Forfatter Emne: Hvordan påvirker retorikken mennesker  (Læst 373 gange)

Mera

• Gæst
Hvordan påvirker retorikken mennesker
« Dato: Januar 03, 2015, 08:20:33 pm »
Vi har mange Tyske venner selvom Tyskland gjorde noget som forfærdeligt som Hitler perioden, og det sker naturligvis ikke her
Men hvordan påvirker den retorik som hersker i landet de unge mennesker som skal ude og finde arbejde, hvorfor blev Breivik som han blev, hvad med de unge som læser igen og igen at Islam/Muslimer er roden til alt ondt
Nu kan DF af praktiske grunde ikke komme med i regeringen, men hvordan påvirker deres retorik unge mennesker
Nu er S også kommet godt med på anti udlændinge debatten for at kapere stemmer fra DF og de er dermed også påvirket af DF, og hvis partiet har den indflydelse hvordan kommer vores fremtid/ungerne til at tænke på problemet
Er det noget du spekulerer på
Efter Geert Wilders i Holland er der sket noget som alle burde tænke på, og selv om det lyder alvorligt så er det netop den retorik rygklappere benytter sig af, men der er nu officielt Fb grupper som opfordrer til sætte brand i moskeer, jeg kan godt sætte et link ind men de færreste taler vil Hollands
Det kan godt være at Muslimer er et problem, men det er pære borgere som kopierer Nazismes metoder
Mera

Til mine fans, jeg ved godt at der er fejl i oplægget, så du behøver ikke at forklare mig IGEN problemet, du kan bare gøre som du pleje, undlad at svare og tryk på tommeltotten ned knappen, det stimulerer mig gevaldigt ,o) dog må jeg erkende at jeg ikke ved hvordan man håndterer personsangreb
Til min største fan derfor, Joakim, fra nu af må klare dig alene
Mera
« Senest Redigeret: Januar 03, 2015, 10:06:06 pm af Mera »