Forfatter Emne: En begmand for islamleflerne.  (Læst 267 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
En begmand for islamleflerne.
« Dato: Februar 01, 2018, 07:00:26 am »
Uha, nu åbner jeg igen en islamtråd. Og så bruger jeg Den Korte Avis, men sagen har været i mange danske og udenlandske medier. Muligvis smører DKA tykt på.

Islamleflernes darlig Tariq Ramadan. Han har været talsmand for euroislam. De mindre agtsomme tror så at det er islam med europæisk demokrati og frihed. De mere agtsomme lugter lunten. Det er bare snak og muslimerne vil udøve deres despotiske livsform, som de plejer.

Men nu er Ramadan beskyldt for bl a voldtægt. Det er nok mere euroislam. De vantroende kvinder skal sprede noget mere ben for de muslimske hanner, fordi muslimerne er allahs udvalgte. Og vil de ikke det ikke det, tager muslimen da bare selv den ret som allah har givet ham.

https://denkorteavis.dk/2017/ny-flere-kvinder-anklager-nu-et-stort-muslimsk-idol-for-at-have-voldtaget-dem-og-sexkraenket-dem-paa-anden-vis/

Morale: stol aldrig på en muslim der erklærer sig tilhænger af demokrati og frihed!
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: En begmand for islamleflerne.
« Svar #1 Dato: Februar 02, 2018, 08:33:53 am »
Uinteressant. Næste enme, tak.

(Så længe Carlo troller mine tråde, troller jeg også hans tråde
 Det er karma.).