Forfatter Emne: Hvor mange her tror at det at give penge til et lortehul hjælper?  (Læst 241 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Jeg er stolt over at sige at jeg ikke giver så meget til en krone til ''Danmark''sindsamlingen. Den eneste måde man kan gøre disse lortehuller til et godt sted at leve i er at skifte befolkningen og regeringen ud med høj-iq vestlige. En lav-iq befolkning giver næsten altid et lortehul.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Hvor mange her tror at det at give penge til et lortehul hjælper?
« Svar #1 Dato: Januar 31, 2018, 11:27:20 am »
Jeg er stolt over at sige at jeg ikke giver så meget til en krone til ''Danmark''sindsamlingen. Den eneste måde man kan gøre disse lortehuller til et godt sted at leve i er at skifte befolkningen og regeringen ud med høj-iq vestlige. En lav-iq befolkning giver næsten altid et lortehul.

Ja, du har ret - håber "indsamlingen" bliver brugt til indkøb af kondomer, så der ikke bliver alt for mange flygtninge på sigt. Begrænsning i befolkningen dernede kan da kun være en fordel - for alle. :ireful1: :ireful2: :ireful3:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!