Forfatter Emne: Debatten har udviklet sig til en gættekonkurrence  (Læst 823 gange)

Offline Klondyke Carl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Det er vi ikke enige om
« Svar #30 Dato: Februar 01, 2018, 01:27:51 pm »
Man kommer jo ingen vegne, hvis man erstatter debatten med beskyldninger.

Problemet er vel dybet set GuBBi´s fravær. Før blev det værste trolleri taget i opløbet af GuBBi. Nu da han har været fraværende i snart to uger, er det hele kogt over, så siden er oversvømmet af trolleri og stalkers. Det er så også derfor, jeg har følt et behov for at sige fra overfor det, fordi moderator ikke har gjort det (uvist af hvilke grunde). Jeg synes ikke bare, at jeg kan ignorere, når der fremsættes trusler og injurier mod andre brugere.

Det er en marathon-"debat" - som jeg også synes at "PJ debatten" - og "DerRudi debatten" viser.

Så meget kan vi godt blive enige om. Og jeg anerkender, at PJ- og Rudi-debatten har taget styringen helt. Så det er ikke fordi, jeg ikke er enig med dig i, at det i sig selv er et problem. Men som sagt mener jeg stadig, at det grundlæggende problem er moderators fravær. Havde GuBBi været her de sidste par uger, var tingene aldrig løbet løbsk.

Jeg overvejer derfor at blive væk, indtil GuBBi er tilbage, da jeg synes siden pt. sejler for meget.

Dog har jeg en lille fornemmelse af, at sitet her er væk om maks 14 dage. Ellers kan jeg ikke forklare moderators ligegyldighed, hvis det ikke var fordi, han er ved at lukke sitet ned.

Sagt med andre ord, giver man sig til at "debattere trolleri som en slags erstatnings-emne" - og som en afløser for at debattere normale emner.

Det kan da være svært helt at undgå, når man bliver trollet - men nogen god løsning synes jeg ikke, at det er.

Jeg er enig i, at det ikke er optimalt og jeg forstår din frustation over at PJ- og Rudi-diskussionerne fylder så meget.

Jeg overvejer som sagt at holde mig væk herfra, indtil GuBBi er tilbage. Fordi jeg må indrømme, at jeg har svært ved at ignorere stalkeriet, når det er så groft, som tilfældet er. Så siger min indre stemme mig simpelthen, at jeg bør kæmpe imod det. Hvad jeg i øvrigt også synes, at alle I andre burde gøre. I stedet aner jeg en overraskende støtte til troller. Som sagt er vi kun 3-4 stykke herinde, der offentligt har taget afstand fra stalkeriet. Jeg selv, Trådløse og Lyjse. Delvist dig selv. Andre kan jeg ikke komme i tanker om. Men måske glemmer jeg et par stykker, det kan jeg jo ikke afvise. De andre er enten tavse eller tager endda mere eller mindre direkte trollers parti. Ja, jeg fatter det altså ikke...

GuBBi? Jeg tror han er en flinker fyr. Men jeg tror også, at hans unge alder (er han ikke 28-29?) er lidt en hæmsko i forhold til at sætte sig i respekt. Jeg havde personligt skåret langt hårdere igennem overfor stalkertrolls. De Radikale vil jo gerne se det gode i alle mennesker og så bliver de tit lidt naive og tossegode. Men jeg forstår godt GuBBi lidt, for jeg var selv sådan, da jeg var i tyverne. Der troede jeg også, at man bare kunne være venlig overfor alle og så ville de være flinke overfor én selv. Men sådan fungerer virkeligheden desværre bare ikke. Nogle skal have gulderoden. Mens andre skal have pisken. :yes:

Så måske går jeg alligevel med til Anti-Rød som moderator. Fordi selvom jeg ikke er særligt meget enig med ham, så tror jeg nok, at han har pondussen til at kunne sætte sig mere i respekt. Da han virker ret målbevidst med hensyn til, hvad han vil acceptere eller ikke acceptere. Jeg tror ikke, at trollers fyldte kummer og tissemænd havde fået lov at stå mere end max. få timer under Anti-Rød. :blum:

Der eksisterer ikke nogen "Rudi-debat" - udover den, der foregår i din betændte øgle-bold!

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Debatten har udviklet sig til en gættekonkurrence
« Svar #31 Dato: Februar 01, 2018, 01:34:46 pm »
Hej Megaprofilos aka Multiprofil999 aka Ammefar...

https://sol.dk/debat/hvorfor-slettes-alle-indl%C3%A6g-der-modsiger-poul-j

Offline Klondyke Carl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Februar 01, 2018, 01:57:37 pm »
Citér
Jeg har da også efterhånden gennemskuet, at han både er PJ-stalkerne og Rudi´erne. Fordi de liker meget tit hinanden og da Rudi i går truede mig (dog indirekte), var Massey den eneste der likede ham. Meget pudsigt sammentræf.....

:wacko:  :hang3:

NU STIGER KUNSTEN ...

...sagde maleren. Han flyttede op på 3. sal.

Offline genuine Troll

• Senior medlem
  • Activity:
    16.8%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Februar 01, 2018, 02:03:39 pm »

NU STIGER KUNSTEN ...
...sagde maleren. Han flyttede op på 3. sal.

Nu lakker det mod enden, sagde maleren da han fik spildt fernis ned af ryggen,  :girl_smile:
« Senest Redigeret: Februar 01, 2018, 02:06:27 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Februar 01, 2018, 02:09:12 pm »

Der eksisterer ikke nogen "Rudi-debat" - udover den, der foregår i din betændte øgle-bold!

For Rudi er national kævl og splittelse i centrum.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Februar 01, 2018, 02:15:42 pm »
Jeg tror det er Kjeld der er Kaj. Han skal altid lige noget inden Kaj kommer ind.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    54%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Februar 01, 2018, 03:01:39 pm »
Nu lakker det mod enden, sagde maleren da han fik spildt fernis ned af ryggen,  :girl_smile:

Nej, han hældte selv fernis ned af ryggen.

"Meget skrigeri og lidt uld" sagde kællingen. Hun klippede grisen.

Og min yndlings, lidt politiske: "Fred er godt" sagde katten. Den sad på flæsket.
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

Offline genuine Troll

• Senior medlem
  • Activity:
    16.8%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Februar 02, 2018, 09:58:45 am »

Hvor længe varer det før vi skal i baljen ?? ... :JC_shipwrecked: :Laie_44:

Jojo, det går rigtig godt ... :whistle: :JC_sneaky:

Indtil videre holder vi os flydende,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2: