senest Redigeret: Februar 01, 2018, 01:33:20 pm af politisk ukorrekt »

Offline Klondyke Carl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Februar 01, 2018, 01:32:26 pm »
!

Uha-uha....faktisk lidt pinligt, at det foregår på et offentligt forum. Gad forresten vide, om den tilstand dér hedder et eller andet?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #13 Dato: Februar 01, 2018, 04:09:21 pm »
Jeg har gennemskuet det nu, tror jeg.

Som jeg illustrerede før, spilles både PJ-stalkerne og Rudi´erne af Megaprofilos, som var hans seriøse profil på SOL.

Gennemgår man Megaprofilos´indlæg på SOL, spinger det i øjnene, at han faktisk var....VENSTREORIENTERET!'

Dette bekræfter den fornemmelse,  jeg har haft længe. Nemlig at Rudi´erne er rene trollprofiler oprettet af venstrefløjen for at gøre grin med højrefløjen. Det er jo derfor de er så absurde og karikerede. De er højrefløjens modsvar til Tigermanden, der også er en karikaturprofil oprettet for at tage pis på venstrefløjen!

Dette giver god mening, al den stund at de mest venstreorienterede herinde, som man ville forvente var de første til at tage afstand til disse Rudi- og PJ-trolls, faktisk enten tier (og dermed samtykker) eller endda angriber os, der forsøger at udstille dem. Carlo f.eks. angriber mig, når jeg udstiller Rudi´erne. Det giver jo ingen mening, da han som kommunist burde angribe Rudi´erne i stedet for at angribe mig. Jeg tror, at Carlo enten ved, at Rudi´erne er "false flags", altså rene trollprofiler oprettet af venstrefløjen for at tage gas på højrefløjen. Eller også er Carlo bare ikke kvik nok til at gennemskue sammenhængen.

Trådløse og delvist Anklageren er dog også gået til Rudi´erne, så jeg siger ikke, at hele venstrefløjen er klar over eller har opdaget, at Rudi´erne - tror jeg - er falske profiler oprettet af venstrefløjen selv. Dog har det undret mig en smule, at Anklageren virker irriteret, når jeg forsøger at finde ud af, hvem der spiller rollen som Rudi´erne. Og da jeg fandt ud af, at det er Megaprofilos (en venstreorienteret), der spiller Rudi´erne, virkede det for mig som om, at Anklageren forsøgte at bortforklare dette og flytte fokus over på min person i stedet. Det virker sært. For jeg ville jo mene, at han burde have en interesse i at få frem i lyset, hvem manden bag Rudi´erne er, hvis Rudi virkeligt er en højreradikal. ELLER ved han godt selv, at Rudi´erne er false flags og er det derfor, jeg fornemmer modstand fra ham, når jeg skriver dette?

Men med andre ord, tror jeg, at Rudi´erne er præcist lige så meget fake som Tigermanden. Jeg siger ikke, at Carlo eller for den sags skyld Anklageren, står bag Rudi´erne. For det tror jeg Megaprofilos gør. Men det virker i hvert fald bare som om, at de har en interesse i at bevare illusionen om, at Rudi´erne er ægte profiler. Fordi det jo er i venstrefløjens interesse at højrefløjen udstilles som så rabiate så muligt.

I øvrigt giver det jo heller ikke meget mening, at den ÆGTE højrefløj skulle angribe mig hele tiden. Fordi jeg ligger sgu nærmere til højre end til venstre (da jeg er liberalt anlagt). Derfor har det altid undret mig, at Rudi´erne stalkede mig totalt. For de ægte højrefløjsprofiler som Lyjse, Licensnægteren, Torsten o.s.v., har jeg jo ikke nogle større kontroverser med...
« Senest Redigeret: Februar 01, 2018, 04:16:11 pm af politisk ukorrekt »

Forumotion

• Gæst
« Svar #14 Dato: Februar 01, 2018, 04:16:29 pm »
Jeg begynder også at tro, at han er død. Det er første gang, han har været væk så længe. Og er han på ferie, har han vel stadig sin telefon med, som han kan gå på nettet med.

Men mest af alt tror jeg dog stadig, at han bare har lukket ned, fordi han ikke gider mere. Og inden for få dage er dette site borte.

Nej - jeg tror ikke at GuBBi lukker siden ned, da musenfryd har en mailkonto tilknyttet siden.

Jeg tror bare at GuBBi er træt af alt det Trolleri - dobbelte profiler og person angreb.

Bare min mening.