Forfatter Emne: GYS: Cirka 8,4 millioner i lortehullet Yemen har risiko for at dø af hungernød  (Læst 439 gange)

Online Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Dejligt med en ny GYSEnyhed inden jeg går i seng. Så kommer der nemlig gang i GYSEkulturen på Din-Debat igen

Yemen is facing the world's most serious humanitarian crisis, with some 8.4 million of its 22.2 million population at risk of famine, according to the UN
https://twitter.com/AFP/status/958673414063054848

40,000 displaced Yemenis stranded without aid in Aden: UN

The UN expressed concern on Wednesday for more than 40,000 displaced Yemenis who had sought refuge in second city Aden, only to find themselves caught in deadly fighting between troops and separatist militia.

The UN refugee agency (UNHCR) said it had been unable to distribute aid since the southern separatists overran most of the city at the weekend opening up a new front in Yemen's devastating three-year civil war.

"UNHCR emergency aid distributions and humanitarian assessments planned this week for vulnerable, displaced Yemenis have now been postponed and UNHCR humanitarian cargo remains at Aden port unable to be released," the agency said on Twitter.

"We are also particularly concerned for those newly displaced in Aden who have fled other areas in Yemen. More than 40,000 people fled to Aden and nearby governorates since December and we anticipate more displacement as people continue to flee from hostilities in the west coast."

GYSER i nu? Eller har i det som mig at det der sker i lortehuller rager ikke mig?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
Tjah...hvis ikke det var fordi der er mennesker som er så onde at de hellere vil hjælpe flygtninge her i landet, hvor det er meget dyrere, i stedet for i nærområdet så havde der været råd til at hjælpe flere.