Forfatter Emne: Misbrug i landbruget  (Læst 2386 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det er let at forstå, hvorfor du lærer langsomt :-)
« Svar #45 Dato: Februar 04, 2018, 09:59:34 pm »
du ved lige så godt som jeg , at der er yderst begrænset hvad de kan rykke på i finansloven, nu var de røde rundt til bla pensionsopsparingerne for at hente penge for at dække deres underskud, så hvis danskerne havde været dumme nok til at genvælge Thorning, så var var det bare hende der havde kørt de besparelser igennem, de var jo opfundet under dem..

Jeg stopper der, vi spilder tiden

Du forstår grundlæggende ikke den politiske proces.

For det første er partipolitik noget andet end regeringens politik - og det er selvfølgelig fordi regeringen ikke er et politisk parti - så allerede af den grund lyder alt det, som du har skrevet, dumt. Du kan jo ikke engang kende forskel på en regering og på et politisk parti.

Hensigten med at lave et budgetoverslag for kommende finansår er blandt andet, at organisationer kan komme med kritik - som regeringen måske - måske ikke lytter til.

Der er ingen, som kan vide, hvordan Thorning regeringens finanslovsforslag for 2016 havde set ud, hvis der stadig havde været en SR-regering i august 2015.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    24.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Det er let at forstå, hvorfor du lærer langsomt :-)
« Svar #46 Dato: Februar 04, 2018, 10:12:22 pm »
du ved lige så godt som jeg , at der er yderst begrænset hvad de kan rykke på i finansloven, nu var de røde rundt til bla pensionsopsparingerne for at hente penge for at dække deres underskud, så hvis danskerne havde været dumme nok til at genvælge Thorning, så var var det bare hende der havde kørt de besparelser igennem, de var jo opfundet under dem..

Jeg stopper der, vi spilder tiden

Du forstår grundlæggende ikke den politiske proces.

For det første er partipolitik noget andet end regeringens politik - og det er selvfølgelig fordi regeringen ikke er et politisk parti - så allerede af den grund lyder alt det, som du har skrevet, dumt. Du kan jo ikke engang kende forskel på en regering og på et politisk parti.

Hensigten med at lave et budgetoverslag for kommende finansår er blandt andet, at organisationer kan komme med kritik - som regeringen måske - måske ikke lytter til.

Der er ingen, som kan vide, hvordan Thorning regeringens finanslovsforslag for 2016 havde set ud, hvis der stadig havde været en SR-regering i august 2015.

Nøjagtig, eller endnu mere blåt med hende, men den fiasko gider jeg ikke spilde tiden på at gætte om.
Nu er hendes lige så uduelige efterfølger på banen https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/socialdemokratiet-med-nyt-udspil-slut-med-at-soege-asyl-i-danmark/7024894

Det bliver yderst interessant, at følge hvordan hun vil få de radikale, SF , el og alternativet med på den. :MG_216:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Februar 04, 2018, 10:15:55 pm »
Nøjagtig, eller endnu mere blåt med hende, men den fiasko gider jeg ikke spilde tiden på at gætte om.
Nu er hendes lige så uduelige efterfølger på banen https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/socialdemokratiet-med-nyt-udspil-slut-med-at-soege-asyl-i-danmark/7024894

Det bliver yderst interessant, at følge hvordan hun vil få de radikale, SF , el og alternativet med på den. :MG_216:

Så slutter vi her med at konstatere, at du har kritiseret Thorning regeringen for noget - som den ikke har vedtaget.

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    24.4%
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: Februar 04, 2018, 10:20:58 pm »

Så slutter vi her med at konstatere, at du har kritiseret Thorning regeringen for noget - som den ikke har vedtaget.

Det er ikke et lovforslag, men finansiering, du slutter.
Jeg kan godt forstå du strøg udenom aftens grin Mette F. udspil

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: Februar 04, 2018, 11:33:14 pm »
Det er ikke et lovforslag, men finansiering, du slutter.
Jeg kan godt forstå du strøg udenom aftens grin Mette F. udspil

Jeg debatterer en ting af gangen.

I dit link står der "Forklaringen er en række midlertidige bevillinger til Arbejdstilsynet, som falder bort i 2016."

Det vil selvfølgelig sige, at Thorning regeringerne har givet ekstrabevillinger til Arbejdstilsynet.

Når der er tale om ekstrabevillinger - så er det selvfølgelig ikke noget permanent - det siger sig selv. Det er også årsagen til, at de 80 millioner ikke er med på budgetoverslag ude i fremtiden.

Ingen ved, hvad Thorning regeringen havde gjort, hvis den havde fortsat - om den igen ville have givet ekstrabevillinger eller forhøjet bevillingen til Arbejdstilsynet. Det kan også godt være, at den ville have skåret ekstrabevillingerne væk.

Det er bare så dumt at debattere noget, som ingen kan vide.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Derimod ved vi, at den nuværende regering har skåret dybt i Arbejdstilsynet
« Svar #50 Dato: Februar 04, 2018, 11:55:07 pm »

Kilde: Regeringens eget forslag til Finanslov 2018, § 17.21.01.

https://piopio.dk/finanslov-arbejdstilsynet-bloeder-igen/

I den endelige beslutning står Arbejdstilsynet til at miste 28 millioner kroner over de næste to år.

https://www.kamikposten.gl/2017/12/23/%F0%9F%87%A9%F0%9F%87%B0dansk-metal-finanslov-en-haard-omgang-for-erhvervsuddannelserne-og-arbejdstilsynet/

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Misbrug i landbruget
« Svar #51 Dato: Februar 05, 2018, 12:15:20 am »
Husk nu, at Massey er PJ-stalkeren. Så tror han troller dig, Anklageren...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: Februar 05, 2018, 12:16:35 am »

Jeg ved godt, hvem han er.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #53 Dato: Februar 05, 2018, 12:27:00 am »

Han er nemlig i virkeligheden venstreorienteret, så han voldtroller dig totalt. :blum:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: Februar 05, 2018, 01:42:10 am »

Han er nemlig i virkeligheden venstreorienteret, så han voldtroller dig totalt. :blum:

Jeg har klart skrevet, at jeg ikke rigtig gider deltage i den slags emner.

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Du er bare en amatør
« Svar #55 Dato: Februar 05, 2018, 03:23:39 am »
Lev du med illusionen at de røde er bedst, du er jo ikke klogere, sørgelige hjernevaskede partisoldat.

Hvad gælder dog ophidselsen? Skriv hellere lidt om hvad du selv synes, politisk. Hvordan går det med både at få lavere skatter og bedre offentlig service?
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: Februar 05, 2018, 03:25:19 am »

Jeg har klart skrevet, at jeg ikke rigtig gider deltage i den slags emner.

Du skal have det proppet ned i halsen.
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    24.4%
    • Vis profil
Sv: Du er bare en amatør
« Svar #57 Dato: Februar 05, 2018, 08:13:11 am »
Lev du med illusionen at de røde er bedst, du er jo ikke klogere, sørgelige hjernevaskede partisoldat.

Hvad gælder dog ophidselsen? Skriv hellere lidt om hvad du selv synes, politisk. Hvordan går det med både at få lavere skatter og bedre offentlig service?

Ophidselse??
Hvem siger egentlig skattelettelse er et must for mig?
Så længe jeg selv har 24,000 kr ud af 35,000 kr, så klager jeg ikke.
Selvfølgelig ville jeg ikke sige nej til de 11,000 jeg har betalt i skat, men jeg mangler intet og har et godt liv, så det går.
Undersøgelser viser også at de fleste af os er mere interesseret i, at få sat en stopper for den hang til at lege hele verdens socialkontor, da indvandringen fra de forkerte lande er et meget større samfundsproblem end skatten.
Omkring den offentlige service, så er det sygehusvæsnet der trænger til reformering.
Jeg taler ikke nedskæring, men bedre måder at gøre tingene på, som det er i dag er systemet ineffektivt.
Der er alt for meget spildtid, og det drukner i unødig dokumentation.
Løkke fik da heldigvis nedbragt ventelisterne, under Nyrup ventede en galdestenspatient op til et år på operation, under Fogh blev der tilført midler så ventetiden blev nedbragt betragteligt.
Af to onder fortrækker jeg Løkke som Statsminister, jeg er ikke tilhænger af fri indvandring som rød blok er garant for, selv om MF prøver at forgive noget andet pt.
Ingen normalt begavet, tror hun vil kunne få det igennem, med de partier hun skal have til at pege på sig.
Hver tredje på kontanthjælp er indvandret, man kan ikke blive ved at lukke øjnene for problemet.
Selv om det går meget godt for venstrefløjen.

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    24.4%
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: Februar 05, 2018, 08:14:22 am »

Interessant.
Hvem siger jeg overhoved er en han?

Offline genuine Troll

• Senior medlem
  • Activity:
    16.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Misbrug af profiler,
« Svar #59 Dato: Februar 05, 2018, 10:16:05 am »

Interessant.

Hvem siger jeg overhoved er en han?

Det er bare noget man antar, qvinder faker normalt ikk den slags skumle profiler som du blir mistænkt for at bruge,  :girl_blum2:
« Senest Redigeret: Februar 05, 2018, 10:29:38 am af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2: